Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
5321/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän, että sinä kaipaat minua. Minä tiedän senkin, että minä kaipaan sinua. Sen kuulee siitä, miten puhumme toisillemme.

No perhonen, tämä kaipaus toteutetaan. No mitä mieltä?

Missä, milloin?

Heti kun soitat minulle ja sanot, mistä haen sut :D

10 minsaa ja olen valmis!

No, soita sitten kun olet :D

Ei ole numeroa. Lähden nyt! Kyllä sä mut näät!!

Vierailija
5322/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moneen osuu vaikkapa tällainen tunnisteellinen teksti?

”Siinä isovanhemmiltasi perityssä, oranssissa Aarnion pallotuolissa istuessasi sanoit, ettet anna sen psykopaatin pumpata enää myrkkyä elämääsi”

Tai

”Ei mua kiinnostanut sun tunteet enää siinä vaiheessa, kun veit sen sormuksen kaniin ja ostit koko rahalla pilveä.

Turhaan siis soittelet, etsi joku toinen mörökölliksesi tai pysy vaikka siellä Hondurasissa”

?

"Ei kuule, kyllä noi voi olla ihan keneltä tahansa kenelle tahansa."

Kyllä ne voi olla. Kenenkään tilanteet ei ole uniikkeja. Täällä on usein jonkun sanavalinnat osuneet just eikä melkein, mutta juttua jatkaessa onkin osoittautunut, että ne on tarkoitettu jollekulle muulle.

Sitä paitsi luulen, ettei tässä ketjussa lopulta edes käy paljonkaan porukkaa. Päivässä tulee vain kymmenen sivua tekstiä ja kun on niitä galluppeja, että nuolitetaan ylös/alas mies/nainen, niin niihin tulee yhteensä aina alle sata nuolta. Veikkaan, että pyöritämme parinsadan aktiivisen kirjoittelijan piiriä ja siinä todennäköisyydet sille, kuka täällä käy.

Kenenkään tilanteet eivät ole uniikkeja? Sano vielä, että kukaan meistä ei ole uniikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5323/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitpa nyt tässä. Keksisin meille heti tekemistä.

5324/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aito suomalainen salmiakki mix kirjoitti:

No hups! Hyvät energiat tässä, mites muutenkaa? Hei te ja sä, muistakaa :'D-vitamiini.

Helpolla noita tekstejä ymmärtää väärin tai niistä imee informaatiota joka tukee jotain omakohtaista😆

Tuossakin viestissä salmiakki ja hyvät energiat nostaa niskavillat pystyyn Hopeaketulta tältä mut onneksi sana "sä" sisältyy viestiin niin kumoaa edelliset kun eihän neito eräs moisia sanoja käytä🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
5325/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moneen osuu vaikkapa tällainen tunnisteellinen teksti?

”Siinä isovanhemmiltasi perityssä, oranssissa Aarnion pallotuolissa istuessasi sanoit, ettet anna sen psykopaatin pumpata enää myrkkyä elämääsi”

Tai

”Ei mua kiinnostanut sun tunteet enää siinä vaiheessa, kun veit sen sormuksen kaniin ja ostit koko rahalla pilveä.

Turhaan siis soittelet, etsi joku toinen mörökölliksesi tai pysy vaikka siellä Hondurasissa”

?

"Ei kuule, kyllä noi voi olla ihan keneltä tahansa kenelle tahansa."

Kyllä ne voi olla. Kenenkään tilanteet ei ole uniikkeja. Täällä on usein jonkun sanavalinnat osuneet just eikä melkein, mutta juttua jatkaessa onkin osoittautunut, että ne on tarkoitettu jollekulle muulle.

Sitä paitsi luulen, ettei tässä ketjussa lopulta edes käy paljonkaan porukkaa. Päivässä tulee vain kymmenen sivua tekstiä ja kun on niitä galluppeja, että nuolitetaan ylös/alas mies/nainen, niin niihin tulee yhteensä aina alle sata nuolta. Veikkaan, että pyöritämme parinsadan aktiivisen kirjoittelijan piiriä ja siinä todennäköisyydet sille, kuka täällä käy.

Tässä on taas yksi tärkeä pointti. Todennäköisyys osuvien ja tarkkojen tunnisteiden paikkansapitävyydelle on huomattavasti suurempi silloin kun ON ollut puhetta tähän ketjuun kirjoittelusta. Koska kaikki suomalaiset eivät kirjoita tänne niin niiden enintään parinsadan tähän ketjuun tällä hetkellä kirjoittavan henkilön joukosta tunnisteiden osuminen on jo ihan eri luokkaa. Lukijoita on enemmän, joten satunnaisen kävijän pitää olla varovainen. Tietenkin terve epäilys on syytä pitää mielessä jatkuvasti ja aina pitää miettiä oliko tunniste varmasti henkilökohtainen ja tarkka.

Vierailija
5326/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Anna minun laskea käteni vielä kun ehdin

kun se vielä tuntuu ihmisen elämältä

anna minun huokua haavetta

lävistä minut tässä

opeta minulle nöyryys

pujota minuun kielet

soita säveleni

metsän väki on kaupungissa sokea

perkele sen tänne johti

antoi lapion käteen

pani kaivamaan hautaa

ikävyydelle muistomerkkiä"

(Cmx)

Mikä CMX biisi? Haluan kuunnella! Vai lataatko tän mulle?😉

Rautakantele

Tässä ihana lyriikka, mutta pidin enemmän Talviunesta ja Kappaleina- biiseistä. Täytyy kuunnella enemmän tätä...

Cmx:n tuotannossa kyllä sanoituksilla on suuri merkitys. Niitä nyt myös lueskelen pitkästä aikaa ja täytyy vähän kuunnellakin taukoa kuuntelussa ollut. Tässä muutama lisää: Ruoste, ei yksikään, kultanaamio ja siivekäs ja moni muu. Arvostan kyllä kovasti A.W Yrjänän taiteellista lahjakkuutta.

Paljon viisaita sanoja ja hienoja ajatuksia elämästä. Kovin osuvia hetkittäin.

Vierailija
5327/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman romantisoitua höttöä täällä nuo erofantasiat ja uudet rakkaudetkin.

Seurasin kerran vierestä, kun yksi kaveri aloitti salasuhteen toisen miehen kanssa, koska oman kanssa oli ollut jo jonkin aikaa vaikeampaa ja oma mies oli ruuhkavuosista väsynyt.

Niinpä hän hankki rakastajakseen hieman nuoremman, lapsettoman miehen jolla oli aikaa ja uutuudenviehätyksen tuomaa mielenkiintoa pyöriä 24/7 tuon naisen tarpeiden ympärillä ja ”palvoa maata jalkojen alla”, kuten tuo nainen itse naureskellen minulle sanoi.

Puhui tästä rakastajastaan vähätellen ja samalla esitti kuitenkin hänelle itselleen rakastunutta - ja tottakai myös valehteli rakastajalle aviomiehestä kaikkea, miten huono mies tämä muka on.

No, juttu tietysti paljastui naisen aviomiehelle ja tilanne kärjistyi lopulta eroon (nainen itse olisi halunnut pitää molemmat miehet, toisen aviomiehenä joka kustantaa kaiken ja hoitaa lapset, toisen rakastajana joka lahjoo, palvoo ja panee jatkuvasti).

Nainen ei olisikaan halunnut erota ja meni aivan p a skaksi, yrittivät vielä aviomiehen kanssa uudelleen (uudelle miehelle nainen ei tätä kertonut, vaan valehteli toki ja esitti rakastunutta haukkuen ”exäänsä”).

Aviomies pisti lopulta lopullisesti poikki kun huomasi, ettei vaimo ole vieläkään rehellinen ja vehtaa edelleen rakastajansa kanssa.

Lopputuloksena nainen on onneton ja ikävöi exäänsä, lapset oireilee ja uusi mies uskoo kaikki naisen valheet eikä tiedä mihin p a skaan sormensa pisti.

Ex-aviomies on alun kriisin jälkeen onnellinen ja elää itsensä näköistä elämää.

Että ei nyt kannata ihan kaikkea mennä uskomaan mitä ne varatut sanoo tai varattuna perheenäitinä/-isänä kuvitella, että uusi rakkaus olisi sen parempi.

Lopputulos saattaakin olla se, että huomaat haluavasi sittenkin sen tutun puolisosi - joka ei enää haluakaan sinua.

Ja nuihin ”lapset on onnellisia kun vanhemmat on onnellisia”: bullshit, jos se vanhemman onni vaatii jonkin lapselle tärkeän asian rikkomista!

Eikö tämän pitäisi olla itsestäänselvyys jokaiselle lasta kehittyneemmälle ihmiselle?

”Äiti on niin onnellinen kuin hänen surullisin lapsensa” sanotaan, mutta kaikkia biologisesti ja sosiaalisesti äitejähän tämä ei tosiaan koske, ja nuo ”lapset on onnellisia ku mäki oon”-äidit on kyllä jotenkin karuja, eivät osaa rakastaa.

Vierailija
5328/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän, että sinä kaipaat minua. Minä tiedän senkin, että minä kaipaan sinua. Sen kuulee siitä, miten puhumme toisillemme.

No perhonen, tämä kaipaus toteutetaan. No mitä mieltä?

Missä, milloin?

Heti kun soitat minulle ja sanot, mistä haen sut :D

10 minsaa ja olen valmis!

No, soita sitten kun olet :D

Ei ole numeroa. Lähden nyt! Kyllä sä mut näät!!

Rakas, minä tiesin koko ajan, ettet sinä ole hän :D

Hänellä on minun numeroni ja kaikki mahdolliset someyhteydet. Mutta olihan tämä hauskaa :D

Ihanaa viikonloppua :)

Vierailija
5329/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tää jännä palsta. Ekaa kertaa tänne kirjottelen, mut kaikille kaipailijoille, ihastuneille ja tulevaisuudesta uneksijoille tuli mieleen lausahdus joka liittyi unelmien taloon.

Suurimmalla osalla meistä on se tietty talo tai tila, jossa unelmoimme tulevaisuudessa olevamme. Joka on juuri sellainen kun haluaisimme, jokaista karmin narinaa myöten. Mutta ehkä sen unelman konkreettinen täyttäminen ei tule koskaan voittamaan tätä mielikuvaa siitä unelmasta. Ennemminkin se unelma mielessämme on suurempi katalyytti viemään meitä eteenpäin.

Vierailija
5330/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

No hups! Hyvät energiat tässä, mites muutenkaa? Hei te ja sä, muistakaa :'D-vitamiini.

Helpolla noita tekstejä ymmärtää väärin tai niistä imee informaatiota joka tukee jotain omakohtaista😆

Tuossakin viestissä salmiakki ja hyvät energiat nostaa niskavillat pystyyn Hopeaketulta tältä mut onneksi sana "sä" sisältyy viestiin niin kumoaa edelliset kun eihän neito eräs moisia sanoja käytä🙂

Ei niin! Ja todellakin olisit saanut hakea. Bussi jätti ja ei liiku pyörät pakkasella. Myöhemmin, myöhemmin liikkeellä tänään ja huomennakin....

Vierailija
5331/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitpa nyt tässä. Keksisin meille heti tekemistä.

Niin. Inäkin🙃😉😊☺️

Vierailija
5332/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman romantisoitua höttöä täällä nuo erofantasiat ja uudet rakkaudetkin.

Seurasin kerran vierestä, kun yksi kaveri aloitti salasuhteen toisen miehen kanssa, koska oman kanssa oli ollut jo jonkin aikaa vaikeampaa ja oma mies oli ruuhkavuosista väsynyt.

Niinpä hän hankki rakastajakseen hieman nuoremman, lapsettoman miehen jolla oli aikaa ja uutuudenviehätyksen tuomaa mielenkiintoa pyöriä 24/7 tuon naisen tarpeiden ympärillä ja ”palvoa maata jalkojen alla”, kuten tuo nainen itse naureskellen minulle sanoi.

Puhui tästä rakastajastaan vähätellen ja samalla esitti kuitenkin hänelle itselleen rakastunutta - ja tottakai myös valehteli rakastajalle aviomiehestä kaikkea, miten huono mies tämä muka on.

No, juttu tietysti paljastui naisen aviomiehelle ja tilanne kärjistyi lopulta eroon (nainen itse olisi halunnut pitää molemmat miehet, toisen aviomiehenä joka kustantaa kaiken ja hoitaa lapset, toisen rakastajana joka lahjoo, palvoo ja panee jatkuvasti).

Nainen ei olisikaan halunnut erota ja meni aivan p a skaksi, yrittivät vielä aviomiehen kanssa uudelleen (uudelle miehelle nainen ei tätä kertonut, vaan valehteli toki ja esitti rakastunutta haukkuen ”exäänsä”).

Aviomies pisti lopulta lopullisesti poikki kun huomasi, ettei vaimo ole vieläkään rehellinen ja vehtaa edelleen rakastajansa kanssa.

Lopputuloksena nainen on onneton ja ikävöi exäänsä, lapset oireilee ja uusi mies uskoo kaikki naisen valheet eikä tiedä mihin p a skaan sormensa pisti.

Ex-aviomies on alun kriisin jälkeen onnellinen ja elää itsensä näköistä elämää.

Että ei nyt kannata ihan kaikkea mennä uskomaan mitä ne varatut sanoo tai varattuna perheenäitinä/-isänä kuvitella, että uusi rakkaus olisi sen parempi.

Lopputulos saattaakin olla se, että huomaat haluavasi sittenkin sen tutun puolisosi - joka ei enää haluakaan sinua.

Ja nuihin ”lapset on onnellisia kun vanhemmat on onnellisia”: bullshit, jos se vanhemman onni vaatii jonkin lapselle tärkeän asian rikkomista!

Eikö tämän pitäisi olla itsestäänselvyys jokaiselle lasta kehittyneemmälle ihmiselle?

”Äiti on niin onnellinen kuin hänen surullisin lapsensa” sanotaan, mutta kaikkia biologisesti ja sosiaalisesti äitejähän tämä ei tosiaan koske, ja nuo ”lapset on onnellisia ku mäki oon”-äidit on kyllä jotenkin karuja, eivät osaa rakastaa.

Tiedossasi on yksi tolvana, joka sössi elämänsä ja katuu jotain siinä, joten kaikkien muiden ajatukset ja kokemukset ovat silloin romantisoitua höttöä ja sulla universumin viisaus hallussa? Joopa joo, ka tk oki rj oit taja. 0/5

Ankeuttamisellesi on varmaan jossain muualla tilausta, mutta tässä ketjussa olet turhake.

Vierailija
5333/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Elä ole niin varhma. En miekhään normaalisti käytä, mutta täälä joskus. Silkan hämmäyksen takiha... (en kuitenkhaa nole se, jota sie kaiphaat)

Vierailija
5334/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Elä ole niin varhma. En miekhään normaalisti käytä, mutta täälä joskus. Silkan hämmäyksen takiha... (en kuitenkhaa nole se, jota sie kaiphaat)

Mitä sié söpittelöit siinnä? Assie on vagava! :'D

Vierailija
5335/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Anna minun laskea käteni vielä kun ehdin

kun se vielä tuntuu ihmisen elämältä

anna minun huokua haavetta

lävistä minut tässä

opeta minulle nöyryys

pujota minuun kielet

soita säveleni

metsän väki on kaupungissa sokea

perkele sen tänne johti

antoi lapion käteen

pani kaivamaan hautaa

ikävyydelle muistomerkkiä"

(Cmx)

Mikä CMX biisi? Haluan kuunnella! Vai lataatko tän mulle?😉

Rautakantele

Tässä ihana lyriikka, mutta pidin enemmän Talviunesta ja Kappaleina- biiseistä. Täytyy kuunnella enemmän tätä...

Cmx:n tuotannossa kyllä sanoituksilla on suuri merkitys. Niitä nyt myös lueskelen pitkästä aikaa ja täytyy vähän kuunnellakin taukoa kuuntelussa ollut. Tässä muutama lisää: Ruoste, ei yksikään, kultanaamio ja siivekäs ja moni muu. Arvostan kyllä kovasti A.W Yrjänän taiteellista lahjakkuutta.

Paljon viisaita sanoja ja hienoja ajatuksia elämästä. Kovin osuvia hetkittäin.

Jatkuu ni8n kuin sade. Hieno kappale!

Vierailija
5336/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mennyt maku suhun täysin ja ihmettelen vaan mitä joskus näin sussa nainen. Tiedoksi vaan.

Vierailija
5337/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on mennyt maku suhun täysin ja ihmettelen vaan mitä joskus näin sussa nainen. Tiedoksi vaan.

Ei minust ole sinnuin kynnymattoloiks! ;'D

Vierailija
5338/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ollut lakun maku.😂? XDDDD

Vierailija
5339/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, kiinnostelee. Tai sit ei.

Vierailija
5340/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kiva tietää. Mitähän mä tein sellaista että noin kävi?

Ketju on lukittu.