Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moneen osuu vaikkapa tällainen tunnisteellinen teksti?
”Siinä isovanhemmiltasi perityssä, oranssissa Aarnion pallotuolissa istuessasi sanoit, ettet anna sen psykopaatin pumpata enää myrkkyä elämääsi”
Tai
”Ei mua kiinnostanut sun tunteet enää siinä vaiheessa, kun veit sen sormuksen kaniin ja ostit koko rahalla pilveä.
Turhaan siis soittelet, etsi joku toinen mörökölliksesi tai pysy vaikka siellä Hondurasissa”?
"Ei kuule, kyllä noi voi olla ihan keneltä tahansa kenelle tahansa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Siinä isovanhemmiltasi perityssä, oranssissa Aarnion pallotuolissa istuessasi sanoit, ettet anna sen psykopaatin pumpata enää myrkkyä elämääsi”
Tai
”Ei mua kiinnostanut sun tunteet enää siinä vaiheessa, kun veit sen sormuksen kaniin ja ostit koko rahalla pilveä.
Turhaan siis soittelet, etsi joku toinen mörökölliksesi tai pysy vaikka siellä Hondurasissa”?
"Samaa mieltä edellisen vastaajan kanssa. Noihan on tollasia yleispäteviä juttuja jotka osuu varmasti satoihin! Kannattais hakeutua hoitoon jos kuvittelee jonkun tietyn noista nyt itsensä tunnistavan."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai
Kyllä ne voi olla. Kenenkään tilanteet ei ole uniikkeja. Täällä on usein jonkun sanavalinnat osuneet just eikä melkein, mutta juttua jatkaessa onkin osoittautunut, että ne on tarkoitettu jollekulle muulle.
Sitä paitsi luulen, ettei tässä ketjussa lopulta edes käy paljonkaan porukkaa. Päivässä tulee vain kymmenen sivua tekstiä ja kun on niitä galluppeja, että nuolitetaan ylös/alas mies/nainen, niin niihin tulee yhteensä aina alle sata nuolta. Veikkaan, että pyöritämme parinsadan aktiivisen kirjoittelijan piiriä ja siinä todennäköisyydet sille, kuka täällä käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Anna minun laskea käteni vielä kun ehdin
kun se vielä tuntuu ihmisen elämältä
anna minun huokua haavettalävistä minut tässä
opeta minulle nöyryys
pujota minuun kielet
soita sävelenimetsän väki on kaupungissa sokea
perkele sen tänne johti
antoi lapion käteen
pani kaivamaan hautaa
ikävyydelle muistomerkkiä"
(Cmx)Mikä CMX biisi? Haluan kuunnella! Vai lataatko tän mulle?😉
Rautakantele
Tässä ihana lyriikka, mutta pidin enemmän Talviunesta ja Kappaleina- biiseistä. Täytyy kuunnella enemmän tätä...
Vierailija kirjoitti:
Sä oot taas pyöriny mun mielen lumihangissa holtittomasti, nainen. Aiemmin puhdas paksu lumivaippa on täynnä temmellysjälkiä, lumienkeleitä, hiihtolatuja, pyllähdyskuvia, lumilabyrinttejä, sun muuta. Jotenkin oot saanu pystytettyä lumesta keskiaikaisen linnan vallihautoineen vaikkei ole ollut nuoskaakaan. Maisema on kaikkialla täynnä jälkiä susta, minne katsonkaan. Sua itseäsi ei vaan näy.
Tulehan ulos sieltä linnasta ja mene katselemaan lumikinoksia. Se on siellä varmaan naamallaan, uuvahtaneena kaikesta rakennustyöstä.
Minä tiedän, että sinä kaipaat minua. Minä tiedän senkin, että minä kaipaan sinua. Sen kuulee siitä, miten puhumme toisillemme.
No hups! Hyvät energiat tässä, mites muutenkaa? Hei te ja sä, muistakaa :'D-vitamiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai
"Samaa mieltä edellisen vastaajan kanssa. Noihan on tollasia yleispäteviä juttuja jotka osuu varmasti satoihin! Kannattais hakeutua hoitoon jos kuvittelee jonkun tietyn noista nyt itsensä tunnistavan."
Epäillä ja luulla voi aina, mutta varmaksi voi vasta tietää kysymällä irl ja saamalla siihen myöntävän vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot taas pyöriny mun mielen lumihangissa holtittomasti, nainen. Aiemmin puhdas paksu lumivaippa on täynnä temmellysjälkiä, lumienkeleitä, hiihtolatuja, pyllähdyskuvia, lumilabyrinttejä, sun muuta. Jotenkin oot saanu pystytettyä lumesta keskiaikaisen linnan vallihautoineen vaikkei ole ollut nuoskaakaan. Maisema on kaikkialla täynnä jälkiä susta, minne katsonkaan. Sua itseäsi ei vaan näy.
Tulehan ulos sieltä linnasta ja mene katselemaan lumikinoksia. Se on siellä varmaan naamallaan, uuvahtaneena kaikesta rakennustyöstä.
Ehkä menen, ehkä en. Kurkistan verhon raosta onko hän siellä rähmällään. Otan sisään lämpimään, peittelen vällyjen alle ja pidän hyvänä.
Ehkä käyn vaeltamassa niitä polkuja tänään ihaillen lumikuormaa oksilla. Ehkä en.
Saatan jopa kauppaan poiketa...tai sitten en...
aito suomalainen salmiakki mix kirjoitti:
No hups! Hyvät energiat tässä, mites muutenkaa? Hei te ja sä, muistakaa :'D-vitamiini.
Juu, sitä menee 50 bekkerelliä/ päivä, muiden vitaminoosien ohella. Rautaa en uskalla ottaa, sitä tarpeeksi😂.
Taidan ajella mummulle pullaa syömään. Ja kahvit ostoo. Missä, missä se mummu on? No ei vielä seppälänkankaalla, mutta lähellä....
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän, että sinä kaipaat minua. Minä tiedän senkin, että minä kaipaan sinua. Sen kuulee siitä, miten puhumme toisillemme.
No perhonen, tämä kaipaus toteutetaan. No mitä mieltä?
Missä, milloin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä, milloin?
Heti kun soitat minulle ja sanot, mistä haen sut :D
En ikävöi. Mietin vain mysteeriä nimeltä Elämä. Aina joskus. Täälläkin sitä voi miettiä. On täällä hullumpaakin kuultu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai
Epäillä ja luulla voi aina, mutta varmaksi voi vasta tietää kysymällä irl ja saamalla siihen myöntävän vastauksen.
Ilonpilaaja.
Hei nainen, sinä juuri, sinä, jolla on lumipaakkuja huopikkaittesi varsissa! Ja jäähilettä ripseissä! Sain juuri selvänäköisyyskohtauksen siitä, että huomenna tapaisimme ihan sattumalta. Tai mikä nyt sattumaa tässä kahjossa kilpikonnamaailmassa onkaan. Mutta mahdollista se voisi olla. Jospa tähdet ruosteisissa saranoinneissaan kääntyisivätkin kitisten ja vollottaen sillai!
Tänään oot ollut erityisen paljon mielessä. Erityisen paljon sellaisessa mielessä että oisin sun sylissä ja suudeltais iiiiiiihanasti. Kohta taas työnnän sut mieleni häkkivarastoon, sillä nuo haaveet vaikeuttaa elämää. Kyllähän mä oon ymmärtänyt, kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä, milloin?
10 minsaa ja olen valmis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä, milloin?
10 minsaa ja olen valmis!
No, soita sitten kun olet :D
Kuinkahan monta narsistia/ psykopaattia mahtaa olla tässä ketjussa koukuttamassa uhriaan, kenties useampaakin?
No varmaan kinkkinen tilanne. Mutta liittyy kai yleisemminkin sellaiseen, että miten suhtautua jos joku läheisesi kiristää sulta jotain itsemurhalla uhkaamalla. Tiedän esim. tapauksen, jossa aikuinen alkoholisoitunut poika kiristi eläkeläisäidiltään viinarahoja uhaten tehdä itsemurhan jos rahaa ei tule.
Kun itsellä ei ole tuota tilannetta, on helpompi sanoa että tuollainen kiristäminen on raukkamaista, siihen ei pidä suostua. Mutta ymmärrän, että tositilanteessa omien läheisten kanssa tilanne on vaikeampi.
Eli tässä vastaus: en tiedä.