Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
5301/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimoja on turha pelätä. Kukaan ei voi estää rakastavaisia saamasta toisiaan jos rakkaus on suurta ja aitoa. Joten lepo.

Vaimoja ei myöskään saa poistettua omasta todellisuudesta millään vauvapalstalla keuhkoamisella. On tosiasia, että jos olet ihastunut varattuun, tällä on puoliso.

Jos aiot saada varatun, sun on päihitettävä tuo puoliso, koska et siis voi häntä vaan poistaa.

Jos päihittäminen ei sulta onnistu, se ei ole vaimon vika eikä siitä kannata raivota vaimolle. Se vaan on niin.

Vielä uudestaan, oikeata suurta rakkautta ei kukaan, eikä mikään saa estettyä. Ei se vaimokaan, niin paljon kuin heitä jotkut pelkäävätkin.

Minä en suostuisi edes olemaan se vaimo jonka jonkun toisen naisen pitäisi päihittää. Olen niin mustavalkoinen tyyppi, että jos miehellä on muita ihastuksia, mä siirryn siitä kuviosta pois. Ei mun ylpeys antaisi periksi jäädä suhteeseen jossa mies rakastaa toista ja jää mun kanssa suhteeseen velvollisuudesta. Mutta niin me olemme kaikki erilaisia.

Kyllä kai pitkässä suhteessa jossain kohti voi olla ihastuksiakin. On mulla itsellänikin ollut. Mutta niiden perässä ei voi lähteä juoksemaan. Eli mulla ei kyllä ole tunteiden suhteen nollatoleranssi, itseni eikä miehen suhteen. Minkäs sitä tunteilleen mahtaa?

En usko alkuunkaan, että joku olisi suhteessa velvollisuudesta vaikka rakastaisi toista. Ei ihmiset niin toimi, eikä siihen edes pysty. Kyllä yhdessä ollaan rakkaudesta. Pikku ihastukset ei sitä välttämättä heilauttele suuntaan tai toiseen.

Minä olen velvollisuudesta ja vastuunkannosta johtuen. Jos en olisi, voi hyvinkin olla, että lapset olisivat toisen vanhempansa jo menettäneet. En rakasta, niin kuin puolisoa tulisi rakastaa.

Entä jos elämääsi tulisi suuri rakkaus, jonka tajuaisit olevan sinulle ainutlaatuinen ihminen, ja joka eniten maailmassa haluaisi yhteisen elämän kanssasi, niin etkö uskoisi että kaikki muu järjestyy ja menisi hänen kanssaan yhteen? Tätä tarkoitan.

Ihminen yleensä valitsee sen jota rakastaa, niistä jotka ovat saatavilla. Jos ketään merkityksellistä ei ole tarjolla, vähemmän merkityksellinen voi totta kai olla vaihtoehto - ja usein varmasti onkin. Kaksin kuitenkin aina kaunihimpi.

Eikö edellinen juuri kertonut että on valinnut lapsensa ja heidän hyvinvointinsa? Silloin nuo lapset menevät kyllä heittämällä yli sen uuden mahdollisen rakkaudenkin.

Tekosyy. Lapsia ei pidä kuormittaa uhrautumalla heidän takiaan. Onnellisten ja elämäänsä tyytyväisten vanhempien lapset voivat parhaiten.

entä jos lasten äiti onkin niin epävakaa, että uhkaa tehdä itselleen jotain jos tulisi avioero? Eikö silloin ole viisainta vain pysyä suhteessa ja säilyttää lapsilla molemmat vanhemmat? Tämä siis ääriesimerkkinä mutta kuitenkin.

No varmaan kinkkinen tilanne. Mutta liittyy kai yleisemminkin sellaiseen, että miten suhtautua jos joku läheisesi kiristää sulta jotain itsemurhalla uhkaamalla. Tiedän esim. tapauksen, jossa aikuinen alkoholisoitunut poika kiristi eläkeläisäidiltään viinarahoja uhaten tehdä itsemurhan jos rahaa ei tule.

Kun itsellä ei ole tuota tilannetta, on helpompi sanoa että tuollainen kiristäminen on raukkamaista, siihen ei pidä suostua. Mutta ymmärrän, että tositilanteessa omien läheisten kanssa tilanne on vaikeampi.

Eli tässä vastaus: en tiedä.

Vierailija
5302/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moneen osuu vaikkapa tällainen tunnisteellinen teksti?

”Siinä isovanhemmiltasi perityssä, oranssissa Aarnion pallotuolissa istuessasi sanoit, ettet anna sen psykopaatin pumpata enää myrkkyä elämääsi”

Tai

”Ei mua kiinnostanut sun tunteet enää siinä vaiheessa, kun veit sen sormuksen kaniin ja ostit koko rahalla pilveä.

Turhaan siis soittelet, etsi joku toinen mörökölliksesi tai pysy vaikka siellä Hondurasissa”

?

"Ei kuule, kyllä noi voi olla ihan keneltä tahansa kenelle tahansa."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5303/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Siinä isovanhemmiltasi perityssä, oranssissa Aarnion pallotuolissa istuessasi sanoit, ettet anna sen psykopaatin pumpata enää myrkkyä elämääsi”

Tai

”Ei mua kiinnostanut sun tunteet enää siinä vaiheessa, kun veit sen sormuksen kaniin ja ostit koko rahalla pilveä.

Turhaan siis soittelet, etsi joku toinen mörökölliksesi tai pysy vaikka siellä Hondurasissa”

?

"Samaa mieltä edellisen vastaajan kanssa. Noihan on tollasia yleispäteviä juttuja jotka osuu varmasti satoihin! Kannattais hakeutua hoitoon jos kuvittelee jonkun tietyn noista nyt itsensä tunnistavan."

Vierailija
5304/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai

?

Kyllä ne voi olla. Kenenkään tilanteet ei ole uniikkeja. Täällä on usein jonkun sanavalinnat osuneet just eikä melkein, mutta juttua jatkaessa onkin osoittautunut, että ne on tarkoitettu jollekulle muulle.

Sitä paitsi luulen, ettei tässä ketjussa lopulta edes käy paljonkaan porukkaa. Päivässä tulee vain kymmenen sivua tekstiä ja kun on niitä galluppeja, että nuolitetaan ylös/alas mies/nainen, niin niihin tulee yhteensä aina alle sata nuolta. Veikkaan, että pyöritämme parinsadan aktiivisen kirjoittelijan piiriä ja siinä todennäköisyydet sille, kuka täällä käy.

Vierailija
5305/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Anna minun laskea käteni vielä kun ehdin

kun se vielä tuntuu ihmisen elämältä

anna minun huokua haavetta

lävistä minut tässä

opeta minulle nöyryys

pujota minuun kielet

soita säveleni

metsän väki on kaupungissa sokea

perkele sen tänne johti

antoi lapion käteen

pani kaivamaan hautaa

ikävyydelle muistomerkkiä"

(Cmx)

Mikä CMX biisi? Haluan kuunnella! Vai lataatko tän mulle?😉

Rautakantele

Tässä ihana lyriikka, mutta pidin enemmän Talviunesta ja Kappaleina- biiseistä. Täytyy kuunnella enemmän tätä...

Vierailija
5306/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot taas pyöriny mun mielen lumihangissa holtittomasti, nainen. Aiemmin puhdas paksu lumivaippa on täynnä temmellysjälkiä, lumienkeleitä, hiihtolatuja, pyllähdyskuvia, lumilabyrinttejä, sun muuta. Jotenkin oot saanu pystytettyä lumesta keskiaikaisen linnan vallihautoineen vaikkei ole ollut nuoskaakaan. Maisema on kaikkialla täynnä jälkiä susta, minne katsonkaan. Sua itseäsi ei vaan näy.

Tulehan ulos sieltä linnasta ja mene katselemaan lumikinoksia. Se on siellä varmaan naamallaan, uuvahtaneena kaikesta rakennustyöstä.

Vierailija
5307/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän, että sinä kaipaat minua. Minä tiedän senkin, että minä kaipaan sinua. Sen kuulee siitä, miten puhumme toisillemme.

Vierailija
5308/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hups! Hyvät energiat tässä, mites muutenkaa? Hei te ja sä, muistakaa :'D-vitamiini.

Vierailija
5309/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai

?

"Samaa mieltä edellisen vastaajan kanssa. Noihan on tollasia yleispäteviä juttuja jotka osuu varmasti satoihin! Kannattais hakeutua hoitoon jos kuvittelee jonkun tietyn noista nyt itsensä tunnistavan."

Epäillä ja luulla voi aina, mutta varmaksi voi vasta tietää kysymällä irl ja saamalla siihen myöntävän vastauksen.

Vierailija
5310/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot taas pyöriny mun mielen lumihangissa holtittomasti, nainen. Aiemmin puhdas paksu lumivaippa on täynnä temmellysjälkiä, lumienkeleitä, hiihtolatuja, pyllähdyskuvia, lumilabyrinttejä, sun muuta. Jotenkin oot saanu pystytettyä lumesta keskiaikaisen linnan vallihautoineen vaikkei ole ollut nuoskaakaan. Maisema on kaikkialla täynnä jälkiä susta, minne katsonkaan. Sua itseäsi ei vaan näy.

Tulehan ulos sieltä linnasta ja mene katselemaan lumikinoksia. Se on siellä varmaan naamallaan, uuvahtaneena kaikesta rakennustyöstä.

Ehkä menen, ehkä en. Kurkistan verhon raosta onko hän siellä rähmällään. Otan sisään lämpimään, peittelen vällyjen alle ja pidän hyvänä.

Ehkä käyn vaeltamassa niitä polkuja tänään ihaillen lumikuormaa oksilla. Ehkä en.

Saatan jopa kauppaan poiketa...tai sitten en...

Vierailija
5311/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aito suomalainen salmiakki mix kirjoitti:

No hups! Hyvät energiat tässä, mites muutenkaa? Hei te ja sä, muistakaa :'D-vitamiini.

Juu, sitä menee 50 bekkerelliä/ päivä, muiden vitaminoosien ohella. Rautaa en uskalla ottaa, sitä tarpeeksi😂.

Taidan ajella mummulle pullaa syömään. Ja kahvit ostoo. Missä, missä se mummu on? No ei vielä seppälänkankaalla, mutta lähellä....

Vierailija
5312/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän, että sinä kaipaat minua. Minä tiedän senkin, että minä kaipaan sinua. Sen kuulee siitä, miten puhumme toisillemme.

No perhonen, tämä kaipaus toteutetaan. No mitä mieltä?

Missä, milloin?

Vierailija
5313/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä, milloin?

Heti kun soitat minulle ja sanot, mistä haen sut :D

Vierailija
5314/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikävöi. Mietin vain mysteeriä nimeltä Elämä. Aina joskus. Täälläkin sitä voi miettiä. On täällä hullumpaakin kuultu.

Vierailija
5315/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai

?

Epäillä ja luulla voi aina, mutta varmaksi voi vasta tietää kysymällä irl ja saamalla siihen myöntävän vastauksen.

Ilonpilaaja.

Vierailija
5316/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nainen, sinä juuri, sinä, jolla on lumipaakkuja huopikkaittesi varsissa! Ja jäähilettä ripseissä! Sain juuri selvänäköisyyskohtauksen siitä, että huomenna tapaisimme ihan sattumalta. Tai mikä nyt sattumaa tässä kahjossa kilpikonnamaailmassa onkaan. Mutta mahdollista se voisi olla. Jospa tähdet ruosteisissa saranoinneissaan kääntyisivätkin kitisten ja vollottaen sillai!

Vierailija
5317/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oot ollut erityisen paljon mielessä. Erityisen paljon sellaisessa mielessä että oisin sun sylissä ja suudeltais iiiiiiihanasti. Kohta taas työnnän sut mieleni häkkivarastoon, sillä nuo haaveet vaikeuttaa elämää. Kyllähän mä oon ymmärtänyt, kaiken.

Vierailija
5318/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä, milloin?

10 minsaa ja olen valmis!

Vierailija
5319/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä, milloin?

10 minsaa ja olen valmis!

No, soita sitten kun olet :D

Vierailija
5320/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monta narsistia/ psykopaattia mahtaa olla tässä ketjussa koukuttamassa uhriaan, kenties useampaakin?

Ketju on lukittu.