Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
4361/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanoisit minulle nyt mies jos olisimme kahden kesken jossain rauhallisessa paikassa?

Sanoisin sinulle, että olen niin piykään odottanut tätä hetkeä, olet niin kaunis rakkaani. Katsoisin silmiisi ja sanoisin, että rakastan sinua. Sen jälkeen haluaisin kietoa käteni ympärillesi ja suudella sinua herkästi huuliasi tunnustellen ja vähitellen yhä kiihkeämmin. Miten ihana ajatus. Haluan sinua niin paljon.

Haluaisitko ihan oikeasti kanssani tällaisen hetken vaiko vain haaveissasi? Etkö pelkää, että tällaisen tapaamisen jälkeen mikään ei olisi enää ennallaan? Minulle ei ainakaan olisi.

Minulle ei mikään ole ollut ennallaan sen jälkeen, kun sinut tapasin. Ei yhtenäkään päivänä. Haluaisin ihan oikeasti tällaisen hetken kanssasi. En pelkää, koska rakastan sinua. Rakkauteeni ei mahdu pelkoa.

Vielä ylläolevaan vastaukseeni

lisäyksenä kysymys: Haluaisitko sinä tällaisen hetken kanssani?

Tottakai❤️

Vierailija
4362/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan kiitollisia siitä mitä meillä on, eikä pilata sitä. Hyväksytään samalla se, että meillä oli tunteita toisiamme kohtaan, mutta emmehän pelkästään tunteiden takia halua rikkoa mitään. Tunteita tulee ja menee, mutta se mitä meillä on nyt omissa elämässämme on jotain pysyvää.

Voitaisiinko kuitenkin myöntää nuo tunteet toisillemme? Se olisi mulle tärkeää ja auttaisi mua eteenpäin. Tosin mulla (meillä?) nää tunteet ei näytä tulevan ja menevän. Ne vaan on.

Oletko varma että pääsisit eteenpäin? Se voisi pahentaa asiaa jos tunteista aletaan puhua ja tunnustetaan toiselle?

Olen varma. Ei se tästä enää voi pahentua. Jos tunteet olis molemminpuolisia, kaikki säilyisi muuten ennallaan, mutta ristiriitaiset tunteet jäisivät pois ja voisimme olla tekemisissä vapautuneemmin (ei tarvitsisi peitellä tunteita ja miettiä miten voi toimia). Jos vain minulla olis (ollut) tunteita, pystyisin asettamaan ne johonkin harhaisuuslokeroon ja työstämään pois tai ainakin unten maille.

Kyseessä on vanha juttu, joka joskus alkoi ja jäi sitten kesken ja klousaamatta. Asiaan liittyy muutakin, minkä vuoksi tuo olis mulle tärkeää. Siitä kyseinen henkilö tosin ei tiedä mitään, kun se ei häneen liity. Varmasti se lisäisi myös omien tunteiden myrskyämistä, mutta heitetään nyt vaikka, että "myrskyn jälkeen on poutasää". (viimeinen ei ole tunniste, eikä mikään muukaan viestissä)

Eli koska se vanha juttu jäi käsittelemättä. Eli jos sen käsittelisi, pääsisit eteenpäin elämässäsi? Käsittelemättömät asiat voivat vaikuttaa negatiivisesti uuteen parisuhteeseen. Ymmärsinkö oikein vai menikö tämä metsään?

- sivusta

Mm. Tähän vastasin, tai kysyin ihan ulkopuolisena.

Olisin voinut kuvitella, että tämä olisi voinut olla minulle, mutta kun ei ole tosiaankaan. Toivottavasti henkilölle asia selviää ja hän pääsee eteenpäin elämässään. Asiat kannattaa ehdottomasti aina selvittää. Koska tiedän, miten pahasti ne voivat vaikuttaa seuraavaan parisuhteeseen. Meikäläisellä jäi kaikki asiat pimentoon koska toinen ei selvittänyt mitään ajoissa. Hänellä ei ollut kiinnostusta selvittää, joten se siitä. Seuraava " rakastuminen" oli tuhoontuomittu. Edellinen kerta oli harvinaisen traumaattinen johtuen toisesta osapuolesta. Yksinomaan hänen valheittensa takia.

Jos joku pelailee teidän kanssanne, paetkaa. Lopettakaa ajoissa.

Vaihtakaa paikkakuntaa jos mahdollista.

Tiedän kokemuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4363/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanoisit minulle nyt mies jos olisimme kahden kesken jossain rauhallisessa paikassa?

Sanoisin sinulle, että olen niin piykään odottanut tätä hetkeä, olet niin kaunis rakkaani. Katsoisin silmiisi ja sanoisin, että rakastan sinua. Sen jälkeen haluaisin kietoa käteni ympärillesi ja suudella sinua herkästi huuliasi tunnustellen ja vähitellen yhä kiihkeämmin. Miten ihana ajatus. Haluan sinua niin paljon.

Haluaisitko ihan oikeasti kanssani tällaisen hetken vaiko vain haaveissasi? Etkö pelkää, että tällaisen tapaamisen jälkeen mikään ei olisi enää ennallaan? Minulle ei ainakaan olisi.

Minulle ei mikään ole ollut ennallaan sen jälkeen, kun sinut tapasin. Ei yhtenäkään päivänä. Haluaisin ihan oikeasti tällaisen hetken kanssasi. En pelkää, koska rakastan sinua. Rakkauteeni ei mahdu pelkoa.

Koska niin moni nainen omii tän, niin voitko jotain kertoa tästä naisestasi? Vaikka etunimen kolmas kirjain? Onko vaalea vai tumma? Pitäisi tietää onko tämä just mulle.

Vierailija
4364/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä sulle sinne jonnekin. Mielessä olet🌙.

Vierailija
4365/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai❤️

Ei väännellä raamatun sanoja

Vierailija
4366/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin rakastatko miestäsi?

Vierailija
4367/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä minusta halusit?

Vierailija
4368/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

OF COURCE! ❤️🦋❤️

Vierailija
4369/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Vierailija
4370/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko mä noin pelottava?

Vierailija
4371/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä minussa on pelottavaa?

Vierailija
4372/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti ja toimiva leiska, mutta ennen kaikkea rauhoittava. *lel*

Vierailija
4373/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri tavalla kuin sinua. Entä sinä, rakastatko sinä vaimoasi?

Vierailija
4374/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä sulle sinne jonnekin. Mielessä olet🌙.

Kenelle?

Vierailija
4375/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kahdenlaisia miehiä

Kunnon miehiä ja pelimiehiä.

Miehille on vain kahdenlaisia naisia.

Toiset ovat vaimomateriaalia, toiset jääköön mainitsematta.

Tylyt terveiset kaikille pelimiehille täältä.

Vierailija
4376/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniita unia sinulle sinne jonnekin. Tahdon sinua niin paljon... 

Vierailija
4377/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastakysymys, mitä toivoisit minun sanovan?

Vierailija
4378/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten mies miettinyt, millainen meidän suhde olisi. Olisiko se räiskyvä? Kaksi tunneihmistä...

Vierailija
4379/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Valehdellut suhdehistoriastaan' <- miten on?

Vierailija
4380/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan kiitollisia siitä mitä meillä on, eikä pilata sitä. Hyväksytään samalla se, että meillä oli tunteita toisiamme kohtaan, mutta emmehän pelkästään tunteiden takia halua rikkoa mitään. Tunteita tulee ja menee, mutta se mitä meillä on nyt omissa elämässämme on jotain pysyvää.

Voitaisiinko kuitenkin myöntää nuo tunteet toisillemme? Se olisi mulle tärkeää ja auttaisi mua eteenpäin. Tosin mulla (meillä?) nää tunteet ei näytä tulevan ja menevän. Ne vaan on.

Oletko varma että pääsisit eteenpäin? Se voisi pahentaa asiaa jos tunteista aletaan puhua ja tunnustetaan toiselle?

Olen varma. Ei se tästä enää voi pahentua. Jos tunteet olis molemminpuolisia, kaikki säilyisi muuten ennallaan, mutta ristiriitaiset tunteet jäisivät pois ja voisimme olla tekemisissä vapautuneemmin (ei tarvitsisi peitellä tunteita ja miettiä miten voi toimia). Jos vain minulla olis (ollut) tunteita, pystyisin asettamaan ne johonkin harhaisuuslokeroon ja työstämään pois tai ainakin unten maille.

Kyseessä on vanha juttu, joka joskus alkoi ja jäi sitten kesken ja klousaamatta. Asiaan liittyy muutakin, minkä vuoksi tuo olis mulle tärkeää. Siitä kyseinen henkilö tosin ei tiedä mitään, kun se ei häneen liity. Varmasti se lisäisi myös omien tunteiden myrskyämistä, mutta heitetään nyt vaikka, että "myrskyn jälkeen on poutasää". (viimeinen ei ole tunniste, eikä mikään muukaan viestissä)

Eli koska se vanha juttu jäi käsittelemättä. Eli jos sen käsittelisi, pääsisit eteenpäin elämässäsi? Käsittelemättömät asiat voivat vaikuttaa negatiivisesti uuteen parisuhteeseen. Ymmärsinkö oikein vai menikö tämä metsään?

- sivusta

Mm. Tähän vastasin, tai kysyin ihan ulkopuolisena.

Olisin voinut kuvitella, että tämä olisi voinut olla minulle, mutta kun ei ole tosiaankaan. Toivottavasti henkilölle asia selviää ja hän pääsee eteenpäin elämässään. Asiat kannattaa ehdottomasti aina selvittää. Koska tiedän, miten pahasti ne voivat vaikuttaa seuraavaan parisuhteeseen. Meikäläisellä jäi kaikki asiat pimentoon koska toinen ei selvittänyt mitään ajoissa. Hänellä ei ollut kiinnostusta selvittää, joten se siitä. Seuraava " rakastuminen" oli tuhoontuomittu. Edellinen kerta oli harvinaisen traumaattinen johtuen toisesta osapuolesta. Yksinomaan hänen valheittensa takia.

Jos joku pelailee teidän kanssanne, paetkaa. Lopettakaa ajoissa.

Vaihtakaa paikkakuntaa jos mahdollista.

Tiedän kokemuksesta.

Ja.. Rakastuin mieheen, jolla oli epärehellinen luonne.

Suhteellisuudentaju keikahti päälaelleen, valkoinen oli mustaa, musta valkoista. En enää tajunnut, kuka oli kunnon mies ja kuka ei.

Sinulle tämä vastaus, jos satut tunnistamaan itsesi ja kenties luet nämä terveiseni. Siitä se johtui. Nyt tiedät totuuden.

Olisit anteeksipyynnön velkaa.

Ketju on lukittu.