Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Oli niin painava taakka ja kauan kannettu, että kävi jo sydämen päälle. Kirjaimellisesti. Yksi yö heräsin ja sydän väräji niin, että tuntui koko vartalossa. Tämä tosi tapahtuma. :)
Tää ketju kyllästyttää. Uskaltaisitpa laittaa mulle vaikka instassa viestiä. Kommentoi vaikka jotain kuvaa, siitä on helppo lähteä rakentamaan keskustelua ihan kahden, ei julkisella palstalla toisten räävittävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoisit minulle nyt mies jos olisimme kahden kesken jossain rauhallisessa paikassa?
Sanoisin sinulle, että olen niin piykään odottanut tätä hetkeä, olet niin kaunis rakkaani. Katsoisin silmiisi ja sanoisin, että rakastan sinua. Sen jälkeen haluaisin kietoa käteni ympärillesi ja suudella sinua herkästi huuliasi tunnustellen ja vähitellen yhä kiihkeämmin. Miten ihana ajatus. Haluan sinua niin paljon.
Haluaisitko ihan oikeasti kanssani tällaisen hetken vaiko vain haaveissasi? Etkö pelkää, että tällaisen tapaamisen jälkeen mikään ei olisi enää ennallaan? Minulle ei ainakaan olisi.
Minulle ei mikään ole ollut ennallaan sen jälkeen, kun sinut tapasin. Ei yhtenäkään päivänä. Haluaisin ihan oikeasti tällaisen hetken kanssasi. En pelkää, koska rakastan sinua. Rakkauteeni ei mahdu pelkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törmäisinpä suhun vaikka Prismassa. Hänelle, johon törmäsin viimeksi Prismassa.
Mä näin mun kaivatun viimeksi Prismassa 😍
Sata tänään törmätä jos olet vikkelä ja oikeassa Prismassa...😉
Ei ihan kalsarilookilla kehtaa. Sovitaan joku toinen päivä! 😊
Juu ei näkynyt😉
Laitathan YV:tä!
..., kyllä ne kalsarit olis käyny, äkkiä niistä olis eroon päästy🤣
Joku kuvittelee täällä olevansa hyvä ihminen ja sitten haukkuu toisia mitä törkeimmin ilmaisuin. Katsopas sinne peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua S. 💗
Niin mäkin sua A! 💕
Minä myös, N
A kaipaa M
Tästä nyt ei hullua hurskaammaksi tule. R kaipaa S:ää
M kaipaa myös A 💖 Siis mies-A:ta...
(Hädin tuskin pystyy enää postaamaan kun lataa sivuja miten sattuu)
Matti kaipaa Anttia ja tuskailee kun puhelin ei osaa näyttää sivustoa?
Tuskailen, mutta en Antin suhteen, enkä voisi kovin helposti olla Matti.
On täällä kyllä harhaista porukkaa. Luulee yhdeksi ja samaksi tyypiksi kaikkia. En ole ilmiantanut aiemmin mitään, mutta nyt ilmiannan oikein urakalla, koska tämä ketju on terveisketju ja täynnä jotain tappelua. Kaikki tappelut lähtee nyt.
Vierailija kirjoitti:
Oli niin painava taakka ja kauan kannettu, että kävi jo sydämen päälle. Kirjaimellisesti. Yksi yö heräsin ja sydän väräji niin, että tuntui koko vartalossa. Tämä tosi tapahtuma. :)
Oletko mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Jännä että vaikka olet varattu, niin tunnut silti nauttivan mun katseista ja antavan sellaista signaalia että sua saa katsella. Oletkohan sittenkin avoimessa suhteessa vai meneeköhän teillä muuten huonosti?
Mies vai nainen?
Itsellä vähän sama tilanne, on hämmentävää kun saa kutsuvaa signaalia mieheltä, jonka tietää varatuksi. Itse lasken tuon vain vetovoiman testaamiseksi, enkä muuksi, mutta hämmentää se silti. Kyseessä kun ei ole mikään pettäjätyyppi todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Jännä että vaikka olet varattu, niin tunnut silti nauttivan mun katseista ja antavan sellaista signaalia että sua saa katsella. Oletkohan sittenkin avoimessa suhteessa vai meneeköhän teillä muuten huonosti?
Olen huomannut katseesi. Omassa suhteessani on mennyt kohtuullisen hyvin mutta sinä saat vartalossani aikaan kummaa värinää, välillämme on outoa kemiaa mitä en ole ennen kokenut. Oletko huomannut saman?
Minusta tuntuu ihan samalta! Hyvä idea, mutta toteutus ontuu koska... Tai kyllähän sä sen varmaan tiedätkin jo. Mitäs nyt? Muita ideoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita kaipaamasi henkilön etunimi; Noora.
Jos käyt täällä, niin ikävä sinua, laita viestiä.
Mistä päin hän on kotoisin?
varmaan jostain päin Pirkanmaata...
Kuinka niin?
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu ihan samalta! Hyvä idea, mutta toteutus ontuu koska... Tai kyllähän sä sen varmaan tiedätkin jo. Mitäs nyt? Muita ideoita?
Jos vaikka pyydät mua juttelemaan jonnekin, jossa ei ole muita. Vaikka sun työhuoneelle jos ei muita tilaisuuksia tule.
Miten työpaikalla muka voisi kieltää työkaveria katselemasta itseään? Mitä haittaa edes katselusta on? Itse en pahastu katselusta, siinähän katselee jos tykkää. Ei se nyt mitään häirintää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vai nainen?
Itsellä vähän sama tilanne, on hämmentävää kun saa kutsuvaa signaalia mieheltä, jonka tietää varatuksi. Itse lasken tuon vain vetovoiman testaamiseksi, enkä muuksi, mutta hämmentää se silti. Kyseessä kun ei ole mikään pettäjätyyppi todellakaan.
Hyvin moni varattu, pitkässä parisuhteessaan leipääntynyt mies flirttailee sinkkunaiselle, kokeilee vieläkö on viehätysvoima tallessa. Riippuu tilanteesta, omasta fiiliksestä ja tietenkin miehestä lähdenkö flirttiin mukaan. Joskus on ihan kivaa heittää katseita, sanallisia piilovihjailuja ja jne. Niistä kumpikin saa piristystä arkeen. Harvemmin menen sänkyyn, riippuu miehestä. Pääsääntöisesti varatut itse ehdottaa lähempää tuttavuutta. Yhden pettymyksen olen kokenut varatussa. Oli ihan sikapieni pili, yyyh. Suosiolla palautin pikaisesti akalleen takaisin 😁
Nin ja en mene sänkyyn miehen kanssa jolla perheessään alaikäiset lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoisit minulle nyt mies jos olisimme kahden kesken jossain rauhallisessa paikassa?
Sanoisin sinulle, että olen niin piykään odottanut tätä hetkeä, olet niin kaunis rakkaani. Katsoisin silmiisi ja sanoisin, että rakastan sinua. Sen jälkeen haluaisin kietoa käteni ympärillesi ja suudella sinua herkästi huuliasi tunnustellen ja vähitellen yhä kiihkeämmin. Miten ihana ajatus. Haluan sinua niin paljon.
Haluaisitko ihan oikeasti kanssani tällaisen hetken vaiko vain haaveissasi? Etkö pelkää, että tällaisen tapaamisen jälkeen mikään ei olisi enää ennallaan? Minulle ei ainakaan olisi.
Minulle ei mikään ole ollut ennallaan sen jälkeen, kun sinut tapasin. Ei yhtenäkään päivänä. Haluaisin ihan oikeasti tällaisen hetken kanssasi. En pelkää, koska rakastan sinua. Rakkauteeni ei mahdu pelkoa.
Vielä ylläolevaan vastaukseeni
lisäyksenä kysymys: Haluaisitko sinä tällaisen hetken kanssani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin Mikko upottaa hellästi kynteni sun pakaralihaksiin, ja nuolaista kaulasta, niinkuin silloin joskus.
<3Hyi vi ttu👎
Tää ei ollu sun miehelles! Eikä varattu mies ollenkaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vai nainen?
Hyvin moni varattu, pitkässä parisuhteessaan leipääntynyt mies flirttailee sinkkunaiselle, kokeilee vieläkö on viehätysvoima tallessa. Riippuu tilanteesta, omasta fiiliksestä ja tietenkin miehestä lähdenkö flirttiin mukaan. Joskus on ihan kivaa heittää katseita, sanallisia piilovihjailuja ja jne. Niistä kumpikin saa piristystä arkeen. Harvemmin menen sänkyyn, riippuu miehestä. Pääsääntöisesti varatut itse ehdottaa lähempää tuttavuutta. Yhden pettymyksen olen kokenut varatussa. Oli ihan sikapieni pili, yyyh. Suosiolla palautin pikaisesti akalleen takaisin 😁
Nin ja en mene sänkyyn miehen kanssa jolla perheessään alaikäiset lapset.
Tää mun tapaus ei varsinaisesti kyllä mitään flirttaile, sellainenhan nyt on harmitonta huvia eikä meinaa mitään. Eikä meistä takuulla kumpikaan suunnittele mitään seksiä tähän lisäävänsä! Kuten sanoin, hän ei ole mitään pettäjätyyppiä todellakaan (enkä itse harrasta irtosuhteita ollenkaan).
Signaali on sellaista vilkuilua ja itsen vaivihkaista markkinointia, mikä tosiaan hämmentää, koska tiedän hänen olevan naimisissa. Harvan sormus on läpinäkyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä ylläolevaan vastaukseeni
lisäyksenä kysymys: Haluaisitko sinä tällaisen hetken kanssani?
Haluaisin. Meidän pitäisi järjestää tuo hetki jotenkin?
Voisin Mikko upottaa hellästi kynteni sun pakaralihaksiin, ja nuolaista kaulasta, niinkuin silloin joskus.
<3