Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
4321/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä. Kiireisenä päivänäkin havahdun yhtäkkiä siihen, että ajattelen sinua. Sinussa vain on jotain niin ihanaa, ettei sinua voi unohtaa. Paljon suudelmia ja helliä hyväilyjä sinulle. Olet rakas. Nuku hyvin. Kauniita unia.

Jos tämä olisi minulle, niin pyydän että unohdat minut ja keskityt perheeseesi.

Sivusta kysyn, että kaipaatko kuitenkin sitä henkilöä kelle sanot noin?

En. Pelkään vain että hän kaipaa. Toivotaan että ei.

Taitaa taas mustis vaimo pelätä, että miehensä kirjoittelee noita toivotuksia jollekin, huoh...

Miksi pelkäät vaimoja noin kauheasti että vainoharhaisena näet heitä suunnilleen jokaisen viestin takana? Oletko ihastunut varattuun ja tajunnut, että sillä vaimolla on sun kannalta vähän liian vahva asema miehensä elämässä? Oletko siis itse yksinkertaisesti vaan mustis jollekin vaimolle? Sellaisia asioita kai sitä ihminen pelkää, jotka jotenkin uhkaavat itseä.

Itse olen ex- vaimo, joka erosi miehestään. Miehelläni oli sairaan mustis rakastajatar, joka uhkasi tappaa minut monta kertaa.

Onneksi pääsin eroon molemmista. Itse en ole mustasukkainen luonne. En roiku kenessäkään. Kaikkea hullua on tullut kyllä nähtyä elämänsä aikana.

No tämä selittää miksi sulla on tuo mustis-juttu koko ajan niin pinnalla.

Minäkään en ole mustasukkainen luonne enkä ikinä jaksaisi yrittää selvittää jotain mieheni kuviteltuja säätöjä jossain hassulla vauva-palstalla. Ajatuskin on absurdi ja naurettava. Itse asiassa pitäisi olla kyllä aika heikoilla ihmisen että niin tekisi, ei olisi enää edes normaalia mustasukkaisuutta vaan pahasti jo pipipään hommaa.

Kun ei sitä ihmissuhdetta voi kuitenkaan millään vahtimisella pitää koossa ja viimeiseksi voisi kuvitella täältä melko hourupäiseltä palstalta mitään vastauksia löytyvän. Jos mieheni haluaisi jonkun toisen mukaan lähteä, niin ei siinä vauvapalstaa tarvittaisi mihinkään. Uskoisin että vähänkin pidemmässä parisuhteessa ihmiset tällaisen tajuaa, eli tuskin täällä niitä vaimoja on oikeasti liikkeellä :) Enemmän ovat epätoivoisesti saavuttamattomaan ihastuneiden pelkoja sellaiset.

Ai miksikö minä täällä? No kuule ihan vaan huvikseen. Ihmiset tekee kaikenlaista ja keskustelupalstat on suosittuja ajanvietepaikkoja. Varsinkin nämä elinvoimaiset, taitaa vauva olla siinä ominaisuudessa ykkönen.

Vierailija
4322/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näkisin sut, katsoisin vain, en sanoisi mitään. Yrittäisin katsoa silmistäsi, miksi kaikki päättyi sillä tavalla rumasti. Tiedän, ettet halunnut sitä niin tapahtuvaksi. Mutta, et kuitenkaan osannut toimia, niinkuin miehen olisi tilanteessa kuulunut toimia. Luulen, että vaimosi päätti kaikesta? Et olisi voinut kohdella minua niin kaiken sanomasi jälkeen. Ethän?

En alun alkaenkaan halunnut susta mitään sen enempää ja sen sulle myös selkeästi kerroin. Aloit silti roikkua minussa ja se loukkasi vaimoani, tottakai. Näytin hänelle kaikki sun viestit. Siksi hän sai päättää mitä sun kanssa tehdään, se sun roikkuminen piti saada loppumaan.

Ei mulla ollut mitään ongelmaa hänen toivetta toteuttaa, se oli vähintä mitä siinä kohti vaimoni suuntaan saatoin tehdä. Eikä mulla ollut mitään sellaisia tunteita sua kohtaan, että se olis tuntunut pahalta, ei ole koskaan ollutkaan. 

Eli mulle oli ihan sama, mitä tapahtui sun kanssa. Ei mun takia olis ollut pakko niin toimia, mutta yhtä hyvin mulle sopi sekin, että niin toimittiin.

Jos sä katsoisit mua silmiin, näkisit varmaan vaan aika tyhjän katseen. Ja vähän kiusaantuneen, en nyt jaksais kyllä sua kauheesti silmiin katsella. Mulle on tärkeintä, että mun vaimo on onnellinen. Tajuan sen nyt kirkkaammin kuin koskaan ennen. 

Tää on jonkun mustasukkaisen vaimon tarinoima. Huomaa heti. Aika huono, 0/5.

Sinä se vaan jaksat niitä vaimoja pelätä. Näet kauhut kaikkialla, niin kuin tunnetussa runossa sanotaan. Miksi kulutat voimiasi sellaiseen, jolle et kuitenkaan voi mitään? Eikö olisi paljon fiksumpaa keskittyä omiin ihmissuhteisiisi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4323/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näkisin sut, katsoisin vain, en sanoisi mitään. Yrittäisin katsoa silmistäsi, miksi kaikki päättyi sillä tavalla rumasti. Tiedän, ettet halunnut sitä niin tapahtuvaksi. Mutta, et kuitenkaan osannut toimia, niinkuin miehen olisi tilanteessa kuulunut toimia. Luulen, että vaimosi päätti kaikesta? Et olisi voinut kohdella minua niin kaiken sanomasi jälkeen. Ethän?

En alun alkaenkaan halunnut susta mitään sen enempää ja sen sulle myös selkeästi kerroin. Aloit silti roikkua minussa ja se loukkasi vaimoani, tottakai. Näytin hänelle kaikki sun viestit. Siksi hän sai päättää mitä sun kanssa tehdään, se sun roikkuminen piti saada loppumaan.

Ei mulla ollut mitään ongelmaa hänen toivetta toteuttaa, se oli vähintä mitä siinä kohti vaimoni suuntaan saatoin tehdä. Eikä mulla ollut mitään sellaisia tunteita sua kohtaan, että se olis tuntunut pahalta, ei ole koskaan ollutkaan. 

Eli mulle oli ihan sama, mitä tapahtui sun kanssa. Ei mun takia olis ollut pakko niin toimia, mutta yhtä hyvin mulle sopi sekin, että niin toimittiin.

Jos sä katsoisit mua silmiin, näkisit varmaan vaan aika tyhjän katseen. Ja vähän kiusaantuneen, en nyt jaksais kyllä sua kauheesti silmiin katsella. Mulle on tärkeintä, että mun vaimo on onnellinen. Tajuan sen nyt kirkkaammin kuin koskaan ennen. 

Tää on jonkun mustasukkaisen vaimon tarinoima. Huomaa heti. Aika huono, 0/5.

Sinä se vaan jaksat niitä vaimoja pelätä. Näet kauhut kaikkialla, niin kuin tunnetussa runossa sanotaan. Miksi kulutat voimiasi sellaiseen, jolle et kuitenkaan voi mitään? Eikö olisi paljon fiksumpaa keskittyä omiin ihmissuhteisiisi? 

Harhoja pukkaa sulla. Ensimmäinen kommentti, jonka kirjoitin vaimoihin liittyen. Leimaat kaikki palstan kommentit, jonkun yhden ihmisen tekemäksi.  Minun ei tarvi kenenkään vaimoja pelätä, kun en ole iskenyt varattuun mieheen silmiäni. Halusin vain säästää sun aikaa ja kertoa että ei kannata käyttää aikaa ketjussa tarinoimiseen, kun on siinä niin huono että kaikki huomaa heti sepitetyksi.

Vierailija
4324/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palstan uudistushan on ihan susi. Pitkistä lainauksista näkyy aina ylin viesti eikä sitä mihin viimeinen kommentoi.

Vierailija
4325/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanoisit minulle nyt mies jos olisimme kahden kesken jossain rauhallisessa paikassa?

Vierailija
4326/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot mies mun sielunkumppani ja ystävä. Mitä ajattelet minusta?

Vierailija
4327/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt vaimo kulta sieltä vastasit väärälle toiselle naiselle. :)

Minulla oli tämän kyseisen kaivattuni kanssa vuosia kestänyt suhde. Eikä hän tosiaankaan arvostanut vaimoaan tai näyttänyt yhtään viestiä vaimolleen. Poisti kaiken aina työpäivän päätyttyä.

Nyt ei osunut, jatka kyttäämistä ;)

Vierailija
4328/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketjun mustis vaimohan alkaa olla yhtä paha kuin Kihis aikoinaan. Ootko sä miettinyt että sillä aikaa kun sä kyttäät tätä ketjua 24/7 ja etsit täältä mahdollisesti sun miehestä kiinnostuneita naisia, niin se sun mies ehtii tehdä irl mitä vain. Ehkä se nytkin parhaillaan viestittelee toisessa huoneessa jonkun naisen kanssa tai on jäänyt "ylitöihin" jonkun hemaisevan työkaverin kanssa. Sä et huomaa mitään kun istut nenä kiinni AV-palstassa.

Vierailija
4329/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaaja kirjoitti:

Apua miks tää näyttää tälle?! Kaipaisin vanhaa ulkoasua takaisin.

Meillä on yhteinen kaivattu. Onneksi en ole mustasukkainen ja luulenpa, ettet sinäkään ole. Jaamme siis saman kaipauksen.

Mä tykkään tästä uudesta, näyttää ihan joltain some-sovellukselta. Ootte vaan muutosvastaisia, kuinka moni enää kaipaa sitä sinistä leiskaakaan vaikka ensin tämä pinkki itketti lähes kaikkia?

Ulkoasu sivuseikka, kun tämä uusi heittää koko ajan edelliselle sivulle kun lähtee scrollaamaan alaspäin.

Käyn puhelimella täällä, en tiedä miten koneella.

Ei mulla heitä? Oon kans puhelimella (tai padillä). Palautetta vetämään bugeista, niin ne ehkä joskus korjataan.

Mua häirii tuo lainauksen esitysmuoto, vanhin vain näkyvissä eikä se, johon vastataan. Laitan itse siitä palautetta.

Vierailija
4330/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanoisit minulle nyt mies jos olisimme kahden kesken jossain rauhallisessa paikassa?

Sanoisin sinulle, että olen niin piykään odottanut tätä hetkeä, olet niin kaunis rakkaani. Katsoisin silmiisi ja sanoisin, että rakastan sinua. Sen jälkeen haluaisin kietoa käteni ympärillesi ja suudella sinua herkästi huuliasi tunnustellen ja vähitellen yhä kiihkeämmin. Miten ihana ajatus. Haluan sinua niin paljon.

Vierailija
4331/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ketjun mustis vaimohan alkaa olla yhtä paha kuin Kihis aikoinaan. Ootko sä miettinyt että sillä aikaa kun sä kyttäät tätä ketjua 24/7 ja etsit täältä mahdollisesti sun miehestä kiinnostuneita naisia, niin se sun mies ehtii tehdä irl mitä vain. Ehkä se nytkin parhaillaan viestittelee toisessa huoneessa jonkun naisen kanssa tai on jäänyt "ylitöihin" jonkun hemaisevan työkaverin kanssa. Sä et huomaa mitään kun istut nenä kiinni AV-palstassa.

No nyt kun kysyt, niin täytyy kai vastata, eli en ole miettinyt :D Tuosssahan se istuu ukkokultani aika lähellä. Meillä on ihan normaalia surffailla netissä, kun sattuu aikaa olemaan. 

Mutta oletko sinä miettinyt, miksi täällä anonyymilla palstalla purat vihaasi ja pelkoasi ihan tavallisia vaimoja kohtaan? Minusta tuo vaikuttaa koko ajan toistuessaan tosi oudolta.

En minä mitään pura eikä mulla mitään vihaa ja pelkoja vaimoja kohtaan ole. Tuo sinun käytös tässä ketjussa nyt hämmästyttää aika montaa ja ärsyttää, koska oishan tätä ketjua huomattavast kivempi ja nopeampi lukea jos ei ois ketju täynnä pelkkiä sun juttuja.

Vierailija
4332/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt kun kysyt, niin täytyy kai vastata, eli en ole miettinyt :D Tuosssahan se istuu ukkokultani aika lähellä. Meillä on ihan normaalia surffailla netissä, kun sattuu aikaa olemaan. 

Mutta oletko sinä miettinyt, miksi täällä anonyymilla palstalla purat vihaasi ja pelkoasi ihan tavallisia vaimoja kohtaan? Minusta tuo vaikuttaa koko ajan toistuessaan tosi oudolta.

En minä mitään pura eikä mulla mitään vihaa ja pelkoja vaimoja kohtaan ole. Tuo sinun käytös tässä ketjussa nyt hämmästyttää aika montaa ja ärsyttää, koska oishan tätä ketjua huomattavast kivempi ja nopeampi lukea jos ei ois ketju täynnä pelkkiä sun juttuja.

Pelkkiä mun juttuja?? Aina vaan oudommaksi menee. Et taida elää ihan reaalitodellisuudessa. 

Vierailija
4333/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/1

Ei ollut tarkoitus raapustella, mutta tässähän

sitä taas. En ole erityisen ylpeä siitä,

millainen olin tänään. Enpä miettisi koko asiaa,

jos sinä et olisi olemassa. Ihan ihmisiksihän

minä elin ja tein sinällään just sitä,

mitä haluan, mutta mutta.

Mut kyl mä muuten nyökkäsin, siis jos et hoksannut.

Eka katseeseen totean vain, että väärä hetki

ja väärä mielentila. Ja kai minä nyt tolkun

ihmisenä mietin, että hullunakohan pidät

viikonlopun jäljiltä, kun loit katseen

juuri silloin.

Täs ei ole mitään mieltä ja siksihän tänäänkin

sanoin itselleni työn lomassa, että antaa olla.

Kun en tunne sua ja latailen varmaan ihan liikaa

toiveita ja sehän ei ole sun vika, jos nyt oot

mitä oot. Sanoja, aitoja sanoja. En minä

sen kummempaa silloin herjannut. Mutta minkä

sille voi jos, se olenkin nimenomaan minä,

joka laukaisee sinussa Irma Seikkulan.

Kuiskaan: ole ihan oma itsesi. Siihen

minä kiinnitin jo kesällä huomiota. Siihen

hieman rämäpäiseen olentoon. Se on tosi nasta

se maahiainen, etenkin silloin, kun se puhuu

(tai vaikka laulaa) suoraan sydämestä.

Ja kyllä vain se on fiksu ja hauska.

Ja sen silmät tuikkivat ihanasti.

+on se muutenkin aivan hurmaaava siili,

kun sillä on hyvä päivä.

(ja sit pakollinen sivuraide)

Olen nukkunut huonosti, mutta eipä ole

unia kerrottavaksi. No Mukavan näin viime yönä.

Istuin saunassa asianmukaisessa varustuksessa,

mut Mukava olikin siellä remppaamassa. Se

oli irrottanut puulämmitteisen kaminan ja

totesi, että pieni hetki vain. Sen verran

hätkähdin, että kiskaisin kaulahuivin

kaulaani (sic!). Sillä oli vaatteet, joten kai

se sauna oli aika vilpoinen, mutta en

lähtenyt pois lauteilta. Että sellainen uni.

Jossain vaiheessa päivää mietin, että

juupajuu, mitäpä varten olen funtsinut näitä

juttuja niin pitkään. Että elämäntilannehan

on hiukan vaikee ja sitä tarttee jotain

unelmia, että tipahtaa jaloilleen ja sitä

rataa. Ja että onko kaikki haasteellisista

siksi, että en oikeasti halua sinua. Että oot

sopivan mahdoton kohde, että voi pitää

yllä jotain liekkiä sisällä, ku toisaalta

-tuttaa aika tavalla kaikki se, mitä

on tapahtunut.

Mut en kuitenkaan usko, sillä ei kukaan ole

pyörinyt unissani ja alitajunnassani tuolla

tavalla. Mut jos sattuisit lukemaan näitä,

niin aika tyhmähän minä taas kerran.

Mut toivon, että arvostat sitä, että

oon tällainen. Voisin muuten mainita

muistin aikana, että en ole ollut koskaan

runojen ystävä, mutta sinun vuoksesi olen

päätynyt värkkäämään niitäkin. Että

kiitoksia vain. Muutamiin sanoihin

olen itsekin ollut ihan tyytyväinen.

Kiire. Sori typot.

Öitä.

Vierailija
4334/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkiä mun juttuja?? Aina vaan oudommaksi menee. Et taida elää ihan reaalitodellisuudessa. 

Sinä itse et elä kun hengaat täällä aamusta iltaan, moralisoit muiden ihastumisia, etenkin varatun oloisten viestejä, vastailet naisten viesteihin muka jonkun aviomiehenä, esität jotain ihmistä joka on sun juttujen pohjalta muka oivaltanut miten saastaa varattuja iskevät ovat,  ja utelet jokaiselta vähänkin epäillyttävältä tarkempia yksityiskohtia. Luulet olevasi niin ovela ettei ihmiset muka huomaa, mutta kyllä sen täällä pidempään käyneet huomaa miten ketju on muuttunut yhtäkkiä ja kuka on kaiken takana.

Vierailija
4335/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sydänparkaa - miten koville raukka joutunutkaan viimeaikoina. Taisi sydänkohtauskin olla taas lähellä, silloin kun olit sinäkin siinä - melko lähellä, sopivalla katseluetäisyydellä.. mutta enhän tietenkään tohtinut katsoa. Onneksi oli paidan napeissa jämäkät ompeleet, etteivät pudoneet pitkin lattioita sydämentykytyksen voimasta.

Ja kyllä, yritän minä parhaani mukaan päästä näistä ihanista harhakuvitelmista, jotka sinuun liittyvät, mutta vaikeata se on ollut ja tulee olemaan varmaan jatkossakin. Nämä harhat kun tuntuvat pahenevan päivä päivältä ja sydänpysähdyskin varmaan uhkaa - mutta loppuupahan sitten tämä yksipuolinen turha kaipuu. Ja tuskin kaivattuni minua kuitenkaan kaipaamaan jää..

Vierailija
4336/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törmäisinpä suhun vaikka Prismassa. Hänelle, johon törmäsin viimeksi Prismassa.

Mä näin mun kaivatun viimeksi Prismassa 😍

Sata tänään törmätä jos olet vikkelä ja oikeassa Prismassa...😉

Ei ihan kalsarilookilla kehtaa. Sovitaan joku toinen päivä! 😊

Vierailija
4337/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vain olla huomioimatta ollenkaan tuota yhtä mustasukkaista mammaa. Muuten se ei hiljene. Olkaa niin kuin sen viestejä ei täällä olisikaan, ei saa reagoida mitenkään.

Vierailija
4338/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin sinulle, että olen niin piykään odottanut tätä hetkeä, olet niin kaunis rakkaani. Katsoisin silmiisi ja sanoisin, että rakastan sinua. Sen jälkeen haluaisin kietoa käteni ympärillesi ja suudella sinua herkästi huuliasi tunnustellen ja vähitellen yhä kiihkeämmin. Miten ihana ajatus. Haluan sinua niin paljon.

Haluaisitko ihan oikeasti kanssani tällaisen hetken vaiko vain haaveissasi? Etkö pelkää, että tällaisen tapaamisen jälkeen mikään ei olisi enää ennallaan? Minulle ei ainakaan olisi.

Vierailija
4339/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että vaikka olet varattu, niin tunnut silti nauttivan mun katseista ja antavan sellaista signaalia että sua saa katsella. Oletkohan sittenkin avoimessa suhteessa vai meneeköhän teillä muuten huonosti?

Vierailija
4340/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1/1

Ei ollut tarkoitus raapustella, mutta tässähän

sitä taas. En ole erityisen ylpeä siitä,

millainen olin tänään. Enpä miettisi koko asiaa,

jos sinä et olisi olemassa. Ihan ihmisiksihän

minä elin ja tein sinällään just sitä,

mitä haluan, mutta mutta.

Mut kyl mä muuten nyökkäsin, siis jos et hoksannut.

Eka katseeseen totean vain, että väärä hetki

ja väärä mielentila. Ja kai minä nyt tolkun

ihmisenä mietin, että hullunakohan pidät

viikonlopun jäljiltä, kun loit katseen

juuri silloin.

Täs ei ole mitään mieltä ja siksihän tänäänkin

sanoin itselleni työn lomassa, että antaa olla.

Kun en tunne sua ja latailen varmaan ihan liikaa

toiveita ja sehän ei ole sun vika, jos nyt oot

mitä oot. Sanoja, aitoja sanoja. En minä

sen kummempaa silloin herjannut. Mutta minkä

sille voi jos, se olenkin nimenomaan minä,

joka laukaisee sinussa Irma Seikkulan.

Kuiskaan: ole ihan oma itsesi. Siihen

minä kiinnitin jo kesällä huomiota. Siihen

hieman rämäpäiseen olentoon. Se on tosi nasta

se maahiainen, etenkin silloin, kun se puhuu

(tai vaikka laulaa) suoraan sydämestä.

Ja kyllä vain se on fiksu ja hauska.

Ja sen silmät tuikkivat ihanasti.

+on se muutenkin aivan hurmaaava siili,

kun sillä on hyvä päivä.

(ja sit pakollinen sivuraide)

Olen nukkunut huonosti, mutta eipä ole

unia kerrottavaksi. No Mukavan näin viime yönä.

Istuin saunassa asianmukaisessa varustuksessa,

mut Mukava olikin siellä remppaamassa. Se

oli irrottanut puulämmitteisen kaminan ja

totesi, että pieni hetki vain. Sen verran

hätkähdin, että kiskaisin kaulahuivin

kaulaani (sic!). Sillä oli vaatteet, joten kai

se sauna oli aika vilpoinen, mutta en

lähtenyt pois lauteilta. Että sellainen uni.

Jossain vaiheessa päivää mietin, että

juupajuu, mitäpä varten olen funtsinut näitä

juttuja niin pitkään. Että elämäntilannehan

on hiukan vaikee ja sitä tarttee jotain

unelmia, että tipahtaa jaloilleen ja sitä

rataa. Ja että onko kaikki haasteellisista

siksi, että en oikeasti halua sinua. Että oot

sopivan mahdoton kohde, että voi pitää

yllä jotain liekkiä sisällä, ku toisaalta

-tuttaa aika tavalla kaikki se, mitä

on tapahtunut.

Mut en kuitenkaan usko, sillä ei kukaan ole

pyörinyt unissani ja alitajunnassani tuolla

tavalla. Mut jos sattuisit lukemaan näitä,

niin aika tyhmähän minä taas kerran.

Mut toivon, että arvostat sitä, että

oon tällainen. Voisin muuten mainita

muistin aikana, että en ole ollut koskaan

runojen ystävä, mutta sinun vuoksesi olen

päätynyt värkkäämään niitäkin. Että

kiitoksia vain. Muutamiin sanoihin

olen itsekin ollut ihan tyytyväinen.

Kiire. Sori typot.

Öitä.

Ei helvetti. Kaipaamani Nainen voisi kirjoittaa näin, mutta olet kuitenkin mies. Osa tekstistä menee ohi, mutta silti rinnasta irti revitty sydämeni haluaa kuvitella, että se olisit sittenkin sinä. Olen vuoksesi ahdistunut, koska pelkään sinun löytävän jonkun toisen, jonka elämäntilanne on helpompi. En ole koskaan aiemmin tuntenut elämänhaluni vievää suurta kaipuuta ja tämä tunne on kuin huume.

Huomenna taas yhteinen hetki esiliinan kanssa, hermostunutta vilkuilua ja tyhjänpäiväisiä yhdentekevyyksiä, mutta ei kuitenkaan tunteiden paljastamista? Kauniista silmistäsi kuitenkin näkyy läpi ja tiedän, että haluaisit päästää tunteesi valloilleen.

Ketju on lukittu.