Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on edelleen vähän hämmentynyt olo yhdestä eilisestä vastauksesta ketjussa. Tuli vain niin vahva tunne, että se olit oikeasti sinä. Ikinä ennen ei ole tullut. Olitko se sitten oikeasti sinä vai alanko minä tulla harhaiseksi. Jos se olit sinä, niin kertoisitpa ajatuksistasi lisää. Tosin en tiedä kerroitko eilen enemmänkin. Vain yhdestä vastauksesta tuli se tunne että se ois oikeasti sulta, vaikka kyllä toivoin että eräs toinenkin olisi.
Jos haluat joltain lisää, niin kannattaa ehkä antaa jotain vihjettä itsestäänkin tai kertoa tunteistaan, ja kertoa, mihin viestiin viittaa.
Minä ainakin kirjoitin eilen jotain, mutta en viitsi oikein mihinkään uteluihin vastata, kun en halua tulla tunnistetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on edelleen vähän hämmentynyt olo yhdestä eilisestä vastauksesta ketjussa. Tuli vain niin vahva tunne, että se olit oikeasti sinä. Ikinä ennen ei ole tullut. Olitko se sitten oikeasti sinä vai alanko minä tulla harhaiseksi. Jos se olit sinä, niin kertoisitpa ajatuksistasi lisää. Tosin en tiedä kerroitko eilen enemmänkin. Vain yhdestä vastauksesta tuli se tunne että se ois oikeasti sulta, vaikka kyllä toivoin että eräs toinenkin olisi.
Kerro vähän tarkemmin?
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet aina vaan niin rakas. Kaipaan sinua.
Kenelle? Kuka on rakas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro vähän tarkemmin?
Olin varma että eräs olisi vihainen ja vastaaja kertoi ettei olekaan. Voiko sitten olla että ihmisillä olisi niin paljon yhtä omituisia tilanteita, että niin nopeasti ilmaantui paikalle joku toinen joka uskoi tunnistaneensa jonkun toisen siitä varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törmäisinpä suhun vaikka Prismassa. Hänelle, johon törmäsin viimeksi Prismassa.
Mä näin mun kaivatun viimeksi Prismassa 😍
Sata tänään törmätä jos olet vikkelä ja oikeassa Prismassa...😉
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet? Minusta näyttää siltä, että täällä keskustelee jokin sisäpiiri ja he ovat ennalta sopineet tietyt tunnisteet. Tässä ketjussa on turvallisinta keskustella. En ole tunnistanut täältä varsinaisesti ketään, en myöskään itseäni.
Itse asiassa mulla ei ole mitään tekemistä täällä, olen ulkopuolinen. Mutta voin sanoa yhden asian: olen vastannut jotain ja olen kertonut omista kokemuksistani. Siitä syystä, että jos hän olisi jotain selitystä kaivannut ja sattuisi olemaan tässä ketjussa. Itse asiassa hän jäi minulle monta selitystä velkaa.
Luulen, että nää ihmiset jotka keskustelevat täällä, ovat toisilleen tuttuja ja sopineet tunnisteet etukäteen.
Ihan päätöntä jos anonyymit keskustelevat toisille anonyymeille. Ja luulevat, että heidät tunnistetaan, tai joku kirjoittaa juuri heille.
Jos joku kuvittelee tällaista, niin ei kai tässä voi muuta sanoa kuin sen, että tehkää irl jotain. Tällä systeemillä mitkään asiat eivät etene. Saahan sitä tietenkin täällä lähetellä terveisiä anonyymisti anonyymeille. Ei se ole minulta pois.
Olen liian järki - ihminen, tää ei oo mun heiniä.
Ja sitten joku anonyymi omii minun viestini ja ihmiset sekoittavat perusteellisesti itsensä ja toisten asiat. Tulee lisää väärinkäsityksiä jne. Harkitsen tarkkaan jos aion kirjoittaa tänne enää yhtään mitään.
Siis irl ovat sopineet tietyt tunnisteet keskenään. Itse asiassa kätevää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet? Minusta näyttää siltä, että täällä keskustelee jokin sisäpiiri ja he ovat ennalta sopineet tietyt tunnisteet. Tässä ketjussa on turvallisinta keskustella. En ole tunnistanut täältä varsinaisesti ketään, en myöskään itseäni.
Itse asiassa mulla ei ole mitään tekemistä täällä, olen ulkopuolinen. Mutta voin sanoa yhden asian: olen vastannut jotain ja olen kertonut omista kokemuksistani. Siitä syystä, että jos hän olisi jotain selitystä kaivannut ja sattuisi olemaan tässä ketjussa. Itse asiassa hän jäi minulle monta selitystä velkaa.
Luulen, että nää ihmiset jotka keskustelevat täällä, ovat toisilleen tuttuja ja sopineet tunnisteet etukäteen.
Ihan päätöntä jos anonyymit keskustelevat toisille anonyymeille. Ja luulevat, että heidät tunnistetaan, tai joku kirjoittaa juuri heille.
Jos joku kuvittelee tällaista, niin ei kai tässä voi muuta sanoa kuin sen, että tehkää irl jotain. Tällä systeemillä mitkään asiat eivät etene. Saahan sitä tietenkin täällä lähetellä terveisiä anonyymisti anonyymeille. Ei se ole minulta pois.
Ja sitten joku anonyymi omii minun viestini ja ihmiset sekoittavat perusteellisesti itsensä ja toisten asiat. Tulee lisää väärinkäsityksiä jne. Harkitsen tarkkaan jos aion kirjoittaa tänne enää yhtään mitään.
Onhan se ihan mahdollista tunnistaa, jos on vähän enemmän ollut tekemisissä. Sellaista ihastusta, jolle ei ole ikinä mitään jutellut, on aika mahdotonta toki tunnistaa. Eikä ne osin tuttujen tunnisteet ole mitään alkukirjaimia ja hiustenvärejä ja muita ulkopuolisille selkeinä tunnisteina näkyviä tunnisteita Ne on jotain sellaista mitä ulkopuoliset ei edes tunnisteiksi tajua. Eikä niitä tarvitse sopia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle? Kuka on rakas?
Eräs ihana nainen. Haluaisin suudella häntä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua S. 💗
Niin mäkin sua A! 💕
Minä myös, N
J?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle? Kuka on rakas?
Eräs ihana nainen. Haluaisin suudella häntä nyt.
Haluaisitko kertoa, miksi hän on ihana ja miksi haluaisit suudella häntä nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vastannut toisille anonyymeille, jotka voisivat - huom voisivat- olla hän. Tilanteet toistuvat, emme ole lopulta kovinkaan uniikkeja, ja tämä valekeskustelu tuntuu jostain syystä hyvältä ja helpottavalta. Huvinsa kullakin?
Tiedän tietenkin, että todellisuus on muuta. Olen muuten ihan normaali, fiksu ihminen. Asiatkin on sitä paitsi jo todellisuudessa puhuttu lähes selviksi, toki tunteideni todellista syvyyttä en ole hänelle paljastanut, vain että ne ovat. Ehkä ei hänkään, kuka tietää, jotain on. Koska ei olla vapaita, puheet on kuitenkin jätettävä tähän, nyt on jo sanottu vähän liikaakin.
Tästä palstasta pitäisi kyllä vierottautua, on kuin huumetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua S. 💗
Niin mäkin sua A! 💕
Minä myös, N
A kaipaa M
Tästä nyt ei hullua hurskaammaksi tule. R kaipaa S:ää
M kaipaa myös A 💖 Siis mies-A:ta...
(Hädin tuskin pystyy enää postaamaan kun lataa sivuja miten sattuu)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. Kiireisenä päivänäkin havahdun yhtäkkiä siihen, että ajattelen sinua. Sinussa vain on jotain niin ihanaa, ettei sinua voi unohtaa. Paljon suudelmia ja helliä hyväilyjä sinulle. Olet rakas. Nuku hyvin. Kauniita unia.
Jos tämä olisi minulle, niin pyydän että unohdat minut ja keskityt perheeseesi.
Sivusta kysyn, että kaipaatko kuitenkin sitä henkilöä kelle sanot noin?
En. Pelkään vain että hän kaipaa. Toivotaan että ei.
Taitaa taas mustis vaimo pelätä, että miehensä kirjoittelee noita toivotuksia jollekin, huoh...
Miksi pelkäät vaimoja noin kauheasti että vainoharhaisena näet heitä suunnilleen jokaisen viestin takana? Oletko ihastunut varattuun ja tajunnut, että sillä vaimolla on sun kannalta vähän liian vahva asema miehensä elämässä? Oletko siis itse yksinkertaisesti vaan mustis jollekin vaimolle? Sellaisia asioita kai sitä ihminen pelkää, jotka jotenkin uhkaavat itseä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vastannut toisille anonyymeille, jotka voisivat - huom voisivat- olla hän. Tilanteet toistuvat, emme ole lopulta kovinkaan uniikkeja, ja tämä valekeskustelu tuntuu jostain syystä hyvältä ja helpottavalta. Huvinsa kullakin?
Tiedän tietenkin, että todellisuus on muuta. Olen muuten ihan normaali, fiksu ihminen. Asiatkin on sitä paitsi jo todellisuudessa puhuttu lähes selviksi, toki tunteideni todellista syvyyttä en ole hänelle paljastanut, vain että ne ovat. Ehkä ei hänkään, kuka tietää, jotain on. Koska ei olla vapaita, puheet on kuitenkin jätettävä tähän, nyt on jo sanottu vähän liikaakin.
Tästä palstasta pitäisi kyllä vierottautua, on kuin huumetta.
Olen toki huomannut, että fiksut ihmiset tähän kirjoittavatkin. Lukuun ottamatta joitakin ilkeämielisiä urputtajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. Kiireisenä päivänäkin havahdun yhtäkkiä siihen, että ajattelen sinua. Sinussa vain on jotain niin ihanaa, ettei sinua voi unohtaa. Paljon suudelmia ja helliä hyväilyjä sinulle. Olet rakas. Nuku hyvin. Kauniita unia.
Jos tämä olisi minulle, niin pyydän että unohdat minut ja keskityt perheeseesi.
Sivusta kysyn, että kaipaatko kuitenkin sitä henkilöä kelle sanot noin?
En. Pelkään vain että hän kaipaa. Toivotaan että ei.
Taitaa taas mustis vaimo pelätä, että miehensä kirjoittelee noita toivotuksia jollekin, huoh...
Miksi pelkäät vaimoja noin kauheasti että vainoharhaisena näet heitä suunnilleen jokaisen viestin takana? Oletko ihastunut varattuun ja tajunnut, että sillä vaimolla on sun kannalta vähän liian vahva asema miehensä elämässä? Oletko siis itse yksinkertaisesti vaan mustis jollekin vaimolle? Sellaisia asioita kai sitä ihminen pelkää, jotka jotenkin uhkaavat itseä.
Itse olen ex- vaimo, joka erosi miehestään. Miehelläni oli sairaan mustis rakastajatar, joka uhkasi tappaa minut monta kertaa.
Onneksi pääsin eroon molemmista. Itse en ole mustasukkainen luonne. En roiku kenessäkään. Kaikkea hullua on tullut kyllä nähtyä elämänsä aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näkisin sut, katsoisin vain, en sanoisi mitään. Yrittäisin katsoa silmistäsi, miksi kaikki päättyi sillä tavalla rumasti. Tiedän, ettet halunnut sitä niin tapahtuvaksi. Mutta, et kuitenkaan osannut toimia, niinkuin miehen olisi tilanteessa kuulunut toimia. Luulen, että vaimosi päätti kaikesta? Et olisi voinut kohdella minua niin kaiken sanomasi jälkeen. Ethän?
En alun alkaenkaan halunnut susta mitään sen enempää ja sen sulle myös selkeästi kerroin. Aloit silti roikkua minussa ja se loukkasi vaimoani, tottakai. Näytin hänelle kaikki sun viestit. Siksi hän sai päättää mitä sun kanssa tehdään, se sun roikkuminen piti saada loppumaan.
Ei mulla ollut mitään ongelmaa hänen toivetta toteuttaa, se oli vähintä mitä siinä kohti vaimoni suuntaan saatoin tehdä. Eikä mulla ollut mitään sellaisia tunteita sua kohtaan, että se olis tuntunut pahalta, ei ole koskaan ollutkaan.
Eli mulle oli ihan sama, mitä tapahtui sun kanssa. Ei mun takia olis ollut pakko niin toimia, mutta yhtä hyvin mulle sopi sekin, että niin toimittiin.
Jos sä katsoisit mua silmiin, näkisit varmaan vaan aika tyhjän katseen. Ja vähän kiusaantuneen, en nyt jaksais kyllä sua kauheesti silmiin katsella. Mulle on tärkeintä, että mun vaimo on onnellinen. Tajuan sen nyt kirkkaammin kuin koskaan ennen.
Tää on jonkun mustasukkaisen vaimon tarinoima. Huomaa heti. Aika huono, 0/5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua S. 💗
Niin mäkin sua A! 💕
Minä myös, N
J?
C?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua S. 💗
Niin mäkin sua A! 💕
Minä myös, N
A kaipaa M
Tästä nyt ei hullua hurskaammaksi tule. R kaipaa S:ää
M kaipaa myös A 💖 Siis mies-A:ta...
(Hädin tuskin pystyy enää postaamaan kun lataa sivuja miten sattuu)
Matti kaipaa Anttia ja tuskailee kun puhelin ei osaa näyttää sivustoa?