Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Olen rikki vuoksesi Nainen. Mennään samaan uneen ja suudellaan huomenna seurauksista välittämättä, kun kuitenkin aamulla nähdään? Tee aloite, koska olen epävarma tunteistasi. En pistä vastaan, mutta vastaan seurauksista.
Kuitenkin tilanne menisi niin että jään sun perään huutelemaan ja sinä käyttäydyt kuin olisin sinulle ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olisit mies sellaisesta, että nähtäisiin aina silloin tällöin ja pidettäisiin toisiamme hyvänä. Oltaisiin lähekkäin ja juteltaisiin. Muuten kaikki jatkuisi niin kuin tähänkin asti. Pystyisitkö tällaiseen?
Olen valmis kokeilemaan tuota. Se olisi paljon parempi kuin nykyinen tilanne.
Puolisohan voi muuten olla bi tai vaikka homo tai lesbo, vaikka pitäisitte heterona. Ei ole vain koskaan kertonut sitä. Entä jos sillä onkin ollut kulissisuhde jonkun vanhan kaverin kanssa aina, ettekä ikinä ole tajunneet koska ovat samaa sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Puolisohan voi muuten olla bi tai vaikka homo tai lesbo, vaikka pitäisitte heterona. Ei ole vain koskaan kertonut sitä. Entä jos sillä onkin ollut kulissisuhde jonkun vanhan kaverin kanssa aina, ettekä ikinä ole tajunneet koska ovat samaa sukupuolta.
Tai siis salasuhde, ei kulissisuhde. Ehkä suhde teidän kanssa onkin aina ollut pelkkää kulissia? Oletteko miettineet sitä?
Vierailija kirjoitti:
Olen rikki vuoksesi Nainen. Mennään samaan uneen ja suudellaan huomenna seurauksista välittämättä, kun kuitenkin aamulla nähdään? Tee aloite, koska olen epävarma tunteistasi. En pistä vastaan, mutta vastaan seurauksista.
Nähdäänkö? Toivottavasti :) en pistäisi vastaan minäkään, mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olisit mies sellaisesta, että nähtäisiin aina silloin tällöin ja pidettäisiin toisiamme hyvänä. Oltaisiin lähekkäin ja juteltaisiin. Muuten kaikki jatkuisi niin kuin tähänkin asti. Pystyisitkö tällaiseen?
Vastoin periaatteitani, mutta on vaikea sanoa. Tunnen vain olevani niin väsynyt pistämään vastaan, että tämäkin voisi olla vaihtoehto.
Varmaan varminta on pistää puoliso kotiin lukkojen taakse. Voisikohan työpaikallekin järjestää sille sellaisen oman kopperon, jossa se ei saa olla tekemisissä muiden kanssa. Ehkä pomo voisi järjestää. Älkääkä missään nimessä antako puolison viedä lapsia harrastuksiin, harrastuskavereiden vanhemmat saattaa olla eronneita sinkkuja. Ruokakaupassakin voi törmätä sinkkuihin, joten parempi kun käytte aina vain itse. Puolison ei kannata antaa nähdä oman perheen lisäksi kuin vanhempiaan ja sisaruksiaan. Sukulaisetkin on niin ja näin, ainahan sitä sukurutsausta on esiintynyt ja serkutkin menneet naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Miten te perheelliset muuten valvotte puolisonne ystävyyssuhteita? Meneekö säännöt niin että ei saa olla vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä? Entä jos puoliso on bi? Meneekö se sitten niin ettei saa olla muita kuin perheellisiä ystäviä tai ei ainakaan sinkkuja ystävinä? Vai ettei saa olla muita kuin vanhoja (lapsena ja nuorena hankittuja) ystäviä? (tosin voihan niihinkin ihastua) Vai tarkkailetteko käytöstä, että jos esim. ystävän kanssa viestittely hymyillyttää liikaa tai kahvilla käynnin jälkeen on liian iloisella tuulella, niin se on poikki heti sellaiset ystävyyssuhteet?
Ei voi olla "bi" ellei ole "hömo".
Hyvää yötä, sulle sinne jonnekin. Tule edes uniin mua lämmittämään, mua palelee🌙.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen uida liiveihin -taktiikka: Hei, olen sinusta kiinnostunut, tahdon sinulle pelkkää hyvää ja ihan olla vain läsnä.
Kotona tunnelma kiristyy koska mies on pettänyt, tuntee syyllisyyttä. Tulee riitoja koska tapailee ja viestittelee "ihan vaan mukavia" ja tuo nainen on niin syytön, ainoastaan ihanan välittävä.
Kotona oma vaimo alkaa olla nalkuttava akka, yhteyttä pitää se hemaiseva ja niin puhdas toinen nainen.Mies ei edes ymmärrä miten tuo toinen nainen on hakeutumalla hakeutunut miehen seuraan ja hän on syy miksi kotona vaimo tuntuu huonolta. Se alun itsesyyllisyys muuttuu nopeasti naisten vertailuun, joka on täysin banaali, siinä joku muka raikas iskijä munahaukka heittäytyy miehen elämään. Kun se ei voi etsiä vapaata miestä.
Miten toinen nainen voi olla puhdas? Toinen nainen on halpa.
Miehelle tulee uuden, hänestä kiinnostuneen naisen piirittäessä hänestä hyvä tunne.
Nauraa hänen jutuille, ehdottaa ja on kiinnostunut.
Kotona vaimo on kulahtanut ja väsynyt arjen pyörittämiseen. Ehkä seksiä saa nykyään pyytää kuin siihen ajautuu enää.
Tässä vaimossa alkaa viat korostua. Omaa syyllisyyttä on helppo lieventää kun on tyly ja ajaa tilanteita riitaan. Jokainen pari tietää mistä kumppani pitää, mutta myös mistä suuttuu. Jos kumppanin saa tolalleen, hän suuttuu ja voi taas saada mielihyvää siltä mukavalta naiselta joka tekee itsestään tykö.Näin se menee. Kunnioittakaa toisten liittoja älkääkö sotkeko niitä.
Meidän suhdetta on myös koeteltu tällä tavalla. Tein suoraan selväksi naiselle että olen tässä suhteessa yhä olemassa miehelleni. Ei sitä tarvitse sanoa, riittää kun menee miehensä syliin ja tuo nainen saa sitä katsoa.
Tuo kiihottaa valtavasti miehiä. Ei ole tylsää oma pieni elämä enää!Meillä on myös yritetty. Mies tosin ei lämmenyt tälle naiselle, mutta yritti olla kuitenkin kohtelias. Se oli virhe, koska nainen ei tajunnut lopettaa. Täytyi tehdä itse selväksi, että minä olen se, jonka mies on valinnut. Tein sen myös selväksi miehelle, että en pidä siitä että tuo nainen yrittää tunkea väliin ja että jos mies rakastaa minua, niin nainen saa olla täysin ilmaa jatkossa. Sen jälkeen mies on ärähtänytkin hänelle pariin kertaan, mutta ei ole vieläkään mennyt jakeluun. Lisäksi nainen on joutunut seuraamaan meidän rakkauden osoituksia ja suhteen kehitystä sivusta. Jotkut on aivan turhan sitkeitä.
Kylläpä ne miehet vaan on niitä ketkä "yrittää". Sitten puhutaan puutaheinää molempiin suuntiin. Sinisilmäinen ei kannata olla. Vaimonkaan.
Kyllä mahtuu molempiin sukupuoliin yrittäjiä. Tässä tapauksessa kyseessä ei ole mikään nuori ja hemaiseva tyttö, vaan samoja ikiä minun kanssa oleva nainen, jota en usko kovinkaan monen pitävän minään "saaliina". Mies on sanonut, että pitää hänen ulkonäköään sellaisena, että jo se itsessään estäisi seurustelun / paneskelun. Tässä tapauksessa uskon miestä täysin. En sinisilmäinen todellakaan ole, ja kyllä se mies on ensisijassa jota pitäisin syyllisenä pettämiseen. Hänelle olen myös tehnyt selväksi, että tämä suhde on kerrasta poikki jos mitään alkaa viritellä johonkin suuntaan. On jo sen verran ikää, että en todellakaan ala tuhlaamaan aikaa pelureihin. Mielestäni kyseisen naisen toiminta on silti ollut äärimmäisen loukkaavaa, koska hän on meidän suhteen alusta lähtien pitänyt miestäni "omaisuutenaan" ja vähintäänkin epäsuorasti uhkaillut minua ja halveksinut avoimesti. Tuollaisella käytöksellä tosin varmistaa, että mies on saavuttamaton koko loppuikänsä. Hänen järjenjuoksustaan kertoo mm se, kun julkaisi jossain aikoinaan, että on tehnyt jotain taikoja, jolla saa miehen rakkauden, pitänee itseään jonkinlaisena noitana. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kuin suurin osa mäistä viesteistä olisi samalta henkilöltä.
Nyt vasta huomasit? Kysymys ja salamana vastaus! Tunnekuvaukset umpiepäuskottavia, korjaa hulluna kirjoitusvirheitään ja lisää ja tarkentaa. Kännissä riitelee kun kaikki ei innostu jauhamaan varatuista tms.
98,88 % saman. Kirjoitin yhden viikolla, jonka omi, vastasi siihen sadasti ja lopulta suuttui kun huomautin että spekuloi metsään, kai sitä oman kirjoituksensa sisällön tietää😀. Eli älä osallistu, tää on jonkun pätähtäneen 24/7 harrastus tää monologi ja miralisointi.
Korjasin jokin aika sitten oman viestini ja ilmoitin tällä kertaa sen julkisesti.Eli täällä on muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, sulle sinne jonnekin. Tule edes uniin mua lämmittämään, mua palelee🌙.
Oot ihana.
Siellä oli tänä iltana hyvä muusikko. Ei amatööri.
Onko mies mielestäsi se, mitä välillämme on jo tapahtunut, pettämistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perustein täällä ilmiannetaan / poistetaan näitä kommentteja? Joku ei tykkää toisen mielipiteestä / osuu liian lähelle omaan tilanteeseen, niin täytyy ilmiantaa, että on poissa silmistä, poissa mielestä?
Itse ilmiannan sellaiset, jotka on jotenkin loukkaavia. Minusta tän ketjun pitäis olla turvallinen tila kirjoittaa omasta kaipuustaan, eikä siihen ole kenelläkään sijaa tulla suoraan vittuilemaan perään.
Mäkin ilmianna loukkaavat ja sellaiset jotka sisältää uhkailua tai jotain ihme tyhmää sekoilua.
Ois kiva jos ette ilmiantaisi niitä loukkaavia. Minäkin yksi ilta kysyin yhden kysymyksen ja sanoin että siihen saa vastata ilkeästikin, kunhan vastaa rehellisesti. Nyt en tiedä onko siihen koskaan vastattu, jos te olette ilmiantaneet sen vastauksen loukkaavana.
Voin vastata kysymykseen, jäi pyörimään päähän. En ihmettelisi, jos joku haluaisi tätä minilta kysyä.
Eli vastataan. Ajattelen sinua paljon edelleen. Koen, että olet loukannut minua. Et sanoin ja avoimesti, vaan salaillen ja hiljaisuudellasi. Kerroit joskus aika typeriäkin tekosyitä miksi et kertonut jotain. Samoin yritit sanankääntein suoraan valehdella missä mennään. Tätä tapahtui jopa silloinkin, kun ei ollut ns. mitään menetettävää. Jos et ymmärrä, mieti asiaa enemmän, niin luultavasti tajuat. Et ole tyhmä. Ja lopuksi käytit ystävällisyyttäni ja tunteitani hyväksesi. Etkä suonut minulle mahdollisuutta jatkaa ns. eteenpäin. Ei, halusit jostain syystä evätä sen minulta. Ja tarkoitan nyt keskustelujamme. Näin minä ajattelen. Ja silti kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko mies mielestäsi se, mitä välillämme on jo tapahtunut, pettämistä?
Vaadin synopsiksen. Ennen sitä en ota kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perustein täällä ilmiannetaan / poistetaan näitä kommentteja? Joku ei tykkää toisen mielipiteestä / osuu liian lähelle omaan tilanteeseen, niin täytyy ilmiantaa, että on poissa silmistä, poissa mielestä?
Itse ilmiannan sellaiset, jotka on jotenkin loukkaavia. Minusta tän ketjun pitäis olla turvallinen tila kirjoittaa omasta kaipuustaan, eikä siihen ole kenelläkään sijaa tulla suoraan vittuilemaan perään.
Mäkin ilmianna loukkaavat ja sellaiset jotka sisältää uhkailua tai jotain ihme tyhmää sekoilua.
En ole jaksanut ilmiantaa. Täällä on inhottavia, loukkaavia viestejä pelkän pottuilun takia. Ilmiantakaa jos jaksatte.
Minun ajatukseni ovat siinä määrin likaisia etteivät ne pesemällä lähde pois. Auttaisitko mies minua tässä ongelmassani? Jos vaimosi päästää sinut hetkeksi silmistään.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran on rohkeat suunnitelmat, että nyt kyllä tunnisteita kehiin!!
Olen tänään sinkki vuoksesi.
Sieluistani, kaikista seitsemästä, valuu vismuttia,
kun ajattelen sinua, minua ja kaliforniumia.
Lantaani. Se sinä olet. Rakas.