Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
4101/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kuin suurin osa mäistä viesteistä olisi samalta henkilöltä.

Nyt vasta huomasit? Kysymys ja salamana vastaus! Tunnekuvaukset umpiepäuskottavia, korjaa hulluna kirjoitusvirheitään ja lisää ja tarkentaa. Kännissä riitelee kun kaikki ei innostu jauhamaan varatuista tms.

98,88 % saman. Kirjoitin yhden viikolla, jonka omi, vastasi siihen sadasti ja lopulta suuttui kun huomautin että spekuloi metsään, kai sitä oman kirjoituksensa sisällön tietää😀. Eli älä osallistu, tää on jonkun pätähtäneen 24/7 harrastus tää monologi ja miralisointi.

Vierailija
4102/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olisit mies sellaisesta, että nähtäisiin aina silloin tällöin ja pidettäisiin toisiamme hyvänä. Oltaisiin lähekkäin ja juteltaisiin. Muuten kaikki jatkuisi niin kuin tähänkin asti. Pystyisitkö tällaiseen?

Perinteinen uida liiveihin -taktiikka: Hei, olen sinusta kiinnostunut, tahdon sinulle pelkkää hyvää ja ihan olla vain läsnä.

Kotona tunnelma kiristyy koska mies on pettänyt, tuntee syyllisyyttä. Tulee riitoja koska tapailee ja viestittelee "ihan vaan mukavia" ja tuo nainen on niin syytön, ainoastaan ihanan välittävä.

Kotona oma vaimo alkaa olla nalkuttava akka, yhteyttä pitää se hemaiseva ja niin puhdas toinen nainen.

Mies ei edes ymmärrä miten tuo toinen nainen on hakeutumalla hakeutunut miehen seuraan ja hän on syy miksi kotona vaimo tuntuu huonolta. Se alun itsesyyllisyys muuttuu nopeasti naisten vertailuun, joka on täysin banaali, siinä joku muka raikas iskijä munahaukka heittäytyy miehen elämään. Kun se ei voi etsiä vapaata miestä.

Miten toinen nainen voi olla puhdas? Toinen nainen on halpa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4103/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kuin suurin osa mäistä viesteistä olisi samalta henkilöltä.

Nyt vasta huomasit? Kysymys ja salamana vastaus! Tunnekuvaukset umpiepäuskottavia, korjaa hulluna kirjoitusvirheitään ja lisää ja tarkentaa. Kännissä riitelee kun kaikki ei innostu jauhamaan varatuista tms.

98,88 % saman. Kirjoitin yhden viikolla, jonka omi, vastasi siihen sadasti ja lopulta suuttui kun huomautin että spekuloi metsään, kai sitä oman kirjoituksensa sisällön tietää😀. Eli älä osallistu, tää on jonkun pätähtäneen 24/7 harrastus tää monologi ja miralisointi.

Okei eli tääl on 2 jatkuvasti kirjoittavaa, toi sun tarkoittamana ja mun tarkoittama. Mun tarkoittamat kirjoittaa eri juttuja, noita megapitkiä sepustuksia jollekin miehelle ja valehtelee itselleen niin että korvat heiluu.

Vierailija
4104/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perustein täällä ilmiannetaan / poistetaan näitä kommentteja? Joku ei tykkää toisen mielipiteestä / osuu liian lähelle omaan tilanteeseen, niin täytyy ilmiantaa, että on poissa silmistä, poissa mielestä?

Itse ilmiannan sellaiset, jotka on jotenkin loukkaavia. Minusta tän ketjun pitäis olla turvallinen tila kirjoittaa omasta kaipuustaan, eikä siihen ole kenelläkään sijaa tulla suoraan vittuilemaan perään.

Vierailija
4105/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan kiitollisia siitä mitä meillä on, eikä pilata sitä. Hyväksytään samalla se, että meillä oli tunteita toisiamme kohtaan, mutta emmehän pelkästään tunteiden takia halua rikkoa mitään. Tunteita tulee ja menee, mutta se mitä meillä on nyt omissa elämässämme on jotain pysyvää.

Voitaisiinko kuitenkin myöntää nuo tunteet toisillemme? Se olisi mulle tärkeää ja auttaisi mua eteenpäin. Tosin mulla (meillä?) nää tunteet ei näytä tulevan ja menevän. Ne vaan on.

Oletko varma että pääsisit eteenpäin? Se voisi pahentaa asiaa jos tunteista aletaan puhua ja tunnustetaan toiselle?

Olen varma. Ei se tästä enää voi pahentua. Jos tunteet olis molemminpuolisia, kaikki säilyisi muuten ennallaan, mutta ristiriitaiset tunteet jäisivät pois ja voisimme olla tekemisissä vapautuneemmin (ei tarvitsisi peitellä tunteita ja miettiä miten voi toimia). Jos vain minulla olis (ollut) tunteita, pystyisin asettamaan ne johonkin harhaisuuslokeroon ja työstämään pois tai ainakin unten maille.

Kyseessä on vanha juttu, joka joskus alkoi ja jäi sitten kesken ja klousaamatta. Asiaan liittyy muutakin, minkä vuoksi tuo olis mulle tärkeää. Siitä kyseinen henkilö tosin ei tiedä mitään, kun se ei häneen liity. Varmasti se lisäisi myös omien tunteiden myrskyämistä, mutta heitetään nyt vaikka, että "myrskyn jälkeen on poutasää". (viimeinen ei ole tunniste, eikä mikään muukaan viestissä)

Olisiko sulla joskus ollut tilaisuus jutella ja selvittää tuota teidän juttua? Jos on ollut niin sitten en ymmärrä miksi et silloin ollut kiinnostunut klousaamaan ja nyt yhtäkkiä oletkin.

Vierailija
4106/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perustein täällä ilmiannetaan / poistetaan näitä kommentteja? Joku ei tykkää toisen mielipiteestä / osuu liian lähelle omaan tilanteeseen, niin täytyy ilmiantaa, että on poissa silmistä, poissa mielestä?

Itse ilmiannan sellaiset, jotka on jotenkin loukkaavia. Minusta tän ketjun pitäis olla turvallinen tila kirjoittaa omasta kaipuustaan, eikä siihen ole kenelläkään sijaa tulla suoraan vittuilemaan perään.

Mäkin ilmianna loukkaavat ja sellaiset jotka sisältää uhkailua tai jotain ihme tyhmää sekoilua.

Vierailija
4107/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"I could easily forgive his pride if he had not mortified mine"

Vierailija
4108/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on saanut minut ymmrtämään taas yhden uuden puolen siitä miksi nuoruus on niin ihannoitavaa. Silloin suurin osa ihmisistä on vielä sinkkuja tai ainakin lapsettomia. He ovat vapaita olemaan tekemisissä kenen tahansa kanssa ja ystävystymään kenen tahansa kanssa. Kolmikymppisestä eteenpäin suurin osa ihmisistä on varattuja ja perheellisiä. Sinkut ovat siten todella huonosssa asemassa. He eivät voi hankkia edes uusia ystäviä, koska sillä voi olla negatiivisia vaikutuksia sen toisen perheeseen ja lapsiin ja se voidaan katsoa moraalittomaksi ja paheksuttavaksi toiminnaksi.

Vierailija
4109/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olisit mies sellaisesta, että nähtäisiin aina silloin tällöin ja pidettäisiin toisiamme hyvänä. Oltaisiin lähekkäin ja juteltaisiin. Muuten kaikki jatkuisi niin kuin tähänkin asti. Pystyisitkö tällaiseen?

Perinteinen uida liiveihin -taktiikka: Hei, olen sinusta kiinnostunut, tahdon sinulle pelkkää hyvää ja ihan olla vain läsnä.

Kotona tunnelma kiristyy koska mies on pettänyt, tuntee syyllisyyttä. Tulee riitoja koska tapailee ja viestittelee "ihan vaan mukavia" ja tuo nainen on niin syytön, ainoastaan ihanan välittävä.

Kotona oma vaimo alkaa olla nalkuttava akka, yhteyttä pitää se hemaiseva ja niin puhdas toinen nainen.

Mies ei edes ymmärrä miten tuo toinen nainen on hakeutumalla hakeutunut miehen seuraan ja hän on syy miksi kotona vaimo tuntuu huonolta. Se alun itsesyyllisyys muuttuu nopeasti naisten vertailuun, joka on täysin banaali, siinä joku muka raikas iskijä munahaukka heittäytyy miehen elämään. Kun se ei voi etsiä vapaata miestä.

Kuule joka juttuun väkisin jatkoa keksivä mies, sulla ei ole ilmeisesti tätä pulmaa, että naista tai toista naista etenkään, joten anna olla. Itselleen keskustelu tietty sujuu kivasti kun välillä muistaa kysellä tarkentavia ja vastailla. Pirun tylsää sisällön tuottamises kuiteskin on, umpiepäkiinnostavaa.

Ps. Älä kommentoi tätä, kato onnistuisiko edes kerran.

Vierailija
4110/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin ilmianna loukkaavat ja sellaiset jotka sisältää uhkailua tai jotain ihme tyhmää sekoilua.

Ois kiva jos ette ilmiantaisi niitä loukkaavia. Minäkin yksi ilta kysyin yhden kysymyksen ja sanoin että siihen saa vastata ilkeästikin, kunhan vastaa rehellisesti. Nyt en tiedä onko siihen koskaan vastattu, jos te olette ilmiantaneet sen vastauksen loukkaavana.

Vierailija
4111/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle tulee uuden, hänestä kiinnostuneen naisen piirittäessä hänestä hyvä tunne.

Nauraa hänen jutuille, ehdottaa ja on kiinnostunut.

Kotona vaimo on kulahtanut ja väsynyt arjen pyörittämiseen. Ehkä seksiä saa nykyään pyytää kuin siihen ajautuu enää.

Tässä vaimossa alkaa viat korostua. Omaa syyllisyyttä on helppo lieventää kun on tyly ja ajaa tilanteita riitaan. Jokainen pari tietää mistä kumppani pitää, mutta myös mistä suuttuu. Jos kumppanin saa tolalleen, hän suuttuu ja voi taas saada mielihyvää siltä mukavalta naiselta joka tekee itsestään tykö.

Näin se menee. Kunnioittakaa toisten liittoja älkääkö sotkeko niitä.

Meidän suhdetta on myös koeteltu tällä tavalla. Tein suoraan selväksi naiselle että olen tässä suhteessa yhä olemassa miehelleni. Ei sitä tarvitse sanoa, riittää kun menee miehensä syliin ja tuo nainen saa sitä katsoa.

Tuo kiihottaa valtavasti miehiä. Ei ole tylsää oma pieni elämä enää!

Vierailija
4112/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois kiva jos ette ilmiantaisi niitä loukkaavia. Minäkin yksi ilta kysyin yhden kysymyksen ja sanoin että siihen saa vastata ilkeästikin, kunhan vastaa rehellisesti. Nyt en tiedä onko siihen koskaan vastattu, jos te olette ilmiantaneet sen vastauksen loukkaavana.

Minun kommentti ei edes ollut loukkaava. Taisi vaan osua turhan lähelle tunnisteineen niin, että tuli kiire poistattaa..

Vierailija
4113/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle tulee uuden, hänestä kiinnostuneen naisen piirittäessä hänestä hyvä tunne.

Kotona vaimo on kulahtanut ja väsynyt arjen pyörittämiseen. Ehkä seksiä saa nykyään pyytää kuin siihen ajautuu enää.

Tässä vaimossa alkaa viat korostua. Omaa syyllisyyttä on helppo lieventää kun on tyly ja ajaa tilanteita riitaan. Jokainen pari tietää mistä kumppani pitää, mutta myös mistä suuttuu. Jos kumppanin saa tolalleen, hän suuttuu ja voi taas saada mielihyvää siltä mukavalta naiselta joka tekee itsestään tykö.

Meidän suhdetta on myös koeteltu tällä tavalla. Tein suoraan selväksi naiselle että olen tässä suhteessa yhä olemassa miehelleni. Ei sitä tarvitse sanoa, riittää kun menee miehensä syliin ja tuo nainen saa sitä katsoa.

Meillä on myös yritetty. Mies tosin ei lämmenyt tälle naiselle, mutta yritti olla kuitenkin kohtelias. Se oli virhe, koska nainen ei tajunnut lopettaa. Täytyi tehdä itse selväksi, että minä olen se, jonka mies on valinnut. Tein sen myös selväksi miehelle, että en pidä siitä että tuo nainen yrittää tunkea väliin ja että jos mies rakastaa minua, niin nainen saa olla täysin ilmaa jatkossa. Sen jälkeen mies on ärähtänytkin hänelle pariin kertaan, mutta ei ole vieläkään mennyt jakeluun. Lisäksi nainen on joutunut seuraamaan meidän rakkauden osoituksia ja suhteen kehitystä sivusta. Jotkut on aivan turhan sitkeitä.

Vierailija
4114/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on myös yritetty. Mies tosin ei lämmenyt tälle naiselle, mutta yritti olla kuitenkin kohtelias. Se oli virhe, koska nainen ei tajunnut lopettaa. Täytyi tehdä itse selväksi, että minä olen se, jonka mies on valinnut. Tein sen myös selväksi miehelle, että en pidä siitä että tuo nainen yrittää tunkea väliin ja että jos mies rakastaa minua, niin nainen saa olla täysin ilmaa jatkossa. Sen jälkeen mies on ärähtänytkin hänelle pariin kertaan, mutta ei ole vieläkään mennyt jakeluun. Lisäksi nainen on joutunut seuraamaan meidän rakkauden osoituksia ja suhteen kehitystä sivusta. Jotkut on aivan turhan sitkeitä.

Kylläpä ne miehet vaan on niitä ketkä "yrittää". Sitten puhutaan puutaheinää molempiin suuntiin. Sinisilmäinen ei kannata olla. Vaimonkaan.

Vierailija
4115/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan puhdas.

t. Touko

Vierailija
4116/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kokonaisuus tulee luettua ja ainakin minä mietin ennen napin painamista. Muistan hämärästi tuollaisen viestin, en tiedä saiko se yhtään vastauksia. Kysy uudestaan, jos asia oli tärkeä. Terveisin kolmas viestejä toisinaan ilmiantanut.

Vierailija
4117/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tyydyn valmistamaan uunimakkaroita eli Suomen puhtain mies.

Vierailija
4118/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rikki vuoksesi Nainen. Mennään samaan uneen ja suudellaan huomenna seurauksista välittämättä, kun kuitenkin aamulla nähdään? Tee aloite, koska olen epävarma tunteistasi. En pistä vastaan, mutta vastaan seurauksista.

Vierailija
4119/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te perheelliset muuten valvotte puolisonne ystävyyssuhteita? Meneekö säännöt niin että ei saa olla vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä? Entä jos puoliso on bi? Meneekö se sitten niin ettei saa olla muita kuin perheellisiä ystäviä tai ei ainakaan sinkkuja ystävinä? Vai ettei saa olla muita kuin vanhoja (lapsena ja nuorena hankittuja) ystäviä? (tosin voihan niihinkin ihastua) Vai tarkkailetteko käytöstä, että jos esim. ystävän kanssa viestittely hymyillyttää liikaa tai kahvilla käynnin jälkeen on liian iloisella tuulella, niin se on poikki heti sellaiset ystävyyssuhteet?

Vierailija
4120/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te perheelliset muuten valvotte puolisonne ystävyyssuhteita? Meneekö säännöt niin että ei saa olla vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä? Entä jos puoliso on bi? Meneekö se sitten niin ettei saa olla muita kuin perheellisiä ystäviä tai ei ainakaan sinkkuja ystävinä? Vai ettei saa olla muita kuin vanhoja (lapsena ja nuorena hankittuja) ystäviä? (tosin voihan niihinkin ihastua) Vai tarkkailetteko käytöstä, että jos esim. ystävän kanssa viestittely hymyillyttää liikaa tai kahvilla käynnin jälkeen on liian iloisella tuulella, niin se on poikki heti sellaiset ystävyyssuhteet?

Vaikeahan jotain työkavereita on valvoa. Niiden kanssa kuitenkin suurin osa arjesta vietetään. Kahvitaukoja, palavereita, lounaita, työmarkoja. Meillä on molemmilla vastakkaista sukupuolta olevia työkavereita ja minusta se on ihan normaalia. Sänkyyn meneminen heidän kanssaan ei kuulu pelin henkeen kylläkään.

Ketju on lukittu.