Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Alanuolten määristä päätellen moni näkee täällä pelkkiä pettäjiä. Muistakaapa että tilanteet voi olla epäselviä ja hankalia sinkuillakin.
Vierailija kirjoitti:
Johanna <3
Henna??? <3<3!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mies mielestäsi se, mitä välillämme on jo tapahtunut, pettämistä?
Henkisessä mielessä uskoisin, että olemme jo pettäneet. Näin se vain on.
Suretko sitä?
Jos haluat jonkinlaisen lopullisen välienselvittelyn, niin kerro täällä se minkä olisit kertonut jos olisimme tavanneet irl? Mitä olisit halunnut sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olisit mies sellaisesta, että nähtäisiin aina silloin tällöin ja pidettäisiin toisiamme hyvänä. Oltaisiin lähekkäin ja juteltaisiin. Muuten kaikki jatkuisi niin kuin tähänkin asti. Pystyisitkö tällaiseen?
Tuohan olisi hyvä. Rusinat pullasta ilman sitoumuksia.
Tuo sopii hyvin jo sitoutuneelle ihmiselle. Saa vähän lisää hyvää joltain toiselta, mutta koska ei sitoudu häneen ei tarvitse kertoa kotona!
Ongelma tulee joskus jatkossa koska nainen tahtoo sitoutua ja hänelle on tärkeää olla haluttu, vie kilpailevan naisen paikan koska pitää tätä omanaan jo nyt vaikka sanoo ettei ole sitoutunut kanssasi. Sitoutuminen kuitenkin käytännössä on tapailua, yhteydenpitoa ja halua olla lähellä. Tuo on ansa.
Jaa no minä olen sinkkunainen enkä haikaile kenenkään toisen miestä saati alkaisi varatun miehen kanssa millekään, että en nyt osaa ottaa kantaa kommenttiisi enkä jaksa kun _aina_ nämä täällä vedetään johonki varattujen paskoihin.
Tuollainen vaan nyt on helpompaa ja saa rusinat pullasta, kun ei tarvitse sisällyttää siihen ihmissuhteeseen mitään arkista ja tylsää.
Semmonen sunnuntaimies.
T: se joka tuon kirjoitti, ei ap mut toi rusinapullasta-tyyppi
Kuinka munaton on mies, joka suostuu näitten ketjun vahtikoiravaimojen tossun alla elämään? Palstalla asti kytätään ja vahditaan puolison tekemisiä ja menoja. Sääliksi käy kumpaakin osapuolta.
Vierailija kirjoitti:
Alanuolten määristä päätellen moni näkee täällä pelkkiä pettäjiä. Muistakaapa että tilanteet voi olla epäselviä ja hankalia sinkuillakin.
Niin. Tuntuu että tässä ketjussa on nykyään enemmän mustasukkaisia puolisoja, kuin itse kaipaajia. Nämä mustasukkaiset puolisot taas näkevät harhoissaan lähes jokaisessa viestissä jonkun kirjoittamassa heidän puolisolleen ja ovat raivona.
Sinkuillakin voi tosiaan olla aika monta syytä hankaluuteen kertoa tunteista irl. Ihan pelkkä ujous. Muuten rohkeille ihmisillekin saattaa iskeä se ujous sellaisen ihmisen suhteen, josta on kiinnostunut. Sitten hankaluuksia voi tuoda sama työpaikka tai asema työpaikalla, nykyajan mystiset "tasot" ja eri tasoilla oleminen, ikäero, sama sukupuoli, pelko itsensä nolaamisesta, huonot kokemukset aiemmista suhteista, hyväksikäyttö, nuoruus, muu epävarmuus jne. Syitä voi olla lukemattomia.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat jonkinlaisen lopullisen välienselvittelyn, niin kerro täällä se minkä olisit kertonut jos olisimme tavanneet irl? Mitä olisit halunnut sanoa?
Moi. Mä haluun kahviini mantelimaitoa. Sulla on iloiset silmät ja hassu virne.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka munaton on mies, joka suostuu näitten ketjun vahtikoiravaimojen tossun alla elämään? Palstalla asti kytätään ja vahditaan puolison tekemisiä ja menoja. Sääliksi käy kumpaakin osapuolta.
Niinpä. En kyllä itse haluaisi olla moisessa suhteessa. Jos suhteessa on oikeasti molemminpuoleista rakkautta, niin toista ei tarvitse kytätä ja vahtia, vaan voi antaa olla täysin vapaa. Se toinen pysyy siinä rinnalla jos rakastaa. Jos ei pysy, niin eipä sitten oikeasti rakastanutkaan ja se on sitten aivan sama jos lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kuin suurin osa mäistä viesteistä olisi samalta henkilöltä.
Nyt vasta huomasit? Kysymys ja salamana vastaus! Tunnekuvaukset umpiepäuskottavia, korjaa hulluna kirjoitusvirheitään ja lisää ja tarkentaa. Kännissä riitelee kun kaikki ei innostu jauhamaan varatuista tms.
98,88 % saman. Kirjoitin yhden viikolla, jonka omi, vastasi siihen sadasti ja lopulta suuttui kun huomautin että spekuloi metsään, kai sitä oman kirjoituksensa sisällön tietää😀. Eli älä osallistu, tää on jonkun pätähtäneen 24/7 harrastus tää monologi ja miralisointi.
Korjasin jokin aika sitten oman viestini ja ilmoitin tällä kertaa sen julkisesti.Eli täällä on muitakin.
Pää pettänyt? Mitähän sinäkin yrität sanoa nyt trolli. Sun tyyli taas niin esillä sivukaupalla, umpitylsää pötköön kirjoitettua sekavaa moralisointia. Yritä nyt välttää sanoja hemaiseva ja hempukka leikkiessäs naista😂
Vierailija kirjoitti:
Ja eikun itselleen vastailemaan!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kans ollut näitä tekstejä lukiessa tosi yllättynyt siitä, millaisten ihmisten kanssa jotkut (miehet) viitsii suhteessa olla. Ei ihme, jos näillä tänne kirjoittelevilla naisilla on ihan oikeaa syytäkin mustasukkaisuudelle, kun itse vaikuttaa henkilöltä, jota karhutkin juoksee karkuun.
Myötätuntoni eroavia ihmisiä kohtaan onkin kasvanut tämän varatuista vauhkoamisen mukana. Puoliso näillä ainakin vaihtuu satavarmasti parempaan, jos ei muuta...
Mikä ihmeen lopullinen välienselvittely
Vierailija kirjoitti:
Välienselvittely kuulostaa tapahtumana niin sotaisalta, että jättäisin väliin. Niin siellä kuin täälläkin.
Hyvää yötä E-miehelle E-mieheltä.
Voi mies, en tiedä mitä seuraavaksi sun kanssa tekisin. Oot sekoittanut mut pahasti. Eikä se haittaa kuin ehkä vähän.
Jos näkisin sut, katsoisin vain, en sanoisi mitään. Yrittäisin katsoa silmistäsi, miksi kaikki päättyi sillä tavalla rumasti. Tiedän, ettet halunnut sitä niin tapahtuvaksi. Mutta, et kuitenkaan osannut toimia, niinkuin miehen olisi tilanteessa kuulunut toimia. Luulen, että vaimosi päätti kaikesta? Et olisi voinut kohdella minua niin kaiken sanomasi jälkeen. Ethän?
Henkisessä mielessä uskoisin, että olemme jo pettäneet. Näin se vain on.