Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
4161/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustus: Mittasin kerran Syksyllä piruuttani sykkeeni kun nähtiin. Syke oli yli 160 korkeimmillaan. Taisin esittää rauhallista Oscarin arvoisesti. Hyvää yötä.

Vierailija
4162/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat jonkinlaisen lopullisen välienselvittelyn, niin kerro täällä se minkä olisit kertonut jos olisimme tavanneet irl? Mitä olisit halunnut sanoa?

Välienselvittely kuulostaa tapahtumana niin sotaisalta, että jättäisin väliin. Niin siellä kuin täälläkin.

Mutta sinähän tykkäät vähän riidellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4163/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi hävitin numerosi, koska muuten olisin laittanut viestejä jo monta kertaa. Muutama viikko vielä ja pääsen tästä yli.

Vierailija
4164/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi hävitin numerosi, koska muuten olisin laittanut viestejä jo monta kertaa. Muutama viikko vielä ja pääsen tästä yli.

Ei kauheasti kiinnosta onko sulla mun numero vai ei.

Vierailija
4165/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnustus: Mittasin kerran Syksyllä piruuttani sykkeeni kun nähtiin. Syke oli yli 160 korkeimmillaan. Taisin esittää rauhallista Oscarin arvoisesti. Hyvää yötä.

Ahaa, Tässä on selvä vinkki. Onko näin että me molemmat tunnemme Syksy Räsäsen? Ja sinä olet näytellyt lyhytelokuvissa?

Vierailija
4166/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla hyvä mieli

Vierailija
4167/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kauheasti kiinnosta onko sulla mun numero vai ei.

No sehän tässä onkin jo tullut selväksi, mutta kiitti muistutuksesta.

Vierailija
4168/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se oo se nyrkkeilijästä kertova leffa Hymyilevä mies?

Ketjun miehistä saisi varmaan aikaan komedian nimeltä Lymyilevä mies...

Vierailija
4169/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perustein täällä ilmiannetaan / poistetaan näitä kommentteja? Joku ei tykkää toisen mielipiteestä / osuu liian lähelle omaan tilanteeseen, niin täytyy ilmiantaa, että on poissa silmistä, poissa mielestä?

Itse ilmiannan sellaiset, jotka on jotenkin loukkaavia. Minusta tän ketjun pitäis olla turvallinen tila kirjoittaa omasta kaipuustaan, eikä siihen ole kenelläkään sijaa tulla suoraan vittuilemaan perään.

Mäkin ilmianna loukkaavat ja sellaiset jotka sisältää uhkailua tai jotain ihme tyhmää sekoilua.

Ois kiva jos ette ilmiantaisi niitä loukkaavia. Minäkin yksi ilta kysyin yhden kysymyksen ja sanoin että siihen saa vastata ilkeästikin, kunhan vastaa rehellisesti. Nyt en tiedä onko siihen koskaan vastattu, jos te olette ilmiantaneet sen vastauksen loukkaavana.

Voin vastata kysymykseen, jäi pyörimään päähän. En ihmettelisi, jos joku haluaisi tätä minilta kysyä.

Eli vastataan. Ajattelen sinua paljon edelleen. Koen, että olet loukannut minua. Et sanoin ja avoimesti, vaan salaillen ja hiljaisuudellasi. Kerroit joskus aika typeriäkin tekosyitä miksi et kertonut jotain. Samoin yritit sanankääntein suoraan valehdella missä mennään. Tätä tapahtui jopa silloinkin, kun ei ollut ns. mitään menetettävää. Jos et ymmärrä, mieti asiaa enemmän, niin luultavasti tajuat. Et ole tyhmä. Ja lopuksi käytit ystävällisyyttäni ja tunteitani hyväksesi. Etkä suonut minulle mahdollisuutta jatkaa ns. eteenpäin. Ei, halusit jostain syystä evätä sen minulta. Ja tarkoitan nyt keskustelujamme. Näin minä ajattelen. Ja silti kaipaan.

En taida olla oikea henkilö. En nimittäin ymmärrä miten olisin loukannut häntä salaillen ja hiljaisuudella. Ymmärsin että hän on toivonutkin minun olevan hiljaa. Seuraavat kohdat eivät myöskään osu mitenkään, vaikka miten koittaisin niitä ymmärtää: "Kerroit joskus aika typeriäkin tekosyitä miksi et kertonut jotain. Samoin yritit sanankääntein suoraan valehdella missä mennään."

Vierailija
4170/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli melko söpö. :)

Vierailija
4171/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perustein täällä ilmiannetaan / poistetaan näitä kommentteja? Joku ei tykkää toisen mielipiteestä / osuu liian lähelle omaan tilanteeseen, niin täytyy ilmiantaa, että on poissa silmistä, poissa mielestä?

Itse ilmiannan sellaiset, jotka on jotenkin loukkaavia. Minusta tän ketjun pitäis olla turvallinen tila kirjoittaa omasta kaipuustaan, eikä siihen ole kenelläkään sijaa tulla suoraan vittuilemaan perään.

Mäkin ilmianna loukkaavat ja sellaiset jotka sisältää uhkailua tai jotain ihme tyhmää sekoilua.

Ois kiva jos ette ilmiantaisi niitä loukkaavia. Minäkin yksi ilta kysyin yhden kysymyksen ja sanoin että siihen saa vastata ilkeästikin, kunhan vastaa rehellisesti. Nyt en tiedä onko siihen koskaan vastattu, jos te olette ilmiantaneet sen vastauksen loukkaavana.

Voin vastata kysymykseen, jäi pyörimään päähän. En ihmettelisi, jos joku haluaisi tätä minilta kysyä.

Eli vastataan. Ajattelen sinua paljon edelleen. Koen, että olet loukannut minua. Et sanoin ja avoimesti, vaan salaillen ja hiljaisuudellasi. Kerroit joskus aika typeriäkin tekosyitä miksi et kertonut jotain. Samoin yritit sanankääntein suoraan valehdella missä mennään. Tätä tapahtui jopa silloinkin, kun ei ollut ns. mitään menetettävää. Jos et ymmärrä, mieti asiaa enemmän, niin luultavasti tajuat. Et ole tyhmä. Ja lopuksi käytit ystävällisyyttäni ja tunteitani hyväksesi. Etkä suonut minulle mahdollisuutta jatkaa ns. eteenpäin. Ei, halusit jostain syystä evätä sen minulta. Ja tarkoitan nyt keskustelujamme. Näin minä ajattelen. Ja silti kaipaan.

En taida olla oikea henkilö. En nimittäin ymmärrä miten olisin loukannut häntä salaillen ja hiljaisuudella. Ymmärsin että hän on toivonutkin minun olevan hiljaa. Seuraavat kohdat eivät myöskään osu mitenkään, vaikka miten koittaisin niitä ymmärtää: "Kerroit joskus aika typeriäkin tekosyitä miksi et kertonut jotain. Samoin yritit sanankääntein suoraan valehdella missä mennään."

Te molemmat kirjoittajat taidatte olla naisia ja kirjoittaa miehelle.

Vierailija
4172/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet käy kuumana puolin ja toisin, niin hyvässä kuin pahassa. Hyvä kuitenkin että selviää että meistä ei todellakaan olisi voinut tulla minkäänlaista paria oikeassa elämässä. Sen tosin olen tiennyt ihan alusta lähtien.

Vierailija
4173/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan epävarmuus : (

Vierailija
4174/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tietää. Voihan sitä tietenkin yrittää.

Vierailija
4175/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T 💙

A ❤️

Vierailija
4176/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat jonkinlaisen lopullisen välienselvittelyn, niin kerro täällä se minkä olisit kertonut jos olisimme tavanneet irl? Mitä olisit halunnut sanoa?

En ole tuo joka toivoo välienselvittelyä täällä, mutta jos me erään kanssa pidettäisiin joku välienselvittely, niin haluaisin kertoa että minä oikeasti halusin silloin vain ystävyyttä ja olin ihan tosissani kun sanoin etten ole lesbo tai bi. Sitten pyytäisin että voisko hän lopettaa minun haukkumisen selän takana ympäri kaupunkia.

Vierailija
4177/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla hyvä mieli

Ei ole, ei todellakaan.

Vierailija
4178/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välienselvittely kuulostaa tapahtumana niin sotaisalta, että jättäisin väliin. Niin siellä kuin täälläkin.

Mutta sinähän tykkäät vähän riidellä?

Niinkö. Mistäs kaikesta mä tykkään vähän? Laitan ylös, niin muistan sitten jatkossa.

Vierailija
4179/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka munaton on mies, joka suostuu näitten ketjun vahtikoiravaimojen tossun alla elämään? Palstalla asti kytätään ja vahditaan puolison tekemisiä ja menoja. Sääliksi käy kumpaakin osapuolta.

Kannattaa kysyä syytä siltä munattomalta mieheltä.

Vierailija
4180/6113 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te molemmat kirjoittajat taidatte olla naisia ja kirjoittaa miehelle.

Niin no jos tuo vastaaja muistaa todella sen minun alkuperäisen viestini, jossa pyysin kertomaan rehellisesti mitä ajattelee nykyään minusta, niin siitä viestistä kävi kyllä selkeästi ilmi että olen nainen.

Ketju on lukittu.