Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan parasta olis päästä sun kanssa kylpylään. Ekana, vikana ja siinä välissä kahlaisin sun kanssa vesiputouksen taakse luolan hämärään kuhertelemaan.
Kenelle tämä?
Hänelle, joka antaa aina pakit.
Aina? Pitäskö sit jo luovuttaa? 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet kuin kierresyöttö kainalon alta, eikä sellaisen kanssa voisi olla muuta kuin varpaillaan.
Keskittyisit yhteen syöttöön kerrallaan niin voisi onnistuakin.
Keskitynkin. Laji vaan taitaa olla väärä tai sitten se on vain tämä yksi holtiton tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan parasta olis päästä sun kanssa kylpylään. Ekana, vikana ja siinä välissä kahlaisin sun kanssa vesiputouksen taakse luolan hämärään kuhertelemaan.
Kenelle tämä?
Kuulostaa ahdistelulta. Pitäiskö sun jättää hänet rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vedessä rakastelu olisi ihanaa. Tulen kohta hulluksi, jos en saa sinua.
Minäkin haluan sinut ja haaveilen rakastelusta kanssasi. Toteutuukohan haaveeni koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet kuin kierresyöttö kainalon alta, eikä sellaisen kanssa voisi olla muuta kuin varpaillaan.
Missäs pallopelissä tollasia kierresyöttöjä tehdään?
Baseballissa. Isosisaruksen roolissa päässyt/joutunut muutaman pelin seuraamaan aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tämä?
Luovutinkin. Haaveet nyt vaan lähti päiväunilla hiukan harhailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tämä?
Saavuttamattomien perään ei kannata haikailla. Jos et voi saada häntä niin ehkä jonkun muun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tämä?
Saavuttamattomien perään ei kannata haikailla. Jos et voi saada häntä niin ehkä jonkun muun.
Niin minunkin järkeni sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen hyökkää ja toinen vetäytyy minkä kerkiää.
Huono merkki, todella huono.
Ei ihmissuhteesta tule mitään jos tuohon kaavaan lähtee, ja jos sen merkit ovat ilmassa jo ihan alkuvaiheessa, kannattaa juosta kun vielä voi.
Ero on joka tapauksessa edessä ennemmin tai myöhemmin, hyökkääjän ja vetäytyjän malli on niin myrkyllinen.Ei välttämättä huono merkki. Joskus kemiat voi olla niin hillittömät, että on pakko vetäytyä, varsinkin jos juttuun liittyy muita osapuolia. Ja tässä sitä nyt ollaan...jäi vain kaunis kaipuu🎭.
Eli millä tavalla se on käytännössä hyvä merkki, jos kemiat lyö yli laidan ja on sen vuoksi pakko vetäytyä?
En ottanut kantaa siihen, onko tuollaisessa tapauksessa tunteita vai ei, mutta vaikka niitä olisikin, voi silti olla myrkyllisiä käyttäytymismalleja jotka koituu tuhoksi ihmissuhteelle.Ja joo jos on henkisesti tosi kehittymätön eikä viisaus asu päässä, niin varmaan voi saada suuretkin kicksit ja jännitystä elämään tuollaisista kaavoista, mutta me toisenlaiset preferoidaan vakaata pohjaa jonka päällä voi sitten keksiä kaikkea sellaista hauskaa jännää, mikä ei revi kenenkään sielua kappaleiksi.
Tähän hyvä kommentoida sivusta, kun liittyy omaan tapaukseeni. Ei tuollainen käytös oikein ole, mutta joskus asioilla on toinenkin puoli.
Omassa tapauksessani ihastukseni kohde näki minut kauniina ja erityisenä ja osasi ilmaista sen tavalla johon en ollut tottunut. Sen perusteella, mitä hänestä sain selville muodostin kuvan, että on menestynyt ja suosittu ihminen. Tällaisten ympärillä tietysti naisia riittää. Itse olen "kiltti" nainen. Kasvoin lapsuuden ja nuoruuden harrastukseni parissa, eikä siinä pahemmin poikiin törmännyt. Myöhemmin löysin sitten mieheni, joka oli ensimmäiseni...
Vaikka tunteeni häntä kohtaan oli voimakkaat, tunsin epävarmuutta. Vaikka useasti yritin kysyä, en saanut selville, mitä hän minusta haluaa. Aluksi vetäydyin muutaman kerran toiveena, että saisin hänet toimimaan. Sen jälkeen siksi, että epävarmuus hänen motiivistaan ahdisti ja yritin irtautua, jotta voisin unohtaa. Ei vain onnistunut ja tässä sitä nyt ollaan. Edelleen kaipaan ja edelleen epäselvää, mikä hänen motiivinsa oli. Ehkä olin muodostanut hänestä väärän kuvan? Ehkä hänkin oli epävarma itsestään ja ei siksi uskaltanut toimia? Vetäytymiseni sitten ruokki hänen epävarmuuttaan... minun tarkoitukseni ei ainakaan ole ollut missään vaiheessa loukata häntä tarkotuksella, mutta tiedän että rikkinäisyyttäni niin olen tehnyt.
Se ei pelaa joka pelkää. Olisit yrittänyt vielä.
Vierailija kirjoitti:
Yrittänyt mitä?
Pitääkö olla huolissaan, jos kaipausketju puskee jo uniinkin? Muistin juuri, että näin jotain unta viestistä täällä. Joku A (en kaipaa ketään a:ta eikä kukaan a tietääkseni minua) kaipasi minua etunimellä. Tai ainakin siinä unessa taisin olettaa, että se oli minulle. Itse en laita koskaan edes kirjaimia. Harmi, etten muista mitä muuta viestissä luki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittänyt mitä?
Laihduttaa.
Voisin käydä päiväunille jos tavattaisiin siellä. T: Melkein kanssa luovuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaa toivoin näkeväni sinut eilen iltariennoissa, mutta ei...Mulla on ikävä sua.
Mulla on nyt ollut kaikkee muuta niin paljon ettei iltariennot oo oikein houkutelleet.
Hyvä että tää hömppäpalsta kuitenkin houkuttaa.😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittänyt mitä?
Laihduttaa.
Repesin. t. kuikeloksikin haukuttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittänyt mitä?
Laihduttaa.
Mistä repesit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittänyt mitä?
Laihduttaa.
Mistä repesit?
Sivusta. (ei sivusta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittänyt mitä?
Laihduttaa.
Mistä repesit?
Sivusta. (ei sivusta)
Hyvä ettet alhaalta.
Lähetän terveiseni kaikille exilleni. Voisinko vielä käydä teidät kaikki läpi?