Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos eroaisin, muuttaisiko se mitään mies?
Ratkaisevasti. Olen eroamassa, ehkä, tosin harkinta-ajalla ja kovasti tuo yrittää taivutella jäämään sittenkin, mut epäilen. Vaan tiedä josko sittenkin. Jos sinä ryhtyisit vapaaksi, lopettaisin arpomisen sillä sekunnilla. Olen valmis jäämään yksin, jos niikseen tulee, mutta jos olisi edes yksi tuhannesta mahdollisuus yrittää ja kokeilla olla sinun omasi, niin en empisi hetkeäkään. Eroaisin ja etsisin sinut käsiini, tekisin kaikkeni, hurmaisin, lupaisin kuun taivaalta, vihdoinkin tunnustaisin kaikki tunteeni ilman lieventelyitä j jossittelua. En jättäisi kiveäkään kääntämättä enkä kiertämättä.
Kuulostat kunnon saaliilta, oikein vonkaleelta! Vaimo taivuttelee sua jäämään, ja sinä siihen että tiedä josko sittenkin. Että saatatpa tuo jäädäkin.
Mutta jos uusi ihastus, se kaunis kaukainen kajastus, eroaisi (on se muuten niin väärin kun on kaikenmaailman aviomiehiä ja vaimoja kantoina romantikkojen kaskessa!) niin sittenpä saisi se vaimo jäädä, sinusta kuoriutuisi aivan toinen mies, päästäisit lirkutteluvaihteesi kunnolla käyntiin, lupaisit kuunkin taivaalta. Ja hurmaisit hänet, sinä suuri hurmuri! Näen oikein sieluni silmin hurmaavan hahmosi hurmaamassa tuota upouutta ihastustasi :D
Mutta minne unohtui edellinen hurmauksesi kohde, sinne jonnekin, jonne sinäkin - josko sittenkin - vielä tälläkin hetkellä pidät mahdollisena päätyä. Kyllä ovat onnekkaita ne naiset, jotka tiellesi osuvat! Kysy vaikka siltä vaimolta, hänellähän on asiasta oikeata reaalimaailman kokemustakin.
Etkä kivestäkään jättäisi kääntämättä uuden rakkautesi kanssa, et varmasti, sen minäkin uskon - jos vain hän eroaisi ja sinä pääsisit hänet hurmaamaan. Jos- voi JOS!!
Olisit varmasti juuri sellainen mies, jonka vahvoille käsivarsille nainen voisi luottavaisesti heittäytyä. Tietäen, että pystyt uskollisesti rinnalla kuin peruskallio, tyynet ja tuulet. Aina yhtä hurmaavana itsenäsi.
En ymmärrä miksi, mutta sinusta tulee mieleen Sami-bloggari <3
Toivottavasti purkautuminen helpotti oloasi vaikka varsinainen ongelmasi lienee liian vakava parantuakseen tällä tai ylipäänsä. Toivotan jaxuja!
Kiiiitoooos <3 Mutta ei mulla ole muuta ongelmaa kuin tuo, että käy kateeksi tuon hurmurin naiset. Joillekin luvataan jopa kuu taivaalta, ei vaan mulle. Akkunasta saan kaikkien yhteistä kuuta katsella.
Se asia millä sinua napautin, on oikeasti piirre mitä sinussa arvostan! Se kertoo, että olet aito ihminen ja arvostat elämässä asioita joilla on oikeasti merkitystä. Lisäksi sen sanominen oli sellaista, mistä olisi voinut koitua harmia sinulle. En vain osannut nähdä asiaa silloin niin. Toivon todella, ettei näin käynyt!
Toivon, että olisin osannut kertoa tämän sinulle jo paljon aikaisemmin! Hyvää yötä, kauniita unia.
Hyvää huomenta Rakas, elämäin valo! En ehtinä viestimään illasta kun yhteys katkesi ihmeellisesti viimesillä minuuteilla, ärsytti. Mukavaa talvista pyhää!
Tykkäätkö mies seksistä? Tykkäätkö siitä usein?
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö mies seksistä? Tykkäätkö siitä usein?
Oliko tuo retorinen kysymys? Vastataan nyt sitten, että kyllä.
Tiedän olevani höpötin. Kaikkea muuta kuin aikuinen. Sen verran kapinoin, etten suostu kangistumaan kaavoihin ja muuttumaan liiaksi. Ehkä minä sitten puhun liikaa. Täytyy ruveta hiljentymään niin täyttää nuo normit paremmin. Sillä tiellä olenkin ollut jo tovin vaikket ehkä ole sitä huomannut. Seurassa olen jo enemmän vastaamatta kuin yleensä. Puhun vain jos on asiaa ja olen ehdottoman varma. Toisin sanoen, olen kääntämässä lukkoon yhtä ominaisuuttani. Toisaalta sääli, se on tunnusomaisin piirteeni. Luontevin. En vielä tiedä onko tämä hiljennystä vai lopullista. En ole päättänyt. Aika on karsia turhat sanat. Ei se sitä asiaa päätä ettenkö sinua kaipaa ja ikävöi. Niin teen joka päivä. Nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Se asia millä sinua napautin, on oikeasti piirre mitä sinussa arvostan! Se kertoo, että olet aito ihminen ja arvostat elämässä asioita joilla on oikeasti merkitystä. Lisäksi sen sanominen oli sellaista, mistä olisi voinut koitua harmia sinulle. En vain osannut nähdä asiaa silloin niin. Toivon todella, ettei näin käynyt!
Toivon, että olisin osannut kertoa tämän sinulle jo paljon aikaisemmin! Hyvää yötä, kauniita unia.
Hieno mutta hyvin ympäripyöreä pahoittelu, voisi sopia minulle ja varmasti sadoilletuhansille muille. Kertoisitko jotain tarkempaa? Saako hän joskus kuulla tämän oikeasti eikä pelkästään täällä leikisti?
Olit mies taas aamun ensimmäinen ajatukseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että olisin osannut kertoa tämän sinulle jo paljon aikaisemmin! Hyvää yötä, kauniita unia.Hieno mutta hyvin ympäripyöreä pahoittelu, voisi sopia minulle ja varmasti sadoilletuhansille muille. Kertoisitko jotain tarkempaa? Saako hän joskus kuulla tämän oikeasti eikä pelkästään täällä leikisti?
Se oli joltain uuvattitrollilta tyhjää infoa lässynlässynpalstalle että saisi monet mietteisiin. Jos ihminen ei oikeassa elämässä voi sanottavasnsa sanoa niin huonosti on asiat. Oli kyse ihastumisesta tai muustakin asiasta. Jos on joskus jotain jäänyt sanomatta, se tuskin on mitään tärkeää. Ärsyttävimpiä tyyppejä on epävarmat veivarit ketkä ei tiedä mitä tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän olevani höpötin. Kaikkea muuta kuin aikuinen. Sen verran kapinoin, etten suostu kangistumaan kaavoihin ja muuttumaan liiaksi. Ehkä minä sitten puhun liikaa. Täytyy ruveta hiljentymään niin täyttää nuo normit paremmin. Sillä tiellä olenkin ollut jo tovin vaikket ehkä ole sitä huomannut. Seurassa olen jo enemmän vastaamatta kuin yleensä. Puhun vain jos on asiaa ja olen ehdottoman varma. Toisin sanoen, olen kääntämässä lukkoon yhtä ominaisuuttani. Toisaalta sääli, se on tunnusomaisin piirteeni. Luontevin. En vielä tiedä onko tämä hiljennystä vai lopullista. En ole päättänyt. Aika on karsia turhat sanat. Ei se sitä asiaa päätä ettenkö sinua kaipaa ja ikävöi. Niin teen joka päivä. Nytkin.
Eihän höpöttäminen ole pahasta. Mutta se on hiukan karua katsottavaa, kun höpöttäjä höpöttää teatraalisesti silloin, kun on oikeasti surullinen tai kun hänellä ei oikeasti ole mitään tarvetta sanoa mitään, mutta sanoo kuitenkin, kun on jäänyt tietynlainen sosiaalinen rooli päälle. Höpötähän siis menemään, varsinkin silloin, kun sisälläsi liekehtii. Mitä sitä liikaa tarkkailemaan ja rankaisemaan itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että olisin osannut kertoa tämän sinulle jo paljon aikaisemmin! Hyvää yötä, kauniita unia.Hieno mutta hyvin ympäripyöreä pahoittelu, voisi sopia minulle ja varmasti sadoilletuhansille muille. Kertoisitko jotain tarkempaa? Saako hän joskus kuulla tämän oikeasti eikä pelkästään täällä leikisti?
Olin häneen korviani myöten ihastunut ja hänenkin puoleltaan oli vahvoja tunteita minua kohtaan. Tulkitsin omaa typeryyttäni erään asian väärin, jonka seurauksena nolasin itseni täysin. Hänen reaktionsa sai minut muistamaan erään asian, josta oli minulle maininnut. Tästä päättelin hänen vain pilailevan kanssani.
Suutuspäissäni sanoin todella rumasti hänen ulkoisesta olemuksestaan. Lisäksi totesin ikävään sävyyn yhden asian, mikä antoi vaikutelman että olen pinnallinen. Pyysin anteeksi käytöstäni, mutta uskon että jäi vaivaamaan.
Oikeasti ikävään sävyyn toteamallani asialla ei ole minulle mitään merkitystä. Ei ainakaan negatiivisessa mielessä. Kertoo ennemminkin siitä, ettei hän ole pinnallinen ihminen ja se on arvostettavaa. :) Lisäksi hän on minun silmissäni todella hyvännäköinen!
On muitakin asioita joita haluaisin hänen kanssaan selvittää. Koen, ettei hän saanut minusta täysin oikeanlaista kuvaa. Ympäristö, jossa olimme tekemisissä ei ollut minulle helpoin mahdollinen. En koe siellä oloani luonnolliseksi ja tunnen etten osannut ilmaista itseäni haluamallani tavalla. Yritin tästä hänelle kertoa, mutta en tiedä ymmärsikö hän kuinka vaikeaa se minulle oli. Hänelle todella älykkäänä ihmisenä se varmasti oli helpompaa. Toivon, että eräänä päivänä saan kasvotusten kertoa hänelle tämän ja muitakin asioita. Tällä hetkellä se ei ole mahdollista.
Toinen hyökkää ja toinen vetäytyy minkä kerkiää.
Vierailija kirjoitti:
Sä oot nainen ovela <3
Kui ni? 😊
Vierailija kirjoitti:
Sä oot nainen ovela <3
Niinhän sä luulet.
Vierailija kirjoitti:
Huono merkki, todella huono.
Ei ihmissuhteesta tule mitään jos tuohon kaavaan lähtee, ja jos sen merkit ovat ilmassa jo ihan alkuvaiheessa, kannattaa juosta kun vielä voi.
Ero on joka tapauksessa edessä ennemmin tai myöhemmin, hyökkääjän ja vetäytyjän malli on niin myrkyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono merkki, todella huono.
Ei ihmissuhteesta tule mitään jos tuohon kaavaan lähtee, ja jos sen merkit ovat ilmassa jo ihan alkuvaiheessa, kannattaa juosta kun vielä voi.
Ero on joka tapauksessa edessä ennemmin tai myöhemmin, hyökkääjän ja vetäytyjän malli on niin myrkyllinen.
Ei välttämättä huono merkki. Joskus kemiat voi olla niin hillittömät, että on pakko vetäytyä, varsinkin jos juttuun liittyy muita osapuolia. Ja tässä sitä nyt ollaan...jäi vain kaunis kaipuu🎭.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos eroaisin, muuttaisiko se mitään mies?
Ratkaisevasti. Olen eroamassa, ehkä, tosin harkinta-ajalla ja kovasti tuo yrittää taivutella jäämään sittenkin, mut epäilen. Vaan tiedä josko sittenkin. Jos sinä ryhtyisit vapaaksi, lopettaisin arpomisen sillä sekunnilla. Olen valmis jäämään yksin, jos niikseen tulee, mutta jos olisi edes yksi tuhannesta mahdollisuus yrittää ja kokeilla olla sinun omasi, niin en empisi hetkeäkään. Eroaisin ja etsisin sinut käsiini, tekisin kaikkeni, hurmaisin, lupaisin kuun taivaalta, vihdoinkin tunnustaisin kaikki tunteeni ilman lieventelyitä j jossittelua. En jättäisi kiveäkään kääntämättä enkä kiertämättä.
Sä oot mun Mr Darcy, joten anna vaan merkki, jonka minäkin varmaksi ymmärrän. Aikakin vähitellen loppuu.
Olin vastaavinani tähän eilen, mutta viestiä ei näy missään. Outoa. Yhtä kaikki, kerrohan millainen olisi ymmärtämäsi varma merkki? Suoran kommunikaation puute haittaa aika lailla. Miksi aika on loppumassa? Mutta tässä nyt alkajaisiksi yksi toivottavasti ymmärtämäsi merkki: 👉👌
Eilisen viimeiset viestit oli taas poistettu. God knows why.
Kato ny, salaisuus!