Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Silmissäin sydäntuli,
unissain sinipalo
Sydän sanan sytyttää,
huulet huolella sammuttaa.
Sitähän se on – erämaa elämän.
Ja jos jotain outoa sinulle joskus
antaa haluaisin, se voisi olla, eh,
Provence-öljyssä pidetty viikuna.
Valoisaa päivää, Modesty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen hyökkää ja toinen vetäytyy minkä kerkiää.
Huono merkki, todella huono.
Ei ihmissuhteesta tule mitään jos tuohon kaavaan lähtee, ja jos sen merkit ovat ilmassa jo ihan alkuvaiheessa, kannattaa juosta kun vielä voi.
Ero on joka tapauksessa edessä ennemmin tai myöhemmin, hyökkääjän ja vetäytyjän malli on niin myrkyllinen.Ei välttämättä huono merkki. Joskus kemiat voi olla niin hillittömät, että on pakko vetäytyä, varsinkin jos juttuun liittyy muita osapuolia. Ja tässä sitä nyt ollaan...jäi vain kaunis kaipuu🎭.
Eli millä tavalla se on käytännössä hyvä merkki, jos kemiat lyö yli laidan ja on sen vuoksi pakko vetäytyä?
En ottanut kantaa siihen, onko tuollaisessa tapauksessa tunteita vai ei, mutta vaikka niitä olisikin, voi silti olla myrkyllisiä käyttäytymismalleja jotka koituu tuhoksi ihmissuhteelle.
Ja joo jos on henkisesti tosi kehittymätön eikä viisaus asu päässä, niin varmaan voi saada suuretkin kicksit ja jännitystä elämään tuollaisista kaavoista, mutta me toisenlaiset preferoidaan vakaata pohjaa jonka päällä voi sitten keksiä kaikkea sellaista hauskaa jännää, mikä ei revi kenenkään sielua kappaleiksi.
Vierailija kirjoitti:
Eilisen viimeiset viestit oli taas poistettu. God knows why.
Varattuhullu oli täällä keuhkoamassa, joten varmaan kaikki viestit meni jostain kohti poikki ja poistoon suorilta ihan vaan siksi. Melkoisen rumaa kieltä se ainakin oli...
Äänet, sanat rakkaat
vaihdoin tyhjyyteen
hymyyn, tyyneyteen
vaihdoin pelon
tunnetko nyt minut?
Oonko mä sulle tärkeä? Vai mikä mä oon?
Vierailija kirjoitti:
Oonko mä sulle tärkeä? Vai mikä mä oon?
Olet kaikkea sitä, mitä en uskalla kirjoittaa tai voi sanoa ääneen. Toivoin, että ymmärtäisit siitä miten paljon minulle merkitset.
Millä perustein täällä ilmiannetaan / poistetaan näitä kommentteja? Joku ei tykkää toisen mielipiteestä / osuu liian lähelle omaan tilanteeseen, niin täytyy ilmiantaa, että on poissa silmistä, poissa mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisen viimeiset viestit oli taas poistettu. God knows why.
Varattuhullu oli täällä keuhkoamassa, joten varmaan kaikki viestit meni jostain kohti poikki ja poistoon suorilta ihan vaan siksi. Melkoisen rumaa kieltä se ainakin oli...
Edellinen varattuhullu taisi kesyyntyä ja oli ihan ok tyyppi. Käyneekö enää täällä ollenkaan? Onkohan täällä nyt uusi varattuhullu...?
Sä olet kuin kierresyöttö kainalon alta, eikä sellaisen kanssa voisi olla muuta kuin varpaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet kuin kierresyöttö kainalon alta, eikä sellaisen kanssa voisi olla muuta kuin varpaillaan.
Keskittyisit yhteen syöttöön kerrallaan niin voisi onnistuakin.
Vierailija kirjoitti:
Missäs pallopelissä tollasia kierresyöttöjä tehdään?
Ihan parasta olis päästä sun kanssa kylpylään. Ekana, vikana ja siinä välissä kahlaisin sun kanssa vesiputouksen taakse luolan hämärään kuhertelemaan.
Pyörii vaan mielessä ajatukset meistä yhdessä. Millainenkohan olet sängyssä mies, saankohan koskaan tietää?
Näytä minulle vihreää valoa J mies, niin olen sinun. Jos haluat.
Vierailija kirjoitti:
Ihan parasta olis päästä sun kanssa kylpylään. Ekana, vikana ja siinä välissä kahlaisin sun kanssa vesiputouksen taakse luolan hämärään kuhertelemaan.
Kenelle tämä?
Salaa toivoin näkeväni sinut eilen iltariennoissa, mutta ei...Mulla on ikävä sua.
Vedessä rakastelu olisi ihanaa. Tulen kohta hulluksi, jos en saa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tämä?
Hänelle, joka antaa aina pakit.
Vierailija kirjoitti:
Salaa toivoin näkeväni sinut eilen iltariennoissa, mutta ei...Mulla on ikävä sua.
Mulla on nyt ollut kaikkee muuta niin paljon ettei iltariennot oo oikein houkutelleet.
Sinäkin siis aistit sen? Kiireen. Koska se on mulla takaraivossa koko ajan