Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko huomanneet, että kevättä saa ihailla ilmaiseksi?

Vierailija
07.05.2024 |

Minusta se on ylellistä. Helsinki on myös täynnä ilmaisia tapahtumia. On runoutta, musiikkia, haastatteluja, luentoja, laulua, tanssia, yrttiopastusta. Elämästä voi nauttia ilman rahaakin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Muualla ei ole messuja ja puhujia, Helsinki vei ne. Ja pari maalaiskuntaa. Muualla katsotaan muuta sitten.

Vierailija
2/19 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on. Kaiken lisäksi on kauniit linnunlaulut, iloiset leskenlehdet, sammalkivet, joutomaat ruohoineen heinineen ja kaikki puut ja pajukot. Joskus hyppelevä jänis tai varis tai varpunen. Elämässä riittää ihmeitä. Hyvä elää missä ikinä  kulkee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, paitsi että pitää olla lämpimät vaatteet tai lämmin asunto. Brr.

Vierailija
4/19 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut. Jättäydyin työttömäksi 14 vuotta sitten ja olen sen jälkeen nauttinut kaikesta ilmaisesta. Miksi menisin töihin, kun minulle riittää tuet ja ilmainen tarjonta?Elämäni paras päätös.

Vierailija
5/19 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella katsoin harjulta niin Näsijärvi hohti sinisenä helmenä ja vihreitä puita näkyi kauempana, ehkä kuusia. Suomi on Pohjoisen Kreikka. Mutta viileää oli vielä vähän.

Vierailija
6/19 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mä kadehdin kaikkia työttömiä, jotka saa nauttia keväästä ja kesästä vapaina. Koska nimenomaan se on ilmaista istua rantakallioilla katselemassa horisonttiin kuunnellen laineiden liplatusta.

Vierailija
7/19 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut. Jättäydyin työttömäksi 14 vuotta sitten ja olen sen jälkeen nauttinut kaikesta ilmaisesta. Miksi menisin töihin, kun minulle riittää tuet ja ilmainen tarjonta?Elämäni paras päätös.

Minäkin olen työtön, mutta minulle se on surullista ja hankalaa. Rahat eivät riitä perusasioihin. Se stressaa. Mutta tosiaan, onneksi keväästä saa nauttia ilmaiseksi. Nyt taas harmitta kyllä nämä kylmät säät, kun puuttuu ehjä takki tähän säähän ja on niin valoisaa, että kaikki erottuu. Mutta joo, kevät on hieno ilmainen asia.

Vierailija
8/19 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tiedä. Töissä voi katsella välillä ikkunasta ulos, että onpa kivannäköinen sää. Oikeasti ei edes ärsytä, ettei siitä pääse sen kummemmin nauttimaan, koska sää on kuitenkin aivan jäinen.

Vierailija
9/19 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kevättä? Missä? Täällä on tullut lunta pitkin päivää.

Vierailija
10/19 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä saa jopa kevätjuhla vapun aikoina paskantaa puistoon ilman maksua. Tosin yhteiskunta sitten maksaa sen helsinkiläisten junttien puistoonpaskomisen, mutta helsingin valtauskonnon vihervasemmistolaisuuden mukaanhan kukaan ei joudu maksamaan mitään silloin kun yhteiskunta maksaa.

Vierailija
11/19 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin aiemmin palstalla fasaanin väreistä auringossa. Ei varmaan ole ainoa värikäs lintu puutarhoissa. Jopa harakalla voi sulkien värit näkyä, jos läheltä katsoo.

Vierailija
12/19 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan kympin naapurin posilaatikkoon joka kerta kun ihailen kevättä, ilmankos ei koskaan ole rahaa.

Vierailija
13/19 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se parempi kevätkin maksumuurin takana tätä nykyä.. Maksa 14,95/kk ja saat enemmän lämpöasteita kuin ilmaisessa karvalakkiversiossa.

Vierailija
14/19 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ole huomanneet, että Purran sakset ovat käyneet lämpötiloissa?

Vierailija
15/19 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän seuraava hallitus ala tuota verottaa.

Vierailija
16/19 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme olisi itse huomanneet, kiitos AP.

Tässä mitalisi 🏅 

Vierailija
17/19 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi ettei paljonkaan keväältä ole näyttänyt. Nytkin maa valkoinen koska eilen satoi lunta ja pakkasen puolella ollaan, maa jäässä. Onneksi autossa ei ole vielä kesärenkaita. Ja ihan Lappeenrannassa tämä eikä missään pohjoisessa. 

Tulisikin se kevät, todella kylmä on ollut vapun aaton jälkeen. On tuntunut enemmän syksyltä.

Vierailija
18/19 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän seuraava hallitus ala tuota verottaa.

Varmadti jos vihreät istuu siellä.

Vierailija
19/19 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosaari 8.5 klo 7:49  1C.  Talvista  joskin aurinkoista.