Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Millasia lapsia kaivatuillanne on? Vai onko lapseton? Pidättekö lapsista?
Vierailija kirjoitti:
Tosi mukavia, suloisia ja fiksuja. Ihan huippuja!
Vierailija kirjoitti:
S: Harmi että asiat meni niin.
J: Olet hieno mies. Olen kateellinen sille, joka sut lopulta sai. Onnea elämääsi.
H: Kaikkien näiden vuosien jälkeen mietin missä menet ja mitä teet.
R: Olet kadonnut kuin tuhka tuuleen. Toivottavasti voit hyvin siellä jossain.
Mysteerimies: Kiitos piristyksestä. Törmäillään.
Uusi pomoni: Hmmm..... ;)
Keneltä nämä terveiset?
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi luopua sinusta, mutta ei ole olemassa yhtään syytä, miksi pitää kiinni.
Vain pieni liekki sisälläni,
joka ei ota sammuakseen,
vaikka et ole tehnyt mitään pitääksesi sitä yllä.En tiedä, kumpaa pelkään enemmän:
sitä että sama palaa sisälläsi enkä saa sitä koskaan tietää
vai
sitä, että olen vain ihminen, joka näytteli yhtä roolia elämässäsi hetken, mutta on unohtunut jo hetken päästä.Kaikkea sitä ihminen voi mielessään pyöritellä tammikuisena lauantaiaamuna, jossa ei päällisin puolin ole mitään erityistä.
Tässäpä se on kiteytettynä. Illalla koin jonkinlaisen selväjärkisyyden hetken, kun ajatukseni olivat irrallaan tunteistani vähän aikaa. Se, että tuntee, ei haittaa mitään. Mutta se, ettei tiedä mitä toinen tuntee... Sen kanssa vain on vaikea elää. Jos minulle tulee tilaisuus, aion yrittää ottaa selvää. En tiedä kumpi vaihtoehto on lopulta pelottavampi, koska kumpikin muuttaa minua ja asioita, sisäisesti ainakin. Toisaalta en enää jaksa kovin uskoa, että tilaisuutta tulee tai että mikään selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tosiaan aio koskaan ottaa yhteyttä, vaikka rakastat? Hyvä kuva on kuitenkin❤️
Miksi? En sua saa, en koskaan saa tuntea kehoasi kiinni omassani. kuljettaa huulia pitkin kaulaasi - jumalauta rakastella! En saa jakaa sisimpiä ajatuksia kanssasi, niitä, joista ei kerrota kuin rakastamalleen. Emme voi reissata kanssasi kahdestaan tai käydä vaikka konsertissa, nauttien elämästä ja samalla uppoutuen totaalisesti toisiimme. En voi istua kanssasi illanvietossa kädestä kiinnipitäen tai vaikka sohvan nurkassa, missä olisit kainalossani, minä samalla hellästi hengittäen tuoksuasi.
En saa riidellä kanssasi kotimme seinän väristä. Remppailla kenties jotain asuntoa tai ihan vaan tehdä halkoja tai prkl lumitöitä yhdessä - tai mennä lenkille. Ja silloinkin päivän päätteeksi nukahtaa viereesi onnellisena siitä, että olet vieressäni. En saa silittää kevyesti poskiasi tai ilkikurisesti ohimennen taputtaa peppuasi saaden sinut muka tuohtumaan, kun saman tien hukutan sinut suudelmaan. En saa koskaan esittää kovanaamaa salaa kyyneliä nieleskellen, kun katsomme jotain tunteikasta elokuvaa yhdessä - sinä tietäisit kuka oikeasti olen ja painautuisit kiinni ja naureskelisit esitykselleni. Minulle ei koskaan tule olemaan kiire kotiin sinun luoksesi, koska sinä et siellä ole.
Kun sinulla on murhetta, en saa lohduttaa sinua, niin kuin rakastaan voi lohduttaa. En kuunnella onnistumistasi ja iloita kanssasi, koska haluat luottamuksella kertoa niistä vain puolisollesi. En voi kannustaa tai tukea sinua, niin kuin rakastaan vain voi. Emme koskaan voi olla toisillemme ne majakat, joiden valo paistaa läpi maailman myrskyjen ja myllerrysten.
Näitä ja kaikkea muuta haluaisin, vaan se on toivotonta haaveilua. Tiedät miksi. Ja kyllä, rakastan. Ja kyllä, se on hyvä kuva.
Nyyh... (sivusta nyyhkin) Ei tämä mulle ole eikä häneltä. Kumpikaan ei kai ole julkaissut mitään uutta kuvaa enkä keksi mitään muutakaan, mihin tuo kuvajuttu voisi liittyä. Enkä muutenkaan luulisi. Mutta niin... Tää kuvastaa kyllä omiakin tunteitani.
Jos nyt kuitenkin kuvittelen, että tää olisi häneltä minulle. Niin voitaisiinko kuitenkin olla edes ne majakat? Jonkinlaiset rakastavat hyvät ystävät?
Mitäs tänne? Same old, same old?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kukaan ei ala tarkasti tänne kenenkään lapsia kuvailemaan.
Lapset eivät kuulu tänne aikuisten asioiden ketjuun, kysy mieluummin millainen kaivattu on äitinä/isänä kuin millaisia hänen lapset ovat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J: Olet hieno mies. Olen kateellinen sille, joka sut lopulta sai. Onnea elämääsi.
Keneltä nämä terveiset?
Riippuu siitä, kuka kysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kukaan ei ala tarkasti tänne kenenkään lapsia kuvailemaan.
Lapset eivät kuulu tänne aikuisten asioiden ketjuun, kysy mieluummin millainen kaivattu on äitinä/isänä kuin millaisia hänen lapset ovat...
Kertonee tuon vatipään sivistyksen ja koulutuksensa tasosta, että haluaa rääpiä lapsetkn täällä.
Vierailija kirjoitti:
You’ve lost that loving feeling, now it’s gone, gone, gone...
-☆- Sit down :) ...Let's talk, Maverick. Let's talk about us. Let's talk about everything between heaven and earth. Do you want to be friends or maybe something more one day or nothing at all? Should I still keep waiting for you or just give up and let go? Will the soundtrack continue with Heaven in Your Eyes and Take My Breath Away some day in the future, or am I in a wrong movie? Can we take wing and fly together to the stars?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tosiaan aio koskaan ottaa yhteyttä, vaikka rakastat? Hyvä kuva on kuitenkin❤️
Miksi? En sua saa, en koskaan saa tuntea kehoasi kiinni omassani. kuljettaa huulia pitkin kaulaasi - jumalauta rakastella! En saa jakaa sisimpiä ajatuksia kanssasi, niitä, joista ei kerrota kuin rakastamalleen. Emme voi reissata kanssasi kahdestaan tai käydä vaikka konsertissa, nauttien elämästä ja samalla uppoutuen totaalisesti toisiimme. En voi istua kanssasi illanvietossa kädestä kiinnipitäen tai vaikka sohvan nurkassa, missä olisit kainalossani, minä samalla hellästi hengittäen tuoksuasi.
En saa riidellä kanssasi kotimme seinän väristä. Remppailla kenties jotain asuntoa tai ihan vaan tehdä halkoja tai prkl lumitöitä yhdessä - tai mennä lenkille. Ja silloinkin päivän päätteeksi nukahtaa viereesi onnellisena siitä, että olet vieressäni. En saa silittää kevyesti poskiasi tai ilkikurisesti ohimennen taputtaa peppuasi saaden sinut muka tuohtumaan, kun saman tien hukutan sinut suudelmaan. En saa koskaan esittää kovanaamaa salaa kyyneliä nieleskellen, kun katsomme jotain tunteikasta elokuvaa yhdessä - sinä tietäisit kuka oikeasti olen ja painautuisit kiinni ja naureskelisit esitykselleni. Minulle ei koskaan tule olemaan kiire kotiin sinun luoksesi, koska sinä et siellä ole.
Kun sinulla on murhetta, en saa lohduttaa sinua, niin kuin rakastaan voi lohduttaa. En kuunnella onnistumistasi ja iloita kanssasi, koska haluat luottamuksella kertoa niistä vain puolisollesi. En voi kannustaa tai tukea sinua, niin kuin rakastaan vain voi. Emme koskaan voi olla toisillemme ne majakat, joiden valo paistaa läpi maailman myrskyjen ja myllerrysten.
Näitä ja kaikkea muuta haluaisin, vaan se on toivotonta haaveilua. Tiedät miksi. Ja kyllä, rakastan. Ja kyllä, se on hyvä kuva.
Muut ovat aiemmin vastanneet, en minä ap. Mutta joo ymmärrän hyvin. Jos olis häneltä. Mutta laittaisiko voimasanoja... Kaikista noista ja romanttisista kesäilloista jäämme paitsi😢
Niin jäätte, kun se kulta jakaa ne hetket jonkun toisen kanssa. Ja täysin omasta vapaasta tahdostaan.
Ei ihme että itkettää 😭
Niin ja itsekin jaan toisen kanssa. Mutta sydän ei ole mukana. En ole itkenyt tätä pitkään aikaan. Ehkä taas kun kevät tuo muistot elävästi mieleen... Kipeä sydän ei kaipaa ilkeilyä.
Ei ollut ilkeilyä. Anteeksi jos niin koit. Mutta en voi ymmärtää noita teidän mukamas vaikeita pattitilanteita. Kun eihän se rakkaan omaksi saaminen ole muusta kuin tahdosta kiinni. Molempien tahdosta. Jos sitä ei jommalla kummalla ole, niin miksi sitten edes vinkua? Eikö kannattaisi yrittää löytää joku joka sut oikeasti haluaa omakseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keneltä nämä terveiset?
Riippuu siitä, kuka kysyy.
Niin, siitähän se riippuu, kuka sinä olet. Player is player :)
Hei, A. Nyt on kulunu noin puoltoista vuotta siitä, kun me hymyjen kera tavattiin. Oltiin niin läheisiä, y'know? Toivon, että tulisit takaisin vaikka ei niin ehkä tule käymään. Olisinpa siellä. En tiedä, mitä kipua sun elämässäs on, ja minkä takia päätit lähtee, mutta mä vaan toivon, että jonain päivänä tää kaikki selviytyis. Maailma on paskaa. xx
Carpe Diem, hyvät ihmiset! Ja se hetki on nyt!
Ei teillä ole kuin tämä yksi elämä - älkää antako sen lipua ohi.
Rohkeutta kaikille kaipaajille, nyt vaan on korkea aika tehdä asioiden eteenpäin viemiseksi rohkeita siirtoja. Ja kyllähän te kaikki tiedätte ja keksitte keinot, eikös niin.
Tsemppiä❣️
Vierailija kirjoitti:
Rohkeutta kaikille kaipaajille, nyt vaan on korkea aika tehdä asioiden eteenpäin viemiseksi rohkeita siirtoja. Ja kyllähän te kaikki tiedätte ja keksitte keinot, eikös niin.Tsemppiä❣️
Mä luulen, että kaikki mun siirrot on jo käytetty. Odotan vielä hetken vastapuolen siirtoa. Ehkä turhaan, mutta en voi muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Rohkeutta kaikille kaipaajille, nyt vaan on korkea aika tehdä asioiden eteenpäin viemiseksi rohkeita siirtoja. Ja kyllähän te kaikki tiedätte ja keksitte keinot, eikös niin.Tsemppiä❣️
Carpe diem tosiaan, ystäväiseni!
Siirrot on tehty jo aikoja sitten, kuten niin monella muullakin täällä....
Mutta kiitos winkistä, harvalle varmaan muuten tulee mieleen, että voisi jotain tehdäkin.8-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi mukavia, suloisia ja fiksuja. Ihan huippuja!
Miksi alennuit vastaamaan? Olet yks vi tun vatipää sinäkin. Pitää olla joku moraali ihmisellä millaisiin ksymyksiin edes vaivautuu vastaamaan, olet moraaliton per sereikä. Vastasitko omaan kysymykseesi, se selittää paljon.
Ei ollut oma eikä tullut mieleen, että vilpittömät kehut menis jollain noin pahasti tunteisiin. Mutta oikeassa olet, aikuisten jutut aikuisten juttuina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että kaikki mun siirrot on jo käytetty. Odotan vielä hetken vastapuolen siirtoa. Ehkä turhaan, mutta en voi muutakaan.
👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen profiili-Facessa pyyntö kaveriksi-hyväksyi-muutamat viestit-vaihdettiin nrot-soitin heti-sovittiin että tavataan kaverina ensin.
Mitä hemmetin vaikeaa tossa voi olla? Rajoittuneisuus on aina omassa päässä!
Okei, kaikkea sitä lukee. Oletkohan nyt ihan oikeassa ketjussa? Täällä kaiketi lähetellään terveisiä ihan tietylle ihmiselle eikä stalkkailla random profiileja facebookista ja toivota, että joku epätoivoinen suostuu treffipyyntöön. Muutenkin harvinaisen säälittävä tapa tutustua vastakkaiseen sukupuoleen jos ei ole joku varhaisteini, sori nyt vaan. Ihminen joka ei uskalla kasvotusten lähestyä ihmisiä neuvoo täällä muita. Eiköhän suurin osa ole kuitenkin ihastunut ihan ihmiseen jonka kanssa saatetaan vaikka olla jo kavereita, työkavereita tai jonkinlaisia tuttuja.
Mielenkiintoinen profiili-Facessa pyyntö kaveriksi-hyväksyi-muutamat viestit-vaihdettiin nrot-soitin heti-sovittiin että tavataan kaverina ensin.
Mitä hemmetin vaikeaa tossa voi olla? Rajoittuneisuus on aina omassa päässä!