Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
uusi ketju
Kommentit (6113)
Hyvän yön toivotus, suukko & hali rakkaimmalleni, vihreähiuksiselle hoocee-muijalle mieheltä rajan ja kahden kanaalin takaa. Etunimemme alkavat eri ääntiöillä ja niissä on eri määrä kirjaimia ja ja sama määrä tavuja. California Uber Alles!
Hyvää yötä, suukko & hali elämäin naiselle 30km ja kuntarajain taa mieheltä. Etunimeimme alkaat samalla ääntiöllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole varma kumpi teistä on vauvan isä. Salaa toivon, että vauva syntyessään olisi sinun näköinen.
lapsiparka.
Tarkennus: parka siksi minkälaisen äidin hän saa.
Silloinko on automaattisesti huono äiti jos on harrastanut seksiä kahden miehen kanssa? Mietipä nyt vähän.
Harrastanut suojaamatonta seksiä kahden eri miehen kanssa ja nyt arpoo kumpi on lapsen isä. Tuo ei tee vaikutusta kehenkään, kertoo vain lapsen äidistä kaiken oleellisen, eikä tosiasiat mairittele.
Meettekö oikeasti näin helppoon? Joku jonne kihertelee parhaillaan partaansa.
Tyhmemmistäkin asioista tääl on kiistelty.
Itseasiassa ei olla.
Jos jollain on oikeasti tuo tilanne eli asiat on jo tapahtuneet, niin siitä on täysin turha ja typerää kiistellä.Siis tässähän on keskusteltu siitä onko äiti automaattisesti huono äiti kun ei tiedä lapsensa isää varmasti vaan on 2 vaihtoehtoa. Kyllä voidaan jankata jostain olemattomista stalkkereista ja muusta pskasta sivukaupalla muttei tästä aiheesta viittä viestiä.
Stalkkerit liittyy edes löyhästi aiheeseen, ÄITIYS EI
Höpöhöpö. Äitiys ei liity kaipaamiseen ja rakastamisen. Hah.
No ei todellakaan liity.
Vierailija kirjoitti:
Etkö tosiaan aio koskaan ottaa yhteyttä, vaikka rakastat? Hyvä kuva on kuitenkin❤️
Miksi? En sua saa, en koskaan saa tuntea kehoasi kiinni omassani. kuljettaa huulia pitkin kaulaasi - jumalauta rakastella! En saa jakaa sisimpiä ajatuksia kanssasi, niitä, joista ei kerrota kuin rakastamalleen. Emme voi reissata kanssasi kahdestaan tai käydä vaikka konsertissa, nauttien elämästä ja samalla uppoutuen totaalisesti toisiimme. En voi istua kanssasi illanvietossa kädestä kiinnipitäen tai vaikka sohvan nurkassa, missä olisit kainalossani, minä samalla hellästi hengittäen tuoksuasi.
En saa riidellä kanssasi kotimme seinän väristä. Remppailla kenties jotain asuntoa tai ihan vaan tehdä halkoja tai prkl lumitöitä yhdessä - tai mennä lenkille. Ja silloinkin päivän päätteeksi nukahtaa viereesi onnellisena siitä, että olet vieressäni. En saa silittää kevyesti poskiasi tai ilkikurisesti ohimennen taputtaa peppuasi saaden sinut muka tuohtumaan, kun saman tien hukutan sinut suudelmaan. En saa koskaan esittää kovanaamaa salaa kyyneliä nieleskellen, kun katsomme jotain tunteikasta elokuvaa yhdessä - sinä tietäisit kuka oikeasti olen ja painautuisit kiinni ja naureskelisit esitykselleni. Minulle ei koskaan tule olemaan kiire kotiin sinun luoksesi, koska sinä et siellä ole.
Kun sinulla on murhetta, en saa lohduttaa sinua, niin kuin rakastaan voi lohduttaa. En kuunnella onnistumistasi ja iloita kanssasi, koska haluat luottamuksella kertoa niistä vain puolisollesi. En voi kannustaa tai tukea sinua, niin kuin rakastaan vain voi. Emme koskaan voi olla toisillemme ne majakat, joiden valo paistaa läpi maailman myrskyjen ja myllerrysten.
Näitä ja kaikkea muuta haluaisin, vaan se on toivotonta haaveilua. Tiedät miksi. Ja kyllä, rakastan. Ja kyllä, se on hyvä kuva.
Pitää varmaan hankkia toinen työ viikonlopuiksi kun kiireettömänä ajattelen kokoajan. Arkena (aamuja lukuunottamatta) on vähän niin, että ei vaan voi hukkua ajatuksiin kun työ on niin tarkkaa. Positiivinen juttukin tapahtui, että vihdoinkin mulle tuli ihan oikea deadline toimia. Ei ole vielä mikään kiire onneksi, mutta tällaista olenkin toivonut.
Huomenta kaikille kaipaajille. Yritetään olla armollisia itselle ja yritetään olla ylpeitä omasta rohkeudesta. Ainakin itselle pelkästään ihastuksen lähelle pyrkiminen on paljon pelottavampaa kuin vaikka aloitteen tekeminen jollekin semi-kiinnostavalle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä... ja suudelma...
Hyvää yötä ja huomenta...💋
Vierailija kirjoitti:
You’ve lost that loving feeling, now it’s gone, gone, gone...
Bring back that loving feeling..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
You’ve lost that loving feeling, now it’s gone, gone, gone...
Bring back that loving feeling..
Talk to me, Goose.
Minä niin taas luulin ja taas tunnen itseni typeräksi. Tästähän on tulossa tapa.
Vierailija kirjoitti:
Minä niin taas luulin ja taas tunnen itseni typeräksi. Tästähän on tulossa tapa.
Noh mitä on sattunut?
Vierailija kirjoitti:
Välillä tekisi mieli manata sut alimpaan helvettiin. Hyvää yötä kuitenkin.
Mä jo luulin, ettei missään enää nähtäisi.
Luulin, et kaikki on mahdotonta. Kun se on mahdonta. Haaveilen saavuttamattomia. <3 Vain huomatakseni, että mikä olisi suurempaa kuin rakkaus. <3 Muurit murtuu pala palalta. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on isot notskit eli voidaan paistaa makkarat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tosiaan aio koskaan ottaa yhteyttä, vaikka rakastat? Hyvä kuva on kuitenkin❤️
Miksi? En sua saa, en koskaan saa tuntea kehoasi kiinni omassani. kuljettaa huulia pitkin kaulaasi - jumalauta rakastella! En saa jakaa sisimpiä ajatuksia kanssasi, niitä, joista ei kerrota kuin rakastamalleen. Emme voi reissata kanssasi kahdestaan tai käydä vaikka konsertissa, nauttien elämästä ja samalla uppoutuen totaalisesti toisiimme. En voi istua kanssasi illanvietossa kädestä kiinnipitäen tai vaikka sohvan nurkassa, missä olisit kainalossani, minä samalla hellästi hengittäen tuoksuasi.
En saa riidellä kanssasi kotimme seinän väristä. Remppailla kenties jotain asuntoa tai ihan vaan tehdä halkoja tai prkl lumitöitä yhdessä - tai mennä lenkille. Ja silloinkin päivän päätteeksi nukahtaa viereesi onnellisena siitä, että olet vieressäni. En saa silittää kevyesti poskiasi tai ilkikurisesti ohimennen taputtaa peppuasi saaden sinut muka tuohtumaan, kun saman tien hukutan sinut suudelmaan. En saa koskaan esittää kovanaamaa salaa kyyneliä nieleskellen, kun katsomme jotain tunteikasta elokuvaa yhdessä - sinä tietäisit kuka oikeasti olen ja painautuisit kiinni ja naureskelisit esitykselleni. Minulle ei koskaan tule olemaan kiire kotiin sinun luoksesi, koska sinä et siellä ole.
Kun sinulla on murhetta, en saa lohduttaa sinua, niin kuin rakastaan voi lohduttaa. En kuunnella onnistumistasi ja iloita kanssasi, koska haluat luottamuksella kertoa niistä vain puolisollesi. En voi kannustaa tai tukea sinua, niin kuin rakastaan vain voi. Emme koskaan voi olla toisillemme ne majakat, joiden valo paistaa läpi maailman myrskyjen ja myllerrysten.
Näitä ja kaikkea muuta haluaisin, vaan se on toivotonta haaveilua. Tiedät miksi. Ja kyllä, rakastan. Ja kyllä, se on hyvä kuva.
Anteeksi, mutta en ymmärrä, mikä nykypäivänä voi olla esteenä kahden ihmisen rakkaudelle. Jos kumpikin rakastaa, niin mikä estää saamasta toista? Minusta tuntuu, että jotkut ihmiset vain eivät uskalla rakastaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on isot notskit eli voidaan paistaa makkarat.
Sehän passaa.
En haluaisi luopua sinusta, mutta ei ole olemassa yhtään syytä, miksi pitää kiinni.
Vain pieni liekki sisälläni,
joka ei ota sammuakseen,
vaikka et ole tehnyt mitään pitääksesi sitä yllä.
En tiedä, kumpaa pelkään enemmän:
sitä että sama palaa sisälläsi enkä saa sitä koskaan tietää
vai
sitä, että olen vain ihminen, joka näytteli yhtä roolia elämässäsi hetken, mutta on unohtunut jo hetken päästä.
Kaikkea sitä ihminen voi mielessään pyöritellä tammikuisena lauantaiaamuna, jossa ei päällisin puolin ole mitään erityistä.
Oksilla kaunista lunta, luonnon luurangot ja niiden fraktaalimaiset muodot. Hysteria kuulokkeissa ja kylmä viima kasvoilla. Tien päässä punainen kajo, ei auringonlaskusta. Tuntui ihan helvetin hyvältä. Oisin voinut huutaa. Mitä, sitä en tiedä, mutta jotakin, hetkellistä euforiaa kai. Kauppakassit painoi, mutta sekin tuntui hyvältä. Kuin olisin tehnyt jo töitä sen jonkin tärkeän eteen. Tämän tunteen, asian, sinun, nimeämättömän paino tuntui miellyttävältä ympärilläni. Ihmeellinen hetki, vaikka oikeasti kyse oli vain bussipysäkiltä kotiovelle vaappumisesta kauppakassien kanssa. En ollut osannut odottaa noin mahavaa tunnetta ihan tuohon hetkeen ja silti se vaan tuli vierailemaan luonani, hieno yllätys.
En liian vakavana ja todellakin vain virnistellen tai kujeillen totean mielessäni:“Your heart and your soul, indeed”. Oot semmonen beast. Ja saat mut tuntemaan itsenikin pedoksi, hyvässä ja hellässä. Unia, sinä.