Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on kuin sipuli. Sitä pitää kuoria ja kuoria kerros kerrokselta ja sitten paljastuu ydin
Näihin kuviin näihin tunnelmiin. Nighty night!🐉🦁🧚💌
Vierailija kirjoitti:
Anonyymille ❤
❤️
valkeata katson
sitä tulta silmissäsi
joka valaisee räiskyvän
rauhallisen sielusi
minun ystäväni
kotivalkean pehmeä
kajo ikkunassani
hiilisten loistava puna
sydämestäsi loistaa majakkana
siellä suojassa tuulen
sen aika koittavi on
niin mä ainakin luulen
poskillani sen saman tunnen
väräjävän nuotion
Hyvää yötä <3
Vierailija kirjoitti:
Kirjotan nyt siinä toivossa, että lukisit tätä. On todella kurja mieli kaikesta. :(
Se, mitä koettiin oli aitoa. Siinä oli kaksi aitoa ihmistä ja tiedän, että sellaisia molemmat ollaan. Kaikki "kohtamiset" sen jälkeen oli ympäristön vääristämää.
Kun "poltin sormeni" toimin typerästi. Sun ilmeesi oli niin vihainen, että se syöpyi mun verkkokalvoille ikuisesti. Ajattelin, että ihminen joka välittää toisesta ei voi katsoa toista sillä tavoin. Lisäksi muistin, mitä silloin kerroit mulle... Tuli olo, että vaan vedätät mua ja se sai mut "hyökkäämään". Ajattelin näpäyttää takaisin. Virhe.
Silloin kaikki meni sekaisin. Tuli viittauksia mun horoskooppiin, miehen ammattiin, narsistiksi nimittelyä, siihen että vihaat mua enemmän kuin ketään koskaan ennen...
Menin aivan pelosta sekaisin! En tiennyt, mikä on sinulta ja mikä ei. Oli kamalaa, kun ei tiennyt voisitko sä olla kaiken sen takana. Järki huusi toista ja sydän toista.
Vaikka saatiin selvitettyä asia, pelko siitä että vihaat mua enemmän kuin ketään koskaan jäi kalvamaan mun mieltäni ja pelkäsin että oot yhteydessä vain siksi, että voit kostaa. Lisäksi jouduin välillä odottamaan sua... mietin koko sen ajan odotanko turhaan. Kun lopulta otit yhteyttä olin väsynyt odottamiseen ja turhautunut. Mielessä vaan jyskytti kauanko tällainen epätietoisuus vielä jatkuu. Olisin kaivannut sulta selkeää viestiä siitä, mitä haluat. Toimitaan tavalla x ja haluan sinusta asiaa y.
Se, miksi lopetit yhteydenpidon jäi mulle mysteeriksi. Yhtäkkiä vain katosit. En tiedä tuliko joku väärinymmärrys vai mitä? Tai ehkä sä sitten vihaat mua enemmän, kuin ketään koskaan... Ehkä se jää mulle ikuiseksi mysteeriksi. Haluan kuitenkin sanoa sulle, että oon todella pahoillani, että loukkasin sua! Toivon, että tämän myötä voisit ymmärtää mua edes vähän. Hyvää yötä.
Mitä oikein tapahtui?
Huomenta! Kyllä, olin korvia myöten sinuun ihastunut ja sen eräät varmaankin huomasivat jo kauan sitten. Uusi tunne minulle silloin, esteitä taisi/taitaa olla jonkin asteisia mieleni sisällä joten en kyennyt etenemään asioissa. Olet edelleenkin mielessäni, mutta en tiedä mitä oikeastaan haluat minusta ihan täydellä varmuudella. Sanoisin hieman kimurantiksi tilannettamme.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Kyllä, olin korvia myöten sinuun ihastunut ja sen eräät varmaankin huomasivat jo kauan sitten. Uusi tunne minulle silloin, esteitä taisi/taitaa olla jonkin asteisia mieleni sisällä joten en kyennyt etenemään asioissa. Olet edelleenkin mielessäni, mutta en tiedä mitä oikeastaan haluat minusta ihan täydellä varmuudella. Sanoisin hieman kimurantiksi tilannettamme.
Miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Sama juttu. Edelleen olen ihastunut ja käyt mielessäni päivittäin. Haluaisin jutella tästä asiasta. Mutta emme tapaa missään enää. Ikävä sinun katsetta. Nyt mentävä. Mukavaa päivää.
Vierailija kirjoitti:
Älä kuuntele mieltäsi, kuuntele sydäntä. Ja mitä toinen sinusta haluaa, se selviää, kun lähestyt häntä alkuun vaikka ystävänä.
Tilanne tuntuu hankalalta juuri epätietoisuuden vuoksi. Se aukeaa, kun otat yhteyttä ja puhut toisen kanssa kasvotusten.
Me nähdään nykyään niin harvoin, että välillä ajattelen sua jo vähemmän ja luulen toipuvani tästä. Sitten taas joku pienikin juttu, kuten sun tykkäys mun FB-päivityksestä, sekoittaa pään. Ei meistä voi tulla muuta kuin ystäviä, mutta voitaispa silti nähdä useammin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjotan nyt siinä toivossa, että lukisit tätä. On todella kurja mieli kaikesta. :(
Se, mitä koettiin oli aitoa. Siinä oli kaksi aitoa ihmistä ja tiedän, että sellaisia molemmat ollaan. Kaikki "kohtamiset" sen jälkeen oli ympäristön vääristämää.
Kun "poltin sormeni" toimin typerästi. Sun ilmeesi oli niin vihainen, että se syöpyi mun verkkokalvoille ikuisesti. Ajattelin, että ihminen joka välittää toisesta ei voi katsoa toista sillä tavoin. Lisäksi muistin, mitä silloin kerroit mulle... Tuli olo, että vaan vedätät mua ja se sai mut "hyökkäämään". Ajattelin näpäyttää takaisin. Virhe.
Silloin kaikki meni sekaisin. Tuli viittauksia mun horoskooppiin, miehen ammattiin, narsistiksi nimittelyä, siihen että vihaat mua enemmän kuin ketään koskaan ennen...
Menin aivan pelosta sekaisin! En tiennyt, mikä on sinulta ja mikä ei. Oli kamalaa, kun ei tiennyt voisitko sä olla kaiken sen takana. Järki huusi toista ja sydän toista.
Vaikka saatiin selvitettyä asia, pelko siitä että vihaat mua enemmän kuin ketään koskaan jäi kalvamaan mun mieltäni ja pelkäsin että oot yhteydessä vain siksi, että voit kostaa. Lisäksi jouduin välillä odottamaan sua... mietin koko sen ajan odotanko turhaan. Kun lopulta otit yhteyttä olin väsynyt odottamiseen ja turhautunut. Mielessä vaan jyskytti kauanko tällainen epätietoisuus vielä jatkuu. Olisin kaivannut sulta selkeää viestiä siitä, mitä haluat. Toimitaan tavalla x ja haluan sinusta asiaa y.
Se, miksi lopetit yhteydenpidon jäi mulle mysteeriksi. Yhtäkkiä vain katosit. En tiedä tuliko joku väärinymmärrys vai mitä? Tai ehkä sä sitten vihaat mua enemmän, kuin ketään koskaan... Ehkä se jää mulle ikuiseksi mysteeriksi. Haluan kuitenkin sanoa sulle, että oon todella pahoillani, että loukkasin sua! Toivon, että tämän myötä voisit ymmärtää mua edes vähän. Hyvää yötä.Mitä oikein tapahtui?
En ole sinua koskaan vihannut. Olet surullinen. Mistä se johtuu?
'Toimitaan tavalla x ja haluan sinusta asiaa y."
Thats the point. I'm not gonna do that.
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan liian vanha sinulle?
Minä tiedän olevani aivan liian vanha hänelle, jota joskus kaipasin. Suorastaan ikäloppu häneen verrattuna. Ei se estänyt minua rakastumasta häneen, mutta onneksi osasin pitää järjen päässäni, vaikka sydän läpätti ja korvissa soi. En koskaan kertonut hänelle tunteistani. Toivottavasti sinun kaivattusi ei pidä sinua liian vanhana :)
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva, kun tulisit takaisin meille töihin. Ex-työkaverille.
Onko paikka auki?
Vierailija kirjoitti:
Tekee mieli kehua kaivattua, otetaan kehumisilta. Kolme ihaninta asiaa hänen ulkonäössään ja kolme ihaninta asiaa hänen luonteessaan.
Ihanat silmät
Seksikäs katse
Kauniit kädetLämmin
Empaattinen
Ihanan fiksu
Minuakin kiinnostaa, millaiset on kauniit kädet mielestäsi?
Hyttynen, oot vaan niin ihana.
Ottaisin omakseni jos saisin.
Hänellä on hienoimmat kädet mitä tiedän, jos miesten käsiä saa hienoiksi sanoa.
Mitenhän hän istuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee mieli kehua kaivattua, otetaan kehumisilta. Kolme ihaninta asiaa hänen ulkonäössään ja kolme ihaninta asiaa hänen luonteessaan.
Ihanat silmät
Seksikäs katse
Kauniit kädetLämmin
Empaattinen
Ihanan fiksuMinuakin kiinnostaa, millaiset on kauniit kädet mielestäsi?
Miehellä herkät, pitkäsormiset, sopusuhtaiset, siistit kynnet, mutta kuitenkin miehekkään isot kädet. Tehty muutakin kuin pidelty tietsikan hiirtä.
Ei luisevat, vitivalkoiset eikä varsinkaan pienet. Pienet menninkäisen kädet on paha turn off. En halua sellaisia vaeltelemaan vartalollani.
Olen sosiaalisesti rohkea ja uskallan lähestyä haluamiani ihmisiä. Sitten ilmestyit sinä. Käteni tärisi, punastelin, kompuroin, ujostelin. kosketit minussa jotain sellaista osaa, mitä en ollut tiennyt olevankaan. Voimakas ihastuminen, sellainen se oli.
Yhä edelleen ajattelen sinua päivittäin, sydän yöllä. Esteitä on mutta toivon, että voisin nähdä sinut uudelleen. Nauttia seurastasi ja nähdä onko tunne ennallaan, vai laimeneeko se. Ehkä sitten osaisin sanoa, mitä sinusta haluan.
Olen ajatellut että voisi tehdä jotain yhdessä, jos sen jälkeen olisi helpompi jutella. Käydä lenkillä tai pelata sulkapalloa esimerkiksi. Olen siinä ihan kohtalaisen hyvä. En tiedä olisiko tällainen sinun puoleltasi mahdollista. Minun puoleltani olisi. Pystyisin järjestämään aikaa sinulle, jos niin haluat. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö nainen, kuinka pitkään olen kaivannut sinua?
En. Kerro!
Melkein kymmenen vuotta.
Suunnilleen sama aika, minkä minäkin olen kaivannut sinua ihana mies.
Oletko sä mitenkään ilmaissut kaipuutasi?
Olen, mutta siitä on jo aikaa.
Mikset enää viime aikoina ole ilmaissut hänelle kaipuutasi? Onko esteitä matkassa?
Niin ja mitkään haikeat katseet ei riitä ilmaisuksi, ihmisten on hirveän vaiketa tulkita toisiaan oikein. Ja kun tällaisissa herkissä aihepiireissä ollaan yleensä varovaisia, niin potentiaalisetkin kohtaamiset voi jäädä pelkiksi vuosikausien haaveiluiksi.
Näinkö mä sut äsken mies? En uskaltanut palata katsomaan olitko se sinä ku sydän alkoi läpättämään niin vimmatusti ja jalat meni veteliksi. Kyllä kuulit oikein! Ihan piti tasata hengitystä ennen ku pystyin jatkaa matkaa. Niin vahvasti minussa vaikutat. Tai sitten oli kaksoisolento. Niitähän mä nään joka paikassa nykyään. 😊
Näin männä yönä Siusta unta ja ollut koko päivän hyvillä mielin. Nyt hyvän yön toivotus, suukko et hali kaunottarellein mieheltä 30km ja kuntarajain takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä. Kotikatumme alkaat samalla kirjaimella. Nuku hyvi Rakkain!