Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Kuvaasi katsoessa mietin ihmetellen, olisinko tosiaan saanut sinut... Nyt tämä on vain tällaista varjonyrkkeilyä. Eniten itsensä kanssa.
Kenelle? Mitä kuvaa katselet?
Mä taidan jotain Jaakobin painia käydä itseni kanssa tällä hetkellä. En tiedä haluaako tämä nainen minua enää edes elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi yksi pieni pyyntö kaipaajille. Yritän itsekin muistaa saman. Kun kirjoitatte sanoja silloin, edelleen, vieläkin, kauan sitten, siitä on jo aikaa jne., mistä voi päätellä, että jotain on tapahtunut joskus aiemmin, niin olisi mukavaa, jos niissä olisi edes summittaisesti viittausta tapahtuma-ajankohtaan. Siis että puhutaanko vuoden sisällä vai vuosia sitten tapahtuneesta, vaiko jo oikeasti kauan sitten tapahtuneesta, esim. 10-20v. sitten. Saisi turhat sydämentykytykset jätettyä väliin, ei pian vanha sydän jaksa tämmöistä häröilyä...
Rauhoitu - ne viestit tuskin koskevat sinua, ja useimmille kaipaajille taitaa olla tärkeintä purkaa omia tuntojaan ja heille riittää, että he itse tietävät, kenestä ja mistä puhuvat, koska useimmat taitavat tajuta, että se kaivattu ei täällä ketjussa pyöri :D
Miksi vastasit noin ikävänsävyisesti ystävälliseen viestiin? Tuollaiset "rauhoitu" ja "kaipausviestit tuskin koskevat sinua" kuulostavat oudon epäkohteliailta muuten tosi kivassa keskustelussa.
Ja sulle ap, älä välitä tuollaisesta! Ainakin minulle minä ymmärsin sun pointin ja olen samaa mieltä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me nähdään nykyään niin harvoin, että välillä ajattelen sua jo vähemmän ja luulen toipuvani tästä. Sitten taas joku pienikin juttu, kuten sun tykkäys mun FB-päivityksestä, sekoittaa pään. Ei meistä voi tulla muuta kuin ystäviä, mutta voitaispa silti nähdä useammin...
Olisikin edes niitä tykkäyksiä... 😥 mutta pelkkää hiljaisuutta
Olette kuitenkin kavereita facessa?
Vierailija kirjoitti:
Kuvaasi katsoessa mietin ihmetellen, olisinko tosiaan saanut sinut... Nyt tämä on vain tällaista varjonyrkkeilyä. Eniten itsensä kanssa.
Olisit. Ei olisi ollut voimia vastustaa. Niin rakastunut olen.
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan jotain Jaakobin painia käydä itseni kanssa tällä hetkellä. En tiedä haluaako tämä nainen minua enää edes elämäänsä.
Miksi ei haluaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitä kuvaa katselet?
Hänestä on aika paljon kuvia "tuolla" ja "täällä".
Vierailija kirjoitti:
Olisit. Vieläkin saisit.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti haluan, jollain tavalla. En itsekään välttämättä tiedä enää miten (joskus tiesin), mutta tiedän että haluan. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me nähdään nykyään niin harvoin, että välillä ajattelen sua jo vähemmän ja luulen toipuvani tästä. Sitten taas joku pienikin juttu, kuten sun tykkäys mun FB-päivityksestä, sekoittaa pään. Ei meistä voi tulla muuta kuin ystäviä, mutta voitaispa silti nähdä useammin...
Olisikin edes niitä tykkäyksiä... 😥 mutta pelkkää hiljaisuutta
Olette kuitenkin kavereita facessa?
Joo, mutta siihenpä se sitten melkein jääkin. Onneksi edes sen verran.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä sellaisen ajatuksen olet päähäsi saanut?
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun mietin rohkean riskiaskeleen ottamista sun suuntaan, hirvein skenaario, mikä siitä olis voinut seurata, olisi ollut että meidän välit muuttuis kiusaantuneiksi ja alkasit vältellä mua ja lopulta heittäsit mut kokonaan ulos elämästäsi. Päätin silti ottaa tuon riskiaskeleen kun eteen sattui sopiva tilanne.
No, sittenhän se toteutui tuo hirvein skenaario. Tuskinpa näen sua enää koskaan, vaikka sitä ennen oltiin säännöllisesti tekemisissä.
Arvaatte varmaan, etten suosittele kenellekään rohkeita riskiaskeleita 😢
Minä tein samoin ja lopputulos oli sama. Mutta täytyy vain ajatella, että ainakin nyt tiedän. Ei se maailma siihen kaadu. :)
”Arvokkain on hän, joka tuo sinut kotiin, vaikket tiennyt olevasi hukassa”
Tuo tunne tuli minulle kun tapasin hänet.
Hyvä että olet saanut hänet facebookiin kaveriksi.
Näettekö toisianne livenä?
Vierailija kirjoitti:
Sama. Tunne ennenkokemattoman syvästä yhteisymmärryksestä, jonka puuttumista ei ole muiden kanssa edes tajunnut kaivata. Ennen kuin nyt, kun kukaan ei ole hän.
Vierailija kirjoitti:
Näettekö toisianne livenä?
En tiedä keneltä kysyt ja miksi kysyt, mutta eipä juuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näettekö toisianne livenä?En tiedä keneltä kysyt ja miksi kysyt, mutta eipä juuri.
Kysyin, koska se on niin kivaa olla myös keho. Facessa hän on rikkonut yhteisö normeja. Toivottavasti ei ole enää tarvetta provosoitua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Tunne ennenkokemattoman syvästä yhteisymmärryksestä, jonka puuttumista ei ole muiden kanssa edes tajunnut kaivata. Ennen kuin nyt, kun kukaan ei ole hän.
Totta tämä, on todella vaikea hyväksyä tuollaista. Mikä tämä on todella? Terveisiä sinulle ja toki kerroin, että on tullut kirjeitä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun mietin rohkean riskiaskeleen ottamista sun suuntaan, hirvein skenaario, mikä siitä olis voinut seurata, olisi ollut että meidän välit muuttuis kiusaantuneiksi ja alkasit vältellä mua ja lopulta heittäsit mut kokonaan ulos elämästäsi. Päätin silti ottaa tuon riskiaskeleen kun eteen sattui sopiva tilanne.
No, sittenhän se toteutui tuo hirvein skenaario. Tuskinpa näen sua enää koskaan, vaikka sitä ennen oltiin säännöllisesti tekemisissä.
Arvaatte varmaan, etten suosittele kenellekään rohkeita riskiaskeleita 😢
Minä tein samoin ja lopputulos oli sama. Mutta täytyy vain ajatella, että ainakin nyt tiedän. Ei se maailma siihen kaadu. :)
Ei ole hyvä syy. Minusta tuntuu liian ärsyttävältä, kun on samanlainen. Lääkkeet taitaa olla myös kiva!
Bongasin toisesta ketjusta taas hänet, josta sulle kerroin silloin yhtenä kesänä. Bongaisinpa sutkin!