Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sai hävetä silmät päästä! kirjoitti:
Jaa.a en tiennytkään, että Laura olet mies :D Onhan se melko noloa mennä poliisiasemalle kirjoitustesi kanssa mm. Jatkuvaa häirintääsi.. +muut sekoilusi. Ja sitten tatadadaa! Sieltä paljastuu yllättävän tuttu nimi.. Tosin niissä viesteissä esität miestä!! :D että sellaista tänää!
Kerro lisää pliis.
Noup, tämä juttu on jo tutkinnassa ja en tässä itse viitsi sortua yksityiskohtia kertoilee enempää...
Tuliko poliisiasemalla siis ilmi taipumuksesi viettää aikaa vauvapalstalla?
Hävettikö pahasti?Itse asiassa ei haitannut vauvapalstailu mutta enemminkin se, että koko kyseinen häirikkö olikin tuttavani ja vielä esitti toista sukupuolta netissä ja vaikka mitä kaikkea muuta hurjaa. Noo mutta kertoohan se, että aika pipi saa olla päästä joka tuollaiseen ryhtyy :D
Joo meitä on moneen junaan, itselläkin yksi kaveri kerran humalassa tunnusti haukkuneensa minua anonyymisti netissä, ja toinen kaveri paljasti olleensa jollain deittisivustolla minun kuvillani.
Hän vieläpä ihastui sitä kautta oikeasti johonkin mieheen, jolle joutui sitten tietysti paljastamaan totuuden ja samalla kertoi myös minulle tästä.
Hänestä ja siitä miehestä tuli tästä ”pienestä” vilpistä huolimatta joksikin aikaa pari, mutta erosivat myöhemmin.
😂
Toi Modestyn kaipaaja on jotenkin kiva ja kiintoisa, mulla varmaan synkkaisi sen kanssa hyvin.
En siis varmuudella ole Modesty, tuli vaan sivusta mieleen.
Mutta kun en usko seuraaviin elämiin sillee oikeesti. Vain vertauskuvallisesti. Tämä on ainoamme. Harmittaa jos kaikki kaunis vaan lahoaa ja häipyy jäljettömiin ehtimättä oikein edes tapahtuakaan.
Kuinka pitkään jaksat vielä minua kaivata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä mies olet niistä lyhyistä läheisyyden hetkistä, joita meillä on ollut? Kaduttavatko ne vai toivoisitko niitä lisää?
No mitäs luulet? Olenhan jo sanonut, että kaduttaa enemmän kuin mikään muu. Se oli typerä virhe, varsinkin kun en voinutkaan antaa sulle sitä mitä aloit noiden hetkien takia todella paljon haluta. En vaan voinut. Se vaan joskus menee niin, ei voi aina tietää etukäteen.
Oletko sanonut hänelle, että kaduttaa?
Joo. Pakkohan se oli sanoa että sai homman jotenkin poikki.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkään jaksat vielä minua kaivata?
Riippuu vähän. Kuinka pitkään sinä minua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa.a en tiennytkään, että Laura olet mies :D Onhan se melko noloa mennä poliisiasemalle kirjoitustesi kanssa mm. Jatkuvaa häirintääsi.. +muut sekoilusi. Ja sitten tatadadaa! Sieltä paljastuu yllättävän tuttu nimi.. Tosin niissä viesteissä esität miestä!! :D että sellaista tänää!
Kerro lisää pliis.
Noup, tämä juttu on jo tutkinnassa ja en tässä itse viitsi sortua yksityiskohtia kertoilee enempää...
Hävettikö pahasti?Itse asiassa ei haitannut vauvapalstailu mutta enemminkin se, että koko kyseinen häirikkö olikin tuttavani ja vielä esitti toista sukupuolta netissä ja vaikka mitä kaikkea muuta hurjaa. Noo mutta kertoohan se, että aika pipi saa olla päästä joka tuollaiseen ryhtyy :D
Mitä sä oot tehny sille? Veit sen poikaystävän?
Ehei emmä sen miestä viennyt. Vaan lähetteli treffipyyntöjä jonkun äijän naamalla. Pyyteli vaikka mihin, aina menin eikä äijää näkyny mailla eikä halmeilla. No sitten tuli iltaisin aina anteeksipyyntöviesti... Ja aina sama meiningi jatkui. Menin ja petyin. Sitten luovutin. Kunnes alkoi tipahdella kaikenmaailman rumia kirjoituksia "tapa itsesi" "olet ruma" "olet säälittävä h..." +tuhannet pilapuhelut öisin... +joitain viestejä täällä... Mutta ei siinä, stalkkerini ei ole mies vaan nainen se helpottaa jo paljon :D mutta hieman kyllä vähän yllätyin...
Nähtiin tänään pitkästä aikaa ja sen jälkeen taas hetken huimasi ja silmissä vilkkui tähtiä ja tähdenlentoja. Hyvää yötä, kauniita unia, oot sä vaan niin ihana <3 Mun toivotuimmat unet on sun kuvia.
J-miehelle Helsingin niemeen
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä toinen A 💋 Kunpa kohdattaisiin edes vahingossa joskus. Haluaisin jutella kanssasi edes vielä kerran.
Oletko se A, jonka kanssa olen jutellut tasan kerran? Mieleen jäit. Fingerporilaisittain olisin löytänyt sinut kurkkimasta täpötäydestä pölypussista siivouspäivän aamuna tyhjää tilalle vaihtaessani ja kummastellut, että mitähän ihmeen tyttären barbinukkeja olen taas imuroinut. Mutta eipä olisi lapsi omakseen tunnistanut, joten olisin nostanut sinut takan reunukselle ihasteltavaksi ja miettinyt, mitä kanssasi tekisin, mistä ihmeestä siihen tupsahdit. No ole nyt siinä, kunnes jotain tapahtuu, vaikka en tiedä mitä ja milloin. Toivottavasti emme kohtaa työn merkeissä, niin voi onnistua se juttelukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää pliis.
Mitä sä oot tehny sille? Veit sen poikaystävän?
Ehei emmä sen miestä viennyt. Vaan lähetteli treffipyyntöjä jonkun äijän naamalla. Pyyteli vaikka mihin, aina menin eikä äijää näkyny mailla eikä halmeilla. No sitten tuli iltaisin aina anteeksipyyntöviesti... Ja aina sama meiningi jatkui. Menin ja petyin. Sitten luovutin. Kunnes alkoi tipahdella kaikenmaailman rumia kirjoituksia "tapa itsesi" "olet ruma" "olet säälittävä h..." +tuhannet pilapuhelut öisin... +joitain viestejä täällä... Mutta ei siinä, stalkkerini ei ole mies vaan nainen se helpottaa jo paljon :D mutta hieman kyllä vähän yllätyin...
Hyi, mua kyllä kuumottais tommonen.
Kertoo niin sairaasta mielestä, että ties miten pitkälle tuollainen ihminen on valmis menemään :(
Tiedätkö nainen, kuinka pitkään olen kaivannut sinua?
Vierailija kirjoitti:
En. Kerro!
Hyvää yötä. Tule syliini. Tahdon koskettaa sinua, koska sinä kosketat minua niin monin tavoin. Rakastelisitko kanssani? Nuku hyvin. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Freewheelin' Franklin jne kirjoitti:
No niin, minulla ja Mukavalla on aina vain mukavaa.
Sinä taas tuot yhä useammin mieleen eksäni. Ehkä
intuitioni on aivan väärässä. Jotenkin kuitenkin tuntuu,
että on sinussa muutakin kuin eksässäni. Että olet
sellainen ikuinen tyttö, jota kotiväkikin ihmettelee
loputtomiin, että miten ihmeessä jaksatkin,
aikuinen nainen, kun sinulle iskee höpötys- ja
pärinävaihde päälle. Mutta koska olet oppivainen,
Friikkilän sisko ei pääse esiin väärään aikaan,
paitsi silloin, kun liika on liikaa ja luulet
hetken olevan suurinpiirtein ok.Mikähän siinä onkin, että tämän maailman Mukavien
kanssa meni aina jokin pieleen, jopa niiden kanssa,
joiden kanssa olin paljon läheisempi kuin eksäni
kanssa ikinä. No, onneksi et ole Mukavantyyppinen.
Hulluksihan sitä olisi tullut, jos toinen olisi
ollut kaikinpuolin lumoava pelkkä peruna suussaan.
Mitä kaikkea se olisikaan voinut olla, jos olisi
päästy levykauppaan saakka.Siinä mielessä olet kuin eksäni, että et sinä
tunnu olevan oikein oma itsesi muiden seurassa.
Luontoni kun on sellainen kuin on, haistan
kyllä näyttelijänlahjat ja ärsyynnyn. Itsekin
tietenkin näyttelen usein, mutta törkeän
huonosti. Ja sanon huihai, piruparka, siniparta.
No, olet kyllä nähnyt aika monet
moodit. Jos Georgiassa sataa, niin peeveli
vie sataa. Ja kesähän se on mielessä.
Sekin vielä romuttuneen elämän lisäksi.
Vihaan aina näitä aikoja ja silloin kun vihaan,
teen mitä teen.Ja nyt jos sinua ärsyttää, että olen mollannut
sinua, hyvä niin. Ja jos et myönnä totuutta
tai et anna anteeksi hetken funtsittuasi,
niin sitten olet taas eksäni. Aistin sinussa
enemmän itseäni kuin eksässäni ja jos se
on siellä jossain niin se on mm. terve itsetunto,
kyky nauraa itselleen, kyky antaa anteeksi.Mutta ehkä sinun sisälläsi ei ole sitä,
mitä luulen olevan. Sitä minä olen alkanut
miettiä, kun aika kuluu. Jos olet yhtään
oikea ihminen, olet itsekin miettinyt
samaa. Tosin minähän olen se hupiukko, joka
on tuonut jo jos jonkin puolen itsestään esille.
Niin täällä kuin siellä hiilikellarissa.Joo, oikeasti piti sanoa varmaan jotain
muutakin, mutta on hieman kiire, kun on
oikeastaan noita pienimuotoisia addiktioita
ja silloin ei jaksa alkaa kelata, mitä
oli kielen päällä muuta kuin jotain makeaa.
Joo, sitä piti sanomani, että vaikka usein
sua katsellessa -tuttaa, olen kuitenkin
friikillä tavalla pohjattoman ihastunut.
Pistetään se vaikka jonkin vuosituhansien
takaisen oikun, edellisten elämien,
vilkkaan mielikuvituksen, liiallisen
camp-henkisyyyden, unohdettujen unien
ja vaikka huonon suklaan piikkiin.
Alabama Whitman. No et sinä sellainen
ole, mutta kaiken kunniallisen elämän,
vakavamielisen kasvatustyön ja sen sellaisen
lomassa elämämme voisi olla myös ilotulitusta.
Kovasti kuitenkin yrittäisin huolehtia
ja rakastaa. Mutta mikä riittää kenellekin...
Tiedät kyllä mikä olen. Mutta rakkauttani
et ole kokenut. Mutta jos olet sellainen
kuin luulen, tiedät jo oikeastaan.Ääh. Tahtoisin toisinaan olla Mukava.
Miksi Mukavat ylipäätään viihtyvät seurassani?
Kun kuitenkin tietävät, että olen myös
änkyrä. Graah. Silmätkin vaihtavat taas väriä.Joo, tämä oli kyllä ihan vain sulle, Modesty.
Ja jos sanon nyt "Kiitos ja anteeksi",
niin ihan vain leikilläni.
Lopeta tervehtiminen, jos siltä tuntuu
tai virnuile entistäkin enemmän,
kun hetki on otollinen.Ja nyt perinteisiä alanuolia, kiits.
Muuten tunnen epäonnistuneeni.Se hiilikellari.. äläpäs pyytele anteeksi.. vai värin vaihdot.. saatanpa virnistää koko naaman leveydeltä.. jotain kelloja tässä kyllä kilistellään.. Kunhan mietin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Kerro!
Melkein kymmenen vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vuosia
Vierailija kirjoitti:
Yhtä pitkään kuin minä olen kaivannut sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Kerro!
Melkein kymmenen vuotta.
Suunnilleen sama aika, minkä minäkin olen kaivannut sinua ihana mies.
Oletko sä mitenkään ilmaissut kaipuutasi?
Olenkohan liian vanha sinulle?
Joo meitä on moneen junaan, itselläkin yksi kaveri kerran humalassa tunnusti haukkuneensa minua anonyymisti netissä, ja toinen kaveri paljasti olleensa jollain deittisivustolla minun kuvillani.
Hän vieläpä ihastui sitä kautta oikeasti johonkin mieheen, jolle joutui sitten tietysti paljastamaan totuuden ja samalla kertoi myös minulle tästä.
Hänestä ja siitä miehestä tuli tästä ”pienestä” vilpistä huolimatta joksikin aikaa pari, mutta erosivat myöhemmin.