Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
3341/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinkö mä sut äsken mies? En uskaltanut palata katsomaan olitko se sinä ku sydän alkoi läpättämään niin vimmatusti ja jalat meni veteliksi. Kyllä kuulit oikein! Ihan piti tasata hengitystä ennen ku pystyin jatkaa matkaa. Niin vahvasti minussa vaikutat. Tai sitten oli kaksoisolento. Niitähän mä nään joka paikassa nykyään. 😊

Missä hän näkyili?

Vierailija
3342/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun mietin rohkean riskiaskeleen ottamista sun suuntaan, hirvein skenaario, mikä siitä olis voinut seurata, olisi ollut että meidän välit muuttuis kiusaantuneiksi ja alkasit vältellä mua ja lopulta heittäsit mut kokonaan ulos elämästäsi. Päätin silti ottaa tuon riskiaskeleen kun eteen sattui sopiva tilanne.

No, sittenhän se toteutui tuo hirvein skenaario. Tuskinpa näen sua enää koskaan, vaikka sitä ennen oltiin säännöllisesti tekemisissä.

Arvaatte varmaan, etten suosittele kenellekään rohkeita riskiaskeleita 😢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3343/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekee mieli kehua kaivattua, otetaan kehumisilta. Kolme ihaninta asiaa hänen ulkonäössään ja kolme ihaninta asiaa hänen luonteessaan.

Ihanat silmät

Seksikäs katse

Kauniit kädet

Lämmin

Empaattinen

Ihanan fiksu

Minuakin kiinnostaa, millaiset on kauniit kädet mielestäsi?

Miehellä herkät, pitkäsormiset, sopusuhtaiset, siistit kynnet, mutta kuitenkin miehekkään isot kädet. Tehty muutakin kuin pidelty tietsikan hiirtä.

Ei luisevat, vitivalkoiset eikä varsinkaan pienet. Pienet menninkäisen kädet on paha turn off. En halua sellaisia vaeltelemaan vartalollani.

Tämä on makukysymys, joku tykkää pianistin sormista joku leveästä työmiehen kourasta, joku herkän näköisestä toinen karskista, ja joku jostain muusta.:)

Vierailija
3344/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset on kauniit kädet naisella?

Vierailija
3345/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekee mieli kehua kaivattua, otetaan kehumisilta. Kolme ihaninta asiaa hänen ulkonäössään ja kolme ihaninta asiaa hänen luonteessaan.

Ihanat silmät

Seksikäs katse

Kauniit kädet

Lämmin

Empaattinen

Ihanan fiksu

Miehellä herkät, pitkäsormiset, sopusuhtaiset, siistit kynnet, mutta kuitenkin miehekkään isot kädet. Tehty muutakin kuin pidelty tietsikan hiirtä.

Ei luisevat, vitivalkoiset eikä varsinkaan pienet. Pienet menninkäisen kädet on paha turn off. En halua sellaisia vaeltelemaan vartalollani.

Tämä on makukysymys, joku tykkää pianistin sormista joku leveästä työmiehen kourasta, joku herkän näköisestä toinen karskista, ja joku jostain muusta.:)

Näin on. Itse tykkään noista mainitsemistasi pianistikäsistä ja ehdoton turn-off miehessä on karheat hoitamattomat työmieskädet - siis just ehkä sellaiset, joista ”näkee että on tehty muutakin kuin pidelty tietsikan hiirtä.”

Vierailija
3346/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tullut vähän vastauksia eiliseen kehuiltaan! No minä osallistun tänään sitten, kun en eilen ehtinyt palstailla lainkaan.

Ulkonäkö top3:

Silmät, jotka paljastavat mielialan täysin peittelemättä.

Hymy, yhtä aikaa ujo ja kujeileva.

Hiukset.

Luonne top3:

Herkkyys.

Älykkyys.

Ystävällisyys.

Vierailija
3347/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanat silmät

Seksikäs katse

Kauniit kädet

Lämmin

Empaattinen

Ihanan fiksu

Näin on. Itse tykkään noista mainitsemistasi pianistikäsistä ja ehdoton turn-off miehessä on karheat hoitamattomat työmieskädet - siis just ehkä sellaiset, joista ”näkee että on tehty muutakin kuin pidelty tietsikan hiirtä.”

No mä tarkoitin että ei esim. sinertävän valkoinen, silkinpehmeä iho, vaan vähän kulmikkuutta ja ehkä päivetystä :) Kyllä munkin mielestä sopivasti hoidettu iho on miehelläkin perusjuttu, eli en kaipaa raastinraudalla hivelyä iholleni mäkään.

Vierailija
3348/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanat silmät

Seksikäs katse

Kauniit kädet

Lämmin

Empaattinen

Ihanan fiksu

Jep, ihmiset katselee eri juttuja.:)

Mulla ei oo käsi-turn-offia ja vaikka hänellä onkin hienot kädet, niin ei haittaisi vaikka olisi muunlaiset.

Tärkeintä on, että itse tykkää itsestä ja hienoa olisi, jos jokainen saisi kokea olevansa myös jonkun toisen silmissä ihmeellinen, siis muidenkin kuin äidin ja isän.:D

Tosin mä en varmaan oo niiden silmissä mitenkään ihmeellinen, isänäidin ja molempien isoisien silmissä kyllä.:)

Vierailija
3349/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanat, tummat ja pitkähköt hiukset

Jäänsiniset silmät

Hymykuopat

extrana pitkät, hoikat sormet

Hauska

Älykäs

Lojaali

Vierailija
3350/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme jos ei kukaan jää koukkuun jos on noin tarkkaa jopa millaiset sormet ovat😳

Vierailija
3351/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme jos ei kukaan jää koukkuun jos on noin tarkkaa jopa millaiset sormet ovat😳

Nyt puhuttiin ihanteista. Lopulta kokonaisuus ratkaisee, tietysti!

Vierailija
3352/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se nyt mikään kriteeri sinänsä on, kai sitä kehua ja ihailla muutenkin saa? Tässähän sitä paitsi just sanottiin, että ihastuksilla oli oikeanlaiset kädet kunkin makuun.

Ja miksi kädet ylipäänsä olisi jotenkin eri asia kuin esimerkiksi silmät? Miten se olisi jotenkin ”tarkempaa”?

Vierailija
3353/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaasi katsoessa mietin ihmetellen, olisinko tosiaan saanut sinut... Nyt tämä on vain tällaista varjonyrkkeilyä. Eniten itsensä kanssa.

Vierailija
3354/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaasi katsoessa mietin ihmetellen, olisinko tosiaan saanut sinut... Nyt tämä on vain tällaista varjonyrkkeilyä. Eniten itsensä kanssa.

Mistä sitä kuvaa katselet?

Vierailija
3355/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Word.

Vierailija
3356/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi yksi pieni pyyntö kaipaajille. Yritän itsekin muistaa saman. Kun kirjoitatte sanoja silloin, edelleen, vieläkin, kauan sitten, siitä on jo aikaa jne., mistä voi päätellä, että jotain on tapahtunut joskus aiemmin, niin olisi mukavaa, jos niissä olisi edes summittaisesti viittausta tapahtuma-ajankohtaan. Siis että puhutaanko vuoden sisällä vai vuosia sitten tapahtuneesta, vaiko jo oikeasti kauan sitten tapahtuneesta, esim. 10-20v. sitten. Saisi turhat sydämentykytykset jätettyä väliin, ei pian vanha sydän jaksa tämmöistä häröilyä...

Vierailija
3357/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä mainitsin oman kaivattuni yhtenä ihanana ulkonäköseikkana pitkät ja hoikat sormet. Ei se minulle mikään kriteeri ole, hänellä vaan sattuu olemaan sellaiset, ja ne näyttävät kauniilta hänen soittaessaan kitaraa. Ihan yhtä hyvin kaivattuni voisi olla sellainen isokätinen työmies, mutta kun ei nyt vaan ole.

Vierailija
3358/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me nähdään nykyään niin harvoin, että välillä ajattelen sua jo vähemmän ja luulen toipuvani tästä. Sitten taas joku pienikin juttu, kuten sun tykkäys mun FB-päivityksestä, sekoittaa pään. Ei meistä voi tulla muuta kuin ystäviä, mutta voitaispa silti nähdä useammin...

Olisikin edes niitä tykkäyksiä... 😥 mutta pelkkää hiljaisuutta

Vierailija
3359/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi yksi pieni pyyntö kaipaajille. Yritän itsekin muistaa saman. Kun kirjoitatte sanoja silloin, edelleen, vieläkin, kauan sitten, siitä on jo aikaa jne., mistä voi päätellä, että jotain on tapahtunut joskus aiemmin, niin olisi mukavaa, jos niissä olisi edes summittaisesti viittausta tapahtuma-ajankohtaan. Siis että puhutaanko vuoden sisällä vai vuosia sitten tapahtuneesta, vaiko jo oikeasti kauan sitten tapahtuneesta, esim. 10-20v. sitten. Saisi turhat sydämentykytykset jätettyä väliin, ei pian vanha sydän jaksa tämmöistä häröilyä...

Rauhoitu - ne viestit tuskin koskevat sinua, ja useimmille kaipaajille taitaa olla tärkeintä purkaa omia tuntojaan ja heille riittää, että he itse tietävät, kenestä ja mistä puhuvat, koska useimmat taitavat tajuta, että se kaivattu ei täällä ketjussa pyöri :D

Vierailija
3360/6113 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädet, kyllä.

Ketju on lukittu.