Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Sai hävetä silmät päästä! kirjoitti:
Jaa.a en tiennytkään, että Laura olet mies :D Onhan se melko noloa mennä poliisiasemalle kirjoitustesi kanssa mm. Jatkuvaa häirintääsi.. +muut sekoilusi. Ja sitten tatadadaa! Sieltä paljastuu yllättävän tuttu nimi.. Tosin niissä viesteissä esität miestä!! :D että sellaista tänää!
Kerro lisää pliis.
Kiitos, että lopetit soittelemisen ja viestittelyn. Poistin numerosi puhelimestani ja olo tuntui heti kevyemmältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee mieli kehua kaivattua, otetaan kehumisilta. Kolme ihaninta asiaa hänen ulkonäössään ja kolme ihaninta asiaa hänen luonteessaan.
Ihanat silmät
Seksikäs katse
Kauniit kädetLämmin
Empaattinen
Ihanan fiksuKauniit hiukset
Kivat sääret
Jumalaiset huuletIloinen
Hauska
Lempeä
Kaikki adjektiivit lainaamistani kommenteista kuvaavat minua. Kaipaaks kukaan sellasta? 😃
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä mies olet niistä lyhyistä läheisyyden hetkistä, joita meillä on ollut? Kaduttavatko ne vai toivoisitko niitä lisää?
Kuinka lyhyistä hetkistä nyt puhutaan? Ei se yks hetki musta niiiiiin lyhyt ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä mies olet niistä lyhyistä läheisyyden hetkistä, joita meillä on ollut? Kaduttavatko ne vai toivoisitko niitä lisää?
No mitäs luulet? Olenhan jo sanonut, että kaduttaa enemmän kuin mikään muu. Se oli typerä virhe, varsinkin kun en voinutkaan antaa sulle sitä mitä aloit noiden hetkien takia todella paljon haluta. En vaan voinut. Se vaan joskus menee niin, ei voi aina tietää etukäteen.
Oletko sanonut hänelle, että kaduttaa?
Eiks tos niin lue? - sivusta
Tekee mieli kehua kaivattua, otetaan kehumisilta. Kolme ihaninta asiaa hänen ulkonäössään ja kolme ihaninta asiaa hänen luonteessaan.
Ihanat silmät
Seksikäs katse
Kauniit kädet
Lämmin
Empaattinen
Ihanan fiksu
😳
Mmmmm.😍
👍
☀️
🤗
👶
🤑🤓🧐
Odotin kauan selitystä, tai anteeksipyyntöä. En saanut niistä kumpaakaan.
Kaipasin kauan ja edelleen odotin jotain selvennystä, kunnes sen tajusin:
Tiedät itsekin, että mitkään sanat eivät riitä, kun olet rikkonut toisen henkisesti, tuhonnut luottamuksen, särkenyt sydämen ja valehdellut julmasti lähes kaikesta.
Vaimosi on ansainnut sinut, mutta lastasi säälin.
Vierailija kirjoitti:
Jaa.a en tiennytkään, että Laura olet mies :D Onhan se melko noloa mennä poliisiasemalle kirjoitustesi kanssa mm. Jatkuvaa häirintääsi.. +muut sekoilusi. Ja sitten tatadadaa! Sieltä paljastuu yllättävän tuttu nimi.. Tosin niissä viesteissä esität miestä!! :D että sellaista tänää!
Kerro lisää pliis.
Noup, tämä juttu on jo tutkinnassa ja en tässä itse viitsi sortua yksityiskohtia kertoilee enempää...
"Lienet ollut virvaliekki,
olit mulle onnen liekki,
oikeaan minut opastit,
aarteille elon ijäisen.
-
Yöstä mun ylensit, nostit
veljeksesi, verraksesi,
muista mun erotit, estit
minut maantieltä elämän;
viittasit minulle, virva,
polun muista poikkeavan,
uran uuden, käymättömän,
halki hallaisten nevojen.
-
Siitä ma sinua kiitän:
se oli onni, orvon onni
tuta tuskat ihmislasten,
auvo astuvan erakon
nähdä näillä silmillänsä
armaassa ajallisessa
kappale katoomatonta."
-Eino Leino-
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Now that you're mine
We'll find a way
Of chasing the sun
Let me be the one who shines with you
In the morning we don't know what to doTwo of a kind
We'll find a way
To do what we've done
Let me be the one who shines with you
And we can slide awayIkävä.
Kenelle?
Nuorelle naiselle.
Voi kun tämä olisi sinulta! Kaksi samanlaista... Niin kova ikävä sinua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäs luulet? Olenhan jo sanonut, että kaduttaa enemmän kuin mikään muu. Se oli typerä virhe, varsinkin kun en voinutkaan antaa sulle sitä mitä aloit noiden hetkien takia todella paljon haluta. En vaan voinut. Se vaan joskus menee niin, ei voi aina tietää etukäteen.
Aina ihmettelen tällaisia viestejä et miks tulla tänne ketjuun kertomaan jotain tollasta. Tää on kaipausketju edelleen. Sä et selvästi ketää kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää pliis.
Noup, tämä juttu on jo tutkinnassa ja en tässä itse viitsi sortua yksityiskohtia kertoilee enempää...
Tuliko poliisiasemalla siis ilmi taipumuksesi viettää aikaa vauvapalstalla?
Hävettikö pahasti?
Asiat järjestyy kyllä. En vain vielä tiedä mihin asentoon ne jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää pliis.
Hävettikö pahasti?
Itse asiassa ei haitannut vauvapalstailu mutta enemminkin se, että koko kyseinen häirikkö olikin tuttavani ja vielä esitti toista sukupuolta netissä ja vaikka mitä kaikkea muuta hurjaa. Noo mutta kertoohan se, että aika pipi saa olla päästä joka tuollaiseen ryhtyy :D
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että niitä tulisi lisää ja etteivät ne olisi niin lyhyitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole oikeastaan mitään
ihmeempää sanottavaa just nyt.
No sen verran sanon, että pistin
eilen vain sen yhden viestin
ja joka ainoa sen jälkeen
on ollut ihan muitten
höpötystä.Palellutin tänään hieman
varpaitani, ku olin pari
tuntia ulkoilmassa, mut
muuten oli ihan jees päivä.
(No kahvi oli totta kai
pahaa ja niin myös tee.)
Ärsyttävän ihmeellistä,
jos tiedät mitä tarkoitan.
Mukavaakin näin, mutta
en jaksanut olla sille
erityisen mukava,
mut pikkasen friikki
joka tapauksessa.
Ja yhdelle kamullesi tein
pienen yllärin, mut
sulle en. Kerro, jos.Tänään ei oo tullut opittua
(ja unohdettua) oikein mitään
outoa ja epäkäytännöllistä,
tai jos onkin, niin ei jaksa
alkaa selittää, sillä
addiktiot kutsuvat taas,
mut en (tietenkään)
puhu päihteistä.
Öitä.
Tää oli niin kiva, että tekis mieli uskoa kaikkien tunnisteiden osuneen.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua.
Minä sinua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää pliis.
Hävettikö pahasti?Itse asiassa ei haitannut vauvapalstailu mutta enemminkin se, että koko kyseinen häirikkö olikin tuttavani ja vielä esitti toista sukupuolta netissä ja vaikka mitä kaikkea muuta hurjaa. Noo mutta kertoohan se, että aika pipi saa olla päästä joka tuollaiseen ryhtyy :D
Mitä sä oot tehny sille? Veit sen poikaystävän?
Kiitos A. Soitit. Kuulostit ujolta. Äänesi oli pehmeä ja lämmin.
Tajusin että olen ollut tajuamattani kovanaama. Anteeksi. ❤️