Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Jos me menisimme nainen leffaan, niin saattaisin katsoa enemmän sinua kuin elokuvaa.
Mennään silti?
Vierailija kirjoitti:
Tämä paikka on todellinen Heartbreak Hotel. Feeling so lonely I could cry.
Joo välillä tulee sellainen, että miksi hän ei voi ajatella minusta noin :(
Vähän tyhjä ja kylmä olo tosiaan nyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos me menisimme nainen leffaan, niin saattaisin katsoa enemmän sinua kuin elokuvaa.
Hei moi! Tää tapahtu mulle jo sillon menneisyydessä! No mut tuu kattoo leffaa mun luo. Saat katsoo muutakin😉😂, oikeesti siis, miksi epäröit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko huolinut siitäkin huolimatta että olin raskaana? En ole kehdannut kysyä aiemmin edes anonyymien palstalla.
Jos olisi minulle. Olen pahoillani, jos minua kaipaat varsinkin, jos jo raskautesi aikana näin oli. Olen lähinnä sanaton.
Oli kyllä jo silloin. Hirveä tilanne. Muuta en sano. Ollaan sanattomia.
Pakko palata tähän, kun voisi hyvin sopia. Se iso kysymys on, että jos on ihastunut toiseen, miksi sitten perustaa perhettä toisen kanssa? Aiotko pakottaa itsesi rakastamaan toista? Onko sellainen mahdollista? Olisinko huolinut sinut, kun olit raskaana? En tiedä. Huolisinko nyt? En tiedä. Kaipaanko sinua? Jokaikinen hetki.
Oletko koittanut lähestyä häntä?
En. Aiheutuisi vain sotkua. Jumitan vain tämön asian kanssa. No, hän ON se elämäni rakkaus.
Modesty blase se sarjakuva nainen
on kyl hot :)
En varmaan ole lukenut sitä edes. Kiitos lukuvinkistä!
Mukavan kaipaaja on kyl aika ihana kirjottaja.
Hitsi ois kiva olla toi mukava.
Mutta mikä ylläri?
Ja kenelle kaverille?
Jännää ^^
Et käytä päihteitä. Mielenkiintoista. No nykyään kaikki on niin terveellisiä ja kilttejä.
Missä ne pahat pojat on ?
Blaah.
Vierailija kirjoitti:
Modesty blase se sarjakuva nainen
on kyl hot :)
En varmaan ole lukenut sitä edes. Kiitos lukuvinkistä!Mukavan kaipaaja on kyl aika ihana kirjottaja.
Hitsi ois kiva olla toi mukava.
Mutta mikä ylläri?
Ja kenelle kaverille?
Jännää ^^Et käytä päihteitä. Mielenkiintoista. No nykyään kaikki on niin terveellisiä ja kilttejä.
Missä ne pahat pojat on ?
Blaah.[/quote.En olekaan. Vain Viivi Wagnerir käy ja muutamaa muu Aku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko huolinut siitäkin huolimatta että olin raskaana? En ole kehdannut kysyä aiemmin edes anonyymien palstalla.
Jos olisi minulle. Olen pahoillani, jos minua kaipaat varsinkin, jos jo raskautesi aikana näin oli. Olen lähinnä sanaton.
Pakko palata tähän, kun voisi hyvin sopia. Se iso kysymys on, että jos on ihastunut toiseen, miksi sitten perustaa perhettä toisen kanssa? Aiotko pakottaa itsesi rakastamaan toista? Onko sellainen mahdollista? Olisinko huolinut sinut, kun olit raskaana? En tiedä. Huolisinko nyt? En tiedä. Kaipaanko sinua? Jokaikinen hetki.
Oletko koittanut lähestyä häntä?
En. Aiheutuisi vain sotkua. Jumitan vain tämön asian kanssa. No, hän ON se elämäni rakkaus.
Sä jäät harmittelemaan asiaa. Mietipä jos tunteet onkin tosiaan molemmin puoleiset? Mut et saa ikinä tietää. Onks teillä puheyhteys kuitenkin?
Mitä mieltä mies olet niistä lyhyistä läheisyyden hetkistä, joita meillä on ollut? Kaduttavatko ne vai toivoisitko niitä lisää?
Tänään oli aika koomiset harjoitukset. Tietyt asiat kyllä muistuttavat sinusta, siitä ei ole epäilystä. Hyvää yötä ja nuku hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan tähän vielä kun sopii minunkin tilanteeseen (niin kuin monien muidenkin näemmä). Olin kauan jo ollut ihastunut toiseen mutta "menin eteenpäin", koska tilanne oli epämääräinen ja koin ettei tämä suuri ihastukseni oikein välittänyt minusta. Ei olisi tullut mieleenikään jäädä häntä odottelemaan kun ei toisen tunteista ollut mitään selkoa.
Halusin antaa mahdollisuuden hyvälle tyypille jonka kanssa viihdyin, jonka kanssa oli hyvä olla. Yritin ajatella järjellä. Perheenkin perustin. Ajatukset silti aika ajoin tässä (entisessä) ihastuksessa. Työnsin ne vaan sivuun, mitä muutakaan voi? Jos jhän olisikin halunnut minut en olisi ikimaailmassa mennyt jonkun toisen kanssa yhteen. Kaikki ei saa niitä ketä ne oikeesti haluu. Mutta voi silti saada hyvän ja tyydyttävän suhteen ja elämän.
Juuri näin minäkin järkeilin. Mutta eihän sekään sitten mennyt oikein putkeen... Ja nyt täällä vonkumassa, kun ei kellekään voi näitä ajatuksiaan edes muuten jakaa.
Meinasin juuri kommentoida näitä, että tyydytään ensin johonkin, kun on niin kova tarve siihen tai joku ns. korjaa pois. Seuraavassa hetkessä ollaan täällä palstalla ikävöimässä. Ei kovin onnellista elämää, eikä oikein sitä puolisoa kohtaan. Enkö lue itseäni sen paremmaksi. Minäkin muutin yhteen ihmisen kanssa, joka oli ihan jees. Ei suuria tunteita, enkä ajatellut, että koskaan tulisin tuntemaan mitään todellista rakkautta. Elelin epämää eteenpäin. Kuvittelin, että tätä tämä nyt sitten on, kunnes sitten vastaan tulikin tämä nainen, joka tuntui kaikin puolin oikealta. Halusin kuitenkin olla kunnollinen ja luotettava puoliso, joten olen sitten kärvistellyt näiden asioiden kanssa tekemättä sitä ratkaisevaa aloitetta. Ja toinen on mennyt eteenpäin. Ja täällä sitä ollaan kaikki yhtä onnellista kaipaajien perhettä, jippii!
note to self: potkaise nilkkaas. lujaa.
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli aika koomiset harjoitukset. Tietyt asiat kyllä muistuttavat sinusta, siitä ei ole epäilystä. Hyvää yötä ja nuku hyvin!
Miksi koomiset?
Jaa.a en tiennytkään, että Laura olet mies :D Onhan se melko noloa mennä poliisiasemalle kirjoitustesi kanssa mm. Jatkuvaa häirintääsi.. +muut sekoilusi. Ja sitten tatadadaa! Sieltä paljastuu yllättävän tuttu nimi.. Tosin niissä viesteissä esität miestä!! :D että sellaista tänää!
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä mies olet niistä lyhyistä läheisyyden hetkistä, joita meillä on ollut? Kaduttavatko ne vai toivoisitko niitä lisää?
No mitäs luulet? Olenhan jo sanonut, että kaduttaa enemmän kuin mikään muu. Se oli typerä virhe, varsinkin kun en voinutkaan antaa sulle sitä mitä aloit noiden hetkien takia todella paljon haluta. En vaan voinut. Se vaan joskus menee niin, ei voi aina tietää etukäteen.
En kaipaa. Tervemenoa vain kaikki taakse jättämäni ihmiset! Vain hyvät ihmiset jäivät ja heitä on ihan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Tekee mieli kehua kaivattua, otetaan kehumisilta. Kolme ihaninta asiaa hänen ulkonäössään ja kolme ihaninta asiaa hänen luonteessaan.
Ihanat silmät
Seksikäs katse
Kauniit kädetLämmin
Empaattinen
Ihanan fiksu
Kauniit hiukset
Kivat sääret
Jumalaiset huulet
Iloinen
Hauska
Lempeä
Vierailija kirjoitti:
Tää oli hyvä vinkki. Sääreen vielä parempi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäs luulet? Olenhan jo sanonut, että kaduttaa enemmän kuin mikään muu. Se oli typerä virhe, varsinkin kun en voinutkaan antaa sulle sitä mitä aloit noiden hetkien takia todella paljon haluta. En vaan voinut. Se vaan joskus menee niin, ei voi aina tietää etukäteen.
Oletko sanonut hänelle, että kaduttaa?
Tämä paikka on todellinen Heartbreak Hotel. Feeling so lonely I could cry.