Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Draamaa ja Tabermannia, nyt kahvit tippumaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäättekö kaivattunne ulkonäöstä? Onko hän klassisen komea/kaunis vai enemmän persoonallisen näköinen?
Rehellisesti, hän ei ole kaunis, ei rumakaan. Tavallisen näköinen. Ilman meikkiä voisi olla jopa valju. Ulkonäössä on kohtia, jotka poikkevata tavanomaisesta. Minä rakastuin ennenkaikkea hänen sisimpäänsä ja silmissäni hän on aina kaunis. Vähän sekava, mutta ehkä saa jotain selvää.
Mitä nuo poikkeavuudet ovat? Paha akne, arpia, iso nenä, kierot silmät, jokin epämuodostuma? Osuiko oikeaan?
Kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edessä on mulle viimeinen surullinen päivä ja ilta, jolloin vielä odotan sulta yhteydenottoa ja anteeksipyyntöä. Sitten suljen sulta sydämeni lopullisesti. Tämä ei ole mikään vaatimus ja uhkaus, vaan onnettoman naisen valinta kohti onnellisempaa elämää. Tämän pidemmälle en aio olla tyhmyri, joka tuhlaa tunteitaan mieheen, joka ei näe mua tarpeeksi arvokkaana pitääkseen kiinni, vaan kohtelee mua kuin hätävaraa.
Miten tuo sydämen sulkeminen käytännössä tapahtuu?
Tekemällä tietoisen päätöksen etten enää elättele toiveita hänen ja meidän suhteen ja totean hänet mieheksi, jonka kanssa suhde on todellakin lopullisesti historiaa. Ja jos hän joskus myöhemmin ottaa yhteyttä (oli se sitten romanttisessa mielessä tai ei), aion kohdella häntä kuin hän olisi yhtä merkityksetön, kuin on saanut minut kohtelullaan itseni tuntemaan. Tyly en aio esim. kostomielessä olla, mutta oman onneni ja tunteellisuuteni vuoksi voi olla parempi, että tekisin sitten päätöksen olla kommunikoimatta hänen kanssaan lainkaan. Miesten suhteen en katkeroidu, vaan sallin itseni irtautua hänestä henkisesti ja keskittyä aikanaan avaamaan sydämeni jollekin toiselle miehelle.
Olet varmaankin oikeasti asiasta huolehtinut, mutta aikani kuluksi kirjoittelen tähän. Jos aiot lopullisesti ihmisen sulkea pois elämästäsi, niin olethan varmasti saattanut päätöksesi tiedoksi hänelle, semminkin kun vielä sinulla on takaraja jonka puitteissa muu olisi mahdollista. Siis IRL, koska tuskin täällä ikinä oikeat ihmiset tunnistavat ja lukevat viestejä. Olisi äärimmäisen kurjaa jos tämä mies sisuuntuisi vaikkapa lauantaiaamuna ottamaan yhteyttä olematta ollenkaan tietoinen asettamistasi takarajoista, etkä sitten enää suvaitsisi hänelle vastata ikinä mitään. Eri asia tietenkin jos vitkuttelee vaikkapa vuosien ajan, siinä ajassa varmaan ehtii jo ihan luontaisestikin vieraantua romanttisista toiveista ilman erillisiä sulkeutumispäätöksiä.
Ilmeisesti tuo kyseinen mies ei ole kohdellut ap:ta hyvin joten sillä ei liene väliä ottaisiko lauantaina yhteyttä, tuskin käytöstään muuttaa. Itsellä tismalleen sama tilanne, tosin olen sen toteuttanut jo siinä suhteessa että kaikki yhteystiedot yhtä somekanavaa lukuunottamatta on poistettu jo, viimeisinpään kerään voimia vielä. Eikä ole kyse siitä että mies olisi ujo tms. Ja en myöskään ajatellut kertoa miehelle mitään etukäteen, enkä jälkikäteen, kyllähän sitten huomaa jos huomaa.
Jos toinen on kohdellut huonosti ja itse siksi yhteydet katkoo, sehän on normaalia ja ymmärrettävää. Eipä niitä tarvitsekaan ilmoitella sen kummemmin. Tämä palstalla kuuluttelu takarajoista ja ehdoista vaan antaa ymmärtää, että olisi kuitenkin vielä halukas johonkin, jos henkilö pyytää anteeksi ja katuu tehokkaasti. Sellainen asia varmaan olisi ihan mielekästä saattaa todellisuudessakin henkilön tietoon.
Ne ehdot on ehkä vaan osa sitä luopumista, ei niinkään kyseiselle henkilölle tarkoitettu. Ja varmaan monilla on tilanteita että on kohdeltu huonosti ja silti vieläkin on ihastunut vaikka järki sanoo ettei kannattaisi olla. Silloin voi olla tosi vaikeaa päästää irti vaikka kuinka haluaisi. Siksi ehtoja ja takarajoja, itselle. (en ole ap vaan se toinen samassa tilanteessa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edessä on mulle viimeinen surullinen päivä ja ilta, jolloin vielä odotan sulta yhteydenottoa ja anteeksipyyntöä. Sitten suljen sulta sydämeni lopullisesti. Tämä ei ole mikään vaatimus ja uhkaus, vaan onnettoman naisen valinta kohti onnellisempaa elämää. Tämän pidemmälle en aio olla tyhmyri, joka tuhlaa tunteitaan mieheen, joka ei näe mua tarpeeksi arvokkaana pitääkseen kiinni, vaan kohtelee mua kuin hätävaraa.
Tekemällä tietoisen päätöksen etten enää elättele toiveita hänen ja meidän suhteen ja totean hänet mieheksi, jonka kanssa suhde on todellakin lopullisesti historiaa. Ja jos hän joskus myöhemmin ottaa yhteyttä (oli se sitten romanttisessa mielessä tai ei), aion kohdella häntä kuin hän olisi yhtä merkityksetön, kuin on saanut minut kohtelullaan itseni tuntemaan. Tyly en aio esim. kostomielessä olla, mutta oman onneni ja tunteellisuuteni vuoksi voi olla parempi, että tekisin sitten päätöksen olla kommunikoimatta hänen kanssaan lainkaan. Miesten suhteen en katkeroidu, vaan sallin itseni irtautua hänestä henkisesti ja keskittyä aikanaan avaamaan sydämeni jollekin toiselle miehelle.
Olet varmaankin oikeasti asiasta huolehtinut, mutta aikani kuluksi kirjoittelen tähän. Jos aiot lopullisesti ihmisen sulkea pois elämästäsi, niin olethan varmasti saattanut päätöksesi tiedoksi hänelle, semminkin kun vielä sinulla on takaraja jonka puitteissa muu olisi mahdollista. Siis IRL, koska tuskin täällä ikinä oikeat ihmiset tunnistavat ja lukevat viestejä. Olisi äärimmäisen kurjaa jos tämä mies sisuuntuisi vaikkapa lauantaiaamuna ottamaan yhteyttä olematta ollenkaan tietoinen asettamistasi takarajoista, etkä sitten enää suvaitsisi hänelle vastata ikinä mitään. Eri asia tietenkin jos vitkuttelee vaikkapa vuosien ajan, siinä ajassa varmaan ehtii jo ihan luontaisestikin vieraantua romanttisista toiveista ilman erillisiä sulkeutumispäätöksiä.
Ilmeisesti tuo kyseinen mies ei ole kohdellut ap:ta hyvin joten sillä ei liene väliä ottaisiko lauantaina yhteyttä, tuskin käytöstään muuttaa. Itsellä tismalleen sama tilanne, tosin olen sen toteuttanut jo siinä suhteessa että kaikki yhteystiedot yhtä somekanavaa lukuunottamatta on poistettu jo, viimeisinpään kerään voimia vielä. Eikä ole kyse siitä että mies olisi ujo tms. Ja en myöskään ajatellut kertoa miehelle mitään etukäteen, enkä jälkikäteen, kyllähän sitten huomaa jos huomaa.
Jos jokin epämääräinen " tilanne" on jatkunut jo kauan, kannattaa laittaa mahdollisimman lyhyt takaraja. Korkeintaan viikko. Kyllä se toinen ihan varmasti tietää mitä haluaa ja onko edes mitään ns. tunteita. Minä en ainakaan roiku kenessäkään jolle olen yhdentekevä. Älkää antako kohdella itseänne huonosti.
Kun tässä oli puhetta noista poikkeamista ulkonäössä ja silti pitää viehättävänä niin itselle tuli mieleen esim tällaisia mitä ihastuksillani on aikojen saatossa ollut eikä haitannut (miehistä kyse): alaspäin kääntyvät silmät, aknearpia, köymynenä, tosi isot kulmaluut, selkeästi eri kokoiset silmät, todella vino suu. Ei siis kaikki samalla ihmisellä vaan tuossa oli useamman ihmisen piirteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jokin epämääräinen " tilanne" on jatkunut jo kauan, kannattaa laittaa mahdollisimman lyhyt takaraja. Korkeintaan viikko. Kyllä se toinen ihan varmasti tietää mitä haluaa ja onko edes mitään ns. tunteita. Minä en ainakaan roiku kenessäkään jolle olen yhdentekevä. Älkää antako kohdella itseänne huonosti.
En minäkään kenessäkään roiku vaan ne tunteet roikkuu vaikka miten puhuisi itselleen järkeä, ei pitäisi yhteyttä, työntäisi ihmistä ajatuksista pois. Siinä vaan menee toisilla aikaa enemmän kuin toisilla että ne tunteet kuolee. :( jos ei vahvoja tunteita ollutkaan niin ei mitään ongelmaa dumpata pois elämästä ja mielestä vaikka heti.
Asiallinen viesti poistettiin. Joko tämä taas alkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään kenessäkään roiku vaan ne tunteet roikkuu vaikka miten puhuisi itselleen järkeä, ei pitäisi yhteyttä, työntäisi ihmistä ajatuksista pois. Siinä vaan menee toisilla aikaa enemmän kuin toisilla että ne tunteet kuolee. :( jos ei vahvoja tunteita ollutkaan niin ei mitään ongelmaa dumpata pois elämästä ja mielestä vaikka heti.
Ymmärrän tuon täysin. Olen se jota kusetettiin. Se kesti liian kauan. Minun oli pakko tehdä noin. En jaksanut enää.
Ja kerroin jo aiemmin täällä että kirjoitin ja kysyin.
Vastausta ei tullut, joten asia selvisi. Hänellä oli viikko aikaa vastata. Olen ikuisesti kiitollinen itselleni siitä että kysyin.
Hän oli ilmeisesti peluri tms.
Jatkan. Ja käänsi kaiken ylösalaisin, vastaili mitä sattui tahallaan jne. Piti minua pelkkänä pellenä. Uskon että hänellä oli hauskaa kustannuksellani.
Aivan hyytävä kokemus.
Terveiset sinulle rakas mies. Kaipaan sinua edelleen ja yhä...
Hän ei tietenkään lue tätä, mutta kokeilen auttaisiko asian kirjoittaminen näin, koska en tiedä mitä tehdä asialle.
Eräällä tapailemallani naisella oli kierot silmät. Hän ei koskaan katsonut silmiin vaan aina hiukan ohi. Itselle katsekontakti on niin tärkeä että tuo oli deal breaker. Ulkonäön osalta olisi vielä mennyt, mutta vaikea olla, jos oma kumppani ei koskaan katso silmiin.
Minua ei häiritse pottunenät tai aknet. En ole koskaan tajunnut sellaista, että ihastutaan pelkkään ulkokuoreen..
Vierailija kirjoitti:
Oletko katsonut sitä kuvaa, jossa istumme juhlassa vierekkäin? Löytyy netistä. Toin tuolin sinulle ja itselleni.
Ap. lisää vielä. Mitä mahdoit silloin pohtia? Olet niin syvämietteisen näköinen, kuten myös minäkin. Meissä on jotain hyvin samaa siinä kuvassa.
Naiselle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko katsonut sitä kuvaa, jossa istumme juhlassa vierekkäin? Löytyy netistä. Toin tuolin sinulle ja itselleni.
Ap. lisää vielä. Mitä mahdoit silloin pohtia? Olet niin syvämietteisen näköinen, kuten myös minäkin. Meissä on jotain hyvin samaa siinä kuvassa.
Kerro naisestasi lisää, tumma vai vaalea? Mitkä juhlat oli kyseessä ja milloin?
Vierailija kirjoitti:
Kun tässä oli puhetta noista poikkeamista ulkonäössä ja silti pitää viehättävänä niin itselle tuli mieleen esim tällaisia mitä ihastuksillani on aikojen saatossa ollut eikä haitannut (miehistä kyse): alaspäin kääntyvät silmät, aknearpia, köymynenä, tosi isot kulmaluut, selkeästi eri kokoiset silmät, todella vino suu. Ei siis kaikki samalla ihmisellä vaan tuossa oli useamman ihmisen piirteet.
No tässäkin taas huomaa, miten erilaisia kauneuskäsitteitä ja mieltymyksiä ihmisillä on.
Itseäni viehättää erityisesti alaspäin kääntyvät silmät, jos siis tarkoitat alaspäin viettäviä silmien ulkonurkkia?
Sen sijaan ylöspäin kääntyvistä en tykkää, etenkään miehillä.
Kyömynokkaakaan en ole ikinä pitänyt kauneusvirheenä ja tajusin vasta pari vuotta sitten, että se on yleisesti kauneusvirheenä pidetty piirre.:D
Sen sijaan pyöreä nenänpää, leveä nenä tai ylöspäin kääntyvä nenä on omaan makuun jos ei nyt virheitä, niin ainakin epäviehättäviä piirteitä.
Olen vieläpä sillä tavalla huono ihminen, etten osaa kuvitella pystyväni ihastumaan mieheen, jolla on tiettyjä epäviehättävinä pitämiäni ulkonäköpiirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Mietin vastausta kysymykseen, mitä miehestä mietin. Mitä vastaisin? Hän tuli ympärilleni kuin viima, ilman kylmyyttä. Pyörittäen ja kieputtaen pientä sykkivää sydäntäni kuin trombi. Ehtien pyörähdellä ympärilläni tepastellen miljoona askelta siinä missä minä olen ehtinyt vasta nostaa käteni harteillesi pysähtymisen merkiksi matalasti naurahtaen. Kiehdot minua kaikella tuolla energiallasi. Tahtoisin niin nähdä sinut rauhassa ja kysyä mitä sinulle oikeasti kuuluu. Muutakin kuin työ. Veisin sinut kallioille, polkujen risteileviin aallokoihin, metsien syvyyksiin ja samalla vain kuuntelisin mitä sydämelläsi ikinä onkaan. Muun saisit päättää itse. Hyvää yötä, nukutaan hyvin, kumpainenkin. Tärkeä olet.
Mitäpä tällaisiin vastaisi, kun ollaan niin epämääräisiä että. Annahan esimerkki viestistä, jonka kuvittelet olevan Häneltä, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vastausta kysymykseen, mitä miehestä mietin. Mitä vastaisin? Hän tuli ympärilleni kuin viima, ilman kylmyyttä. Pyörittäen ja kieputtaen pientä sykkivää sydäntäni kuin trombi. Ehtien pyörähdellä ympärilläni tepastellen miljoona askelta siinä missä minä olen ehtinyt vasta nostaa käteni harteillesi pysähtymisen merkiksi matalasti naurahtaen. Kiehdot minua kaikella tuolla energiallasi. Tahtoisin niin nähdä sinut rauhassa ja kysyä mitä sinulle oikeasti kuuluu. Muutakin kuin työ. Veisin sinut kallioille, polkujen risteileviin aallokoihin, metsien syvyyksiin ja samalla vain kuuntelisin mitä sydämelläsi ikinä onkaan. Muun saisit päättää itse. Hyvää yötä, nukutaan hyvin, kumpainenkin. Tärkeä olet.
Mitäpä tällaisiin vastaisi, kun ollaan niin epämääräisiä että. Annahan esimerkki viestistä, jonka kuvittelet olevan Häneltä, kiitos.
Miksi sun tarvitsee vastata siihen yhtään mitään?
Vierailija kirjoitti:
Minua ei häiritse pottunenät tai aknet. En ole koskaan tajunnut sellaista, että ihastutaan pelkkään ulkokuoreen..
Niinpä, kyllä sisin on tärkein!
Surullisen paljon vaan on sellaisia pinnallisia naisia, jotka kiinnostivat miehestä sen mukaan mikä on miehen status, koulutus, varallisuus tai työpaikka.
Nämä samat ulkoisia kriteereitä (status ym.) painottavat naiset vielä kehtaavat jeesustella niille, joille ulkonäöllä on merkitystä siinä, pitääkö ihmistä seksuaalisesti puoleensavetävänä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä vihreäsilmäinen röllipoika.
- Millisi
Ja kukas sinä olet? Oletko hän, joka kuuntelee Crashia? Kertoisit joskus jotain itsestäsi.
"
-Mitä tarvitsee mies maailmassa-
-
Mitä tarvitsee mies maailmassa,
maan päällä,
taivaita tavoitellessa?
-
Mies tarvitsee maan päällä
kaksi puuta ja naisen.
Toisesta puusta veistää itselleen arkun,
toisesta puristaa
hyvin päähän humahtavaa juomaa,