Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Minä vain kirjoitti:
Mennään kahville tai kalliolle ja jutellaan ilman oletuksia,odotuksia tai draamaa. Kiinnostaako? Ei kai mikään koskaan ole vain toisesta kiinni.
Mennään vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin olisin normaalitilanteessa sanonut:
- Oi, näytätpä sä hyvältä!
- Hei haluutko sä tuolta jotain? Voin ostaa sulle ihan mitä vaan sä haluut.
- Ai niin muuten, mä rakastan sua.Mutta en saanut sanaa suustani, koska olin allapäin.
Ja nyt oon vielä enemmän.
Miksi olit allapäin? :(
Elämä ei tarjoile nyt ihan parastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hämmentäviä nämä ulkonäkökommentit täällä. Vaikka en itsekään kaunis ole, niin en kyllä haluaisi, että minua kuvattaisiin oudon näköiseksi.
Ja hän on minun silmissäni (ja varmasti muidenkin) ihan liian komea, ja tuntunut komistuvan vain ajan myötä.
Ei kai kukaan oudon näköiseksi ketään ole sanonutkaan? Vai menikö multa jotain ohi? ”Erikoisen” näin, mutta eihän se nyt ole ollenkaan sama asia.
Oli täällä se toinenkin, jossa oli mm. valju-sana.
Eikä tuo erikoinenkaan oikein mieltä ylentäisi. Mutta jatkakaa toki, kun asiaa syvällisemmin ymmärrätte.
Noissa kuvissa esim. ruotsalainen on serbialaiseen verrattuna valju. Filippiiniläinen on ruotsalaiseen verrattuna erikoisen näköin. Eivät ole rumia kukaan.
http://justsomething.co/curious-study-calculates-the-average-female-fac…
Edessä on mulle viimeinen surullinen päivä ja ilta, jolloin vielä odotan sulta yhteydenottoa ja anteeksipyyntöä. Sitten suljen sulta sydämeni lopullisesti. Tämä ei ole mikään vaatimus ja uhkaus, vaan onnettoman naisen valinta kohti onnellisempaa elämää. Tämän pidemmälle en aio olla tyhmyri, joka tuhlaa tunteitaan mieheen, joka ei näe mua tarpeeksi arvokkaana pitääkseen kiinni, vaan kohtelee mua kuin hätävaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä mä teille salsat näytän. Kaikkea tämäkin palsta muistaa...
Mutta asiaan: nainen siellä, just sinä, siinä ruudun kajossa. Mulla ois yks juttu. Semmonen, että en tiedä miten sen sanoisi nyt näin kaikkien kuullen. No, ehkä jotenkin näin: mulla on ikävä sua. Tykkäänkin susta. Tiesit sen kai jo. Yksityisesti sanoisin enemmänkin, mutta tällä mennään nyt kai.
Jos olet hän M niin sanoisin myös kahden kesken kaiken mitä sydämelläni on ja on ollut. Voisitko tulla joku päivä tänne😊
Valitettavasti ei osunut, jos M on alkukirjain mistä tahansa nimestä.
M/ miehelle? N? liippaako edes lähelle :)
Liippaa😊
Anna vähän lisää.. tunnisteita ;)
Milloin nähtiin viimeksi?
Pitkästi yli kaksi vuotta sitten.
Noh noh, nyt voisi osuakkin...
Kesällä?
Vähän silleen hissukseen ;) Ehkä mulla sattui olemaan jonkinlainen "logo" vaatteissa.. Ensimmäinen kirjain?
Työniloa :)
Ei logo vaan kravatti.
Vierailija kirjoitti:
Edessä on mulle viimeinen surullinen päivä ja ilta, jolloin vielä odotan sulta yhteydenottoa ja anteeksipyyntöä. Sitten suljen sulta sydämeni lopullisesti. Tämä ei ole mikään vaatimus ja uhkaus, vaan onnettoman naisen valinta kohti onnellisempaa elämää. Tämän pidemmälle en aio olla tyhmyri, joka tuhlaa tunteitaan mieheen, joka ei näe mua tarpeeksi arvokkaana pitääkseen kiinni, vaan kohtelee mua kuin hätävaraa.
Miten tuo sydämen sulkeminen käytännössä tapahtuu?
Täällä on ennenkin naiset vetäneet herneet nenään siitä kun mahdollisesti se oma ihastus ei pidäkään itseä maailman kauneimpana. Tekisi mieli sanoa että hei haloo, ette ole enää mitään pikkutyttöjä, olette aikuisia ihmisiä. Pitäis osata nähdä itsensä realistisesti jo. Jos ette ole oikeasti maailman kauneimpia, niin tuskin se ihastuskaan teitä sellaisena pitää. Se ei silti tarkoita sitä etteikö se olisi oikeasti ihastunut. Ihmisessä on paljon muutakin kuin ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ennenkin naiset vetäneet herneet nenään siitä kun mahdollisesti se oma ihastus ei pidäkään itseä maailman kauneimpana. Tekisi mieli sanoa että hei haloo, ette ole enää mitään pikkutyttöjä, olette aikuisia ihmisiä. Pitäis osata nähdä itsensä realistisesti jo. Jos ette ole oikeasti maailman kauneimpia, niin tuskin se ihastuskaan teitä sellaisena pitää. Se ei silti tarkoita sitä etteikö se olisi oikeasti ihastunut. Ihmisessä on paljon muutakin kuin ulkonäkö.
Joo! Aika pinnallista ja lapsellista on.
Olen tuo, joka eilen tyytyväisenä omi itselleen sen valju-kuvauksen, koska siinähän oli selvästi ihastuttu ulkonäön ohi luonteeseen ja sellainen olisi itselleni tärkeintä. Siksi ihmettelen suuresti, kun joku toinen on tulkinnut nämä anonyymien kirjoittajien ulkonäköä koskevat sanavalinnat täysin negatiivisina ja suorastaan loukkaantunut näiden vieraiden naisten (?) puolesta. Siis mitä kummaa - heihin on ihastuttu, vaikka ulkonäkö ei ole parasta mahdollista! Eikö se nyt ole maailman ihanin asia?
Miks anomaailmassa tietyt tyypit aina vaatii selvitystä ja anteeksipyyntöä, kysyn vaan?
Todellisuus on onneksi nextillä levelillä ja mä elän siellä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuo "herneet vetänyt", enkä osallistu keskusteluun enempää tämän jälkeen. On eri asia, mitä ajatellaan ja mitä tuotetaan sanoiksi. Ja kuten sanoin, niin tokihan anonyymina voi laukoa verkossa vaikka mitä. Itse olen aina kokenut kaikki ihastukseni myös ulkonäöllisesti viehättävinä ja jos tyyppi on mahtava (juu, se luonne siis), niin lopulta on ollut hankala edes erottaa ulkonäköä luonteesta, yhtä upeata pakettia kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekemällä tietoisen päätöksen etten enää elättele toiveita hänen ja meidän suhteen ja totean hänet mieheksi, jonka kanssa suhde on todellakin lopullisesti historiaa. Ja jos hän joskus myöhemmin ottaa yhteyttä (oli se sitten romanttisessa mielessä tai ei), aion kohdella häntä kuin hän olisi yhtä merkityksetön, kuin on saanut minut kohtelullaan itseni tuntemaan. Tyly en aio esim. kostomielessä olla, mutta oman onneni ja tunteellisuuteni vuoksi voi olla parempi, että tekisin sitten päätöksen olla kommunikoimatta hänen kanssaan lainkaan. Miesten suhteen en katkeroidu, vaan sallin itseni irtautua hänestä henkisesti ja keskittyä aikanaan avaamaan sydämeni jollekin toiselle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuo "herneet vetänyt", enkä osallistu keskusteluun enempää tämän jälkeen. On eri asia, mitä ajatellaan ja mitä tuotetaan sanoiksi. Ja kuten sanoin, niin tokihan anonyymina voi laukoa verkossa vaikka mitä. Itse olen aina kokenut kaikki ihastukseni myös ulkonäöllisesti viehättävinä ja jos tyyppi on mahtava (juu, se luonne siis), niin lopulta on ollut hankala edes erottaa ulkonäköä luonteesta, yhtä upeata pakettia kaikki.
Mä en ainakaan haluais että mulle valehdeltais että oon kaunis, kun tiedän itsekin etten oo. Alkaisin epäillä että valehteleeko se ihminen paljon muutenkin. Ei valekehu tuntuis miltään. Sen sijaan jos sanottais vaikka söpöksi tai kehuttais luonnetta, niin voisin uskoa ja se ilahduttais enemmän, koska uskoisin että joku vois oikeasti ajatella niin. Sellaiset kehut joilla on todellisuuspohjaa ilahduttaa aina enemmän kuin kohteliaisuuden vuoksi sanotut valheet.
Naiselle kirjoitti:
Mitä sinä ajattelet nainen minusta nyt? Haluaisitko meidän olevan tekemisissä toistemme kanssa nyt tai tulevaisuudessa? Olet rakas. Hellä suudelma sinulle.
Hyvää yötä. Kauniita unia. Nuku hyvin.
Tottakai haluaisin olla tekemisissä nyt ja tulevaisuudessa. Mutta en ole tuo kaipaamasi nainen, koska minulla ei ole tummansinistä mekkoa jossa on valkoisia kukkakuvioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan haluais että mulle valehdeltais että oon kaunis, kun tiedän itsekin etten oo. Alkaisin epäillä että valehteleeko se ihminen paljon muutenkin. Ei valekehu tuntuis miltään. Sen sijaan jos sanottais vaikka söpöksi tai kehuttais luonnetta, niin voisin uskoa ja se ilahduttais enemmän, koska uskoisin että joku vois oikeasti ajatella niin. Sellaiset kehut joilla on todellisuuspohjaa ilahduttaa aina enemmän kuin kohteliaisuuden vuoksi sanotut valheet.
Lue noi viestit ajatuksella. Jooko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, no ei nyt kannata noinkaan ruveta miettimään, että valehtelisi sinua kauniiksi sanoessaan.
Vaikket olisikaan erityisen kauniin näköinen, niin joidenkin silmissä sitä kuitenkin luultavasti olet ja etenkin ihastuneella ihmisellä on tapana nähdä kohteensa erityisen kauniina, vaikka tämä olisikin ihan tavallinen.
Ei sitä sen syvemmin tarvitse alkaa miettimään suuntaan tai toiseen, jos joku näkee sinut kauniina ja sanoo sen ääneen.
Suurinosa meistä on ihan tavallisen näköisiä/perusnättejä, ja monen silmissä viehättäviä (ja viehätys ilmaistaan usein sanomalla kauniiksi).
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekemällä tietoisen päätöksen etten enää elättele toiveita hänen ja meidän suhteen ja totean hänet mieheksi, jonka kanssa suhde on todellakin lopullisesti historiaa. Ja jos hän joskus myöhemmin ottaa yhteyttä (oli se sitten romanttisessa mielessä tai ei), aion kohdella häntä kuin hän olisi yhtä merkityksetön, kuin on saanut minut kohtelullaan itseni tuntemaan. Tyly en aio esim. kostomielessä olla, mutta oman onneni ja tunteellisuuteni vuoksi voi olla parempi, että tekisin sitten päätöksen olla kommunikoimatta hänen kanssaan lainkaan. Miesten suhteen en katkeroidu, vaan sallin itseni irtautua hänestä henkisesti ja keskittyä aikanaan avaamaan sydämeni jollekin toiselle miehelle.
Olet varmaankin oikeasti asiasta huolehtinut, mutta aikani kuluksi kirjoittelen tähän. Jos aiot lopullisesti ihmisen sulkea pois elämästäsi, niin olethan varmasti saattanut päätöksesi tiedoksi hänelle, semminkin kun vielä sinulla on takaraja jonka puitteissa muu olisi mahdollista. Siis IRL, koska tuskin täällä ikinä oikeat ihmiset tunnistavat ja lukevat viestejä. Olisi äärimmäisen kurjaa jos tämä mies sisuuntuisi vaikkapa lauantaiaamuna ottamaan yhteyttä olematta ollenkaan tietoinen asettamistasi takarajoista, etkä sitten enää suvaitsisi hänelle vastata ikinä mitään. Eri asia tietenkin jos vitkuttelee vaikkapa vuosien ajan, siinä ajassa varmaan ehtii jo ihan luontaisestikin vieraantua romanttisista toiveista ilman erillisiä sulkeutumispäätöksiä.
Kyllä minun ihastus tietää varmasti kuinka kauniina häntä pidän. Sen verran hermostuneesti olen käyttäytynyt kun ollaan nähty ihan yllättäen.
Itsestä ei kyllä osaa sanoa. Teininä esimerkiksi joku tyttö sanoi Beckhamin näköiseksi, mutta se nyt on ihan huuhaata. Todellisuudessa kyllä ajattelen olevani tyylikäs ja seksikäskin, mutta ulkonäöltäni muistutan enemmän nuorehkoa Gene Wilderiä kuin vaikkapa klassisesti komeaa Cary Grantia. Eikä siinä mitään, Wilderillä oli ne surulliset mutta välittävät silmät... Melkein yhtä muistettavat kuin Paul Newmanin siniset silmät. Hieno mies.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle kirjoitti:
Mitä sinä ajattelet nainen minusta nyt? Haluaisitko meidän olevan tekemisissä toistemme kanssa nyt tai tulevaisuudessa? Olet rakas. Hellä suudelma sinulle.
Hyvää yötä. Kauniita unia. Nuku hyvin.
Tottakai haluaisin olla tekemisissä nyt ja tulevaisuudessa. Mutta en ole tuo kaipaamasi nainen, koska minulla ei ole tummansinistä mekkoa jossa on valkoisia kukkakuvioita.
Millaista miestä sinä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaankin oikeasti asiasta huolehtinut, mutta aikani kuluksi kirjoittelen tähän. Jos aiot lopullisesti ihmisen sulkea pois elämästäsi, niin olethan varmasti saattanut päätöksesi tiedoksi hänelle, semminkin kun vielä sinulla on takaraja jonka puitteissa muu olisi mahdollista. Siis IRL, koska tuskin täällä ikinä oikeat ihmiset tunnistavat ja lukevat viestejä. Olisi äärimmäisen kurjaa jos tämä mies sisuuntuisi vaikkapa lauantaiaamuna ottamaan yhteyttä olematta ollenkaan tietoinen asettamistasi takarajoista, etkä sitten enää suvaitsisi hänelle vastata ikinä mitään. Eri asia tietenkin jos vitkuttelee vaikkapa vuosien ajan, siinä ajassa varmaan ehtii jo ihan luontaisestikin vieraantua romanttisista toiveista ilman erillisiä sulkeutumispäätöksiä.
Ilmeisesti tuo kyseinen mies ei ole kohdellut ap:ta hyvin joten sillä ei liene väliä ottaisiko lauantaina yhteyttä, tuskin käytöstään muuttaa. Itsellä tismalleen sama tilanne, tosin olen sen toteuttanut jo siinä suhteessa että kaikki yhteystiedot yhtä somekanavaa lukuunottamatta on poistettu jo, viimeisinpään kerään voimia vielä. Eikä ole kyse siitä että mies olisi ujo tms. Ja en myöskään ajatellut kertoa miehelle mitään etukäteen, enkä jälkikäteen, kyllähän sitten huomaa jos huomaa.
Nyt taisin keksiä miksi olet alkanut yhtäkkiä inhoamaan mua. Sulla taitaa olla uusi ihastus, sellainen yli kymmenen vuotta nuorempi mies. En toisaalta ihmettele yhtään, onhan se kyllä yksi talon komeimpia miehiä. Silti mietin että ihastutkohan kovinkin herkästi. Siksiköhän oot yleensä niin energinen ja pirteä, kun oot aina ihastunut johonkin. Sun mieskään ei taida vielä tietää että oot vaihtanut kohdetta. Tarkkailee ettet ole tekemisissä minun kanssa ja samalla voit olla ihan vapaasti tekemisissä sen toisen kanssa.