Miksi jollakin ei ole MobilePay asennettuna?
Kommentit (128)
On ihan hiton ärsyttävää, sitten niiden rahojen ilmestymistä saa odotella ja postitus viivästyy, pahimmassa tapauksessa niitä rahoja ei näy kuitenkaan, sitten taas teet uuden ilmoituksen.
Enpä ole vielä moista tarvinnut, itse asiassa en edes tiedä mikä se on. En asenna ellei tule pakolliseksi. Kortilla olen pärjännyt (ja käteisellä ja Paypalillä).
Eikö Mobile Pay oo tekemässä suuria muutoksia??
En mä ainakaan ees halua kaikkia toimintoja ja sovelluksia puhelimeeni..
Joillakin ei ole älypuhelinta, esimerkiksi minulla.
En kyllä myöskään maksa tilille, vaan maksan käteisellä samalla kun noudan tuotteen.
Vierailija kirjoitti:
On ihan hiton ärsyttävää, sitten niiden rahojen ilmestymistä saa odotella ja postitus viivästyy, pahimmassa tapauksessa niitä rahoja ei näy kuitenkaan, sitten taas teet uuden ilmoituksen.
Voivoi, älä sitten myy kuin Mobile Pay-tyypeille, ongelmasi ratkaistu 🙄
Käytän käteistä tai tilisiirtoja. Kaverillani on turvakielto niin ei siksi saa mobile payta.
Kyllä tulee olemaan kauheeta, kun nykyihmisten älypuhelimet sovelluksineen eräänä päivänä kaatuvat ja kaikki, mitä on niihin talletettu, on menetetty ja ihmiset joutuvat opettelemaan vanhanajan konstit pakolla. Olisi ehkä hyvä jo nyt harjoitella sitä old school-metodia, koska tänä kyberhyökkäysten ym. epävakauden aikakautena tämä skenaario on hyvin varteenotettava.
Sen saa liitettyä vain suomalaiseen pankkiin, toisin kuin Apple- ja Googlepayn.
En ymmärrä miten se toimii. Miten voi siirtyä raha heti tuon kautta, jos se ei eri pankkienkaan välillä siirry heti? Pitääkö sinne jotenkin ladata rahaa. Onko turvallinen?
Kuinka vanhanaikaista jengiä täällä on? Itsellä ei ole käteistä ikinä ja mobilepaylla saa kätevästi maksettua. Esim useasti ulkomailla kun ollaan porukalla tulee vain yksi lasku jolloin yksi maksaa ja muut maksaa sen mp:lla. Ja kyllä, monessa maassa on hiton vaikeaa saada lasku erikseen jokaiselle. Mitä ihmettä te pelkäätte? Ja kenellä ei ole älypuhelinta tänä päivänä ????
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten kehittämä/omistama eli p askaa. Mercadopagoa käyttäisin mutta ei (vielä) toimi Euroopassa.
Sitä odotellessa käytetään tilisiirtoa tahi käteistä.
Haista itte mercadosi kanssa, olen jo monta vuotta käyttänyt mobile pay-ei mitään valittamista.
JA AP kaikki ei OSAA käyttää!
Puhelin on täynnä eri sovelluksia, aina herjaa muistin loppumista. Aina vaan pitäisi olla uusia sovelluksia asentamassa. Jos joku tilpehööri pitää maksaa mp:llä niin jätän ostamatta.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole vielä moista tarvinnut, itse asiassa en edes tiedä mikä se on. En asenna ellei tule pakolliseksi. Kortilla olen pärjännyt (ja käteisellä ja Paypalillä).
Paypal on varsinainen...Googlaa, opit!
ps tässä yksi:
https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000005930656.html
Suomalaisten kehittämä/omistama eli p askaa. Mercadopagoa käyttäisin mutta ei (vielä) toimi Euroopassa.
Sitä odotellessa käytetään tilisiirtoa tahi käteistä.