Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hämmentäviä nämä ulkonäkökommentit täällä. Vaikka en itsekään kaunis ole, niin en kyllä haluaisi, että minua kuvattaisiin oudon näköiseksi.
Ja hän on minun silmissäni (ja varmasti muidenkin) ihan liian komea, ja tuntunut komistuvan vain ajan myötä.
Ei kai kukaan oudon näköiseksi ketään ole sanonutkaan? Vai menikö multa jotain ohi? ”Erikoisen” näin, mutta eihän se nyt ole ollenkaan sama asia.
Oli täällä se toinenkin, jossa oli mm. valju-sana.
Eikä tuo erikoinenkaan oikein mieltä ylentäisi. Mutta jatkakaa toki, kun asiaa syvällisemmin ymmärrätte.Noissa kuvissa esim. ruotsalainen on serbialaiseen verrattuna valju. Filippiiniläinen on ruotsalaiseen verrattuna erikoisen näköin. Eivät ole rumia kukaan.
http://justsomething.co/curious-study-calculates-the-average-female-fac…
..
Tuosta kokoelmasta puuttuu keskimääräinen suomalainen nainen ja muistan nähneeni sellaisenkin kuvan. Pienen etsiskelyn jälkeen löysin oheisen jutun, jossa ovat mukana myös miehet:
https://leadingpersonality.wordpress.com/2013/09/30/average-faces-of-me…
Suomalaista miestä ei jostain syystä löydy kokoelmasta.
Kun ihastun, hän on komea, koko maailma ympäriltä katoaa.
En tiedä mitä muut hänen ulkomuodosta ajattelee mutta kun itse viehätyn miehestä se on kokonaisuus. Ihan tavallinen mies, mutta sytytti minussa jotain.
Tämä keskustelu ulkonäöstä on kurja, itse hyväksyn miehen viat ja puutteet ne tekevät hänet! Niihin ihastuin enkä niitä muuttaisi.
Eräälle kaljulle miehelle lämpimät terveiset ❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräällä tapailemallani naisella oli kierot silmät. Hän ei koskaan katsonut silmiin vaan aina hiukan ohi. Itselle katsekontakti on niin tärkeä että tuo oli deal breaker. Ulkonäön osalta olisi vielä mennyt, mutta vaikea olla, jos oma kumppani ei koskaan katso silmiin.
Ihmettelen, etei tuollaista vikaa silmissä tänä päivänä kyetä korjaamaan, kun silmän linsejäkin kyetään vaihtamaan?
Kaikkia ei korjata julkisessa terveydenhuollossa, voi joutua teettämään yksityisellä puolella. Lisäksi leikkauksiin sisältyy aina riskejä, karsastusleikkauksessa silmä voi esim. sokeutua.
Vierailija kirjoitti:
Asiallinen viesti poistettiin. Joko tämä taas alkaa?
Ei se ikinä loppunut, eikä lopu ennen kuin työntekijät vaihtuu 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ennenkin naiset vetäneet herneet nenään siitä kun mahdollisesti se oma ihastus ei pidäkään itseä maailman kauneimpana. Tekisi mieli sanoa että hei haloo, ette ole enää mitään pikkutyttöjä, olette aikuisia ihmisiä. Pitäis osata nähdä itsensä realistisesti jo. Jos ette ole oikeasti maailman kauneimpia, niin tuskin se ihastuskaan teitä sellaisena pitää. Se ei silti tarkoita sitä etteikö se olisi oikeasti ihastunut. Ihmisessä on paljon muutakin kuin ulkonäkö.
Olen tuo "herneet vetänyt", enkä osallistu keskusteluun enempää tämän jälkeen. On eri asia, mitä ajatellaan ja mitä tuotetaan sanoiksi. Ja kuten sanoin, niin tokihan anonyymina voi laukoa verkossa vaikka mitä. Itse olen aina kokenut kaikki ihastukseni myös ulkonäöllisesti viehättävinä ja jos tyyppi on mahtava (juu, se luonne siis), niin lopulta on ollut hankala edes erottaa ulkonäköä luonteesta, yhtä upeata pakettia kaikki.
Jos irlissä kaipaamani mies kuvailisi minua noilla sanoilla, kuin erikoisen näköinen ja valju niin en enää katsoisi mieheen päinkään. Joku ehkä tykkää möläyttelevistä ihmisistä, minä en. En ikinä sano kenellekkään mitään mistä toinen voi loukkaantua, varsinkaan arvostele toisen ulkonäköä arveluttavin sanankääntein. Moukkamaisuutta osoittaa luonteessa tuollainen käytös. Moukat jääköön moukille.
Eihän se mitään möläyttelyä ollut, kerran ihmiset vastasivat esitettyyn kysymykseen! Jännä, miten jotkut ottavat tämän tilanteen kuin jengi olisi tuosta vaan tyhjästä alkanut kirjoittaa noita ulkonäköarvioita. *Kysymyshän* nimenomaan oli, että onko ihastus kaunis/komea vai ei, ja siihen on sitten vastattu.
Itse en loukkaantuisi noista sanavalinnoista, enkä etenkään vastauksena kysymykseen. Jos joku yrittäisi valehdella minusta jotenkin erityisen hyvännäköistä, niin sille saattaisin naurahtaa. Ja olihan noissakin molemmissa kommenteissa mainittu ihastus myös silmää miellyttävänä, vaikka nyt niihin yksittäisiin sanoihin asiakokonaisuuden sijaan takerruttekin...
Nyt minä kysyn, että miksi ulkonäkö on teille joillekin näin tärkeää?
Olenkohan tehnyt sun kaipailustasi itselleni tarkoituksen tähän tyhjältä ja turhalta tuntuvaan elämääni? Aika karmiva ajatus. Täytyy varmaan miettiä asiaa ja keksiä joku muu tarkoitus. Sen jälkeen kaipaus joko jää tai häviää.
Olenkohan tarpeeksi älykäs sinulle mies?
Eikö tuo yleensä mene niin että ulkonäköön sitä ihastutaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei naisen tarvitse olla älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, jos mies on tyhmä.
Saako nainen olla älykkäämpi kuin mies vai onko se miehelle uhka tai turn-off?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitsekaan, jos ei välitä vaikka siittäisikin tyhmiä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys on seksikästä. Siis oikea älykkyys, ei mikään päteminen. Älykkäillä on usein myös hyvä huumorintaju ja ovat kiinnostuneita maailmasta. Itse tykkään tosi paljon. Ja nainen saa olla niin älykäs kuin on, toki muutkin ominaisuudet on tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin joskus artikkelin jossa oli juttua siitä, että älykkyys periytyy erityisesti äidin puolelta. Ja äidin koulutustaso periytyy myös lapsille.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, en ole vielä tavannut itseäni älykkäämpää naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin joskus artikkelin jossa oli juttua siitä, että älykkyys periytyy erityisesti äidin puolelta. Ja äidin koulutustaso periytyy myös lapsille.
Oliko tämä? https://www.is.fi/perhe/art-2000001262133.html
Vierailija kirjoitti:
Olet. Joskus mietin, olenko tarpeeksi älykäs sinulle.
Pitkä aika taas, että tavataan. Ikävä.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, joidenkin tutkimusten mukaan älykkäät naiset synnyttävät älykkäitä lapsia ja älykkäiden naisten puolisot elävät onnellisemman ja pidemmän elämän, kuin tyhmempien kanssasisarten puolisot.
Ihmettelen, etei tuollaista vikaa silmissä tänä päivänä kyetä korjaamaan, kun silmän linsejäkin kyetään vaihtamaan?