Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Sun kanssa on kyllä mahdoton keskustella, heti vetäydyt kun tulee hyvä keskustelu:( mitä mä sanoin?
Vierailija kirjoitti:
Sun kanssa on kyllä mahdoton keskustella, heti vetäydyt kun tulee hyvä keskustelu:( mitä mä sanoin?
Sanon että olet Mussukka💓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä niitä tunteita voi aina tuosta noin vain pläjäyttää toiselle, ei vaikka mieli tekisi. Kun on niitä häiriötekijöitä ja osapuolia.
Intohimoinen rakkaus, ja suunnaton pelko.🎭
Voihan ne kyllä pläjäyttääkin. Jos olosuhteet ovat sellaiset.
niin vaikeat ja toivottomat, että ei ole oikeastaan muuta vaihtoehtoa.
Voi tietenkin. Ja olen ajatellut tuotakin vaihtoehtoa. Jälki voi olla vaan sen mukaista.
Intohimoinen rakkaus, ja suunnaton pelko.🎭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä veit eilen mun sydämeni. Ihan lopullisesti. Se on sun kämmenelläsi, villisti sykkivänä, niin vapaana ja haavoittuvana. Siinä on sydän täynnä tarinoita, sulkakynä valmiina piirtämään uudet koukerot eletyn elämän myötä. Valmiina taipumaan tulevaisuuden tuulissa. Se palaa, leimuaa, väräjää, liikkuu mielen liikehdinnän mukaan. Aurinkokulkija, kuutamotanssija. Sydän, joka ei kuulu kellekään, sykkii kämmentesi suojissa, kolmannesta kuunkierrosta ikuisuuteen. Ainut mitä pyydän, pitele sydäntäni hellästi. Kiitos että olet. <3
Lupaan. Opettelen. On niin arvokas kantaa että melkein pelottaa mutta sinä annat rohkeuden💓💓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajosin just vähän lisää. Pikku juttu. Ei ehkä tarkoita mitään eikä varmasti ollut mitenkään suunnattu mulle. Mutta mulle se oli silti merkki. Kiitos siitä, vaikken olisi ihan sellaista merkkiä toivonut. Se oli kuitenkin tarpeen. Yritän nyt keskittyä siihen, johon mun pitääkin. Se on vain niin vaikeaa. Itse hän on sen aiheuttanut. Mulla on nyt Elämä on kurjaa ja epäoikeudenmukaista -kriisi sekä Rakkaus on paskaa ja huijausta -kriisi. Tai on ne olleet jo pitkään, mutta eilen ne hyökyi oikein päälle ja tänään vielä tuo. Kaikesta huolimatta toivon, että sulla menee hyvin.
Terveisin joku muu kuin minä, en ole täällä enkä kaipaa sua (pitäisit hulluna)Onpas sulla kriisiä. Mut pääset niistä yli. Joo, myönnän olevani aiheuttajana. Yritys muuttua. En tiiä miten sun lähipiirissä, mut kyl mä oon ihan tottunut jo siihen ajatukseen et odottaminen kannattaa. Ja se vaan tuntuu oikealta. Tapailu, toiseen tutustuminen,hyvä pohja.
Enpä nyt oikein usko, että olet oikea henkilö. Mutta kiitos kumminkin ja jatka samaan malliin. 👍
Tarkennan vielä, että kriisini eivät ole yksin kenenkään syytä. Vähiten sen, jolle kirjoitin, mutta kuitenkin ihan vähäsen. Suurelta osin omaa syytäni ja kaikkein eniten kolmannen henkilön. Sen joka on loukannut pahemmin kuin kukaan koskaan. Mutta hänelle en kirjoittanut.Mullekin tää voisi olla. Saako kysyä, mikä tuo merkki oli?
Jos olisi mulle, toivoisin et pidät itsestäsi huolta ja muistat, ettei sun tarvitse jäädä sellaisen ihmisen luo, joka kohtelee huonosti. Ansaitset hyvää. Jos mä en oo se (en taida voida olla, vaikka haluisinkin) niin sitten se voi olla myös joku muu.
Asiat joka tapauksessa jotenkin selviää ja parempaa on tulossa, jos kuljet sitä kohti.
Kiitos tästä, tuntui lämpönä täällä asti. En viitsi kertoa tarkemmin, mikä tämä viimeisin asia oli.
Jos minä olisin mielessäsi oleva henkilö, niin miksi ajattelet, ettet ehkä voisi olla se, joka on minun mielessäni?
Ehkä voisin olla mielessä. Sepä olisi ihanaa, vaikkakin myös tuskallista, sillä muuta en voi olla. Paitsi ystävä tietenkin.
Elämät seuraa niin monilla samoja ratoja, etten kai ole se, jolle kauniisti kirjoitit, mutta ihan samaa hyvää toivon sinullekin. Korjaaminen on vaikeampaa kuin uuden aloittaminen, mutta syyt on siihenkin, miksi joskus ei halua luovuttaa. Vaan jos se oma ydin meinaa samassa hötäkässä kadota, on hinta jo liian kova.
Onneksi rakastaa voi monin eri tavoin, läheltä ja pienen matkan päästä, omistaen tai muuten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkaspäivän terkut toiselle A:lle 💙❄️🌨️☃️ Mielessä olet joka ikinen päivä.
A'atpa on suosittuja🙂
No tää kans sitte, A'alle terkkuja💝
Tunniste: Alempi naapurilääni, pikku A eli 173cm🙃
Miksi kummassa tätä alapeukutetaan? Hyvä tunniste. Toivottavasti kaivattusi saa tietää kaipauksestasi, Hopeakettu, tsemppiä!
Siis terkkuja vaan lähetin :)
Kaivattu on ehkä väärä sana Neiti A'aan kohdalla, kaiho enneminkin kuvaa tuntemuksiani häneen.
Kaiho johtuu varmaankin siitä että hän on merkityksellinen ihminen minulle ja olen onnellinen että edes hetken pienen sain tuntea hänet.
Hän monella eri tavalla muutti ajattelutapojani tiettyihin asioihin ja tavallaan määritteli tahi opetti minulle sen millainen nainen olisi juuri hyvä ja sopiva tälle Hopeaketulle, siis hänenlainen :)
Elo kuitenkin on ohjannut meidät eri poluille joten kaiholla terkkuja lähetän :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Ehkä tulen aina rakastamaan vain täältä kauempaa, etäältä. Ehkä sen pitää olla näin.
Vierailija kirjoitti:
Sä veit eilen mun sydämeni. Ihan lopullisesti. Se on sun kämmenelläsi, villisti sykkivänä, niin vapaana ja haavoittuvana. Siinä on sydän täynnä tarinoita, sulkakynä valmiina piirtämään uudet koukerot eletyn elämän myötä. Valmiina taipumaan tulevaisuuden tuulissa. Se palaa, leimuaa, väräjää, liikkuu mielen liikehdinnän mukaan. Aurinkokulkija, kuutamotanssija. Sydän, joka ei kuulu kellekään, sykkii kämmentesi suojissa, kolmannesta kuunkierrosta ikuisuuteen. Ainut mitä pyydän, pitele sydäntäni hellästi. Kiitos että olet. <3
Olisipa ihana olla tämän kohde
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tulen aina rakastamaan vain täältä kauempaa, etäältä. Ehkä sen pitää olla näin.
Ei sen tarvi olla niin❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko huolinut siitäkin huolimatta että olin raskaana? En ole kehdannut kysyä aiemmin edes anonyymien palstalla.
Jos olisi minulle. Olen pahoillani, jos minua kaipaat varsinkin, jos jo raskautesi aikana näin oli. Olen lähinnä sanaton.
Oli kyllä jo silloin. Hirveä tilanne. Muuta en sano. Ollaan sanattomia.
En voi koko aikana olla täysin varma, menevätkö viestini juuri oikealle ihmiselle. Tunnisteet näyttävät melko vahvoilta, mutta tunnisteet minusta voisivat olla vahvempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa ihana olla tämän kohde
I am❤️❤️❤️❤️ Kuka suomalainen mies kirjoittaa rakkaalleen näin upeita tekstejä? Samaa sarjaa kuin love letters from famous men, mm. Beethovenin ym kirjoittamia Rakkauskirjeitä. Ei häviä yhtään. My dear, My love💓💓
Jatkuu. Henkilö jonka kanssa menin naimisiin, on universaalissa katsantokannassa edelleen aviopuolisoni. Olen harvinaisen periaatteellinen ihminen. Ei auta, vaikka kaikki olisikin vain kärsimystä. Pelkkää surua ja kärsimystä.
Oliko Beethoven muka romantikko?
Vierailija kirjoitti:
Hyvän illan toivotus, suukko & hali kaipaamalleni kaunottarelle viherhiuksiselle hoocee-muijalle rajan ja kahden kanaalin taakse mieheltä. Ajatellut Jello Biafraa ja siua pitkin päivää tänäänkin. Etunimemme alkavat eri ääntiöllä. Ride the Flume rakas!
Ja tänään minä olen ajatellut sinua ja sitä kuinka systeemi k*see. Haaveilen suudelmasta joka humalluttaa muuten niin selvän streittarimieleni. Kauniita unia, harvinaisten seiskatuumaisten kuvia!
Vierailija kirjoitti:
Jatkuu. Henkilö jonka kanssa menin naimisiin, on universaalissa katsantokannassa edelleen aviopuolisoni. Olen harvinaisen periaatteellinen ihminen. Ei auta, vaikka kaikki olisikin vain kärsimystä. Pelkkää surua ja kärsimystä.
Etkö sinä voisi yrittää omalta osaltasi parantaa teidän parisuhteen tilaa ja ilmapiiriä?
Vierailija kirjoitti:
Niinhän siekii oot minun jo, kauan sitten❤️✨ Ei ole vain surua ja kärsimystä. On myös iloa, huumoria, rauhaa &rakkautta.
Tähtikartta sanoi että tässä suhteessa on "love, gaiety, understanding, good will"
Vierailija kirjoitti:
Oliko Beethoven muka romantikko?
Kyllä vain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä voisi yrittää omalta osaltasi parantaa teidän parisuhteen tilaa ja ilmapiiriä?
Yritystä on ollut. Huomasin ettei kyllä ollutkaan liikaa minun puoleltani. Ehkä hän rakasti sittenkin enemmän. Olen melko karu jos minua loukataan syvästi. En silloin hehkuta mitään enkä puhu rakkaudesta. En osaa.
Niin, miksi