Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
2941/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuu. Henkilö jonka kanssa menin naimisiin, on universaalissa katsantokannassa edelleen aviopuolisoni. Olen harvinaisen periaatteellinen ihminen. Ei auta, vaikka kaikki olisikin vain kärsimystä. Pelkkää surua ja kärsimystä.

Niinhän siekii oot minun jo, kauan sitten❤️✨ Ei ole vain surua ja kärsimystä. On myös iloa, huumoria, rauhaa &rakkautta.

Tähtikartta sanoi että tässä suhteessa on "love, gaiety, understanding, good will"

Kenen kartta, missä ja milloin?

Vierailija
2942/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina, mitä mä teen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2943/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuu. Henkilö jonka kanssa menin naimisiin, on universaalissa katsantokannassa edelleen aviopuolisoni. Olen harvinaisen periaatteellinen ihminen. Ei auta, vaikka kaikki olisikin vain kärsimystä. Pelkkää surua ja kärsimystä.

Etkö sinä voisi yrittää omalta osaltasi parantaa teidän parisuhteen tilaa ja ilmapiiriä?

Yritystä on ollut. Huomasin ettei kyllä ollutkaan liikaa minun puoleltani. Ehkä hän rakasti sittenkin enemmän. Olen melko karu jos minua loukataan syvästi. En silloin hehkuta mitään enkä puhu rakkaudesta. En osaa.

Etkö pysty siis antamaan anteeksi? Miten sinua loukattiin?

Vierailija
2944/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elina, mitä mä teen?

Akseli, menet tietysti kanssani naimisiin ja tanssitaan yhdessä häävalssi!

Vierailija
2945/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tämmöinen ole mistään kotoisin. Arpoo vaan itsekseen omassa mielessä ja jossain vauva-palstalla, että mahtaako hänellä olla tunteita lainkaan tai jopa samanlaisia, ja olisiko hän siinä tapauksessa kuitenkaan valmis mihinkään ja jos, niin mihin, ja miten asian saisi etenemään ja plääh. 

Oikeasti, pitäisi tavata ja jutella ja jos niikseen tulisi, viettää vaikka yö yhdessä. Mutta ennen kaikkea jutella sittenkin. Himputin nainen, kun olet niin sellainen. Muunlaiset unohtaisin. Mutta kaikkien todennäköisyyslaskelmien valossa mun on panostettava sille, että talo voittaa aina, eli eipä sinua voisi pahemmin hetkauttaa mitä minä ajattelen ja tunnen. Omaa mielikuvitustani kaikki tyynni, tai kyvyttömyyttä unohtaa ohimenneitä mahdollisuuksia ja hassunhauskoja yhteensattumia, jotka sinulle ehkä olivat enemmänkin hetken hupia vailla suurempaa aikomusta mihinkään. 

Niin. Tai sitten ajattelen sinusta noin miten kirjoitit.

Olisiko tässä siis jonkinlaisen selvitystyön paikka? Jos, jos ja jos, niin olisi se tavallaan surkuhupaisaa mikäli molemmat pohdiskelisivat asiaa tahoillaan samaan tapaan loputtomiin.

Vierailija
2946/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elina, mitä mä teen?

Kuuntelet Leevi And The Leavingsia.

Vierailija
2947/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sinä voisi yrittää omalta osaltasi parantaa teidän parisuhteen tilaa ja ilmapiiriä?

Yritystä on ollut. Huomasin ettei kyllä ollutkaan liikaa minun puoleltani. Ehkä hän rakasti sittenkin enemmän. Olen melko karu jos minua loukataan syvästi. En silloin hehkuta mitään enkä puhu rakkaudesta. En osaa.

No ei tarvikaan. Rehellisyys on tärkeä ja arvostan sitä enemmän. Mut silleen, taidat elää aika hetkestä hetkeen tätä? Ku onhan se yhdessä olo sitten myös päätös. Tuntemuksia tulee jatkuvasti ja ne vaihtelee. Et niinku ei yhteen asiaan voi jäädä liiaksi kiinni. Ja haluaisin mielelläni päästä tutustumaan sinuun Irl paremmin.

Vierailija
2948/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen naimisiin ensi kesänä. Sinun pitää siis unohtaa minut kokonaan.

Vierailija
2949/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas, teet päivistäni olemisen arvoisia. Jokainen päivä huomioit minut. Hoidat minua ja huolehdit kun olen kipeä. Autat minua kaikissa ongelmissani. Olet mies, jota tarvitsenkin. Olet maailman paras rakas.

Vierailija
2950/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Beethoven muka romantikko?

Kyllä vain

https://www.thoughtco.com/beethovens-love-letter-724187

Ja vieläkin enemmän. Musiikissa koko romantiikan aikakauden katsotaan alkaneen Beethovenin sinfoniasta nro 3 Eroica.

Vierailija
2951/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet sitten tällä palstalla?

Vierailija
2952/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Oikeastaan ajattelen Beethovenin olleen jo romantiikan ajan säveltäjä.

Vierailija
2953/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle?

Vierailija
2954/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet sitten tällä palstalla?

Hän lähetti terveiset.

Vierailija
2955/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa täytyy toivottaa onnea ja toivoa teille kaikkea parasta *sydämessä vihloo*

Vierailija
2956/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tämmöinen ole mistään kotoisin. Arpoo vaan itsekseen omassa mielessä ja jossain vauva-palstalla, että mahtaako hänellä olla tunteita lainkaan tai jopa samanlaisia, ja olisiko hän siinä tapauksessa kuitenkaan valmis mihinkään ja jos, niin mihin, ja miten asian saisi etenemään ja plääh. 

Oikeasti, pitäisi tavata ja jutella ja jos niikseen tulisi, viettää vaikka yö yhdessä. Mutta ennen kaikkea jutella sittenkin. Himputin nainen, kun olet niin sellainen. Muunlaiset unohtaisin. Mutta kaikkien todennäköisyyslaskelmien valossa mun on panostettava sille, että talo voittaa aina, eli eipä sinua voisi pahemmin hetkauttaa mitä minä ajattelen ja tunnen. Omaa mielikuvitustani kaikki tyynni, tai kyvyttömyyttä unohtaa ohimenneitä mahdollisuuksia ja hassunhauskoja yhteensattumia, jotka sinulle ehkä olivat enemmänkin hetken hupia vailla suurempaa aikomusta mihinkään. 

Niin. Tai sitten ajattelen sinusta noin miten kirjoitit.

Olisiko tässä siis jonkinlaisen selvitystyön paikka? Jos, jos ja jos, niin olisi se tavallaan surkuhupaisaa mikäli molemmat pohdiskelisivat asiaa tahoillaan samaan tapaan loputtomiin.

Niinhän se olisi. Pienin tunnustelevin askelin eteenpäin.

Oma tilanteeni on nyt se, että olen pysähtynyt enkä ota enää yhtä pientäkään askelta ennen kuin "sinä" otat välillä edes yhden. Tai jos tästä vielä liikun, niin juoksen nurkan taakse piiloon ja sitten vielä maailman ääriin, juoksen niin kauan ja kauas, että henki lähtee. En pysty enää ajattelemaan sua. Mutta oot niin kuin joku hiton tarra, en saa sua pois mielestäni.

Vierailija
2957/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukattiin suunnilleen kaikilla mahdollisilla tavoilla.

Minulla on tuntuma, että olen antanut anteeksi. En ole ihan varma, mutta toivottavasti.

Vierailija
2958/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heistä kumpikaan mitään selvittänyt. Jäin pimentoon.

Vierailija
2959/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukattiin suunnilleen kaikilla mahdollisilla tavoilla.

Minulla on tuntuma, että olen antanut anteeksi. En ole ihan varma, mutta toivottavasti.

Hyvä että olet antanut anteeksi. Sitten pitää vielä unohtaa nuo loukkaukset, niin ei ole enää surua ja kärsimystä.

Vierailija
2960/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei saa olla tulevaisuudessa siis edes ystäviä? Miehesikö määrää niin? No mukavaa elämää sulle töissä ja neljän seinän sisällä kotona.

Ketju on lukittu.