Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsynyt arkeen ”mieslapsen” kanssa. Vai olenko liian tiukkis?

Vierailija
09.01.2019 |

Mies on jo lähes kolmekymppinen. Meillä 1 taapero (nyt alkaa se miksi piti tehdä vielä lapsi tähän). Joo, mies on ollut aina laiskanpuoleinen mutta tajusin tämän vasta kunnolla lapsen saamisen jälkeen. Siivoan kyllä omat jälkeni heti, kaikenlisäksi siivoan lapsen jälkiä ja saan olla joka päivä sanomassa miehelleni siivouksesta. Jos minulla on työpäivä ja mies on lapsen kanssa päivän kotona, kotona minua odottaa tiskivuori, astioita siellä täällä, roskat jätetty siihen missä ne on avattu, vaipat jätetty vain lojumaan vessan lattialle, keittiönpöydälle jätetty taaperon sotkemat ruuat, joku leivänpalanen saattaa olla sohvalla sotkemassa. Vaikka olisin edellispäivänä siivonnut niin ei mitään arvostusta. Pyykkejä ei saa pyykkikoriin vaan ne heitetään vaan lattialle. Takkiakaan ei saa naulakkoon. Ei puhettakaan että pyykkiä oltaisiin pesty. Tai käytetty lasta ulkona, päivä vaan maataan sisällä. Sitten minä tulen töistä ja pitäisi alkaa siivoamaan ja käyttämään lasta ulkona jne. Olen aivan POIKKI. Kaikenlisäksi joudun huolehtimaan maksaako mies laskujansa ajoissa koska on itse saamaton asiassa. Kuulostan tekstin perusteella varmaan tossukalta, mutta tästä on käyty monet keskustelut ja riidat!! Silti mikään ei ikinä muutu.

Mua ärsyttää jo katsoa noin saamatonta ihmistä, aina saa tulla pahalla tuulella kotiin. Miehellä kuitenkin alkaa jo vähän ikääkin olla. Ei puhettakaan että uskaltaisin yhteistä taloa laittaa tai toista lasta. Aina saa olla käskemässä koska mies ei oma- aloitteisesti tee mitään. Olen super kyllästynyt ja haluaisin vaan asua yksin lapsen kanssa. Tunnen itseni epäonnistuneeksi.

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosinainen huolehtii lapsen lisäksi myös miehestä. Voi valita, uhriutuuko ja valittaako vai tekeekö ne kotityöt. Mies varmasti tekee jotain muuta kaikkia hyödyttävää jos ei niitä siivoushommia.

Totta. Sillä määrällä energiaa ja aikaa mitä nämä mammat tuhlaa tällä palstalla notkumiseen, sama tarmo miehen tyydyttämiseen, niin ei miesten tarvisi laukata vieraissa.

Just joo :-(

Ja tuolla joku jo ehti fantasioida suihinotosta samalla kun äiti imettää x-(

Kuvottavaa!

Ei ole ihme, että moni nainen päätyy eroon, ja kasvattaa lapsensa yksin.

Vierailija
122/130 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 112

Onkohan mulla sun ex tässä viritelmänä? Laukkaa kuntosalilla 3-4h päivässä. Pukeutuu merkkivaatteisiin, on aina tyylikäs ja panostaa ulkonäköönsä paljon aikaa. Asuu isällään ja lainaa häneltä rahaa, kun omat rahat menee roskaruokaan, vaatteisiin ja röökiin. Nukkuu missä rytmissä haluaa. Meille on vauva tulossa ja ei ole pätkääkään käytännössä osoittanut kiinnostusta ja sitoutumista asiaan. Mutta kihloihin halusi ja haluaa kyhnätä kyljessä aina kun hänelle sopii. Omg! Viritelmä on eilen päättynyt 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstallakin huomaa että mieslapset keuhkoaa jos joutuvat ottamaan vastuuta edes pienen pienistä asioista. Kun eivät vaan halua kasvaa aikuisiksi ja järkeviksi sekä tasavertaisiksi kumppaneiksi. Salli mun nauraa! Vielä naisen pitäisi kotityön,lastenhoidon,kokkauksen yms ja töiden ohella tarjota mieslapselle huvituksia ja seksiä!!

Sen suihinoton voi tarjota miehelle vaikka imetyksen lomassa, eli ei pitäisi olla kova ponnistus.

Miksi mies viitsisi kotitöihin osallistua, jos nainen ei viitsi tätä vertaa?

Eli naisenkaan ei tarvitse osallistua mihinkään kotitöihin ellei mies korvaa sitä jollakin, vaikkapa ostelemalla lahjoja? 

Vierailija
124/130 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä korjaa miehen jälkiä. Täytyy löytyä mielenhallintaa sen aikaa, että mies huomaa hukkuvansa pskaan ellei osallistu.

Mies ei koskaan huku pskaan vaan hyppii ketterästi ja vaistonvaraisesti niiden yli.

125/130 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, tämäkin ketju täyttää kohtapuolin kuusi vuotta. Mitenhän mieslapsen tarina mahtoi päättyä?

Vierailija
126/130 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju.

Vierailija
127/130 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se!

Vierailija
128/130 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nyt jäljet pitää siivota

Vierailija
129/130 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olet miehesi valinnut, oma vika.

No mutta kun se oli niin jännä! Ei nainen kiihotukselleen mitään voi, joten hänelle ei yksinkertaisesti jäänyt muuta vaihtoehtoa

Vierailija
130/130 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miksi harva nainen maksaisi koti isyyden on että harva mies synnyttää ja imettää. Harvalle miehelle jääpysyviä vammoja lapsen saannista. Miehelle on myös helpompaa edelleen tienata paremmin ja saada töitä etenkin pienillä paikkakunnilla. Jos miehet synnyttäisi ja imettäisi niin toki maksaisin heidän koti-isyydestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän