Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsynyt arkeen ”mieslapsen” kanssa. Vai olenko liian tiukkis?

Vierailija
09.01.2019 |

Mies on jo lähes kolmekymppinen. Meillä 1 taapero (nyt alkaa se miksi piti tehdä vielä lapsi tähän). Joo, mies on ollut aina laiskanpuoleinen mutta tajusin tämän vasta kunnolla lapsen saamisen jälkeen. Siivoan kyllä omat jälkeni heti, kaikenlisäksi siivoan lapsen jälkiä ja saan olla joka päivä sanomassa miehelleni siivouksesta. Jos minulla on työpäivä ja mies on lapsen kanssa päivän kotona, kotona minua odottaa tiskivuori, astioita siellä täällä, roskat jätetty siihen missä ne on avattu, vaipat jätetty vain lojumaan vessan lattialle, keittiönpöydälle jätetty taaperon sotkemat ruuat, joku leivänpalanen saattaa olla sohvalla sotkemassa. Vaikka olisin edellispäivänä siivonnut niin ei mitään arvostusta. Pyykkejä ei saa pyykkikoriin vaan ne heitetään vaan lattialle. Takkiakaan ei saa naulakkoon. Ei puhettakaan että pyykkiä oltaisiin pesty. Tai käytetty lasta ulkona, päivä vaan maataan sisällä. Sitten minä tulen töistä ja pitäisi alkaa siivoamaan ja käyttämään lasta ulkona jne. Olen aivan POIKKI. Kaikenlisäksi joudun huolehtimaan maksaako mies laskujansa ajoissa koska on itse saamaton asiassa. Kuulostan tekstin perusteella varmaan tossukalta, mutta tästä on käyty monet keskustelut ja riidat!! Silti mikään ei ikinä muutu.

Mua ärsyttää jo katsoa noin saamatonta ihmistä, aina saa tulla pahalla tuulella kotiin. Miehellä kuitenkin alkaa jo vähän ikääkin olla. Ei puhettakaan että uskaltaisin yhteistä taloa laittaa tai toista lasta. Aina saa olla käskemässä koska mies ei oma- aloitteisesti tee mitään. Olen super kyllästynyt ja haluaisin vaan asua yksin lapsen kanssa. Tunnen itseni epäonnistuneeksi.

Kommentit (130)

Vierailija
81/130 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, tällä toimintamallilla meidänkin parisuhteessa on seksielämä säilynyt aktiivisena läpi pikkulapsi- ja ruuhkavuosiarjen. Mies ei kiukutellut silloinkaan kun olin imetyshormonien ja väsymyksen takia aivan haluton, vaan teki osansa niinkuin aikuisen kuuluu, ja kun se vauvavuosi oli ohi, palautui seksielämäkin ihan uuteen kukoistukseen. Ja kun minulla on ollut aikaa ja energiaa myös itselleni, on voimia riittänyt myös oman kunnon ja ulkonäön ylläpitoon. 

Kannattaisi miesten vähän miettiä sitä omaa käytöstä ja sen mahdollisia seurauksia.

Niin Huomasitko nyt itse tuossa kirjoituksessasi sen kohdan, mikä oikeastaan paljastaa sen, että miehesi hoiti hommat aikanaan muiden kanssa? ;-p

Vierailija
82/130 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä tällaiset mieslapset saavat naisia kun taas asialliset miehet ei niinkään. Jos tuo on voittava strategia miehelle, niin totta kai he ovat tuollaisia.

Kehottaisin miettimään miksi on näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/130 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asenne on tuollainen ja sitten vielä ihmetellään miksi naisten seksihalut katoaa. Voi elämän kevät tosiaan. 

Hyvin tyypillinen naisen mielipide ja asenne, valitettavasti :-/

Jep. Vaiettu ja hyssytelty totuus on se, että lähes kaikki miehet, siis ne perus-uskollisetkin käy vieraissa kun lapset on pieniä, juuri tuosta naistensa haluttomuudesta johtuen.

Omassa kaveripiirissä itseni mukaanlukien kaikki 8 äijää on joutunut näin tekemään, kun kotona ei sitä seksiä ole ollut tarjolla kuin tyyliin kerran kuukaudessa

Mitä tästä ollaan juteltu, kukaan meistä ei tuon elämänvaiheensa ratkaisuja kadu, salaisuuden toki viemme mukanamme hautaan.

Ja sitten ne itkee niissä mieslapsiryhmissä, syrjäytyy ja viettää yksinäisen vanhuuden...

Koska eihän he oikeasti kenellekään kelpaa, kun ovat aivoiltaan taaperon tasolla.

Vierailija
84/130 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asenne on tuollainen ja sitten vielä ihmetellään miksi naisten seksihalut katoaa. Voi elämän kevät tosiaan. 

Hyvin tyypillinen naisen mielipide ja asenne, valitettavasti :-/

Voisitko vielä perustella, miksi pitäisi tarjota miehelle siivous-, kokkaus- ja lastenhoitopalveluiden lisäksi vielä seksipalvelut, jos tämä ei itse pistä tikkua ristiin yhdenkään asian eteen eikä tunnu pitävän vaimoaan puolisona, vaan äitinä/palvelijana? Seksin ei kuulu olla mikään velvollisuus tai kotityö muiden joukossa. Miten kukaan voi edes haluta sellaista seksiä, joka on toiselle osapuolelle yhtä mielekästä kuin lattiakaivon tyhjennys? 

Olen aika varma, että monikin mies on passiivinen juuri siksi, kun seksi on loppunut.

Suosittelen siis kyllä pitämään niitä seksipalveluita yllä.

Ja naisen kiinnostus seksiin lopahtaa aivan takuuvarmasti, jos mies käyttäytyy kuin keskenkasvuinen. 

Vierailija
85/130 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, tällä toimintamallilla meidänkin parisuhteessa on seksielämä säilynyt aktiivisena läpi pikkulapsi- ja ruuhkavuosiarjen. Mies ei kiukutellut silloinkaan kun olin imetyshormonien ja väsymyksen takia aivan haluton, vaan teki osansa niinkuin aikuisen kuuluu, ja kun se vauvavuosi oli ohi, palautui seksielämäkin ihan uuteen kukoistukseen. Ja kun minulla on ollut aikaa ja energiaa myös itselleni, on voimia riittänyt myös oman kunnon ja ulkonäön ylläpitoon. 

Kannattaisi miesten vähän miettiä sitä omaa käytöstä ja sen mahdollisia seurauksia.

Niin Huomasitko nyt itse tuossa kirjoituksessasi sen kohdan, mikä oikeastaan paljastaa sen, että miehesi hoiti hommat aikanaan muiden kanssa? ;-p

Missähän välissä, teki vielä etätöitä joten ei pahemmin edes poistunut kotoa 😅

Vierailija
86/130 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaverimies joka on samanlainen, sotkee itse asiansa (lähinnä elää siis melkeinpä draamalla ja uusilla naissotkuilla) ja odottaa sitten että muut hänet pelastaa...syö,makaa ja sotkee. Jos on yökylässä esim viikonlopun niin makaa vaan sohvalla ja rämpyttää puhelinta,ottaa aina uutta astiaa, sotkee,jättää pskarannut pönttöön....En usein kutsu yökylään. 

Vierailija
87/130 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstallakin huomaa että mieslapset keuhkoaa jos joutuvat ottamaan vastuuta edes pienen pienistä asioista. Kun eivät vaan halua kasvaa aikuisiksi ja järkeviksi sekä tasavertaisiksi kumppaneiksi. Salli mun nauraa! Vielä naisen pitäisi kotityön,lastenhoidon,kokkauksen yms ja töiden ohella tarjota mieslapselle huvituksia ja seksiä!!

Vierailija
88/130 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä enemmän liukkaria niin et tunnu niin tiukalta

Vierailija
89/130 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet eivät vain tajua.

Tehkää selkeät, vaikka kirjalliset säännöt kotitöistä. Esim. Mies imuroi kerran viikossa, tyhjentää roskikset joka toinen päivä, laittaa kaikki astiat pesukoneeseen ja tyhjentää pesukoneen kerran päivässä, ostaa lapsen urheiluvälineet jne. Sinä peset kaikki pyykit, siivoat WCn, pyyhit keittiön pöydät, ostat lspsen vaatteet jne. 

Meillä mies oli alussa ihan samanlainen, sitten sanoin selkeästi että en jaksa tätä ja nyt jaetaan työt, sovittiin mitä kumpikin tekee, ja on toiminut 25 vuotta. Välillä pitää keskustella, että mitä me on sovittu, ja välillä päivitetään työnjakoa, kun tilanteet on muuttuneet ja lapset kasvaneet.

Jos mies ei jaa töitä tai hoida osaansa, niin siiten ero, olet ainakin yrittänyt.

Vierailija
90/130 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti kun ärsytti lukea tätä ketjua. Minun mies kanssa pesee vain omat pyykit, ellen erikseen huomauta ja vie vain omat astiat koneeseen, mutta on kyllä käsi ojossa tarjoamassa minulle omia likaisia astioitaan kun alan korjaamaan ja joskus jopa huutaa, että tänne jäi vielä (hänen astiat). MISTÄ miehille tulee tämä etuoikeutettu asema päähänsä?

Vierailija
91/130 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä tarvitsee ryhtiliikkeen. Eri asia tapahtuuko?

Vierailija
92/130 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaverimies joka on samanlainen, sotkee itse asiansa (lähinnä elää siis melkeinpä draamalla ja uusilla naissotkuilla) ja odottaa sitten että muut hänet pelastaa...syö,makaa ja sotkee. Jos on yökylässä esim viikonlopun niin makaa vaan sohvalla ja rämpyttää puhelinta,ottaa aina uutta astiaa, sotkee,jättää pskarannut pönttöön....En usein kutsu yökylään. 

Nyt on huippumiehet tulilla!!!Jännää arkea. Kyllä nyt teidän kannattaa lapsi tehdä tuohon.  😂👍

Vierailija
93/130 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetti kun ärsytti lukea tätä ketjua. Minun mies kanssa pesee vain omat pyykit, ellen erikseen huomauta ja vie vain omat astiat koneeseen, mutta on kyllä käsi ojossa tarjoamassa minulle omia likaisia astioitaan kun alan korjaamaan ja joskus jopa huutaa, että tänne jäi vielä (hänen astiat). MISTÄ miehille tulee tämä etuoikeutettu asema päähänsä?

No tähän on helppo vastata! Naiset ovat kasvattaneet ne veteliksi ja vastuuttomiksi pikkupojiksi.

Vierailija
94/130 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tähän on helppo vastata! Naiset ovat kasvattaneet ne veteliksi ja vastuuttomiksi pikkupojiksi.

Joo ehkä, mutta miksei ne kasva siitä pois kun on vuosia tai vuosikymmeniä aikaa kuunnella sitä vaimon palautetta ja sisäistää se?

Vierailija
95/130 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on huippumiehet tulilla!!!Jännää arkea. Kyllä nyt teidän kannattaa lapsi tehdä tuohon.  😂👍

Kuka nyt kaverimiehen kanssa tekisi lapsia?

Vierailija
96/130 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ainoat tunteet ovat jäätävä vi*utus ja väsymys, niin se tässä on perusongelma...

Jos ainoat tunteet on jäätävä vidudus, kannattaa kyllä itseltään kysyä, kannattiko sitä lasta tehdä laisinkaan?

Ja se väsymys taas, se on monella tuoreella äidillä ihan itseaiheutettua, kun hössötetään ihan kaiken aikaa sen vauvan kanssa.

Eihän se lapsi ole se v*tutuksen aihe vaan se mies. Miksi kukaan haluaisi tarjota jotain suikkareita miehelle, joka aiheuttaa vaan lisää vaivaa ja harmia. 

Ööö No jos ei muusta syystä, niin ainakin siksi ettei miehen tarvitse

Miehellä on aina seksiä jossain. Vaimo voi päättää onko sitä kotona vai muualla.

Vierailija
97/130 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten taas muistutus, että ne teidän vätykset ukkonne eivät muutu yhtään reippaammiksi sillä, että tulette tänne haukkumaan ihan muita miehiä. Ei, normaalit miehet eivät ole millään tavalla samanlaisia kuin se sinun lemmikkiapinasi.

Ei mulla muuta, jatkakaa.

Vierailija
98/130 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaan, siis se mies!!

Vierailija
99/130 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ehkä, mutta miksei ne kasva siitä pois kun on vuosia tai vuosikymmeniä aikaa kuunnella sitä vaimon palautetta ja sisäistää se?

Vanhat tottumukset ovat kuin kiveen hakatut. Järkevän miehen pitäisi asia itse ymmärtää pienen opastuksen jälkeen. Oikeasti kukaan ei voi olla niiiiiiin tyhmä.

M

Vierailija
100/130 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että muuttuu miksikään. Jos tosissaan ei muutu, niin lähde. Muuten lapsikin oppii, että näin perheissä toimitaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä