Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mille/miksi itkit viimeksi?

Vierailija
08.01.2019 |

Itse eläinvideoille. Yksi oli tämä alle minuutin:

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein esikoisen tällä viikolla ensimmäistä kertaa päivähoitoon työpäivän ajaksi. Kyllähän siinä itku tuli itselläkin, kun sulki oven hädissään itkevän lapsen edestä ja lähti itse töihin.

Vierailija
22/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista, en varmaankaan 10 vuoteen ole itkenyt.

En usko, kummiskin itkenyt.

No ei ole pakko uskoa. Lääkkeet tekee sen että itkeminen on jopa miltei mahdotonta.

Sama vika, masislääkkeet tehneet varmaan tuhoa johonkin aivojen osaan. Välitän kyllä ihmisistä ja eläimistä ja tunnen surua ja myötätuntoa, mutta itkua vaan ei tule vaikka kuka kuolisi tai tapahtuisi mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tai joku päivä, kun tv:ssä näytettiin jotain liikuttavaa. Sitä ennen perjantaina Voicea katsoessa vollotin ihan valtoimenaan. 

Vierailija
24/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😭

Vierailija
25/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haudataankohan kisu

Vierailija
26/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin hautajaisissa kolme vuotta sitten.

Vierailija
27/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni ilkeydelle leskiäitiämme kohtaan.

Vierailija
28/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
29/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV:stä tuli lauantaina Inside Out -lastenlefffa. Itkin. Nolottaa.

Vierailija
30/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään itkin. Elämä tuntuu olevan jollain tavalla paskaa koko ajan. Vähän väliä vastoinkäymisiä ja tuntuu etten jaksa enää.

Syy sille miksi itkin tänään on nimenomaan nuo jatkuvat vastoinkäymiset, ja se että pelkään että minulla on rintasyöpä. Tai siis oikeastaan jos on, niin pelkään että siihen riittää hoidoksi pelkkä kasvaimen poisto ja sillä selvä. Haluaisin oikeasti kuolla. En jaksa enää. Lääkäriaika vasta tulossa. Toivottavasti se on aggressiivinen ja jo levinnyt syöpä ja elän max 2 vuotta.

Vierailija
31/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mirri

Vierailija
32/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni teki joulunpyjien jälkeen itsemurhan

Vierailija
33/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gradulleni. Saattaa kuulostaa mitättömältä, mutta olin tehnyt sitä jo pitkään kokopäiväisesti, yöhön asti ja sitten piti vielä kauheassa kiireessä alkaa säätää sivuasetusten kanssa, eivätkä ne vain ottaneet toimiakseen. Itku siinä turhautumisessa sitten pääsi. Nyt on kuitenkin palautettu, kiitos ja ylistys.

Vierailija
34/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän päivän Tuhkimotarinoita mitä kuuluu nyt jaksolle

Vierailija
35/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen itken, kun katsoin erästä elokuvaa. Käsitteli paljon sellaisia asioita mitä itsekin olen joutunut kokemaan ( kiusaaminen, yksinäisyys) ja se toi nämä mieleen. Sen lisäksi se toi taas mieleeni erään ihmisen johon pitkään pidin yhteyttä, mutta sitten se jäi. Kaipaan häntä joka päivä ja tämäkin saa välillä itkemään.Tuskin näen häntä enää koskaan. Näiden syiden takia itken melko usein. Välillä en edes tiedä mille itken.

Vierailija
36/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näin tulevan poikani ultrassa.

Vierailija
37/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaisissa. Ei ollut läheinen ihminen, mutta kauniit virret ja puheet taivaasta ja enkeleistä liikuttivat.

Vierailija
38/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kun katsoin Voice Of Finlandia, kun se syyrialainen nainen lauloi ja kun katsoin Elossa 24 h ohjelman.

Vierailija
39/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoin tänään Areenasta lyhyen ohjelman nimeltä Star shaped scar.

Olen tullut viime aikoina itkuherkemmäksi. Ja eri ihmisillä itku tulee muutenkin helpommin kuin toisilla. Eli asian itkettävyys ei ole kiinni vain kohteesta, vaan siitä miten helposti kokijalle tulee kyyneleet. Joku ei itke edes rakkaimpansa hautajaisissa, kun taas joku voi itkeä lähes päivittäin, vaikkei hätää olekaan. Itkemisestä tai sen puutteesta ei siis voi suoraan päätellä, miten paha olo on.

Vierailija
40/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonut tuota videotasi. Yleensä ihmettelen miksi ihmeessä ihmiset katsoo jotain eläinvideoita jossa eläimet kärsii jostain. Tää ei mee vaan mun jakeluuni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi