Mille/miksi itkit viimeksi?
Itse eläinvideoille. Yksi oli tämä alle minuutin:
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista, en varmaankaan 10 vuoteen ole itkenyt.
En usko, kummiskin itkenyt.
No ei ole pakko uskoa. Lääkkeet tekee sen että itkeminen on jopa miltei mahdotonta.
Sama vika, masislääkkeet tehneet varmaan tuhoa johonkin aivojen osaan. Välitän kyllä ihmisistä ja eläimistä ja tunnen surua ja myötätuntoa, mutta itkua vaan ei tule vaikka kuka kuolisi tai tapahtuisi mitä.
Eilen tai joku päivä, kun tv:ssä näytettiin jotain liikuttavaa. Sitä ennen perjantaina Voicea katsoessa vollotin ihan valtoimenaan.
Äidin hautajaisissa kolme vuotta sitten.
Siskoni ilkeydelle leskiäitiämme kohtaan.
TV:stä tuli lauantaina Inside Out -lastenlefffa. Itkin. Nolottaa.
Tänään itkin. Elämä tuntuu olevan jollain tavalla paskaa koko ajan. Vähän väliä vastoinkäymisiä ja tuntuu etten jaksa enää.
Syy sille miksi itkin tänään on nimenomaan nuo jatkuvat vastoinkäymiset, ja se että pelkään että minulla on rintasyöpä. Tai siis oikeastaan jos on, niin pelkään että siihen riittää hoidoksi pelkkä kasvaimen poisto ja sillä selvä. Haluaisin oikeasti kuolla. En jaksa enää. Lääkäriaika vasta tulossa. Toivottavasti se on aggressiivinen ja jo levinnyt syöpä ja elän max 2 vuotta.
Ystäväni teki joulunpyjien jälkeen itsemurhan
Gradulleni. Saattaa kuulostaa mitättömältä, mutta olin tehnyt sitä jo pitkään kokopäiväisesti, yöhön asti ja sitten piti vielä kauheassa kiireessä alkaa säätää sivuasetusten kanssa, eivätkä ne vain ottaneet toimiakseen. Itku siinä turhautumisessa sitten pääsi. Nyt on kuitenkin palautettu, kiitos ja ylistys.
Tän päivän Tuhkimotarinoita mitä kuuluu nyt jaksolle
Eilen itken, kun katsoin erästä elokuvaa. Käsitteli paljon sellaisia asioita mitä itsekin olen joutunut kokemaan ( kiusaaminen, yksinäisyys) ja se toi nämä mieleen. Sen lisäksi se toi taas mieleeni erään ihmisen johon pitkään pidin yhteyttä, mutta sitten se jäi. Kaipaan häntä joka päivä ja tämäkin saa välillä itkemään.Tuskin näen häntä enää koskaan. Näiden syiden takia itken melko usein. Välillä en edes tiedä mille itken.
Kun näin tulevan poikani ultrassa.
Hautajaisissa. Ei ollut läheinen ihminen, mutta kauniit virret ja puheet taivaasta ja enkeleistä liikuttivat.
Eilen kun katsoin Voice Of Finlandia, kun se syyrialainen nainen lauloi ja kun katsoin Elossa 24 h ohjelman.
Kun katsoin tänään Areenasta lyhyen ohjelman nimeltä Star shaped scar.
Olen tullut viime aikoina itkuherkemmäksi. Ja eri ihmisillä itku tulee muutenkin helpommin kuin toisilla. Eli asian itkettävyys ei ole kiinni vain kohteesta, vaan siitä miten helposti kokijalle tulee kyyneleet. Joku ei itke edes rakkaimpansa hautajaisissa, kun taas joku voi itkeä lähes päivittäin, vaikkei hätää olekaan. Itkemisestä tai sen puutteesta ei siis voi suoraan päätellä, miten paha olo on.
En katsonut tuota videotasi. Yleensä ihmettelen miksi ihmeessä ihmiset katsoo jotain eläinvideoita jossa eläimet kärsii jostain. Tää ei mee vaan mun jakeluuni.
Vein esikoisen tällä viikolla ensimmäistä kertaa päivähoitoon työpäivän ajaksi. Kyllähän siinä itku tuli itselläkin, kun sulki oven hädissään itkevän lapsen edestä ja lähti itse töihin.