Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mille/miksi itkit viimeksi?

Vierailija
08.01.2019 |

Itse eläinvideoille. Yksi oli tämä alle minuutin:

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

I

Vierailija
62/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen itkenyt elämääni, masennusta ja ahdistusta jotka eivät ikinä helpota. Haluaisin kuolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että en osaa luottaa ihmisiin tai itseeni juurikaan.

Vierailija
64/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään. Mies tuhahtelee, huokailee ja mykkäkouluilee, koska ei usko, että olen sairaana. 38,5 c kuumetta ja heikottaa, kuulemma olen vain laiska. Itsehän heittäytyy jo pikkuflunssasta kuin kuoleman kieliin, nyt ei ymmärrystä riitä mulle ollenkaan silti.

Vierailija
65/112 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama päivä sitten. Minulla on syöpä joka on hyvin hallinnassa ei etäpesäkkeitä tms, joten tilanne siinä mielessä varsin hyvä.

Itkin kun käytän erästä täsmälääkettä juuri tämän tyyppiseen syöpään, ja sivuvaikutuksena siinä on välillä todella h-vetilliset kivut kasvaimen kohdalla. Olen itsepäisesti yrittänyt pärjätä apteekin särkylääkkeillä mutta nyt sain onkologilta vahvempia joita en millään olisi halunnut, mutta se kipu on niin kamala että on pakko.

Kipu tarkoittaa sitä, että lääke käy kasvaimen kimppuun ja tarkoitus pienentää sitä niin että voidaan leikata tulevaisuudessa. Siksi jaksan kestää kivut, mutta vaikka minulla on korkea kipukynnys niin itken välillä ja vaivun pohjattomaan epätoivoon sen kivun kourissa. Otan kipulääkkeen vasta kun ihan pakko.

Vierailija
66/112 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna itkin autossa kun Village People lauloi "Go west"

Ei se laulu, vaan tämä turhauttava elämäntilanne + lyriikat siitä miten jossain on vapaus ja onni.

Vierailija
67/112 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itkeskelevää sorttia enkä suuremmin pidä kotimaisista elokuvista, mutta pari päivää sitten katsoin elokuvan Kivenpyörittäjän Kylä. Sen olis varmaan tarkoitus olla ns. maalaiskomedia ja ajankuvausta, mutta aina kun se kivenpyörittäjä ilmestyi kuvaan aloin niiskuttaa kun säälitti sen elämä. Ja nyt näköjään niiskututtaa jo sen ajatteleminenkin.😢

Vierailija
68/112 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

C

Vierailija
69/112 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuuttani, tissittömyyttäni ja yksinäisyyttäni itkin syys-marraskuussa lähes joka päivä monta kertaa päivässä, nyt sellainen lääkitys että ei tule itkua vaikka kävisi mitä.

Vierailija
70/112 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna itkin ikävääni kun tytär laittoi kuvan perheestään maailman toisella puolella.

Haluaisin niin puristaa hänet syliini.....

71/112 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama päivä sitten sain tietää, että yksi Youtube-kanavan pitäjä, jonka videoita olen katsellut silloin tällöin jo useita vuosia, on sairastunut haimasyöpään, joka on huonoennusteisin syöpäsairaus. Valitettavasti hänen sairautensa diagnosoitiin kaiken lisäksi myöhään.

Odotin, että muutaman kuukauden kestäneelle hiljaiselolle oli iloinen syy, ja niin odottivat monet muutkin, sillä viimeisellä videolla hänen nimettömäänsä oli ilmestynyt sormus. Tämän vuoksi päivitysvideon uutinen oli melkein shokki minulle. Kyseinen henkilö on nuorehko (alle 50) sekä nähdäkseni terveellisesti elänyt.

Vierailija
72/112 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä etten koskaan saa kulkea käsikkäin erään miehen kanssa kesäiltoina. Nuuhkia kesän tuoksuja ja nauttia maisemista. En koskaan enää saa nauttia hänen ihanasta seurastaan ja huumorista. Siitä kutkuttavasta tunteesta hänen lähellään...

Vierailija
73/112 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään. Kuukautiset alkoi, suru aiemmasta keskenmenosta ja siitä ettei kumppani halua lapsia

Vierailija
74/112 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

C

Vierailija
75/112 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
76/112 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokun hahmo kuoli Netflix -sarjassa :(

Vierailija
77/112 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään olen itkenyt elämääni, masennusta ja ahdistusta jotka eivät ikinä helpota. Haluaisin kuolla.

Mulla on sama tilanne. Tsemppiä sulle!

Vierailija
78/112 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stan Leen kuolema

Vierailija
79/112 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematonta sotilasta katsoessa tässä lähipäivinä silmiä kirveli useampaankin otteeseen ja yhdessä kohdassa sitten itkinkin.

Vierailija
80/112 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin juuri mielenkiintoiseen ammattiin, mutta sähköpostiin kilahtelee työnantajilta vain "valitettavasti valintamme ei kohdistunut sinuun" -viestejä. Samaan aikaan entiset opiskelukaverit postailevat instaan iloisia naamoja ja skumppapullon kuvia, kun juhlitaan vakituisen työpaikan saamista.

Kyllä se vähän pistää itkettämään.