Mille/miksi itkit viimeksi?
Itse eläinvideoille. Yksi oli tämä alle minuutin:
Kommentit (112)
Sille kun mieheni läpsäisi minua kivuliaasti selkään, sekä levitti keittiössä tavaroita ja ruokaa pitkin lattioita, hänen mielestään en tee kotona tarpeeksi töitä. Kaikki pitäisi olla tip top. Minulla on raskausmyrkytys ja olen sen vuoksi väsynyt, en jaksa kovin raskaita töitä tehdä koko päivää. Käyn töissä kuten hänkin, mutta hän ei kotitöitä tee, kaikki on minun kontollani. Miksi pitää sotkea lisää jos ei ole tarpeeksi puhdasta, en vaik jaksa enää.
Tanskalainen nainen kertoi youtubesta taistelustaan saada levinnyt rintasyöpä diagnosoiduksi ja itku tuli mullakin kun viimeinkin joku ultraaja otti hänet vakavasti. Tanskassa on joku sellainen älytön sääntö, että jos olet alle 35 v tutkimuksiin ei pääse kuin vasta ties miten pitkän ajan kuluttua vaikka olisi mitä oireita.
Vierailija kirjoitti:
Sille kun mieheni läpsäisi minua kivuliaasti selkään, sekä levitti keittiössä tavaroita ja ruokaa pitkin lattioita, hänen mielestään en tee kotona tarpeeksi töitä. Kaikki pitäisi olla tip top. Minulla on raskausmyrkytys ja olen sen vuoksi väsynyt, en jaksa kovin raskaita töitä tehdä koko päivää. Käyn töissä kuten hänkin, mutta hän ei kotitöitä tee, kaikki on minun kontollani. Miksi pitää sotkea lisää jos ei ole tarpeeksi puhdasta, en vaik jaksa enää.
Tässä kohtaa tulee melkein itku tulevan lapsesi puolesta ja mitä järkyttäväö helvettiä hänen elämä tulee olemaan. Turha varmaan pyytääkään että edes harkitsisit lähtemistä. JA VÄHÄN ÄKKIÄ.
Varmaan työnohjauksessa potilaan vuoksi. Sitä ennen monta kertaa kun ystävä menetti vauvan. Tai no naurusta itkin tänään töissä, mustaa huumoria, ja usein lasten jutut nostaa vedet silmiin (liikutuksesta/ilosta) mutta se ei ole "itkemistä".
Äsken tuli tippa vkisin lenssiin kun muija katto tv:stä jtn jossa kaksospojista toinen oli jäänyt auton alle ja kuoli. Katoin sivusta ja ITKIN. Jäin kiinni. m-51
Vierailija kirjoitti:
Äsken tuli tippa vkisin lenssiin kun muija katto tv:stä jtn jossa kaksospojista toinen oli jäänyt auton alle ja kuoli. Katoin sivusta ja ITKIN. Jäin kiinni. m-51
Ihana
Kun en saanut pillua tyttikseltä. :(((
Itkin taas tänään sitä, kun kohta on 5 viikkoa kulunut ja saan taas leikkauksen jälkeen itse nostaa oman vauvani syliini. Tuntuu kuin kuukausia olisi kulunut. Voi luoja, että voi ikävöidä tavallista arkea niin paljon!! Lauantaina aamulla nostan sen pikku-mussukan syliini pinnasängystä, istun oman sänkyni laidalle ja itken taas - onnesta! Taidan myös vähän pyörähdellä vauva sylissäni!
Tänään useamman kerran vähäsen, ennen kuin sain taas rakennettua välinpitämättömyyden muurin takaisin, jotta kämppis ei huomaa. Helvetillinen ahdistus ollut monta päivää, ahdistaa taas huomenna mennä kouluun, kun alkaa uusi kurssi, johon todennäköisesti kuuluu jokin isompi ryhmätyö, eikä kukaan halua ottaa minua ryhmäänsä ja sitten varmaan jätän kurssin kesken. Ja nyt taas itken kun piti ajatella asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Tänään useamman kerran vähäsen, ennen kuin sain taas rakennettua välinpitämättömyyden muurin takaisin, jotta kämppis ei huomaa. Helvetillinen ahdistus ollut monta päivää, ahdistaa taas huomenna mennä kouluun, kun alkaa uusi kurssi, johon todennäköisesti kuuluu jokin isompi ryhmätyö, eikä kukaan halua ottaa minua ryhmäänsä ja sitten varmaan jätän kurssin kesken. Ja nyt taas itken kun piti ajatella asiaa.
I feel you
Tänään illalla itkin, kun sisko hakee huomenna yliopistoon ja tajusin vasta nyt että hän ihan oikeasti joutuu kohta muuttamaan. Olemme todella läheisiä ja sisko on myös paras ystäväni, joten surettaa että hänen täytyy lähteä. <3 ):
Olen mies joten en itke ikinä. Itkeminen on neitejä varten.
Vierailija kirjoitti:
Kun täällä on puhuttu toksisesta maskuliinisuudesta niin tässä on sitä in action.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä jos OIKEASTI mun mies ITKISI. Jättäisin sen SAATAN*N SIAN aika nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun täällä on puhuttu toksisesta maskuliinisuudesta niin tässä on sitä in action.
Tunteilu on naisia varten. Tosimies ei itke eikä näytä tunteitaan.
Video oli oikein kaunis ja rauhaisa. Hyvää matkaa kissa vehreämmille niityille.