Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mille/miksi itkit viimeksi?

Vierailija
08.01.2019 |

Itse eläinvideoille. Yksi oli tämä alle minuutin:

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katsonut tuota videotasi. Yleensä ihmettelen miksi ihmeessä ihmiset katsoo jotain eläinvideoita jossa eläimet kärsii jostain. Tää ei mee vaan mun jakeluuni.

Video oli oikein kaunis ja rauhaisa. Hyvää matkaa kissa vehreämmille niityille.

Vierailija
42/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille kun mieheni läpsäisi minua kivuliaasti selkään, sekä levitti keittiössä tavaroita ja ruokaa pitkin lattioita, hänen mielestään en tee kotona tarpeeksi töitä. Kaikki pitäisi olla tip top. Minulla on raskausmyrkytys ja olen sen vuoksi väsynyt, en jaksa kovin raskaita töitä tehdä koko päivää. Käyn töissä kuten hänkin, mutta hän ei kotitöitä tee, kaikki on minun kontollani. Miksi pitää sotkea lisää jos ei ole tarpeeksi puhdasta, en vaik jaksa enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskalainen nainen kertoi youtubesta taistelustaan saada levinnyt rintasyöpä diagnosoiduksi ja itku tuli mullakin kun viimeinkin joku ultraaja otti hänet vakavasti. Tanskassa on joku sellainen älytön sääntö, että jos olet alle 35 v tutkimuksiin ei pääse kuin vasta ties miten pitkän ajan kuluttua vaikka olisi mitä oireita.

Vierailija
44/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sille kun mieheni läpsäisi minua kivuliaasti selkään, sekä levitti keittiössä tavaroita ja ruokaa pitkin lattioita, hänen mielestään en tee kotona tarpeeksi töitä. Kaikki pitäisi olla tip top. Minulla on raskausmyrkytys ja olen sen vuoksi väsynyt, en jaksa kovin raskaita töitä tehdä koko päivää. Käyn töissä kuten hänkin, mutta hän ei kotitöitä tee, kaikki on minun kontollani. Miksi pitää sotkea lisää jos ei ole tarpeeksi puhdasta, en vaik jaksa enää.

Tässä kohtaa tulee melkein itku tulevan lapsesi puolesta ja mitä järkyttäväö helvettiä hänen elämä tulee olemaan. Turha varmaan pyytääkään että edes harkitsisit lähtemistä. JA VÄHÄN ÄKKIÄ.

Vierailija
45/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

🕯️

Vierailija
46/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan työnohjauksessa potilaan vuoksi. Sitä ennen monta kertaa kun ystävä menetti vauvan. Tai no naurusta itkin tänään töissä, mustaa huumoria, ja usein lasten jutut nostaa vedet silmiin (liikutuksesta/ilosta) mutta se ei ole "itkemistä".

Vierailija
47/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken tuli tippa vkisin lenssiin kun muija katto tv:stä jtn jossa kaksospojista toinen oli jäänyt auton alle ja kuoli. Katoin sivusta ja ITKIN. Jäin kiinni. m-51

Vierailija
48/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äsken tuli tippa vkisin lenssiin kun muija katto tv:stä jtn jossa kaksospojista toinen oli jäänyt auton alle ja kuoli. Katoin sivusta ja ITKIN. Jäin kiinni. m-51

Ihana

Vierailija
49/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en saanut pillua tyttikseltä. :(((

Vierailija
50/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ö

Vierailija
51/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin taas tänään sitä, kun kohta on 5 viikkoa kulunut ja saan taas leikkauksen jälkeen itse nostaa oman vauvani syliini. Tuntuu kuin kuukausia olisi kulunut. Voi luoja, että voi ikävöidä tavallista arkea niin paljon!! Lauantaina aamulla nostan sen pikku-mussukan syliini pinnasängystä, istun oman sänkyni laidalle ja itken taas - onnesta! Taidan myös vähän pyörähdellä vauva sylissäni!

Vierailija
52/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään useamman kerran vähäsen, ennen kuin sain taas rakennettua välinpitämättömyyden muurin takaisin, jotta kämppis ei huomaa. Helvetillinen ahdistus ollut monta päivää, ahdistaa taas huomenna mennä kouluun, kun alkaa uusi kurssi, johon todennäköisesti kuuluu jokin isompi ryhmätyö, eikä kukaan halua ottaa minua ryhmäänsä ja sitten varmaan jätän kurssin kesken. Ja nyt taas itken kun piti ajatella asiaa.

Vierailija
53/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään useamman kerran vähäsen, ennen kuin sain taas rakennettua välinpitämättömyyden muurin takaisin, jotta kämppis ei huomaa. Helvetillinen ahdistus ollut monta päivää, ahdistaa taas huomenna mennä kouluun, kun alkaa uusi kurssi, johon todennäköisesti kuuluu jokin isompi ryhmätyö, eikä kukaan halua ottaa minua ryhmäänsä ja sitten varmaan jätän kurssin kesken. Ja nyt taas itken kun piti ajatella asiaa.

I feel you

Vierailija
54/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään illalla itkin, kun sisko hakee huomenna yliopistoon ja tajusin vasta nyt että hän ihan oikeasti joutuu kohta muuttamaan. Olemme todella läheisiä ja sisko on myös paras ystäväni, joten surettaa että hänen täytyy lähteä. <3 ):

Vierailija
55/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies joten en itke ikinä. Itkeminen on neitejä varten.

Vierailija
56/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä on puhuttu toksisesta maskuliinisuudesta niin tässä on sitä in action.

Vierailija
57/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ä

Vierailija
58/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä jos OIKEASTI mun mies ITKISI. Jättäisin sen SAATAN*N SIAN aika nopeasti.

Vierailija
59/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä on puhuttu toksisesta maskuliinisuudesta niin tässä on sitä in action.

Tunteilu on naisia varten. Tosimies ei itke eikä näytä tunteitaan.

Vierailija
60/112 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi