Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkitsen itseni alkoholilla

Vierailija
08.01.2019 |

kärsin masennuksesta ja pahasta ahdistuneisuudesta jota lääkitsen alkoholilla. Ilman alkoholia ei pysty tekemään mitään makaa vaan sängyssä koko päivän, hyvä jos pystyy mitää syömään. Lääkärit ei määrää bentsoja koska päihdetausta ja mitään paskoja masennuslääkkeitä ja ketipinoreita en ala syömään ja niitä tuntuvat vaan nykyisin määräävään. Paska homma ei tässä kai auta kun dokata kun ei bentsoja mistään saa paitsi katukaupasta ja siellähän ne maksaa paljon.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene mieluummin kävelylle johonkin virtavesistöön.

Vierailija
2/16 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina hyvä, bentso parempi, mutta pilvi paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä viina auttaa vitutukseen. On tästä itse kullakin ihan omakohtaista kokemusta. Mutta viinanjuonnissa on muistettava kohtuus, ettei se muutu vitutuksen aiheuttajaksi.

Vierailija
4/16 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä puolestaan unohdin ostaa kaljaa. Vttu.

Vierailija
5/16 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo on mahdollista? Onko sinulla dementia?

Vierailija
6/16 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo on mahdollista? Onko sinulla dementia?

En kanssa ymmärrä tosiaan.

Vierailija
7/16 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ei määrää ilman päihdetaustaakaan bentsoja. Mikä helvetti näitä lääkäreitä oikein vaivaa? Eihän niitä lääkkeitä pidäkään popsia kuin nameja, mutta kohtuudella käytettynä, moni saisi niistä apua. Edes nukahduslääkkeitä ei tahdo saada. Olenkohan kysynyt oikeasta paikasta.

Vierailija
8/16 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteen heikkoutta.

Vierailija
9/16 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää yksityiselle lääkärille. Noi tk lääkärit ei kirjoita just kun jotai masennuslääkkeitä.

Vierailija
10/16 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yskänlääkettä

Vierailija
11/16 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina masentaa, juot masennukseen, masennut lisää. Kannattaako?

Vierailija
12/16 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä selvisin aikoinaan nuoruuden paniikkihäiriön ja masennuksen läpi alkoholin voimin. En olisi mitnekään pystynyt esim. opiskelemaan ilman. Viina vaan oli mulle kaikkein tehokkain paniikkikohtausten ennaltaehkäisijä ja lääke, ja myös masentuneena sen avulla jaksoi esim. lukea tentteihin vaikka muuten ei pystynyt mitenkään pakottamaan itseään siihen. 

Itsestään sitten ajallaan multa meni masennus ja paniikkihäiriö ohi ja pystyin lopettamaan viinalääkityksen ja juomaan kuten muutkin, silloin kun haluan juhlia tai tulla muuten känniin. Ei mulle kyllä ollut mitään ihmeempää haittaa siitä alkoholilääkityksestä, en tullut riippuvaiseksi tms.

Vierailija
13/16 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän juuri mitään muutakaan osteta enää nykyään (katu)kaupasta.

Vierailija
14/16 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseaiheutetut vaivat on yliarvostettuja. Toivottavasti et kuormita yhteiskuntaa.

Vierailija
15/16 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen samanlainen. Bentsot auttaisi, mielialalääkkeet vain pilaavat aivotoiminnan. Bentsoja määrätään harvoin ja hyvin nihkeästi. Edellisestä mielialalääkkeestä (essitalopraami) kesti vieroittautua 6kk. 6kk vieroitusoireita kärsineenä, en halua kokea niitä enää koskaan uudestaan, joten suhtaudun SSRI-lääkkeisiin hyvin varauksella. Ketipinor on kokeiltu, se ei sopinut alkuunkaan.

Jokainen päivä on ahdistuksen kanssa tappelua. Ensi kuussa on lääkäriin varattu aika. Elämä on pelkkää sinnittelyä.

N30

Vierailija
16/16 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun aika helvetisti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi