Mistä löytää taloudellisesti tasa-arvoinen nainen
Hieman hassua tälläistä on täällä kysellä, mutta jos jotain vinkiä saisi...
Tosiaan olen alta nelikymppinen taloudellisesti riippumaton mies, jolle vapaa-aika on tärkeää ja harrastukset. En siis vietä päiviäni töissä vaan itseani kiinostavien harrastusten parissa. Ainut työksi laskettava harrastus, on perintötilan hoitaminen, joka ei ole 8h/5pvä 11kk/v.
Mutta siihen ongelmaan....
Se ongelma ei ole niinkään se seuran löytäminen vaan taloudellisesti tasa-arvoisen naisen löytyminen jolla olisi vapaa-aikaa matkustella yhdessä ja harrastaa yhdessä.
Tässä viime vuosina on ollut muutamia lyhyitä suhteita. Ovat vaan kaatuneet siihen, että ne naiset jolla olis varaa olla vapaalla ja maksaa omat kulunsa, niin ovat paljastuneet kiireiseksi uraohjuksisksi. sitä vapaata on lopulta todella vähän. Ja muutamia on lopulta alkanut harmittamaan minun vapaa elämäni.
Kyllähän niitä siipeilijöitä riittäisi mutta sellaista en halua alkaa elättämään (kahdesta riittävä kokemus).
Sitten tulemme tähän vielä suurempaan ongelmaan. Lapset
Niitä en kaipaa parisuhteeseen, En ole mikään lasten vihaaja, tulen oikeen hyvinki toimeen sisarusteni lasten kanssa ja vietetään mukavaa aikaa heidän kanssaan.
Tässä kun alkaa tuo neljäkymppiä lähestyä, niin oman ikäluokan lapsettomat naiset alkava vähetä. Ja se että tämän ikäinen nainen on ilman lapsia, siihen on jokin syy... On varmastikkin ihan normaaleja seassa, mutta ne helmet tuppaavat hukkumaan.
Ja ne lapsettomat alle kolmekymppiset naiset ei juurikaan syty meistä sedistä (ihan vaan tiedoksi muille miehille)
Mistäkö sitten olen katsonut. Tinder ja treffisivut on kokeiltu. Olen käynyt jopa tälläisellä sinkku matkalla ja ihan perinteisellä seuramatkoillakin. Salilla pitänyt silmät auki , mutten pidä siellä iskemistä mitenkään soveliaan. Baareissa en käy juurikaan. (alkoholiton)
Kaveri sai joskus ylipuhuttua ihan perinteisiin lavatansseihin.
Harrastuksista ei löydy kuin miehiä :)
Kommentit (117)
karl von essenhaus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehet väittävät naisia nirsoiksi... Eihän aloittajalla ole realismin häivääkään.
Paras oli kohta lapsettomuus-vaatimuksesta ja perään toteamus että lapsettomat naiset ovat epänormaaleja :D
Aika paljon palstalla on kyllä näitä upporikkaita miehiä joiden rahoja naiset jahtaavat.
mainitsinkin jo että tämä kalahtaa johonkin (nyt useampaan). Se oli että siihen on syynsä miksi nainen on lapseton. Nämä on mielestäni se ettei ole se elämänhallinta kohdillaan, omaan elämään ei haluta mitään ylimääräistä rasitetta vaan se täytetään muulla kiireellä ( työ, harrastus..) . ja sitten on se ettei sitä ole kumppania ole löytynyt kenen kanssa haluttaisiin se lapsi. ja kuten sanoin että sieltä seasta voi löytyä se helmi.
Siitä lukemastaan löytää sen minkä haluaa itse ymmärtää.
Mitä ihmettä hoet tuosta kalahtamisesta? Sinä hyökkäät ihmisten kimppuun ja sitten huudat että "nyt kalahti, nyt kalahti!!!". Mikä järki tuossa on? Kun alat tahallasi ärsyttää ihmisiä, saat ärtyneitä ihmisiä. Ja sitten kitiset siitä. Eli "kalahti" se sinuunkin, mitä jokainen osasi odottaakin.
Loppu tekstisi on niin huonosti kirjoitettu, että en kommentoi sitä. En jaksa tankata huonoa tekstiä.
Ja siltä varalta että alat taas ilakoida kalahtamisesta: kyllä, minua ärsyttävät typerykset, jotka suututtavat ihmisiä tietoisesti ja sitten ällistelevät silmät pyöreinä kun ihmiset suuttuivat.
Tiedä sitten onko tästä apua, mutta tosiaan en asu tilallani. Se on lähinnä kakkos/kesä -asunto.
Ja olen ihan tietoinen näistä kriiteireistä mitä olen itselleni asettanut. näihin kriteereihin sopivia naisia on vähän mutta olemassa.
ja se on ihan tosiaasia etten muistuta kreikkalaista jumalaa, etten sillä ulkonäöllä ketään hurmaa.
Ja niitä naisia on vielä vähemmän jos vaadittaisiin samat miellenkiinnon kohteet. Kummallakin voi olla ne omat miellenkiinnonkohteet ja mieltymykset matkustukseen, sitten niitä voisi sopivalla tavalla yhdistellä. tai keksiä uusia ja miksei myös tutustua siihen toisen mieltymyksiin.
Omat mieltymykset on erämatkailussa ja seikkailussa ja moottoriurheilussa. Ja näiden yhdistelmissä.
Tämähän muuttuu vain paremmaksi koko ajan :D
Olen 41-vuotias lapseton ja taloudellisesti riippumaton ( perintö). Matkustan noin 8kk vuodessa, teen töitä n.4 kk Suomessa ammattitaitoani ylläpitäen, lisäksi opiskelen verkko-opintoja. Ei lapsia, ei lemmikkejä. Pieni omistusasunto pk-seudulla. On erittäin vaikeaa ylläpitää suhdetta, kun haluan matkustaa välillä myös yksin ja töitä tehdessäni saatan tehdä pitkiäkin työputkia. Lisäksi en ole kiinnostunut miehistä, jotka ovat pihejä ja vouhkaavat tasa-arvoisesta suhteesta. Tapaan mielelläni miehiä, jotka pyytävät illalliselle (ja maksavat myös), järkkäävät yllätyksiä esim. yksi mies järjesteli ja maksoi meille molemmille Välimeren risteilyn. Itse muistin häntä tarjoamalla eräällä yhteisellä reissulla hintavan kalastusretken. Jos mies laskee kaikki kulut puoliksi, niin on mielestäni pihi ja todella turn off. Lisäksi mainitsen,että tavatessa miehet saattavat olla itsenäisiä, mutta valuvat aika nopeasti passattavien moodiin. Parhaimpia treffailu -ja seurustelukumppaneita ovat olleet englantilaiset, jenkit ja australialaiset. Suomesta saattaa löytyä joskus 50+ helmi, joka antaa naisen olla naisellinen nainen. En kaipaa pitkää vakituista suhdetta. Deittailu ja kevyt seurustelu riittää.
Vähän juntturalta kyllä vaikutat kirjoitustesi perusteella. Oletko peräkammarin poika, joka peri vanhempansa tai voitti lotossa? Omavaraisiin naisiin ei tuollainen vetoa lainkaan, he mieluummin ottavat jonkun komean kaupunkilaisen kullankaivajan elätikseen kuin ryhtyvät "tasa-arvoiseen suhteeseen " jonkun rikkaan landepaukun kanssa, jonka vapaa-aika kuluu todennäköisesti jonkun junttiharrastuksen parissa.
Alle nelikymppisiä, omavaraisia, lapsettomia naisia, joita ei kumppanin kouluttamattomuus tai perähikiällä asuminen haittaa, lie Suomessa ehkä kaksi tai kolme. Yleensä omavaraisilla naisilla on melko korkeat standardit: puolison pitää olla jollain tavalla lahjakas tai katseenkestävä, ja toki muidenkin toiveiden on osuttava yksiin. Maaseudulla asuminen on jo monelle kauhistus. Etsipä joku tyhmähkö ja valmiiksi maho perijätär, jota ei ole ulkonäölläkään siunattu. Lika barn leka bäst.
Ap kuulostaa ennen kaikkea saidalta mieheltä. Kovin moni nainen ei sellaisista innostu, joten ehkä se on syy sinkkuna pysymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ap kuulostaa ennen kaikkea saidalta mieheltä. Kovin moni nainen ei sellaisista innostu, joten ehkä se on syy sinkkuna pysymiseen.
Varakasta naista hän etsii todennäköisesti siksi, että pääsisi elämään naisen siivellä. Tuntuu olevan aika yleistä miehillä, jotka ovat onnistuneet haalimaan hieman varallisuutta. Palstalta saa välillä lukea uskomattomia tarinoita.
Eti joku nainen, joka on periny rahansa. :DD Joko toi tai sitten alat elättämään.. mitä muutakaan vaihtoehtoa on?? :D
Mäki etin miestä, joka on rikkaampi ku mä. :D Siihen ei onneks paljoa vaadita. .ja sit viel ei-pidi luonne ku antelias luonne.. sellasta miestä etin. . ja niitä kyl oikeestikki on. :D
Oon ite sen verrn köyhä, ettei mun oo järkee ettii yhtä köyhää. Ja rikkaammaks tuun ehkä joskus jos saan perinnön , en lottoakkaan. ja siihen voi mennä ikuisuus. :D
Mä en nää tota epätasa-arvosena, jos rikkaampi mies maksaa enemmän kuluista. Kyllähän köyhä saa tukiaki. ei se oo köyhän vika, jos sillä ei ole jotain isoo perintöö saatuna.
Tiedä sitten onko tästä apua, mutta tosiaan en asu tilallani. Se on lähinnä kakkos/kesä -asunto.
Ja olen ihan tietoinen näistä kriiteireistä mitä olen itselleni asettanut. näihin kriteereihin sopivia naisia on vähän mutta olemassa.
ja se on ihan tosiaasia etten muistuta kreikkalaista jumalaa, etten sillä ulkonäöllä ketään hurmaa.
Ja niitä naisia on vielä vähemmän jos vaadittaisiin samat miellenkiinnon kohteet. Kummallakin voi olla ne omat miellenkiinnonkohteet ja mieltymykset matkustukseen, sitten niitä voisi sopivalla tavalla yhdistellä. tai keksiä uusia ja miksei myös tutustua siihen toisen mieltymyksiin.
Omat mieltymykset on erämatkailussa ja seikkailussa ja moottoriurheilussa. Ja näiden yhdistelmissä.
Miksi naisen jolla on omat mieltymykset pitäisi tutustua sinun mieltymyksiisi?
Millaisia matkoja haluat tehdä ja millaista tulotasoa vaadit? Onko mikään välimuoto tuosta siipeilijästä ja osingoilla/jättiperinnöllä eläjästä mahdollinen - onko katastrofi maksaa matkoista vähän enemmän ja tarjota illallinen silloin tällöin, jos nainen tekee hyväpalkkaista työtä osa-aikaisena ja on siis käytännössä keskituloinen? Ja osallistuu siis maksukykynsä mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka siksi että laajentusi se maailmankuva ja tietäisit mitä se äijä puuhastelee.
Toimis varmaan toisinkin päin ja varmaan tarkotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekäistä kaksinaismoralististä nykynaisista et tule itsellesi kumppania löytämään. Näille tasa-arvoisille naisille tasa-arvo on sitä, että voivat vahvoina vaatia paljon tekemättä mitään esim. vastaamaan kuluista edes puoliksi.
Miehistä tasa-arvo raha-asioissa on nykyään sitä että kun saadaan YHTEISIÄ lapsia ja nainen on äitiyslomalla, mies elelee yksin omalla täydellä palkallaan herroiksi ja äiti ja lapset kituuttavat vieressä pienellä äitiyspäivärahalla kun mieshän ei ala kenenkään elättäjäksi! Ei sitten käy mielessä että ne on miehenkin lapsia ja puoliso joutuu uhraamaan oman uransa ja taloutensa että mies saa pitää yllä kulissia ja elää mukavasti omilla rahoillaan. Sitten ihmetellään kun suomalaiset eivät tee lapsia.
No, eivät nuo naiset ole sen parempia kun pitävät itsestään selvänä että he hoitavat lapset. Kaiken huippu oli nainen joka valitti palstalla että hänen työtön miehensä ei hae töitä ja elätä häntä kun nainen on äitiyslomalla omasta työstään. Nainen ilmoitti "ansaitsevansa" pitkän äitiysloman, mies ei osaa lasta hoitaa.
Vaikka en sovikaan millään muotoa etsimääsi naiseen niin silti aloitus oli viihdyttävä ja pojot siitä että uskalsit tehdä sen. Jäi toki minuakin mietityttämään että miten (vapaaehtoisesti) lapseton nainen on melkenpä mielenterveysongelmainen ja lapseton mies on vain tehnyt omat valintansa (oletettavasti rationaalisista tai mukavuussyistä).
Vierailija kirjoitti:
Millaisia matkoja haluat tehdä ja millaista tulotasoa vaadit? Onko mikään välimuoto tuosta siipeilijästä ja osingoilla/jättiperinnöllä eläjästä mahdollinen - onko katastrofi maksaa matkoista vähän enemmän ja tarjota illallinen silloin tällöin, jos nainen tekee hyväpalkkaista työtä osa-aikaisena ja on siis käytännössä keskituloinen? Ja osallistuu siis maksukykynsä mukaan?
Noiden välimuoto on koettu, lopulta se vapaa-aika on koitunut harmitukseksi. Jos homma toimii niin ei ole pois suljettu vaihtoehto ( ei kuitenkaan se ykkönen)
Kaikkia on tehty, seuramatka rantalomakohteessa erämaavaellukseen. mootoripyörä roadtrippejä, safareita soralla ja lumella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka siksi että laajentusi se maailmankuva ja tietäisit mitä se äijä puuhastelee.
Toimis varmaan toisinkin päin ja varmaan tarkotus.
Ketjun perusteella en ole ollenkaan vakuuttunut että aloittaja pystyisi tarjoamaan maailmankuvan laajentamista itsenäiselle naiselle joka on tottunut matkustamaan omilla rahoilla. Pikemmin aloittaja kaipaa sitä että hän saisi maailmankuvaansa avarammaksi. Sitä laajentamaan taas itsenäinen omillaan pärjäävä nainen ei lähde tekemään saamatta vastaavasti jotakin myös itselleen. Mitä se mahtaisi olla on keskustelun perusteella jäänyt enemmän kuin epäselväksi.
Me, jotka sovimme kuvaukseesi, olemme jo naimisissa emmekä aio vaihtaa. Mutta on meitäkin olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekäistä kaksinaismoralististä nykynaisista et tule itsellesi kumppania löytämään. Näille tasa-arvoisille naisille tasa-arvo on sitä, että voivat vahvoina vaatia paljon tekemättä mitään esim. vastaamaan kuluista edes puoliksi.
Miehistä tasa-arvo raha-asioissa on nykyään sitä että kun saadaan YHTEISIÄ lapsia ja nainen on äitiyslomalla, mies elelee yksin omalla täydellä palkallaan herroiksi ja äiti ja lapset kituuttavat vieressä pienellä äitiyspäivärahalla kun mieshän ei ala kenenkään elättäjäksi! Ei sitten käy mielessä että ne on miehenkin lapsia ja puoliso joutuu uhraamaan oman uransa ja taloutensa että mies saa pitää yllä kulissia ja elää mukavasti omilla rahoillaan. Sitten ihmetellään kun suomalaiset eivät tee lapsia.
No, eivät nuo naiset ole sen parempia kun pitävät itsestään selvänä että he hoitavat lapset. Kaiken huippu oli nainen joka valitti palstalla että hänen työtön miehensä ei hae töitä ja elätä häntä kun nainen on äitiyslomalla omasta työstään. Nainen ilmoitti "ansaitsevansa" pitkän äitiysloman, mies ei osaa lasta hoitaa.
No kyllä hän on sen äitiysloman ansainnut kun in lapsen synnyttänyt ja kantanut. Toipumiseenkin menee helposti enemmän kuin se 4kk äitiysloma.
Hieman hassua tälläistä on täällä kysellä, mutta jos jotain vinkiä saisi...
Tosiaan olen alta nelikymppinen taloudellisesti riippumaton mies, jolle vapaa-aika on tärkeää ja harrastukset. En siis vietä päiviäni töissä vaan itseani kiinostavien harrastusten parissa. Ainut työksi laskettava harrastus, on perintötilan hoitaminen, joka ei ole 8h/5pvä 11kk/v.
Mutta siihen ongelmaan....
Se ongelma ei ole niinkään se seuran löytäminen vaan taloudellisesti tasa-arvoisen naisen löytyminen jolla olisi vapaa-aikaa matkustella yhdessä ja harrastaa yhdessä.
Tässä viime vuosina on ollut muutamia lyhyitä suhteita. Ovat vaan kaatuneet siihen, että ne naiset jolla olis varaa olla vapaalla ja maksaa omat kulunsa, niin ovat paljastuneet kiireiseksi uraohjuksisksi. sitä vapaata on lopulta todella vähän. Ja muutamia on lopulta alkanut harmittamaan minun vapaa elämäni.
Kyllähän niitä siipeilijöitä riittäisi mutta sellaista en halua alkaa elättämään (kahdesta riittävä kokemus).Sitten tulemme tähän vielä suurempaan ongelmaan. Lapset
Niitä en kaipaa parisuhteeseen, En ole mikään lasten vihaaja, tulen oikeen hyvinki toimeen sisarusteni lasten kanssa ja vietetään mukavaa aikaa heidän kanssaan.
Tässä kun alkaa tuo neljäkymppiä lähestyä, niin oman ikäluokan lapsettomat naiset alkava vähetä. Ja se että tämän ikäinen nainen on ilman lapsia, siihen on jokin syy... On varmastikkin ihan normaaleja seassa, mutta ne helmet tuppaavat hukkumaan.
Ja ne lapsettomat alle kolmekymppiset naiset ei juurikaan syty meistä sedistä (ihan vaan tiedoksi muille miehille)Mistäkö sitten olen katsonut. Tinder ja treffisivut on kokeiltu. Olen käynyt jopa tälläisellä sinkku matkalla ja ihan perinteisellä seuramatkoillakin. Salilla pitänyt silmät auki , mutten pidä siellä iskemistä mitenkään soveliaan. Baareissa en käy juurikaan. (alkoholiton)
Kaveri sai joskus ylipuhuttua ihan perinteisiin lavatansseihin.
Harrastuksista ei löydy kuin miehiä :)
Järkevintä olisi, että etsit vaimon Filippiineiltä. Siellä on myös varakkaita sinkkunaisia, jotka ovat vielä yleensä neitsyitä yli kolmikymppisinäkin.
Ne naiset ovat oikeita naisia, eivätkä toksisen feminismin pilaamia houkkia. Osaavat rakastaa aidosti ja kunnioittavat muutenkin ihmisiä toisin kuin syntymävttumaiset suominartut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimis varmaan toisinkin päin ja varmaan tarkotus.Ketjun perusteella en ole ollenkaan vakuuttunut että aloittaja pystyisi tarjoamaan maailmankuvan laajentamista itsenäiselle naiselle joka on tottunut matkustamaan omilla rahoilla. Pikemmin aloittaja kaipaa sitä että hän saisi maailmankuvaansa avarammaksi. Sitä laajentamaan taas itsenäinen omillaan pärjäävä nainen ei lähde tekemään saamatta vastaavasti jotakin myös itselleen. Mitä se mahtaisi olla on keskustelun perusteella jäänyt enemmän kuin epäselväksi.
Mullekaan ei ole selvinnyt, mitä ap pystyy sille naiselle tarjoamaan. Koko juttu ja kirjoitukset tässä ketjussa tekevät aika kummallisen vaikutelman. Hän ei näytä ollenkaan edes pohtineen asiaa siitä näkökulmasta, että miksi Hän kelpaisi sellaiselle naiselle.