Mistä löytää taloudellisesti tasa-arvoinen nainen
Hieman hassua tälläistä on täällä kysellä, mutta jos jotain vinkiä saisi...
Tosiaan olen alta nelikymppinen taloudellisesti riippumaton mies, jolle vapaa-aika on tärkeää ja harrastukset. En siis vietä päiviäni töissä vaan itseani kiinostavien harrastusten parissa. Ainut työksi laskettava harrastus, on perintötilan hoitaminen, joka ei ole 8h/5pvä 11kk/v.
Mutta siihen ongelmaan....
Se ongelma ei ole niinkään se seuran löytäminen vaan taloudellisesti tasa-arvoisen naisen löytyminen jolla olisi vapaa-aikaa matkustella yhdessä ja harrastaa yhdessä.
Tässä viime vuosina on ollut muutamia lyhyitä suhteita. Ovat vaan kaatuneet siihen, että ne naiset jolla olis varaa olla vapaalla ja maksaa omat kulunsa, niin ovat paljastuneet kiireiseksi uraohjuksisksi. sitä vapaata on lopulta todella vähän. Ja muutamia on lopulta alkanut harmittamaan minun vapaa elämäni.
Kyllähän niitä siipeilijöitä riittäisi mutta sellaista en halua alkaa elättämään (kahdesta riittävä kokemus).
Sitten tulemme tähän vielä suurempaan ongelmaan. Lapset
Niitä en kaipaa parisuhteeseen, En ole mikään lasten vihaaja, tulen oikeen hyvinki toimeen sisarusteni lasten kanssa ja vietetään mukavaa aikaa heidän kanssaan.
Tässä kun alkaa tuo neljäkymppiä lähestyä, niin oman ikäluokan lapsettomat naiset alkava vähetä. Ja se että tämän ikäinen nainen on ilman lapsia, siihen on jokin syy... On varmastikkin ihan normaaleja seassa, mutta ne helmet tuppaavat hukkumaan.
Ja ne lapsettomat alle kolmekymppiset naiset ei juurikaan syty meistä sedistä (ihan vaan tiedoksi muille miehille)
Mistäkö sitten olen katsonut. Tinder ja treffisivut on kokeiltu. Olen käynyt jopa tälläisellä sinkku matkalla ja ihan perinteisellä seuramatkoillakin. Salilla pitänyt silmät auki , mutten pidä siellä iskemistä mitenkään soveliaan. Baareissa en käy juurikaan. (alkoholiton)
Kaveri sai joskus ylipuhuttua ihan perinteisiin lavatansseihin.
Harrastuksista ei löydy kuin miehiä :)
Kommentit (117)
Montako sataa tai tuhatta (pikemmin vaan montako kappaletta) kuvittelet olevan Suomessa 30-40 v sinkkuvelanaisia, joilla on varaa olla käymättä töissä ja samalla elää leveästi. Ja mikä todennäköisyys on sille, että juuri se nainen tai ne kolme naista haluaisivat harrastaa sinun harrastuksiasi ja matkustaa sinun kohteisiisi ja ylipäätään olla juuri sinun kanssasi?
Ja miehet väittävät naisia nirsoiksi... Eihän aloittajalla ole realismin häivääkään.
Paras oli kohta lapsettomuus-vaatimuksesta ja perään toteamus että lapsettomat naiset ovat epänormaaleja :D
Aika paljon palstalla on kyllä näitä upporikkaita miehiä joiden rahoja naiset jahtaavat.
Vierailija kirjoitti:
Montako sataa tai tuhatta (pikemmin vaan montako kappaletta) kuvittelet olevan Suomessa 30-40 v sinkkuvelanaisia, joilla on varaa olla käymättä töissä ja samalla elää leveästi. Ja mikä todennäköisyys on sille, että juuri se nainen tai ne kolme naista haluaisivat harrastaa sinun harrastuksiasi ja matkustaa sinun kohteisiisi ja ylipäätään olla juuri sinun kanssasi?
Ja asua maalla.
Vierailija kirjoitti:
Sun pitäisi vain rakastua niin palavasti, että haluaisit tarjota myös naisellesi taloudellisesti riippumattoman elämän. Yhdessä teillä voisi olla mieletön elämä. Nyt aikasi kuluu hukkaan etsiessäsi mahdotonta.
On ollut hyvin, hyvin ikävä huomata tältä palstalta miten moni nainen (?) olisi valmis elätiksi ihan muitta mutkitta. Minä luulin että tuollaisia naisia on vain TV:ssä.
Haluaisin kyllä uskoa, että minä ja lähipiirini naiset eivät ole ainoita, jotka eivät ikinä suostuisi elämään miehen tarjoamaa "taloudellisesti riippumatonta elämää". Vaikea uskoa että sellaisia vätyksiä on.
karl von essenhaus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat lapsettoman naisen, mutta samaan syssyyn pidät lapsettomia naisia outoina. Ok. Toivottavasti et koskaan saa enää parisuhdetta.
Arvasin että tämä kolahtaa johonkin, mutta niin se vaan on että siihen on syynsä miksi alta nelikymppinen nainen on lapseton. Ja kerroin myös että siellä seassa on helmiä. Ja kyllä olen tavannut todella fiksuja lapsettomia naisia , mutta meillä ei ole kemiat kohdanneet ja lähinnä tullut kavereita (kiireiset ura ihmiset)
Niin, samalla tavalla siihen on syynsä, että itse et halua lapsia. Kuulostat aika hedonistiselta tyhjäntoimittajalta. Jotenkin tuo kuvio mättää niin että siihen on vaikea kuvitella itseään rinnalle loppuelämäksi, vaikka lapsijuttu ei itselle olisi ollut mikään este. Noin teoriassa, muutenkin olen kyllä töissä ja varattu ja yhden lapsenkin suostuin tekemään, kun mies oli niin ilmeistä isämatskua.
Sitä en tajua, miksei eronnut lapset jo aikaa sitten tehnyt nainen voisi olla pitkäaikaisratkaisu? Sellainenhan se nimenomaan on, kärvistelet jokusen vuoden ja sitten ne ovatkin jo aikuisia eikä niistä ole enää harmia.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sulla ei ole mitään ns. Seurapiiri kontakteja missä vanhan rahan jengi pyörii? Oot uusrikas ja kaverit duunareita?
Tuota... tämä on Suomi, ei Amerikka. Mitä ihmeen vanhan rahan jengiä täällä muka on?
Aloittaja kertoi että hänellä on perintötila. Ei se tarkoita että on rikas. Kun perii maksetun talon ja vanhempien elinikäiset säästöt, tarpeeksi saita elää niillä eväillä 50 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ja miehet väittävät naisia nirsoiksi... Eihän aloittajalla ole realismin häivääkään.
Paras oli kohta lapsettomuus-vaatimuksesta ja perään toteamus että lapsettomat naiset ovat epänormaaleja :D
Aika paljon palstalla on kyllä näitä upporikkaita miehiä joiden rahoja naiset jahtaavat.
mainitsinkin jo että tämä kalahtaa johonkin (nyt useampaan). Se oli että siihen on syynsä miksi nainen on lapseton. Nämä on mielestäni se ettei ole se elämänhallinta kohdillaan, omaan elämään ei haluta mitään ylimääräistä rasitetta vaan se täytetään muulla kiireellä ( työ, harrastus..) . ja sitten on se ettei sitä ole kumppania ole löytynyt kenen kanssa haluttaisiin se lapsi. ja kuten sanoin että sieltä seasta voi löytyä se helmi.
Siitä lukemastaan löytää sen minkä haluaa itse ymmärtää.
Tee JuuTuupiin seuranhakuvideo ja ilmoita siitä erinäisille keltaisen lehdistön edustajille. Kyllä se siitä ottaa tuulta alleen ja ainakin ehdokkaita sitten löytyy.
Miä olen nelikymppinen nainen ja elän pääomstuloilla ja pääosin harrastan päivisin. Menin kuitenkin naimisiin rutiköyhän, mutta ihan sairaan komean miehen kanssa. Eli en olisi valinnut ao:ta, koska minulle ovat tärkeämpiä miehen muut ominaisuudet, kuten seksikkyys, eivät hänen tulonsa. Samoinhan varakkaat miehetkin yleensä valitsevat kauniin, mutta köyhän hoitsu- tai missityyppisen naisen. Eli ap:n kriteerit ovat liian kovat, ellei hän ole miesmalli, pitäisi päättää, mistä vaatimuksesta luopuu.
Näin ulkopuolisen silmin sinusta saa sellaisen kuvan, että olet vanhempiesi maatilan perinyt peräkammarinpoika. Sellainen ei ehkä ole naisten, tai varsinkaan hyvätuloisten naisten, silmissä ihan niin haluttu saalis, kuin mitä ehkä itse kuvittelet. Tilannetta ai ainakaan helpota se, että sinulla vaikuttaa olevan rima muutenkin aika korkealla. Hyvätuloiset käyvät tässä maassa yleensä töissä, ja ovat muutenkin kunnianhimoisia, joten voi olla aika epätodennäköistä, että onnistuisit nappaamaan jonkuin sellaisen emännäksesi tilallesi laiskottelemaan.
Voit varmasti löytää vielä puolison itsellesi, mutta luulenpa että se onnistuu paremmin vasta sitten, kun ymmärrät laskea noita kriteereitäsi vähän realistisemmiksi. Ehkä joskus jossain törmäät johonkin, joka kelpaa sinulle kaikkine "vikoineensakin".
Mihin harrastuksiin ja millaisille matkoille haluat seuraa? Jos vaatimus on se, että pitäisi asua perintötilallasi, olettaisin asuvani siellä vastikkeetta, koska muuten yhtä hyvin voisin vaatia, että asuttaisiin minun omistamassani asunnossa.
Minulla on rahaa, mutta ihan turha kuvitella, että syydän sen mihin tahansa. Ja mitä pihimmältä vastapuoli vaikuttaa, sitä tiukemmalla ovat oman lompakkoni nyörit. Sama koskee ajankäyttöä, jota on suotu kaikille vain rajallinen määrä.
Ihanko todella uskotte 'essenhausin' sinänsä hauskan provon? Kirjoitusvirheitä vähän liikaa, mutta mennevät 'suomenruotsalaisuuden' piikkiin? :D
Vierailija kirjoitti:
mainitsinkin jo että tämä kalahtaa johonkin (nyt useampaan). Se oli että siihen on syynsä miksi nainen on lapseton. Nämä on mielestäni se ettei ole se elämänhallinta kohdillaan, omaan elämään ei haluta mitään ylimääräistä rasitetta vaan se täytetään muulla kiireellä ( työ, harrastus..) . ja sitten on se ettei sitä ole kumppania ole löytynyt kenen kanssa haluttaisiin se lapsi. ja kuten sanoin että sieltä seasta voi löytyä se helmi.
No olethan sinäkin lapseton, kai siihenkin on syynsä. Ei tuo nyt minuun ainakaan kalahtanut, mutta hassua etsiä naisesta vikoja juuri lapsettomuuteen vedoten, mutta sitten samalla nimenomaan vaatia lapsettomuutta ja olla itsekin sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Haluat lapsettoman naisen, mutta samaan syssyyn pidät lapsettomia naisia outoina. Ok. Toivottavasti et koskaan saa enää parisuhdetta.
Arvasin että tämä kolahtaa johonkin, mutta niin se vaan on että siihen on syynsä miksi alta nelikymppinen nainen on lapseton. Ja kerroin myös että siellä seassa on helmiä. Ja kyllä olen tavannut todella fiksuja lapsettomia naisia , mutta meillä ei ole kemiat kohdanneet ja lähinnä tullut kavereita (kiireiset ura ihmiset)
Arvasit että joku hermostuu kun nimittelet ihmisiä epänormaaliksi. Sinähän nero olet.
Vierailija kirjoitti:
Miä olen nelikymppinen nainen ja elän pääomstuloilla ja pääosin harrastan päivisin. Menin kuitenkin naimisiin rutiköyhän, mutta ihan sairaan komean miehen kanssa. Eli en olisi valinnut ao:ta, koska minulle ovat tärkeämpiä miehen muut ominaisuudet, kuten seksikkyys, eivät hänen tulonsa. Samoinhan varakkaat miehetkin yleensä valitsevat kauniin, mutta köyhän hoitsu- tai missityyppisen naisen. Eli ap:n kriteerit ovat liian kovat, ellei hän ole miesmalli, pitäisi päättää, mistä vaatimuksesta luopuu.
Ja tosi absurdia kuvitella, että muuttaisin jonkun maayätilalle. Päivän naurut. Jos on varakas, omistaa jo kivan oman asunnon. Se komea, köyhä mieheni muutti siis minun kotiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olethan sinäkin lapseton, kai siihenkin on syynsä. Ei tuo nyt minuun ainakaan kalahtanut, mutta hassua etsiä naisesta vikoja juuri lapsettomuuteen vedoten, mutta sitten samalla nimenomaan vaatia lapsettomuutta ja olla itsekin sellainen.
No eihän se hassua ole. Aloittaja puhui vain 3-4-kymppisistä lapsettomista naisista, vain he ovat outoja. 2-kymppinen lapseton nainen ei ole outo, ja liian nuoret ovat monella nirsolla miehellä haaveissa. Hassua, että sekä lapsia haluavat että haluamattomat miehet vetoavat lapsiasiaan, kun perustelevat epärealistisia ikäkriteerejä naiselle.
Mitä lisäarvoa ap oikein toisi tuollaisen naisen elämään? Itse en keksi mitä se olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tosi absurdia kuvitella, että muuttaisin jonkun maayätilalle. Päivän naurut. Jos on varakas, omistaa jo kivan oman asunnon. Se komea, köyhä mieheni muutti siis minun kotiini.
Olen liian köyhä ap:lle, koska minulla on vain puoli milliä, mutta en minäkään noilla spekseillä muuttaisi ap:n tilalle. Minua ei toki haittaisi, jos molemmilla olisi omat kodit eikä kumpikaan osallistu toisen kodin kustannuksiin, vaikka erinäisiä aikoja majailisikin toisen luona.
Ap ei taida olla kokenut vielä koskaan oikeaa rakkautta.
Paris Hilton? Mutta onko hän sinkku tällä hetkellä? On ennenkin seurustellut suomalaisen miehen kanssa ja ollut myös leidit landella-ohjelmassa, joten maatilan hommatkin onnistuvat.
Eikö tasaveroinen olisi tässä parempi sana kuin tasa-arvoinen?