Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää taloudellisesti tasa-arvoinen nainen

karl von essenhaus
08.01.2019 |

Hieman hassua tälläistä on täällä kysellä, mutta jos jotain vinkiä saisi...

Tosiaan olen alta nelikymppinen taloudellisesti riippumaton mies, jolle vapaa-aika on tärkeää ja harrastukset. En siis vietä päiviäni töissä vaan itseani kiinostavien harrastusten parissa. Ainut työksi laskettava harrastus, on perintötilan hoitaminen, joka ei ole 8h/5pvä 11kk/v.

Mutta siihen ongelmaan....
Se ongelma ei ole niinkään se seuran löytäminen vaan taloudellisesti tasa-arvoisen naisen löytyminen jolla olisi vapaa-aikaa matkustella yhdessä ja harrastaa yhdessä.
Tässä viime vuosina on ollut muutamia lyhyitä suhteita. Ovat vaan kaatuneet siihen, että ne naiset jolla olis varaa olla vapaalla ja maksaa omat kulunsa, niin ovat paljastuneet kiireiseksi uraohjuksisksi. sitä vapaata on lopulta todella vähän. Ja muutamia on lopulta alkanut harmittamaan minun vapaa elämäni.
Kyllähän niitä siipeilijöitä riittäisi mutta sellaista en halua alkaa elättämään (kahdesta riittävä kokemus).

Sitten tulemme tähän vielä suurempaan ongelmaan. Lapset
Niitä en kaipaa parisuhteeseen, En ole mikään lasten vihaaja, tulen oikeen hyvinki toimeen sisarusteni lasten kanssa ja vietetään mukavaa aikaa heidän kanssaan.
Tässä kun alkaa tuo neljäkymppiä lähestyä, niin oman ikäluokan lapsettomat naiset alkava vähetä. Ja se että tämän ikäinen nainen on ilman lapsia, siihen on jokin syy... On varmastikkin ihan normaaleja seassa, mutta ne helmet tuppaavat hukkumaan.
Ja ne lapsettomat alle kolmekymppiset naiset ei juurikaan syty meistä sedistä (ihan vaan tiedoksi muille miehille)

Mistäkö sitten olen katsonut. Tinder ja treffisivut on kokeiltu. Olen käynyt jopa tälläisellä sinkku matkalla ja ihan perinteisellä seuramatkoillakin. Salilla pitänyt silmät auki , mutten pidä siellä iskemistä mitenkään soveliaan. Baareissa en käy juurikaan. (alkoholiton)
Kaveri sai joskus ylipuhuttua ihan perinteisiin lavatansseihin.
Harrastuksista ei löydy kuin miehiä :)

Kommentit (117)

Vierailija
41/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä on :D Valitettavasti vielä pitää tehdä töitä muutama päivä viikossa, muuten on onnistunut sijoittamaan niin että velaton ok-talo, vapaa-aikaa enemmän kuin töitä, likviditeettiä urheilu-/ulkoilmaharrastuksiin ja matkailuun eikä niitä lapsia.

Harmi vaan että olen mennyt rakastumaan mieheen jolla on lapsia eikä rahaa tai aikaa :D

N40

Vierailija
42/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi vain rakastua niin palavasti, että haluaisit tarjota myös naisellesi taloudellisesti riippumattoman elämän. Yhdessä teillä voisi olla mieletön elämä. Nyt aikasi kuluu hukkaan etsiessäsi mahdotonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on monta kommenttia siitä, että sitä yksisarvista tässä ollaan etsimässä ja pitäisi katsella laajemmalle kulmalla.

Ehkä pitää suunnata kiikarit sinne rajojen ulkopuolelle kuten on ehdotettu. Ja pitää silmät auki. Kun ulkomaanmatkat yleensä suuntautuu harvaan asutuille erämaa alueille, niin ei siellä juurikaan kohtaamisia tapahdu, Netti voisi tässäkin avustaa

Varmaan se on totta että eivät kriteereihin mahtuvat naiset sitä miestä elämäänsä (pysyvästi) kaipaa.

Ne vanhemmat leskirouvat voidaan jättää toyboy-heppujen heiniksi ja onnenonkijoiden saaliiksi.

Vierailija
44/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meitä on :D Valitettavasti vielä pitää tehdä töitä muutama päivä viikossa, muuten on onnistunut sijoittamaan niin että velaton ok-talo, vapaa-aikaa enemmän kuin töitä, likviditeettiä urheilu-/ulkoilmaharrastuksiin ja matkailuun eikä niitä lapsia.

Harmi vaan että olen mennyt rakastumaan mieheen jolla on lapsia eikä rahaa tai aikaa :D

N40

Niinpä ...

Tiedän että teitä on, mutta mistä sellaisen löytäisi :D

Varattuja tuntuvat olemaan, niinkuin sinäkin...

Vierailija
45/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan, että sun kriteerit on yksinkertaisesti sellaiset, että yhdistettynä jää oikeasti lähelle nollaa se mahdollisten kumppanien määrä.

- Hyvä taloustilanne

- Ei uraohjus

^ nämä yhdistettynä jo karsii varmaan 95% ihmisistä.

Siihen vielä

- 35-45 v

- ei lapsia

^ tämä yhdistettynä tuohon, että ei ole uraohjus on taas jo rahatilannetta huomioimattakin vaikea, koska ihmiset tykkää yleensä täyttää elämänsä joko työllä tai lapsilla.

Sit siihen vielä

- yhteiset kiinnostuksenkohteet

- kemia

- ulkonäkö

Niin pulassa ollaan.

Ehkä realistisinta oikeasti olisi etsiä joku vela-nainen, jolle työ/ura ei ole niin tärkeää, että ei olisi valmis vähentämään työntekoa jos sinä katat kuluja. Tällöin vältytään siltä, että toista alkaa vituttaa töiden asettamat pakotteet, kun katselee sitä miten sun ei tarvi.

En siis missään nimessä sano, että sulla on joku velvollisuus alkaa elättämään naista. Sanon sen sijaan, että se kasvattaisi deittailupoolisi varmaan monikymmenkertaiseksi.

Vierailija
46/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse menisin muuten vaatimuksiisi mutta on lapsi. Mielestäni tuo yhdistelmä on erittäin haastavaa, erityisesti tuo omavaraisuus, sen kun niin harva ihminen lopulta saavuttaa.

I

Jo on kumma jos viiskypäsenä ei ole mitään jäänyt muuta kuin känsät. Jos etenkin duunissa ollut.

Vierailija
47/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan myös että joko annat rahaasi myös naiselle, niin että joko tarjoat edullisen asumisen omistusasunnossasi tai tarjoat matkoja, et kuitenkaan kaikkea maksa tms. Silloin voit saada nuoren ja kauniinkin naisen.

Vierailija
48/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan, että sun kriteerit on yksinkertaisesti sellaiset, että yhdistettynä jää oikeasti lähelle nollaa se mahdollisten kumppanien määrä.

- Hyvä taloustilanne

- Ei uraohjus

^ nämä yhdistettynä jo karsii varmaan 95% ihmisistä.

Siihen vielä

- 35-45 v

- ei lapsia

^ tämä yhdistettynä tuohon, että ei ole uraohjus on taas jo rahatilannetta huomioimattakin vaikea, koska ihmiset tykkää yleensä täyttää elämänsä joko työllä tai lapsilla.

Sit siihen vielä

- yhteiset kiinnostuksenkohteet

- kemia

- ulkonäkö

Niin pulassa ollaan.

Ehkä realistisinta oikeasti olisi etsiä joku vela-nainen, jolle työ/ura ei ole niin tärkeää, että ei olisi valmis vähentämään työntekoa jos sinä katat kuluja. Tällöin vältytään siltä, että toista alkaa vituttaa töiden asettamat pakotteet, kun katselee sitä miten sun ei tarvi.

En siis missään nimessä sano, että sulla on joku velvollisuus alkaa elättämään naista. Sanon sen sijaan, että se kasvattaisi deittailupoolisi varmaan monikymmenkertaiseksi.

Tätäkin olen yrittänyt, mutta se ei vaan toiminut. Alkoi omatunto soimata kuulemma kun elelee toisen siivellä. Ja lopuksi harmitti se kun se töissä käynti harmitti sillä aikaa kun tein päivät pitkät omiani.

Kaverit aina alkaa stakkaamaan verotietojen tulessa facesta naisia ja linkkaavat sitten niitä mulle. ...... jotenkin "seems legit"...

Vierailija
49/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

karl von essenhaus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei harmita sun vapaa elämä, mua ei vaan kiinnosta mies, joka ei tee vapaa-ajallaan mitään kovin kummosta- siis muuta kuin matkailua, ja joitakin harrastuksia.

Se kuulostaa hieman köyhältä.

Mua kiehtoo miehet, jotka haluaa hyvästä taloudellisesta tilanteesta huolimatta opiskella uusia asioita itseään varten, joilla on joku intohimo esim taiteen tai urheilun saralla. Siis tekee fyysisesti ainakin ajoittain haastavia asioita ja samalla käyttää henkisiä voimavarojaan, mm aivojaan uuden opetteluun.

Käy kursseilla tai opiskelee kieliä.

Sun elämä ei vaan vaikuta kiinnostavalta. Siinä se

Ja toisekseen,

Minkälainen nainen jaksaisi olla koko ajan jonkun miehen seuraneitinä?

Mulla ainakin on näin 40 v ihan oma vahva elämä ystävineen, harrastuksineen, ja opiskeluineen. Ei tulisi mieleenkään matkailla vain sun kanssa tai viettää aika jossain tilalla töllistelemässä.

Niinpä... mitä harrastan ja mitä harrastuksiini liittyy ja miten itseäni kehitän harrastusten kautta, sitähän ei voi tietää tämän perusteella. Sen voin sanoa ettei se liity taiteeseen :D ja enkä kulje kädet taskussa kiviä potkien pitkin kylänraittia. 

Vierailija
50/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun elämä vaan vaikuttaa kiinnostamattomalta. Siinä se

Vierailija
51/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

karl von essenhaus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat lapsettoman naisen, mutta samaan syssyyn pidät lapsettomia naisia outoina. Ok. Toivottavasti et koskaan saa enää parisuhdetta. 

Arvasin että tämä kolahtaa johonkin, mutta niin se vaan on että siihen on syynsä miksi alta nelikymppinen nainen on lapseton. Ja kerroin myös että siellä seassa on helmiä. Ja kyllä olen tavannut todella fiksuja lapsettomia naisia , mutta meillä ei ole kemiat kohdanneet ja lähinnä tullut kavereita (kiireiset ura ihmiset)

No kyllä se vaan on myös niin että tuon ikäiset miehetkin ovat lapsettomia vain syystä. Ja noh, kyllähän se tietää miksi. 

Vierailija
52/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:sta tulee mieleen sen Succession -sarjan vanhin poika :)

Mutta ap, kai sä tajuat, että itsenäisesti varakkaita ihmisiä on Suomessa todella vähän, etenkin alle 5-kymppisiä. Sun kohderyhmä on äärimmäisen pieni. Tasavertaiseen suhteeseen minäkin suosittelisin noita varakkaita 50+ naisia. Kuulostaisi win-win-tilanteelta, eikö?

Vierailija
53/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vaativa yhdistelmä tuo, että pitäisi olla varakas, mutta ei käydä töissä. Jos ikähaarukkakin on joku 30-45 vuotta. Ehkä joku sinkku perijätär voisi jostain löytyä. Onnea matkaan.

Toisaalla ap kuulostaa pihiltä, ei taida sinkkuperijättäriä sellainen mies kiinnostaa.

Vierailija
54/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yksi sellainen kaveri, mutta tapasi miehen puoli vuotta sitten. Ovat nyt muuttamassa yhteen. Helsingin seudulta löytyy kai helpoiten.

Vierailija
55/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ulkomaille etsimään.

Vierailija
56/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on tullut mainintaa tylsän kuuloisesta elämästä. Sitä se on varmasti 95% naisista onkin ja epämielenkiintoista. Kaveri joskus tokas , että pitäis alkaa pelaamaan omaan maaliin, niin kiinnostusta löytyisi. Pitäisi olla vaan sellainen kahden heteromiehen homoliitto :D

Ja se että pihi.... noh voi osua kohdalleen. Mutta se että jos haluan jatkaa lopun elämääni valitsemallani tavalla, niin ei välttämättä kestä kahta suuta.

Sitten pitäisi tinkiä jostain.

Vierailija
57/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sulla ei ole mitään ns. Seurapiiri kontakteja missä vanhan rahan jengi pyörii? Oot uusrikas ja kaverit duunareita?

Vierailija
58/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sun kannattaa katsella Suomen rajojen ulkopuolelta. Jo naapurimaassa/-maissa on enemmän varakkaampaa nuorempaakin väkeä, perijöitä ja uusrikkaita.

Samaa suosittelen. Venäjällä on paljon rikkaiden isien tyttäriä, joiden ei tarvitse käydä töissä vaan voivat elää unelmaelämäänsä. Hekin vanhenevat, joten joukosta voi löytyä nelikymppisiäkin. Ovat ehkä jo perineetkin vanhempansa. Toki aloittajan pitää olla timmissä kunnossa ja muutenkin hyvännäköinen, koska nämä naiset saavat helposti seuraa nuorista adoniksistakin.

Vierailija
59/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti sulla ei ole mitään ns. Seurapiiri kontakteja missä vanhan rahan jengi pyörii? Oot uusrikas ja kaverit duunareita?

Ei ole mitään seurapiiri kontekteja ja kai voidaan laskea uusrikkaaksi.  Kavereita on laidata laitaan siitä haalari duunarista valkokaulus duunariin ja firman omistajaan

Vierailija
60/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekäistä kaksinaismoralististä nykynaisista et tule itsellesi kumppania löytämään. Näille tasa-arvoisille naisille tasa-arvo on sitä, että voivat vahvoina vaatia paljon tekemättä mitään esim. vastaamaan kuluista edes puoliksi.

Miehistä tasa-arvo raha-asioissa on nykyään sitä että kun saadaan YHTEISIÄ lapsia ja nainen on äitiyslomalla, mies elelee yksin omalla täydellä palkallaan herroiksi ja äiti ja lapset kituuttavat vieressä pienellä äitiyspäivärahalla kun mieshän ei ala kenenkään elättäjäksi! Ei sitten käy mielessä että ne on miehenkin lapsia ja puoliso joutuu uhraamaan oman uransa ja taloutensa että mies saa pitää yllä kulissia ja elää mukavasti omilla rahoillaan. Sitten ihmetellään kun suomalaiset eivät tee lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä