Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää taloudellisesti tasa-arvoinen nainen

karl von essenhaus
08.01.2019 |

Hieman hassua tälläistä on täällä kysellä, mutta jos jotain vinkiä saisi...

Tosiaan olen alta nelikymppinen taloudellisesti riippumaton mies, jolle vapaa-aika on tärkeää ja harrastukset. En siis vietä päiviäni töissä vaan itseani kiinostavien harrastusten parissa. Ainut työksi laskettava harrastus, on perintötilan hoitaminen, joka ei ole 8h/5pvä 11kk/v.

Mutta siihen ongelmaan....
Se ongelma ei ole niinkään se seuran löytäminen vaan taloudellisesti tasa-arvoisen naisen löytyminen jolla olisi vapaa-aikaa matkustella yhdessä ja harrastaa yhdessä.
Tässä viime vuosina on ollut muutamia lyhyitä suhteita. Ovat vaan kaatuneet siihen, että ne naiset jolla olis varaa olla vapaalla ja maksaa omat kulunsa, niin ovat paljastuneet kiireiseksi uraohjuksisksi. sitä vapaata on lopulta todella vähän. Ja muutamia on lopulta alkanut harmittamaan minun vapaa elämäni.
Kyllähän niitä siipeilijöitä riittäisi mutta sellaista en halua alkaa elättämään (kahdesta riittävä kokemus).

Sitten tulemme tähän vielä suurempaan ongelmaan. Lapset
Niitä en kaipaa parisuhteeseen, En ole mikään lasten vihaaja, tulen oikeen hyvinki toimeen sisarusteni lasten kanssa ja vietetään mukavaa aikaa heidän kanssaan.
Tässä kun alkaa tuo neljäkymppiä lähestyä, niin oman ikäluokan lapsettomat naiset alkava vähetä. Ja se että tämän ikäinen nainen on ilman lapsia, siihen on jokin syy... On varmastikkin ihan normaaleja seassa, mutta ne helmet tuppaavat hukkumaan.
Ja ne lapsettomat alle kolmekymppiset naiset ei juurikaan syty meistä sedistä (ihan vaan tiedoksi muille miehille)

Mistäkö sitten olen katsonut. Tinder ja treffisivut on kokeiltu. Olen käynyt jopa tälläisellä sinkku matkalla ja ihan perinteisellä seuramatkoillakin. Salilla pitänyt silmät auki , mutten pidä siellä iskemistä mitenkään soveliaan. Baareissa en käy juurikaan. (alkoholiton)
Kaveri sai joskus ylipuhuttua ihan perinteisiin lavatansseihin.
Harrastuksista ei löydy kuin miehiä :)

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

karl von essenhaus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat lapsettoman naisen, mutta samaan syssyyn pidät lapsettomia naisia outoina. Ok. Toivottavasti et koskaan saa enää parisuhdetta. 

Arvasin että tämä kolahtaa johonkin, mutta niin se vaan on että siihen on syynsä miksi alta nelikymppinen nainen on lapseton. Ja kerroin myös että siellä seassa on helmiä. Ja kyllä olen tavannut todella fiksuja lapsettomia naisia , mutta meillä ei ole kemiat kohdanneet ja lähinnä tullut kavereita (kiireiset ura ihmiset)

Ei minua haittaa, ettei ne helminaiset pidä sinua helmenä. 

Vierailija
22/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun pitäisi elättää köyhää, joka tulee toimeen omillaan? Toki jos ihan hirveästi haluat matkustella, siihen ei työttömällä ole varaa. 

Alkaa harmittamaan minun vapaa elämä (koettu) , kun se tuntuu välillä harmittavan muitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Olen lapsenikin jo kasvattanut nelikymppinen. En tosin ole vapaa, downshiftailen puolison kanssa. Onnea etsintöihin, en ole törmännyt samassa elämäntilanteessa oleviin naisiin vielä tässä iässä.

Vierailija
24/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat lapsettoman naisen, mutta samaan syssyyn pidät lapsettomia naisia outoina. Ok. Toivottavasti et koskaan saa enää parisuhdetta. 

Arvasin että tämä kolahtaa johonkin, mutta niin se vaan on että siihen on syynsä miksi alta nelikymppinen nainen on lapseton. Ja kerroin myös että siellä seassa on helmiä. Ja kyllä olen tavannut todella fiksuja lapsettomia naisia , mutta meillä ei ole kemiat kohdanneet ja lähinnä tullut kavereita (kiireiset ura ihmiset)

Siihen lienee myös syynsä, miksi sinä olet lapseton :)

Kyllä siihen on syynsä miksi olen lapseton, ja minusta aika päteväkin syy.

Vierailija
25/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman hassua tälläistä on täällä kysellä, mutta jos jotain vinkiä saisi...

Tosiaan olen alta nelikymppinen taloudellisesti riippumaton mies, jolle vapaa-aika on tärkeää ja harrastukset. En siis vietä päiviäni töissä vaan itseani kiinostavien harrastusten parissa. Ainut työksi laskettava harrastus, on perintötilan hoitaminen, joka ei ole 8h/5pvä 11kk/v.

Mutta siihen ongelmaan....

Se ongelma ei ole niinkään se seuran löytäminen vaan taloudellisesti tasa-arvoisen naisen löytyminen jolla olisi vapaa-aikaa matkustella yhdessä ja harrastaa yhdessä.

Tässä viime vuosina on ollut muutamia lyhyitä suhteita. Ovat vaan kaatuneet siihen, että ne naiset jolla olis varaa olla vapaalla ja maksaa omat kulunsa, niin ovat paljastuneet kiireiseksi uraohjuksisksi. sitä vapaata on lopulta todella vähän. Ja muutamia on lopulta alkanut harmittamaan minun vapaa elämäni.

Kyllähän niitä siipeilijöitä riittäisi mutta sellaista en halua alkaa elättämään (kahdesta riittävä kokemus).

Sitten tulemme tähän vielä suurempaan ongelmaan. Lapset

Niitä en kaipaa parisuhteeseen, En ole mikään lasten vihaaja, tulen oikeen hyvinki toimeen sisarusteni lasten kanssa ja vietetään mukavaa aikaa heidän kanssaan.

Tässä kun alkaa tuo neljäkymppiä lähestyä, niin oman ikäluokan lapsettomat naiset alkava vähetä. Ja se että tämän ikäinen nainen on ilman lapsia, siihen on jokin syy... On varmastikkin ihan normaaleja seassa, mutta ne helmet tuppaavat hukkumaan.

Ja ne lapsettomat alle kolmekymppiset naiset ei juurikaan syty meistä sedistä (ihan vaan tiedoksi muille miehille)

Mistäkö sitten olen katsonut. Tinder ja treffisivut on kokeiltu. Olen käynyt jopa tälläisellä sinkku matkalla ja ihan perinteisellä seuramatkoillakin. Salilla pitänyt silmät auki , mutten pidä siellä iskemistä mitenkään soveliaan. Baareissa en käy juurikaan. (alkoholiton)

Kaveri sai joskus ylipuhuttua ihan perinteisiin lavatansseihin.

Harrastuksista ei löydy kuin miehiä :)

Ap, oon nainen 40+ ja vähän sama tilanne. Lapseton myös. Duunissa oon ja vapaa-aikanani olisi kiva liikkua ja matkustaa asioistaan huolehtivan miehen kanssa. Ja asua yhdessä. Mutta ikäluokassani on lähinnä traumatisoituneita juoppoja tyhjätaskumiehiä joilla lapset. Alkoa käytän itse kohtuudella. Nuo lapset ovat aika pitkä miinus vaikka olisi jo isoja, kun itse on lapseton ja tottunut harrastuksiin, matkoihin ym.

Vierailija
26/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eihän sitä voi olla omasta tahdosta. Vikaahan täytyy olla niin miehessä kuin naisessakin...

Vierailija
27/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eihän sitä voi olla omasta tahdosta. Vikaahan täytyy olla niin miehessä kuin naisessakin...

Niin. Se juuri oli pointtini....

Vierailija
28/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhyys on tietysti yksi syy, ja sekin on sinulle turn-off.

Vierailija
29/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riihimäellä ainakin otettiin sellainen käytäntö että seura pyrkii huolehtimaan junnusta.

Vierailija
30/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei harmita sun vapaa elämä, mua ei vaan kiinnosta mies, joka ei tee vapaa-ajallaan mitään kovin kummosta- siis muuta kuin matkailua, ja joitakin harrastuksia.

Se kuulostaa hieman köyhältä.

Mua kiehtoo miehet, jotka haluaa hyvästä taloudellisesta tilanteesta huolimatta opiskella uusia asioita itseään varten, joilla on joku intohimo esim taiteen tai urheilun saralla. Siis tekee fyysisesti ainakin ajoittain haastavia asioita ja samalla käyttää henkisiä voimavarojaan, mm aivojaan uuden opetteluun.

Käy kursseilla tai opiskelee kieliä.

Ja toisekseen,

Minkälainen nainen jaksaisi olla koko ajan jonkun miehen seuraneitinä?

Mulla ainakin on näin 40 v ihan oma vahva elämä ystävineen, harrastuksineen, ja opiskeluineen. Ei tulisi mieleenkään matkailla vain sun kanssa tai viettää aika jossain tilalla töllistelemässä.

Vierailija
31/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt vaan mutta ne joilla on paljon rahaa töitä tekemättä, ei katsele tuollaisia landepaukkusetiä sekuntiakaan. Hyväksy kohtalosi.

Vierailija
32/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä on, itselläni tosin on yksi juuri aikuiseksi tullut lapsi. Minulla on ollut samaa haastetta, mutta toisin päin; taloudellisesti tasa-arvoista miestä ei tahdo löytyä. Ei huvita enää lähteä elättäjäksi kenellekkään. Töitä teen, mutta voin lomailla kuinka paljon haluan. Tulot eivät muodostu pelkistä palkkatuloista. 

N 48

Vierailija
33/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menisin muuten vaatimuksiisi mutta on lapsi. Mielestäni tuo yhdistelmä on erittäin haastavaa, erityisesti tuo omavaraisuus, sen kun niin harva ihminen lopulta saavuttaa.

Vierailija
34/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton varakas nainen joka ei kuitenkaan tee uraa 😬 sen on oltava joku joka ei voi saada lapsia. Ja on perinyt rahaa.

Vierailija
35/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mieleltään köyhä- kehittymätön. Siis.

Vierailija
36/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakuehtosi täyttävät naiset ovat tajunneet, etteivät tarvitse miestä mihinkään. Vaikka et olisikaan mikään passuuttaja niin parisuhde merkitsee aina vaivannäköä ja kompromisseja toisen ihmisen vuoksi. Eli joko laajennat hakuehtojasi tai totuttelet olemaan yksin kuten nuo etsimäsi naisetkin mieluummin ovat.

Vierailija
37/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei harmita sun vapaa elämä, mua ei vaan kiinnosta mies, joka ei tee vapaa-ajallaan mitään kovin kummosta- siis muuta kuin matkailua, ja joitakin harrastuksia.

Se kuulostaa hieman köyhältä.

Mua kiehtoo miehet, jotka haluaa hyvästä taloudellisesta tilanteesta huolimatta opiskella uusia asioita itseään varten, joilla on joku intohimo esim taiteen tai urheilun saralla. Siis tekee fyysisesti ainakin ajoittain haastavia asioita ja samalla käyttää henkisiä voimavarojaan, mm aivojaan uuden opetteluun.

Käy kursseilla tai opiskelee kieliä.

Ja toisekseen,

Minkälainen nainen jaksaisi olla koko ajan jonkun miehen seuraneitinä?

Mulla ainakin on näin 40 v ihan oma vahva elämä ystävineen, harrastuksineen, ja opiskeluineen. Ei tulisi mieleenkään matkailla vain sun kanssa tai viettää aika jossain tilalla töllistelemässä.

Niinpä... mitä harrastan ja mitä harrastuksiini liittyy ja miten itseäni kehitän harrastusten kautta, sitähän ei voi tietää tämän perusteella. Sen voin sanoa ettei se liity taiteeseen :D ja enkä kulje kädet taskussa kiviä potkien pitkin kylänraittia. 

Vierailija
38/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun kannattaa katsella Suomen rajojen ulkopuolelta. Jo naapurimaassa/-maissa on enemmän varakkaampaa nuorempaakin väkeä, perijöitä ja uusrikkaita.

Vierailija
39/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyt miksi nelikymppinen on lapseton, ovat ihan samat sukupuolesta riippumatta.  Hän on joko a) vela, b) ei pysty saamaan lapsia tai c) ei ole löytänyt kumppania kenen kanssa lapsia tehdä.

Suomesta tuskin löytyy montaa kriteereihin sopivaa vapaata naista, joko etsit ulkomailta tai sitten täytyy jostain kriteeristä joustaa.

Vierailija
40/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi varakas leskirouva tai eläkeläinen voisi sopia näihin ehtoihin! Olisi aikaa ja rahaa ja mahdolliset lapsetkin pois jaloista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme