Tykkään bensan hajusta, tykkääkö muut?
Minulla on bensakanisteri josta aina käyn haistelemassa sitä välillä, pidän olohuoneessa sitä niin on kätevä aina ottaa vähän tuoksua.
Kommentit (18)
Tykkään kyllä. Ja tykkään myös palavan bensan hajusta esim kun ruohonleikkuri on päällä. Ja moottorikelkka.
Vierailija kirjoitti:
Pidin ennen, nykyinen etanolibensa on senverran tympeän tuoksuista ettei viitsi huvikseen nuuhkia.
Sama. Lyijyaikaan bensa oli hyvän tuoksuista ja nyt sellaista kuran käryistä.
Miksi pidät bensaa kanisterissa, jos sen hajusta tykkäät? Ota bensaa kahvikupillisen verran ja pidä sitä olohuoneen pyödällä niin kauan, kun kuppi haihtuu bensasta tyhjäksi. Sitten tankkaat uudestaan.
Hyi helvetti. Ja ylipäätään polttomoottorien pörinä ei nappaa enää yhtään.
Tykkään ja myös tupakan. Kumpaakaan en ole koskaan maistanut tai tarkoituksella haistellut.
En niin paljon että nuuhkisin sitä suoraan kanisterista, mutta esimekiksi vanhan harrasteauton kyytiin astuessa mieto bensan haju kruunaa tunnelman.
En. Ota selvää haitoista. Mitä jos aivosolut liukenee tai hermosto tms. Lapsena bensa tuntui kivalta idealta tuoksuna, onneksi aikuiset varoittelivat. Haista vain kauempaa tai kaukaa, ei läheltä, jos on pakko.
Kyllä! Olen aina tykännyt. Niin on siskonikin. ; )
T. N 50+
Vanha moponbensa on ihanan tuoksuista.
Tykkään dieselpakokaasun kärystä. Kaverini myös.
Aikoinaan oli bensa-asema ihan kulkureitin varrella ja siinä oli kiva bensan tuoksu ohi mennessä, joskus enemmän, joskus vähemmän. Olin jo lapsena tietoinen että bensaa ei pitäisi haistella ja koin syyllisyyttä siitä, että pidin siitä tuoksusta.
Bensa on liuotinta. Sitä ei pidä haistella.
Viina on myös liuotinta. Sitä voi vaikka juoda.
Tykkäsin lapsena, en enää. Samoin tupakan hajun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään ja myös tupakan. Kumpaakaan en ole koskaan maistanut tai tarkoituksella haistellut.
Sama. Tupakan tuoksu on parhaimmillaan, kun se on juuri sytytetty. Sitten haju muuttuu tympeäksi. Bensa pieninä annoksina on myös hyvä, mutta liika on liikaa.
Itse nautin bensan ja sikarin hajusta. Tuore sperma tuoksuu myös mukavalle
No sinähän imppaat / jopa juot kaikkia liuottimia. Mm sytkärinestettä kuluu paljon ja kaasugrillitöhötinkaasu, liimat ja desinfiontipesunesteet ovat ok, halpoja ja sinulle käyttökelpoisia. Näppärää ostaa noista perusyleisisoista marketeista huomiota herättämättä.
Silmäsi punottavat, toljottavat, silmäsi vuotavat, samoin hiusrajasi ja kasvosi, vaikka komea olet joskus ollut. Ainakin olit. Kovasti laihtunut, kuivettunut, rutistunut, näivettynyt olet. Et ole miehekäs, vaan säälittävä.
Luonteesi ja reaktiosi muuttuvat, kun käytät.
Sinusta tuli p.ska, hirviö ihminen. Haisitkin pahalta. Spriiltä.
Ennen pidin, nykyään teen töitä petrokemian tuotteiden kanssa, ja polttoaineen tuoksu on merkki, että jossain falskaa.
Pidin ennen, nykyinen etanolibensa on senverran tympeän tuoksuista ettei viitsi huvikseen nuuhkia.