Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää taloudellisesti tasa-arvoinen nainen

karl von essenhaus
08.01.2019 |

Hieman hassua tälläistä on täällä kysellä, mutta jos jotain vinkiä saisi...

Tosiaan olen alta nelikymppinen taloudellisesti riippumaton mies, jolle vapaa-aika on tärkeää ja harrastukset. En siis vietä päiviäni töissä vaan itseani kiinostavien harrastusten parissa. Ainut työksi laskettava harrastus, on perintötilan hoitaminen, joka ei ole 8h/5pvä 11kk/v.

Mutta siihen ongelmaan....
Se ongelma ei ole niinkään se seuran löytäminen vaan taloudellisesti tasa-arvoisen naisen löytyminen jolla olisi vapaa-aikaa matkustella yhdessä ja harrastaa yhdessä.
Tässä viime vuosina on ollut muutamia lyhyitä suhteita. Ovat vaan kaatuneet siihen, että ne naiset jolla olis varaa olla vapaalla ja maksaa omat kulunsa, niin ovat paljastuneet kiireiseksi uraohjuksisksi. sitä vapaata on lopulta todella vähän. Ja muutamia on lopulta alkanut harmittamaan minun vapaa elämäni.
Kyllähän niitä siipeilijöitä riittäisi mutta sellaista en halua alkaa elättämään (kahdesta riittävä kokemus).

Sitten tulemme tähän vielä suurempaan ongelmaan. Lapset
Niitä en kaipaa parisuhteeseen, En ole mikään lasten vihaaja, tulen oikeen hyvinki toimeen sisarusteni lasten kanssa ja vietetään mukavaa aikaa heidän kanssaan.
Tässä kun alkaa tuo neljäkymppiä lähestyä, niin oman ikäluokan lapsettomat naiset alkava vähetä. Ja se että tämän ikäinen nainen on ilman lapsia, siihen on jokin syy... On varmastikkin ihan normaaleja seassa, mutta ne helmet tuppaavat hukkumaan.
Ja ne lapsettomat alle kolmekymppiset naiset ei juurikaan syty meistä sedistä (ihan vaan tiedoksi muille miehille)

Mistäkö sitten olen katsonut. Tinder ja treffisivut on kokeiltu. Olen käynyt jopa tälläisellä sinkku matkalla ja ihan perinteisellä seuramatkoillakin. Salilla pitänyt silmät auki , mutten pidä siellä iskemistä mitenkään soveliaan. Baareissa en käy juurikaan. (alkoholiton)
Kaveri sai joskus ylipuhuttua ihan perinteisiin lavatansseihin.
Harrastuksista ei löydy kuin miehiä :)

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vaativa yhdistelmä tuo, että pitäisi olla varakas, mutta ei käydä töissä. Jos ikähaarukkakin on joku 30-45 vuotta. Ehkä joku sinkku perijätär voisi jostain löytyä. Onnea matkaan.

Siis missä kohtaa tuossa aloituksessa lukee, ettei nainen saisi käydä töissä??! Moni sitä jankuttaa, mutta en huomaa...

Vierailija
102/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

karl von essenhaus kirjoitti:

Tiedä sitten onko tästä apua, mutta tosiaan en asu tilallani.  Se on lähinnä kakkos/kesä -asunto.

Ja olen ihan tietoinen näistä kriiteireistä mitä olen itselleni asettanut. näihin kriteereihin sopivia naisia on vähän mutta olemassa.

ja se on ihan tosiaasia etten muistuta kreikkalaista jumalaa, etten sillä ulkonäöllä ketään hurmaa.

Ja niitä naisia on vielä vähemmän jos vaadittaisiin samat miellenkiinnon kohteet. Kummallakin voi olla ne omat miellenkiinnonkohteet ja mieltymykset matkustukseen, sitten niitä voisi sopivalla tavalla yhdistellä. tai keksiä uusia ja miksei myös tutustua siihen toisen mieltymyksiin.

Omat mieltymykset on erämatkailussa ja seikkailussa  ja moottoriurheilussa. Ja näiden yhdistelmissä. 

Miksi naisen jolla on omat mieltymykset pitäisi tutustua sinun mieltymyksiisi?

Vaikka siksi että laajentusi se maailmankuva ja tietäisit mitä se äijä puuhastelee.

Toimis varmaan toisinkin päin ja varmaan tarkotus.

Ketjun perusteella en ole ollenkaan vakuuttunut että aloittaja pystyisi tarjoamaan maailmankuvan laajentamista itsenäiselle naiselle joka on tottunut matkustamaan omilla rahoilla. Pikemmin aloittaja kaipaa sitä että hän saisi maailmankuvaansa avarammaksi. Sitä laajentamaan taas itsenäinen omillaan pärjäävä nainen ei lähde tekemään saamatta vastaavasti jotakin myös itselleen. Mitä se mahtaisi olla on keskustelun perusteella jäänyt enemmän kuin epäselväksi.

Mullekaan ei ole selvinnyt, mitä ap pystyy sille naiselle tarjoamaan. Koko juttu ja kirjoitukset tässä ketjussa tekevät aika kummallisen vaikutelman. Hän ei näytä ollenkaan edes pohtineen asiaa siitä näkökulmasta, että miksi Hän kelpaisi sellaiselle naiselle.

Siis mitä niin ihmeellistä pitäisi nykyajan parisuhteissa tarjota? Ennen rakkaus riitti. Miksei se kelpaa enää? Pitää olla turvallisen ja vakaan elämän lisäksi olla jotain tajunnanräjäyttävää?

Mitä te tarjoatte omiin suhteisiinne? Opettakaa mua.

Ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedä sitten onko tästä apua, mutta tosiaan en asu tilallani.  Se on lähinnä kakkos/kesä -asunto.

Ja olen ihan tietoinen näistä kriiteireistä mitä olen itselleni asettanut. näihin kriteereihin sopivia naisia on vähän mutta olemassa.

ja se on ihan tosiaasia etten muistuta kreikkalaista jumalaa, etten sillä ulkonäöllä ketään hurmaa.

Ja niitä naisia on vielä vähemmän jos vaadittaisiin samat miellenkiinnon kohteet. Kummallakin voi olla ne omat miellenkiinnonkohteet ja mieltymykset matkustukseen, sitten niitä voisi sopivalla tavalla yhdistellä. tai keksiä uusia ja miksei myös tutustua siihen toisen mieltymyksiin.

Omat mieltymykset on erämatkailussa ja seikkailussa  ja moottoriurheilussa. Ja näiden yhdistelmissä. 

Vaikka siksi että laajentusi se maailmankuva ja tietäisit mitä se äijä puuhastelee.

Ketjun perusteella en ole ollenkaan vakuuttunut että aloittaja pystyisi tarjoamaan maailmankuvan laajentamista itsenäiselle naiselle joka on tottunut matkustamaan omilla rahoilla. Pikemmin aloittaja kaipaa sitä että hän saisi maailmankuvaansa avarammaksi. Sitä laajentamaan taas itsenäinen omillaan pärjäävä nainen ei lähde tekemään saamatta vastaavasti jotakin myös itselleen. Mitä se mahtaisi olla on keskustelun perusteella jäänyt enemmän kuin epäselväksi.

Pitäisin sitä jonkinlaisena maailmankuvan laajentamisena kaupunki lomiin tottuneella vaikka viettää viikko erämaassa tai ajaa moottoripyörällä Andien yli. Tai ihan tehdä taimikon raivausta raivaussahalla. Eihän kaikista ole tai halua tällaista tekemään, mutta avartuisi se maailmankuva.  

Vierailija
104/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekäistä kaksinaismoralististä nykynaisista et tule itsellesi kumppania löytämään. Näille tasa-arvoisille naisille tasa-arvo on sitä, että voivat vahvoina vaatia paljon tekemättä mitään esim. vastaamaan kuluista edes puoliksi.

Miehistä tasa-arvo raha-asioissa on nykyään sitä että kun saadaan YHTEISIÄ lapsia ja nainen on äitiyslomalla, mies elelee yksin omalla täydellä palkallaan herroiksi ja äiti ja lapset kituuttavat vieressä pienellä äitiyspäivärahalla kun mieshän ei ala kenenkään elättäjäksi! Ei sitten käy mielessä että ne on miehenkin lapsia ja puoliso joutuu uhraamaan oman uransa ja taloutensa että mies saa pitää yllä kulissia ja elää mukavasti omilla rahoillaan. Sitten ihmetellään kun suomalaiset eivät tee lapsia.

No, eivät nuo naiset ole sen parempia kun pitävät itsestään selvänä että he hoitavat lapset. Kaiken huippu oli nainen joka valitti palstalla että hänen työtön miehensä ei hae töitä ja elätä häntä kun nainen on äitiyslomalla omasta työstään. Nainen ilmoitti "ansaitsevansa" pitkän äitiysloman, mies ei osaa lasta hoitaa.

No kyllä hän on sen äitiysloman ansainnut kun in lapsen synnyttänyt ja kantanut. Toipumiseenkin menee helposti enemmän kuin se 4kk äitiysloma.

No höpöhöpö! :D Mitään 4kk mene kuin ääritapauksissa...

Vierailija
105/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsella 50+ naisia, joilla on elämä reilassa.

Vierailija
106/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsella 50+ naisia, joilla on elämä reilassa.

*oksensin*

Vierailija
107/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullekaan ei ole selvinnyt, mitä ap pystyy sille naiselle tarjoamaan. Koko juttu ja kirjoitukset tässä ketjussa tekevät aika kummallisen vaikutelman. Hän ei näytä ollenkaan edes pohtineen asiaa siitä näkökulmasta, että miksi Hän kelpaisi sellaiselle naiselle.

Siis mitä niin ihmeellistä pitäisi nykyajan parisuhteissa tarjota? Ennen rakkaus riitti. Miksei se kelpaa enää? Pitää olla turvallisen ja vakaan elämän lisäksi olla jotain tajunnanräjäyttävää?

Ohis

No eipä ap:llekaan riitä pelkkä rakkaus. Tottakai voidaan olettaa, että jos hän odottaa kumppaniltaan tuollaisia erikoisuuksia, hänellä itselläänkin olisi jotain tavallista enemmän. 

Minä tarjoan omassa parisuhteessani ystävyyttä, välittämistä, kokemusten jakamista, huolien jakamista, auttamista, empatiaa, ymmärrystä jne. En haluaisi nyt kovin tarkoin selittää tässä, millaisia konkreettisia asioita olen tehnyt oman mieheni vuoksi, mutta hän on moneen kertaan sanonut, että olen ystävällisin ja hyväsydämisin ihminen, jonka hän on koskaan tavannut, eikä ymmärrä, miten jaksan kerta toisensa jälkeen tukea häntä hänen tavoitteissaan. 

Vierailija
108/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman hassua tälläistä on täällä kysellä, mutta jos jotain vinkiä saisi...

Tosiaan olen alta nelikymppinen taloudellisesti riippumaton mies, jolle vapaa-aika on tärkeää ja harrastukset. En siis vietä päiviäni töissä vaan itseani kiinostavien harrastusten parissa. Ainut työksi laskettava harrastus, on perintötilan hoitaminen, joka ei ole 8h/5pvä 11kk/v.

Mutta siihen ongelmaan....

Se ongelma ei ole niinkään se seuran löytäminen vaan taloudellisesti tasa-arvoisen naisen löytyminen jolla olisi vapaa-aikaa matkustella yhdessä ja harrastaa yhdessä.

Tässä viime vuosina on ollut muutamia lyhyitä suhteita. Ovat vaan kaatuneet siihen, että ne naiset jolla olis varaa olla vapaalla ja maksaa omat kulunsa, niin ovat paljastuneet kiireiseksi uraohjuksisksi. sitä vapaata on lopulta todella vähän. Ja muutamia on lopulta alkanut harmittamaan minun vapaa elämäni.

Kyllähän niitä siipeilijöitä riittäisi mutta sellaista en halua alkaa elättämään (kahdesta riittävä kokemus).

Sitten tulemme tähän vielä suurempaan ongelmaan. Lapset

Niitä en kaipaa parisuhteeseen, En ole mikään lasten vihaaja, tulen oikeen hyvinki toimeen sisarusteni lasten kanssa ja vietetään mukavaa aikaa heidän kanssaan.

Tässä kun alkaa tuo neljäkymppiä lähestyä, niin oman ikäluokan lapsettomat naiset alkava vähetä. Ja se että tämän ikäinen nainen on ilman lapsia, siihen on jokin syy... On varmastikkin ihan normaaleja seassa, mutta ne helmet tuppaavat hukkumaan.

Ja ne lapsettomat alle kolmekymppiset naiset ei juurikaan syty meistä sedistä (ihan vaan tiedoksi muille miehille)

Mistäkö sitten olen katsonut. Tinder ja treffisivut on kokeiltu. Olen käynyt jopa tälläisellä sinkku matkalla ja ihan perinteisellä seuramatkoillakin. Salilla pitänyt silmät auki , mutten pidä siellä iskemistä mitenkään soveliaan. Baareissa en käy juurikaan. (alkoholiton)

Kaveri sai joskus ylipuhuttua ihan perinteisiin lavatansseihin.

Harrastuksista ei löydy kuin miehiä :)

Järkevintä olisi, että etsit vaimon Filippiineiltä. Siellä on myös varakkaita sinkkunaisia, jotka ovat vielä yleensä neitsyitä yli kolmikymppisinäkin.

Ne naiset ovat oikeita naisia, eivätkä toksisen feminismin pilaamia houkkia. Osaavat rakastaa aidosti ja kunnioittavat muutenkin ihmisiä toisin kuin syntymävttumaiset suominartut.

Ajattelin kanssa ehdottaa Aasiaa.

Siellä on normi, että naiset on neitsyitä hääyöhön asti ja, monilla ura- ja bisnesnaisilla ikä saattaa lipsahtaa sinkkuna 27:n huonommalle puolelle jolloin miestä ei enää saa. Sellaisille naisille olisit pelastus.

Vierailija
109/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän mä sut tunnistin, ap on Mr. Lothar! Kaikki mitä on kirjoitettu sopii ihan justiinsa. :D

Vierailija
110/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

No eipä ap:llekaan riitä pelkkä rakkaus. Tottakai voidaan olettaa, että jos hän odottaa kumppaniltaan tuollaisia erikoisuuksia, hänellä itselläänkin olisi jotain tavallista enemmän. 

Minä tarjoan omassa parisuhteessani ystävyyttä, välittämistä, kokemusten jakamista, huolien jakamista, auttamista, empatiaa, ymmärrystä jne. En haluaisi nyt kovin tarkoin selittää tässä, millaisia konkreettisia asioita olen tehnyt oman mieheni vuoksi, mutta hän on moneen kertaan sanonut, että olen ystävällisin ja hyväsydämisin ihminen, jonka hän on koskaan tavannut, eikä ymmärrä, miten jaksan kerta toisensa jälkeen tukea häntä hänen tavoitteissaan. 

Eiköhän nuo asiat ole vähän niin kuin itsestäänselvyyksiä hyvässä parisuhteessa, joita nyt ei juurikaan mainosteta erikseen. Parisuhde on kahden ihmisen välinen liitto, jossa jaetaan ilot ja surut ja ollaan toisten tukena.

Vierailija
111/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin sitä jonkinlaisena maailmankuvan laajentamisena kaupunki lomiin tottuneella vaikka viettää viikko erämaassa tai ajaa moottoripyörällä Andien yli. Tai ihan tehdä taimikon raivausta raivaussahalla. Eihän kaikista ole tai halua tällaista tekemään, mutta avartuisi se maailmankuva.  

Luultavasti se nainen ei halua tehdä tuollaista.

Mutta koska maailmankuvan laajentaminen on ap:n mielestä niin tärkeää, niin ap voi sitten itse laajentaa omaa maailmankuvaansa hylkäämällä omat kiinnostuksenkohteensa ja alkamalla elää ja harrastaa sellaista, mitä se nainen haluaa. Ja hän voisi laajentaa maailmankuvaansa kelpuuttamalla työssäkäyvän naisen. Ja hän voisi laajentaa maailmankuvaansa kelpuuttamalla lapsia saaneen, tai nelikymppisen lapsettoman naisen. Tai luopumalla jostain muista vaatimuksistaan. Mutta hän ei näköjään ollenkaan itse suostu sellaiseen oman maailmankuvansa laajentamiseen. Ainoastaan naisen pitäisi mukautua ap:n elämäntyyliin ja muuttua hänen toiveidensa mukaiseksi.

Vierailija
112/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan että miten naisella voi olla paljon vapaata kun suurin osa alle 60 v. Käy työssä päivittäin. Vai miten muuten se taloudellinen puoli järjestyy, jos ei ole työssä. Toki joku perijätär tai lottovoittaja.

Lapsia et halua suhteeseen. Vaikka naisen lapset olisivat isoja, voi olla että on jo siunaantunut niitä lapsen lapsia( joita sinä et halua elämääsi).

Nainen voi olla taloudellisesti vakaa, mutta ei ehkä ole varaa matkustella koko aikaa ja jatkuvasti edes sitä lomaa milloin matkustella.

Nyt joku sanoo että peruutusmatkoja saa halvalla jne. Mutta kun käy töissä ei voi lähteä lomalle ex- temporee tyylillä.

Itse en haluaisi miestä joka yrittää vääntää naisen tiettyyn muottiin, omien mieltymysten mukaan. Oletko valmis tekemään mitään kompromisseja suhteen eteen?

Vierailija
113/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaavat rakastaa aidosti ja kunnioittavat muutenkin ihmisiä toisin kuin syntymävttumaiset suominartut.

-öööhhh.. ite oon suomalainen ja oon kyl ollu aika erilainen nuorempana. :D varmaa just sellanen mistä haaveilet eli naiivi, ystävällinen ja rakastava. :D

Mut ansaitsiko miehet sen?? :D ei ansainnu. ne miehet oli ihan kamalia tyyliin..

ja nii, vanhoil naisil usein on urat sun muut ja raha-asiat. kannattaa varmaa ottaa vanha ja nuori?! siin voi laajentaa sopivasti omaa näkemystään... :DDD vanha voi jopa tarjota sulle lounaan. Nuorelle sä voit tarjota sitten. molemmilla on jotain annettavaa.

mun mielestä se jolla on rahaa, se maksaa. ja jos ei löydä ihmistä joka on ite periny rahansa , mitä esim. moni ura-ihminen ei edes arvosta paljoa, niin sit yrittää ottaa ura-ihmisen tai vaikka prostituoidun....

Vierailija
114/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on vaatimukset. Onnea matkaan. Et taida sen rakkauden perään varsinaisesti kuitenkaan olla? Joustamaton itsekäs materialistimies, jolla prioriteetit vinksallaan :) ei tuollaisella luonteellakaan niin laajasti naisia huokutella. Muutakuin ehkä niitä materialistisia onnenonkijoita. Mutta hei, sellainenhan sä tavallaan itsekin oot. (tiukat materiakriteerit naiselle, jotta sä saisit nauttia kaikista sen tuomista eduista..) Mitä tekee sillä rahalla ja ajalla jos ei ole itsestään mitään oikeasti merkityksellistä toisella tarjota suhteeseen. Vähän panostaiain sinuna niihin sun luonteen puoliin, jotta se harvinainen kriteerit täyttävä ainokainen yksilö jonka lopulta tapaat, mitenkään voisi susta vakavasti kiinnostua.

Tavallisesti se menee muuten ihmisillä niin, että jos on rahaa, ei ole aikaa. Ja jos on aikaa ei ole rahaa. Hei, mutta palkkaa se nainen sinne sun tilukseille osapäiväisesti muhkealla liksalla? jättekiva.

Vierailija
115/117 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on lapseton,omat rahat pitävä nainen,vapaa matkustelemaan!Hypätäänhän koneeseen! :)

Vierailija
116/117 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän ap:n kirjoitus saa teissä palstan lukijoissa niin paljon vihaa aikaiseksi? Ihan vilpittömästi ihmettelen? Moni vastaus mennyt aika henkilökohtaiseksi haukkumiseksi, vaikka hänen toiveissaan on vain löytää joku taloudellisesti tasa-arvoinen ihminen jakamaan elämän surut ja ilot. Ei se ainakaan minun mielestäni mitenkään täysin kohtuuttomalta kuulosta, joten mikä ihme siinä sitten tökkii? Vihamielisten vastausten perusteella tulee pakostakin mieleen, että ongelma on siinä ettei ap ole valmis kustantamaan kenenkään naisen elämää.. Näinhän se ei tietenkään voi olla, vai mitä itsenäiset naiset? Joten kertokaa minulle mikä tässä nyt oikeasti häiritsee? Entä jos parisuhdetta etsivä taloudellisesti riippumaton lapseton nainen etsisi vastaavaa ihmistä kumppanikseen - olisiko hänkin automaattisesti "peräkammarin nainen" jolla on "tylsä elämä"?

Vierailija
117/117 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi