Kävin tänään pitkästä aikaa vaa'alla ja arvatkaa mitä!!!! Olen 7 kiloa laihempi!! :)
Kommentit (8)
Onnea! Mullakin on ollut laihduttaminen lokakuusta asti hitaana projektina, ja vaikka söin jouluna monta laatikollista konvehteja, paino on nyt laskenut 2kg joulua edeltäneestä, syystä, jota en tosiaan tiedä. Oli positiivinen yllätys, itse en joulun aikaan punninnut, kun uskoin vain menneeni takapakkia.
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Mä olen tyytyväinen jo siihen että joulukuun aikana en lihonut yhtäkään kiloa.
Kiitti :) jätin vaan pitsat ja heset kokonaan pois kuvioista +liikun aika paljon päivittäin :) ni johan alkoi laihtuu... :)
Mahtavaa, onnittelut! =)
(nimim. Kun ostin vaakaani patterit pitkästä aikaa, hoksasin järkytyksekseni lihonneeni 12 kg)
M38.
Minä harvensin viikonloppujen sidukkaviinipäivät niin että joka toinen KUUKAUSI juhlin viikonlopun entiseen malliin.
Paino on pudonnut 10 kg puolessa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Minä harvensin viikonloppujen sidukkaviinipäivät niin että joka toinen KUUKAUSI juhlin viikonlopun entiseen malliin.
Paino on pudonnut 10 kg puolessa vuodessa.
Kuinka usein joit aikaisemmin?
Mulla tuli kahdessa viikossa 8kg läskiä ja näkyy naamassa. Tuntuu vyötärössä, muttei pahasti. Menee pidempään että lähtee kuin tuli.
Onnea! Mä olen tyytyväinen jo siihen että joulukuun aikana en lihonut yhtäkään kiloa.