Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin tänään pitkästä aikaa vaa'alla ja arvatkaa mitä!!!! Olen 7 kiloa laihempi!! :)

Vierailija
08.01.2019 |

Nyt on kyllä semmone onnistunu fiilis :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Mä olen tyytyväinen jo siihen että joulukuun aikana en lihonut yhtäkään kiloa.

Vierailija
2/8 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Mullakin on ollut laihduttaminen lokakuusta asti hitaana projektina, ja vaikka söin jouluna monta laatikollista konvehteja, paino on nyt laskenut 2kg joulua edeltäneestä, syystä, jota en tosiaan tiedä. Oli positiivinen yllätys, itse en joulun aikaan punninnut, kun uskoin vain menneeni takapakkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Mä olen tyytyväinen jo siihen että joulukuun aikana en lihonut yhtäkään kiloa.

Kiitti :) jätin vaan pitsat ja heset kokonaan pois kuvioista +liikun aika paljon päivittäin :) ni johan alkoi laihtuu... :)

Vierailija
4/8 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, onnittelut! =)

(nimim. Kun ostin vaakaani patterit pitkästä aikaa, hoksasin järkytyksekseni lihonneeni 12 kg)

M38.

Vierailija
5/8 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harvensin  viikonloppujen  sidukkaviinipäivät niin että joka toinen KUUKAUSI juhlin viikonlopun  entiseen malliin.

Paino on pudonnut 10 kg puolessa vuodessa. 

Vierailija
6/8 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä harvensin  viikonloppujen  sidukkaviinipäivät niin että joka toinen KUUKAUSI juhlin viikonlopun  entiseen malliin.

Paino on pudonnut 10 kg puolessa vuodessa. 

Kuinka usein joit aikaisemmin?

Vierailija
7/8 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea!!

Vierailija
8/8 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli kahdessa viikossa 8kg läskiä ja näkyy naamassa. Tuntuu vyötärössä, muttei pahasti. Menee pidempään että lähtee kuin tuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän