Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ultran mukasn kolmas poika tulossa ja itkettää

Vierailija
08.01.2019 |

En sitten saanut toivomaani tyttöä ja mies ei halua enempää lapsia,nyt voitte kivittää kun uskallan olla pettynyt :-(.

Kommentit (133)

Vierailija
41/133 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri kertoi, että on yksi kolmesta veljeksestä. Hän oli heistä se, joka tykkäsi Barbeista ja halusi pukeutua hienosti. Hän oli heistä siis se tyttö, hänestä tuli meikkitaiteilija ja asuu nykyään miehensä kanssa New Yorkissa.

Voi se näinkin mennä.

Vierailija
42/133 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme lottovoittoa peräkkäin. Kun meille syntyi toinen tyttö en enää kyennyt rakastamaan vaimoa ja erohan siitä tuli

Vika löytyy sun siittiöistäsi. Mies määrää sukupuolen.

Naisen munasolu valkaa tulijan. t: ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/133 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mene niin että aina saa mitä haluaa.

Vierailija
44/133 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat sitten miniöitä, ehkä.

Miniät onkin todella toivottuja palsta-anoppien mukaan ;)

Vierailija
45/133 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assipoika söisi vain maitoa ja ruisleipää.

Tosin tänään opin että maitoa ei kannata enää juottaa.

Vierailija
46/133 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele mikä rikkaus tuo on lapsille :)

Itselläni on kaksi veljeä ja olen jäänyt vähän ulkopuoliseksi veljien touhuista. Varmasti olisin poikana sopinut paremmin leikkeihin mukaan :)

Ei ole välttämättä sukupuolesta kiinni. Minä ainakin olin (ja olen edelleen) läheisempi pikkuveljen ja isoveljen kanssa kuin he keskenään.

Vierailija
47/133 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele mikä rikkaus tuo on lapsille :)

Itselläni on kaksi veljeä ja olen jäänyt vähän ulkopuoliseksi veljien touhuista. Varmasti olisin poikana sopinut paremmin leikkeihin mukaan :)

Ei ole välttämättä sukupuolesta kiinni. Minä ainakin olin (ja olen edelleen) läheisempi pikkuveljen ja isoveljen kanssa kuin he keskenään.

Vierailija
48/133 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tunteesi, jäät paitsi äiti tytär jutuista ja aikuisena äidin puoleinen mummi on usein läheisempi kuin isän puoleinen mummi.

Pyh. Tuohon vaikuttaa hyvin paljon se millaisen pojan kasvattaa eli millaiset on perhesuhteet ja paljon muutkin asiat kuten vaikkapa asuinpaikka.

Miniä se suhteen sanelee ja pojalla ei siihen ole paljon sanomista. Nähnyt 1000 kertaa.

Jep...Näin se on. Täälläkin palstalla näkee jatkuvasti kuinka miniä päättää mitä anoppi saa HÄNEN lapselleen tai lapsen kanssa tehdä. Miehet ovat tossukoita. Eivät puutu asiaan.

Vierailija
49/133 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta kuin toivoa, että jonain päivänä yksi heistä ymmärtää syntyneensä väärään sukupuoleen. Muistathan silloin mitä halusit.

Vierailija
50/133 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas ajat muuttunut. Kautta aikain poikalapsia on pidetty parempina.

Vierailija
51/133 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpas ajat muuttunut. Kautta aikain poikalapsia on pidetty parempina.

Siihen ei ole enää mitään syytä. Itsekin aikoinaan halusin 3 poikaa. Sain 2 ja tytön. Se kolmas poika oli vielä tehtävä ennenkuin tunsin tehtäväni olevan täynnä. Poikien kanssa kyllä pääsee huomattavasti helpommalla.

Vierailija
52/133 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivoin 2 tyttöä ja ne sain :) ihanaa kun on siskokset. En ikinä ole halunnut poikalapsia.

Vierailija
53/133 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mulle se poikavauva. Itse koin kohtukuoleman, kun odotin sitä kolmatta poikaa. Eihän sitä tiedä, miten sulle käy...

Vierailija
54/133 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen, joka haluaa sukupuolta eikä lasta, kannattaisi oikeasti istahtaa alas ja miettiä, mitä oikein haluaa tai kuvittelee haluavansa.

Voin kokemuksesta kertoa, että on aika helvettiä olla se kuopus ja kovasti toivottu ainoa tyttö, joka ei sitten ollutkaan sellainen tyttö minkä vanhemmat halusivat "tehdä".

Vierailija
55/133 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävisi ihan kumpi vaan.

Vierailija
56/133 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä toivoin 2 tyttöä ja ne sain :) ihanaa kun on siskokset. En ikinä ole halunnut poikalapsia.

Onpa törkeää venäläistä rulettia! Sääliksi käy sun lapsias, jotka ovat sinulle toivottuja sen vuoksi että sattuvat edustamaan sinulle ainoaa oikeaa sukupuolta. Hyi oks! Miksi tällaiset lisääntyy??

Vierailija
57/133 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, että puhut pettymyksen tunteet ulos jo nyt raskausaikana. Ehdit vielä sopeutumaan, ennenkuin pieni tuhiseva ihanuus on sylissäsi nuuskittavana ja ihollasi suojattomana, turvaasi vailla. Sitten sinua ehkä vähän huvittaakin pettymyksesi.

Lapsilukua ei kannata lähteä tytön toivossa kasvattamaan. Voihan se neljäs olla poika, ja viides ja kuudes.

Minulla on kolme poikaa. Pieni pettymys tuntui ensimmäisen kohdalla ultrassa, kun luulin odottavani tyttöä.

En vaihtaisi yhtään meidän tiiviistä poikaporukasta tytöksi. Enkä halua uskoa tuohon mantraan, että tytöt pitäisivät tulevaisuudessa omia vanhempiaan tärkeämpinä tmv.

Vierailija
58/133 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen, joka haluaa sukupuolta eikä lasta, kannattaisi oikeasti istahtaa alas ja miettiä, mitä oikein haluaa tai kuvittelee haluavansa.

Voin kokemuksesta kertoa, että on aika helvettiä olla se kuopus ja kovasti toivottu ainoa tyttö, joka ei sitten ollutkaan sellainen tyttö minkä vanhemmat halusivat "tehdä".

Alapeukuttajat voisivat kommentoida. Vai onko liian herkkä paikka?

Vierailija
59/133 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ennemminkin käy lukemassa facebookin tyttöjen äidit -ryhmää ja kiitä onneasi ettet ole samanlainen kuin nuo! Itselläni tyttöjä ja poiikia ja kummassakaan faceryhmässä ei voi olla! Hirveetä sonistipaskaa ja stereotypioita!

No onko tämä palsta yhtään parempi? Kyllä täälläkin alkoi heti "sukupuoli * on parempi syystä ×"

Vierailija
60/133 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä kunnon permat. Onnittelut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän