Ultran mukasn kolmas poika tulossa ja itkettää
En sitten saanut toivomaani tyttöä ja mies ei halua enempää lapsia,nyt voitte kivittää kun uskallan olla pettynyt :-(.
Kommentit (133)
Minulla on kolm teinipoikaa ja eivät syö isoja määriä. Ruokaan mene n. 600€/kk. Olen kyllä hintatietoinen eli vertailwn hintoja. Neljästään asutaan.
Vierailija kirjoitti:
Liityt siihen facen poikien äidit ryhmään. Oot hetken ja toteat, ettet oo sentään niin yksinkertainen, vaikka vain poikia onkin. Tulee parempi mieli ja hetken päästä ymmärrät, et ne on sun lapsia, ei vain poikia tai tyttöjä.
Tää on kun mun näppäimistöltä! 😊 T. Kolmen lapsen äiti (poikia ennen kuin toisin todistetaan?)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä pettymyksesi, mutta kun poika on syntynyt, voit varmastiko? iloita siitä, että hän on juuri hän. 3 tervettä? poikaa, eikö se ole ihana juttu.
Minusta saa kyllä toivoa joko tyttöä tai poikaa ja jos tulokas onkin toinen, pettymystä tulee..mutta elämä yllättää joskus. Jospa hän onkin sinun elämäsi ilo.
Ehkä hän on se elämäsi ilo. Mieheni sai kuulla isältään, että ”ei me sua oltais haluttu, mutta kun äiti ei suostunut aborttiinkaan.” Hänellä siis oli kolme isompaa sisarusta jo olemassa.
No, mieheni on näistä sisaruksista ainoa, joka on hoitanut elämänsä menestyksekkäästi. Muilla on enemmän tai vähemmän syrjäytyneisyyttä. Jos mieheni olisi abortoitu, ei olisi sitäkään iloa vanhemmillaan. Eikä ainoaakaan lastenlasta.
Mutta siis en mitenkään nyt vertaa tätä ap:n tilanteeseen, vaan toivotan hänelle onnea ja iloa pienistä pojistaan!
Vierailija kirjoitti:
Kolme lottovoittoa peräkkäin. Kun meille syntyi toinen tyttö en enää kyennyt rakastamaan vaimoa ja erohan siitä tuli
Typerys.
Vierailija kirjoitti:
Tuttavapiirissäni kaikille, joilla oli lapset samaa sukupuolta, onkin tullut sitten lapsenlapset sitä toista. Mummeille on tullut niitä toisen sukupuolen pieniä hyysättäviä sitten seuraavassa sukupolvessa.
Eli kolme poikaa - kaikilla lapsenlapsia, jotka tyttöjä.
Neljä tytärtä - näillä kaikilla pieniä poikia.
Kaksi poikaa - toisella kaksi tyttöä.
Kolme tytärtä - kahdella poikia, yksi raskaana..saa nähdä, kumman saa.
Meillä taas samaa sukupuolta jo NELJÄSSÄ sukupolvessa
Minun mummillani oli kaksi lasta - molemmat tyttöjä
minun äidilläni oli kolme lasta - kaikki tyttöjä
minulla on kolme lasta - kaikki tyttöjä
minun esikoisella on jo kaksi lasta - molemmat tyttöjä (muilla ei vielä lapsia, joten saa nähdä saataisiinko joku päivä sukuun poikiakin)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tunteesi, jäät paitsi äiti tytär jutuista ja aikuisena äidin puoleinen mummi on usein läheisempi kuin isän puoleinen mummi.
Minulla on kaksi poikaa ja tytär. Poikien kanssa asiat sujuu helposti ja sopuisasti, tyttären kanssa on koko ajan napit vastakkain ja kauheaa draamaa. Tytärtä on paljon vaikeampi rakastaa. Meidän lapsille miehen vanhemmat ovat läheisemmät kuin omani.
Tee pojasta perheen musta lamnas: Alista ja kohtele kaltoin ja houkuttele muut mukaan niin, että tekee teininä itsarin. Sitten ei ole kolmea poikaa ja olet saanut hyvitystä pettymykseesi.
Vierailija kirjoitti:
Kolme lottovoittoa peräkkäin. Kun meille syntyi toinen tyttö en enää kyennyt rakastamaan vaimoa ja erohan siitä tuli
Vika löytyy sun siittiöistäsi. Mies määrää sukupuolen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tunteesi, jäät paitsi äiti tytär jutuista ja aikuisena äidin puoleinen mummi on usein läheisempi kuin isän puoleinen mummi.
Minulla on kaksi poikaa ja tytär. Poikien kanssa asiat sujuu helposti ja sopuisasti, tyttären kanssa on koko ajan napit vastakkain ja kauheaa draamaa. Tytärtä on paljon vaikeampi rakastaa. Meidän lapsille miehen vanhemmat ovat läheisemmät kuin omani.
Sama täällä. Kaikki on kovin rauhallista ja tasaista kun tytär on esim yökylässä. Tytärtä on tosi paljon haastavampi kasvattaa, en tiedä miksi. Rakastan häntä lujasti ja sydämeen sattuu välillä katsoa sitä tempoilua, mutta kieltämättä toisinaan hänestä on hyvin vaikea pitää. Kaiken kukkuraksi jompi kumpi pojista tulee usein lohduttamaan minua riitelyn päätteeksi :D
Työkaverillani on 4 poikaa ja viides lapsi on tyttö.
Inhottaa seurata sivusta, kuinka hän suosii tätä tytärtä poikiensa kustannuksella. Tytöstä on kuvia koko työpöydällinen, hänestä aina puhutaan, mitä tämä harrastaa ja tekee, pojista tuskin kertoo ikinä mitään. Esittelee muille aina tyttärestään tilaamiaan valokuvakirjoja, kuinka kaunis ja sitä ja tätä hän onkaan.
Mua suututtaa tuollainen puolueellisuus! Sairas äiti. Varmaan poikansa inhoavat tuota ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Pyh. Tuohon vaikuttaa hyvin paljon se millaisen pojan kasvattaa eli millaiset on perhesuhteet ja paljon muutkin asiat kuten vaikkapa asuinpaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyh. Tuohon vaikuttaa hyvin paljon se millaisen pojan kasvattaa eli millaiset on perhesuhteet ja paljon muutkin asiat kuten vaikkapa asuinpaikka.
Miniä se suhteen sanelee ja pojalla ei siihen ole paljon sanomista. Nähnyt 1000 kertaa.
Ajattele mikä rikkaus tuo on lapsille :)
Itselläni on kaksi veljeä ja olen jäänyt vähän ulkopuoliseksi veljien touhuista. Varmasti olisin poikana sopinut paremmin leikkeihin mukaan :)
Vierailija kirjoitti:
En sitten saanut toivomaani tyttöä ja mies ei halua enempää lapsia,nyt voitte kivittää kun uskallan olla pettynyt :-(.
Mua pierettää ja itkettää.
Pojat on asiallisia ja helppoja. Tytöt vaativia kitisijöitä, ainaista draamaa. Näin meillä.
Vierailija kirjoitti:
Tee pojasta perheen musta lamnas: Alista ja kohtele kaltoin ja houkuttele muut mukaan niin, että tekee teininä itsarin. Sitten ei ole kolmea poikaa ja olet saanut hyvitystä pettymykseesi.
Typerys.
Vierailija kirjoitti:
Osta tyttönukke.
Typerys.