Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
1581/6330 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini (33 vuotta) suuttui minulle kun sanoin että Seal (se laulaja, Heidi Klumin ex) näyttää siltä kuin sitä olisi ammuttu haulikolla naamaan.

Hän varmaan törmäsi ekaa kertaa sivistymättömään ihmiseen ja järkyttyi.

Vierailija
1582/6330 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies75juhana kirjoitti:

reilu 2-kybäsenä kaveripariskunta yritti järjestää mulle naista tuttavapiireistään. Kävin yhden kaverin avovaimon kaverin kanssa treffeillä. Oli ihan mukavaa, mutta sovimme, että jatkamme kaveri linjalla. vajaan vuoden päästä sain kutsun Juhannusjuhliin kaveripariskunnan kautta kyseisen sokkotreffikumppanin perheen mökille. Mökillä oli paljon porukkaa eri yhteyksistä. Tunsin vain nämä 3 henkilöä etukäteen. Paikalla oli myös sokkotreffikumpanini vanhemmat jne. Mökkejä oli tontilla useita ja paikalla oli 22-28 ihmistä riippuen ajankohdasta. Mulla synkkasi tosi hyvin paikan isännän (sokkotreffinaisen isän) kanssa, jonka kanssa kävin verkoilla ja korjailemassa naapurin veneen moottoria, lämmittämässä saunoja, sytyttämässä grillejä jne. Lisäksi vikana iltana mulla oli vähän säpinää viereisen mökin sinkkunaisen kanssa.

Tällöin tuttavapariskunta suuttui minulle toden teolla; minut oli kutsuttu tälle sokkotreffinaiselle mökille seuralaiseksi ja nyt nainen vain itkee ja valittaa, koska en ollut häntä huomioinut - vaan hengaillut hänen isänsä kanssa ja vikitellyt toista naista. Olin ihan pihalla. Kukaan ei ollut minulle tällaisesta puhunut. Ainoastaan kaverini vinkkasi matkalla paikalle, että tämä vuoden takainen sokkotreffinainen oli juuri eronnut ja olisi vapaata "riistaa", jos mua kiinnostaa. Kuittasin asian vain läppänä, koska meitä oli jo vuosi aiemmin yritetty naittaa ja me molemmat totesimme, ettei meidän välillä ole muuta kuin kaveruutta.

Kaverini avovaimo pakotti minut pyytämään anteeksi juhannukset pilaamista jne. Tilanne oli todella outo meille kaikille. Olin valmis lähtemään paikalta pois - mutta paikka oli saaressa ja kaikki oli juonut/kännissä. Lopulta kaverini pyysi minun puolesta anteeksi naiselta. En itse oikein tajunnut mitä mun olisi pitänyt pyytää anteeksi. Vietin vikan illan viereisen mökin naisen ja hänen kavereidensa kanssa ja aamuyöstä puimme tapahtunutta kaverini kanssa kokon jäänteillä. Tämä sokkotreffinainen ei enää puhunut mulle. Kaverin avovaimo oli muhun pettynyt ja kaveri selitteli mun puolesta ihan höpöjä. Kun naisen isä/ paikan isäntä heitti meidät mantereelle veneellä seuraavana päivänä, hän tavallaan pahoitteli minulle tyttärensä käytöstä.

Kesti aika pitkään, että tilanne palautui normaaliksi tämän mun kaveripariskunnan kanssa. Näin vuosia myöhemmin tätä mun sokkotreffinaista kaveripariskuntani juhlissa, häissä jne. Hänen kanssaan ei koskaan palattu asiaan - moikattiin vain ohi mennen.

Tämän takia en anna kenenkään järjestää itselleni treffejä tai muuten naittaa minua. Nämä amorin leikkijät loukkaantuvat ja suuttuvat heti, kun heidän kaavailemansa unelmien match ei otakaan tulta alleen. Heillä on lähtökohtaisesti aivan onneton psykologinen ja sosiaalinen silmä ja parittavat ihmisiä toisilleen vain sillä perusteella, että molemmat ovat sinkkuja. Ei ihme, jos niitä vuosisadan rakkaustarinoita ei synny, kun kriteerit ovat noin köykäiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/6330 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuin myyjää tytöksi. Piti kunnon luennon siitä, että hän ei ole tyttäreni on hänellä nimikin. Mitäs minä olisin voinut hänen nimensä tietää siinä, kun ei oltu esittäydytty.

Ihme herkkänahkaisia nirppanokkia sitä :D

Vierailija
1584/6330 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kämpässäni tehtiin pientä remonttia ja kaveri oli aiemmin päivällä lupautunut tulla auttamaan tavaroiden siirtämisessä oikeille paikoilleen ja siivoamisessa, mikäli remontti olisi jo iltapäivällä valmis.

Iltapäivällä kotiin tullessa huomasin, ettei remontti olekaan vielä valmis. Laitoin siis kaverille viestiä: "Ei ole vielä valmista. Ei tarvitse tulla auttamaan." Kaverilta tuli vastaukseksi viestiä, että hän kun olisi hyvää hyvyyttään auttanut ja tuoko on kiitos? Että enkö arvosta yhtään hänen apuaan. No saat kyllä ihan itse siirtää kamasi!

Olin kyllä ihan äimänä, vaikka melkein jo aavistin kyseisen ihmisen saavan jotenkin herneet nokkaan jopa tuosta minun mielestäni melko neutraalista viestistä... Ei mennyt arvaus pieleen. :D

Vierailija
1585/6330 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lauantaiaamuna menossa kuntosalille, kun opiskelukaveri soitti että tulisinko hänen luokseen tekemään yhteistä ryhmätyötä. Sanoin olevani menossa salille, että katotaan sen jälkeen. Kaveri alkoi sit vinkumaan, että olisi nimen omaan hyvä tehdä sitä just nyt aamulla, niin sit illasta ehtis tehdä muuta. Pidin pääni ja sanoin käyväni nyt salilla kun olin sinne menossa, niin alkoi sitten raivoamaan, että "Hyvä on, tehdään sitten jatkossa kaikki SINUN aikataulujesi mukaan!" (Ilmeisesti hänen mielestään kaikki olisi pitänyt tehdä hänen aikataulujensa mukaan...)

Laittoi kyllä jälkeen päin pahoitteluviestiä ja pyysi anteeksi. Mutta ei voi kuin ihmetellä, mikä päähänpisto on että pitäisi alkaa jotain ryhmätyötä tekemään just lauantaiaamuna pitkän opiskeluviikon jälkeen....

Vierailija
1586/6330 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana ilmoitin eräälle kurssikaverille aion hakea töihin jopa Rovaniemelle kun valmistun. ( Luimme  Etelä-_Suomessa ) Hän sanoi erittäin vittumaista/ julmaa miksi en pääse sinne ja pisti välit poikki. Tajusin myöhemmin hän oli kotoisin sieltä päin (  100 kilsaa sieltä )  ja se on hänen reviiriään.

Tämä ihminen on naimisissa puolimustan kanssa ja heillä on lapsia. En ole rasisti mutta toivon että lapsi saa kuulla.

Vierailija
1587/6330 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti suuttui ja piti hirveät itkuparkuraivarit, kun olin ujo, minua kiusattiin koulussa ja ei ollut kavereita.

Viimeistään tuossa vaiheessa tiesin olevani pettymys hänelle ja siitä se itsetunto lähtikin menemään alamäkeä.

Vierailija
1588/6330 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1589/6330 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kälyni suuttui minulle kun oli kylässä kahvilla ja näki että olin käynyt ostamassa sellaisen imevän tekstiili-pesurin jolla voi pestä matot, sohvat ym. .  (Oli uusi ja vielä paketissaan)

Olisi halunnut sen lainaan samantien ja hermostui kun en suostunut kun minulla oli sille itselläkin käyttöä (isommat juhlat tulossa). 

Mut mä voisin ottaa sen nyt samalla mukaan niin mun ei tarvitsisi tulla sitä erikseen hakemaan.

Kun sanoin uudelleen ettei se nyt sovi niin totesi lakonisesti vain että hänen pitää lähteä, jätti kahvikupin ja puoliksi syödyn leivoksen pöytään ja marssi ulos. 

Vierailija
1590/6330 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista jääkahvin oksenteljoista...minulla ei ole migreeniä mutta niskajumi aiheuttaa kovin migreenin kaltaista särkyä joka ei kuitenkaan yleensä pistä ykäämään. Oltiin sovittu ystäväni kanssa Ikea reissu, heräsin aamulla kovaan päänsärkyn ja koetin perua reissumme mistä ystäväni tulistui että kun hänen lapsillaan isäviikko ja hän tarvitsee uusia tyynyjä ja  astioita ! Halusin kyllä itsekin Ikeaan, joten otin lihasrelaksantin ( ne eivät  väsytä jos joku nyt asiaa ihmettelee) ja särkylääkkeen sekä hain lähikaupasta pari energiajuomaa lisäboostiksi.  Sitten ystäväni saapui ja matka Savonlinnasta Kuopioon alkoi. Oli heinäkuu ja lämmin, kaverin autossa ei edes ilmastointia joten minulle tuli paha olo.  Ykäsin sitten punaista , vereltä näyttävää energiajuomayrjöä sitten pitkin kojelautaa kun en ehtinyt huutaa että pysäytä. 

Ystävyys loppui siihen episodiin, nyt jälkeenpäin  ajatellen ihan hyvä juttu!  Ei kolmekymppisen pitäisi kiukutella kipeälle ystävälle kuin pikkukakru että "et sä voi nyt peruuuuuu" ja suuttua kun saa ykät autoon.

Vierailija
1591/6330 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kälyni suuttui minulle kun oli kylässä kahvilla ja näki että olin käynyt ostamassa sellaisen imevän tekstiili-pesurin jolla voi pestä matot, sohvat ym. .  (Oli uusi ja vielä paketissaan)

Olisi halunnut sen lainaan samantien ja hermostui kun en suostunut kun minulla oli sille itselläkin käyttöä (isommat juhlat tulossa). 

Mut mä voisin ottaa sen nyt samalla mukaan niin mun ei tarvitsisi tulla sitä erikseen hakemaan.

Kun sanoin uudelleen ettei se nyt sovi niin totesi lakonisesti vain että hänen pitää lähteä, jätti kahvikupin ja puoliksi syödyn leivoksen pöytään ja marssi ulos. 

Oikein. Lokki suuttui, kun ei saanut sinulta ilmaista tekstiilipesuria. Vaikka onkin käly, pidä se kälynen käly jatkossakin ovesi ulkopuolella. Äläkä anna hyödyttää sinua.

Vierailija
1592/6330 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle suututtiin kun haukottelin. Olin koliikkivauvan kanssa kotona kun entinen kaveri tuli kahville. Keskustelun lomassa haukottelin. Olin siis nukkunut edellisenä yönä noin 1,5h pätkissä. Hän kaatoi suureleisesti naama nyrpeänä kahvit viemäriin ja ilmoitti että jos hän on niin tylsää seuraa että meinaan nukahtaa pystyyn, niin ei enää tänne tule "kuravettä" juomaan.

Vierailija
1593/6330 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ns.himouskovaisesta kodista peräisin ja sille en valitettavasti voi mitään. Aikuistuttuani annoin kaiken uskontohömpän olla ja muutin omilleni.

Yksi samassa "lahkossa" ja siitä eronnut tuttu oli omilleen muutettuaan värjännyt hiuksensa punaiseksi (minun tietämättäni, oli aina ollut blondi kun olin hänet tiennyt/tuntenut) Kävelin hänen takanaan kaupungilla jonkin matkan päässä ihmisvilinässä enkä tunnistanut häntä.

Myöhemmin sain tekstiviestin, että minunko mielestäni punatukkaiset joutavat hel vettiin kun en edes tervehtiä voinut. Vasta sitten tajusin että tämä tuttu oli silloin kävellyt edelläni.

Vierailija
1594/6330 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi täytti vuosia. Lähetimme aamulla koko perheeltä yhteisen lämminsävyisen onnitteluviestin miehen puhelimesta. Yhdeltätoista illalla sain häneltä tekstarin, että missä minun onnittelut. Ihmettelin, että eikö viesti tullut perille ja jos ei tullut, niin onnittelut vielä tätäkin kautta. Olin ihan puulla päähän lyöty, kun ei tullut kiitosta vaan "NIIN, MUTTA *LAPSEN NIMI* EI SOITTANUT MINULLE ONNITTELUPUHELUA!" Vauvamme oli puolivuotias.

Vierailija
1595/6330 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauksen jälkeen joku sairaanhoitajaopiskelija yritti vetää minulta virtsakatetrin pois TYHJÄÄMÄTTÄ sitä ensin. Kun huusin kivusta täyttä kurkkua, vieressä verhon takana ollut lääkäri suuttui ja käski olemaan vinkumatta tyhjästä kun täällä on sellaisiakin joilla on oikeita kipuja. Voin kertoa, että se väkivalloin vetäminen sattui aika hel*etisti.

Vierailija
1596/6330 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain lapsena mielialasormuksen joka ei kuitenkaan toiminut, vaan oli aina musta. Kerran kaverilla hänen äitinsä tuli kysymään sormuksesta, että mitäs se tarkoittaa kun se on musta. Olin joku 8-vuotias tuolloin. Sanoin, että tarkoittaisi vihaista ja hermostunutta, mutta sormus on rikki ja se on aina musta. Kaverin äiti sanoi vihaisena "no *Sannin luo ei tarvii tuollaisissa fiiliksissä tulla, että tulet sitten joku toinen päivä"

Lähdin kotiin hyvin hämmentyneenä :D

Tämä on jotenkin niin absurdi että hajosin :DDD Aikuinen ihminen uskoo jonkun pilipali-sormuksen mielialan ennustukseen ja vielä suuttuu siitä lapselle?

Vierailija
1597/6330 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ketjusta mieleen, kun olin lastenpsykiatrisella osastolla neuroottisen tarkistamispakon takia, ja sairaalakoulussa katsoin kelloa, opettaja karjui, ettei tunti lopu yhtään sen nopeammin, vaikka kelloa katsottaisiinkin.

Vierailija
1598/6330 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni suuttui minulle kerran, koska en osannut päättää, minkä elokuvan katsoisimme.

Vierailija
1599/6330 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teini ja vein koiraani iltalenkille pururadalle, pururadan lähellä on talo jonka piha yltää pururadan reunaan. Koira nosti rauhassa koipeaan ja minä pistin tupakaksi, äkkiä alkoi kuulua karjuminen " ET PASK""TA SITÄ MEIDÄN PIHAAN KUULITKO !!! " Vilkaisi äänen suuntaan ja näin mieshahmon parvekkeella. Liikahdimme taas hiukan eteenpäin, koira oli jo vanha kun samassa alkoi töminä ja ilm. sama  ukko joka oli seissyt parvekkeella  jytisti nurmikon poikki kohti  karjuen  kuse"a , pask""ta ja  tumpeista .

Mies teki jonkinlaisen potkuliikkeen ja reinotohveli lensi jalkoihini, potkaisin sen v'älittömästi suoraan viereiseen ryteikköön joka täynnä nokkosia ja totesin herttaisesti hymyillen "hups".  Sinne jäi karjumaan yhdellä tossulla.

Vierailija
1600/6330 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kämppikseni suuttui kun laittaessani ruokaa heitin itse ostamistani wokki-vihanneksista ne minimaissit roskiin. Ensi v* ttuili jostain nälkää näkevistä lapsista kun näki minun tekevän sitä ja kun kysyin haluaako että säästän ne hänelle niin totesi "Näytänkö siltä että tarviin sun tähteitä?".  Kerran kun olin taas heittänyt ne pois niin oli käynyt poimimassa ne jätesäkistä ja jättänyt ne oveni eteen.

Ihan oikein! Nälkäisiä on Suomessakin ja sinä heität hyvää, tuoretta ruokaa roskiin. Olet nolo. :(