Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
1541/6330 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaava juttu löytyy täältä varmaan, mutta kerran heräsin siihen, kun ex löi minua olkapäähän. Hän oli nähnyt unta, että olin pettänyt häntä. Sitten vielä mökötti minulle koko päivän ihan kuin olisin tehnyt jotain väärin.

Vierailija
1542/6330 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustikkavarkaista tuli mieleen viime vuoden mökin rannan valtaajat. Menimme perjantai-iltana mökille ja lauantaina kävimme sienessä, ajatuksena pulahtaa järveen, että saa hiet pois ennen ruuan laittoa. Mutta mökkimme hiekarannalla olikin perhe, joiden mielestä ranta kuului heille, kun olivat tulleet siihen ennen meitä! Eivät olleet muka huomanneet yksityis-alue kylttejä ja olivat sitä mieltä että saavat jäädä siihen. Vasta kun olin jo puhumassa poliisien kanssa puhelimessa niin uskoivat ja lähtivät pois. Roskat jättivät. Järvellä ei ole kovin monta hiekkarantaa ja meidänkin rannalle se on tehty suvun voimin. Olisin kyllä voinut antaa luvan olla siellä, mutta en kun tyyli oli että "tämä kuuluu vain meille kun oltiin täällä ensin".  Kameravalvonta tuli meidänkin mökille ja lähempänä asuva sukulainen, joka kalastaa usein, sopi ajavansa veneellä siitä ohi kun käy kalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/6330 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on suututtu purkinavaajan käyttämisestä väärin.

Avasin kuulemma purkkia väärään suuntaan ja purkinavaaja menee rikki. Kumpikin väite on tietysti aivan absurdi. Sellainen pieni teräksinen peruspurkinavaaja. Eihän sitä saa sormin rikki, saati että sillä voisi avata purkkia väärään suuntaan. Kunnon huudot siitä silti sain.

Äitini satunnaiset raivokohtaukset olivat minun ollessani teini-ikäinen juuri tuota luokkaa. Joku aivan kummallinen asia paisutellaan hirveisiin mittasuhteisiin. Ja nykyään itkee kun eivät välit lapsiin ole läheisemmät.

Vierailija
1544/6330 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin ihmistä jolle olen velkaa toimittamaan minulle tarkat tiedot veloistani, mutta hän ei siihen suostunut. Kuulemma minun pitää vain sokkona maksaa ne takaisin. Äly hoi.

Vierailija
1545/6330 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysin ihmistä jolle olen velkaa toimittamaan minulle tarkat tiedot veloistani, mutta hän ei siihen suostunut. Kuulemma minun pitää vain sokkona maksaa ne takaisin. Äly hoi.

Kyllä velallisen nyt pitää edes sen verran tietää, että paljonko on lainannut. Jo ihan oman itsesikin kannalta.

1546/6330 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kissoille erittäin allerginen ja kaverini oli siitä tietoinen. Kutsui kuitenkin luokseen vierailulle ja muistutin allergiastani, koska hänellä siis kissa. Et voi noin allerginen olla ettet paria tuntia kestä. Voi juma että meni maku tyypistä. Muistutin vielä, että mahdollisesti joo, mutta en pysty hengittämään enkä näe mitään kun silmät turpoaa umpeen.

Allergiset ovat itse vastuussa siitä, että pärjäävät allergiansa kanssa. Eli jos tiedät olevasi allerginen kissoille, kiität kutsusta ja pahoittelet, että et voi tulla.

Sinun ei ole syytä suuttua muille siitä, että sinulla on allergia. Ongelma on sinun, ei muiden.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
1547/6330 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en halunnut että ystäväni lähettää miehelleni alastonkuvia.

Olemme mieheni kanssa ns. epätyypillisessä suhteessa, meillä on varsin avoin liitto. Pelisäännöt on kuitenkin sovittu hyvissä ajoin suhteen alkuaikoina ja järjestely toimii kumpaankin suuntaan hyvin.

Yhtenä päivänä sitten mieheni kertoo että ystäväni on lähetellyt hänelle Snapchatissa alastonkuvia ja kuvia itsestään imemässä erinäisiä esineitä. Mies oli tilanteesta hieman hämillään, meillä kun on ollut tapana keskustella tälläisistä asioista etukäteen, ja hän luuli että olin jotenkin rohkaissut ystävääni tähän. Ilmeisesti ystäväni ei ollut ihan ymmärtänyt että mies ei kuitenkaan ole ihan jokapaikan höylä. 😆

Sain ystävältäni kunnon huudot aiheesta. Ehkäpä torjutuksi tuleminen on sitten helpompi käsitellä syyttämällä asiasta minua. Emme ole sen jälkeen olleet yhteyksissä, ja hyvä niin.

Vierailija
1548/6330 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitin vuoden 2013 lumesta tehdyn lumipallo roskiin

Tästä kyllä kuuluukin suuttua ja ehkä myös jättää. Mitä itse tuumaisit, jos miehesi heittäisi pois jotain sulle tärkeää, vaikka tietäisi, että haluat sen säilyttää..?

Vierailija
1549/6330 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kehua parikymppisenä silloista poikaystävääni, joka oli minusta kaunis kuin adonis, en halunnut kuitenkaan sanoa kauniiksi, kun miehet voi loukkaantua siitä. Kahuin sitä sitten hauskan näköiseksi, joka siis tarkottaa hyvän näköistä. Poikaystävä alkoi raivoamaan, että miten niin hän on muka hauskan näköinen, hänessä ei ole mitään hauskan näköistä, että pellenäkö minä sitä pidän jne. 

Tajusi ihan väärin. En tiedä missä tynnyrissä oli kasvanut, kun ei tiedä että "hauskan näköinen" tarkottaa hyvän näköistä.

Vierailija
1550/6330 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä ainakin vielä 15-20 vuotta sitten opettajilla oli oikeus kilahtaa mitä typerimmistä asioista..

Tästä tuli mieleeni kun seiskalla nostin välitunnilla silmälasejani etusormella, pihalla käyskennellyt opettaja tuli naama punaisena karjumaan että olen hänelle keskisormea näyttänyt

:DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
1551/6330 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini suuttui kun ensimmäiset kunnon menkkani tulivat juuri, kun oltiin kävelemässä juna-asemalta mummon luo. Olin veressä kuin Carrie konsanaan.

Mummon luona marssitti minut vihaisena suoraan mummon ammeeseen seisomaan vaatteet päällä, käski riisumaan ja heitteli vaatteitani lavuaariin johon oli kylmää vettä päästänyt.

Rääkyi naama punaisena kun pitää hikisenä ja väsyneenä vielä lähteä siteitä jostain ostamaan. Oli kuuma kesäpäivä.

Muistaakseni tullessaan pyyteli anteeksi huutamistaan jahka oli selviytynyt shokistaan.. :D

Vierailija
1552/6330 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä velallisen nyt pitää edes sen verran tietää, että paljonko on lainannut. Jo ihan oman itsesikin kannalta.

Haha, tämä on niin tätä päivää että ei tiedetä edes kenelle ja minkä verran ollaan velkaa. Huomaa mm siitä kun myy netissä jotain kirppistavaraa ja sitten ihmetellään että pitää maksaakin kun on varannut ja kysellään että mitä minä sitten olen varannut ja mitä ne maksaa, minkä kokoisia ja minkä värisiä. Joskus tuntuu että ihan sokkona vaan ostellaan ja klikkaillaan. Kyllä on elämän hallinta tai ainakin talouden hallinta hukassa. Usein jopa pyydetään maksuaikaa 2-5€ ostoksille.

Vierailija
1553/6330 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen diabeetikko. Naapurini suuttui kun menin shokkiin yöllä ja mieheni joutui tilaamaan minulle ambulanssin.

Oli kuulemma herännyt kun lanssi-miehet olivat kolistelleet rapussa. Myöhemmin sain valituksen häiritsevästä elämästä isännöitsijältä mutta se peruttiin kun ilmoitin että voin toimittaa lääkärintodistukset asiasta. 

Vierailija
1554/6330 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin totuuden ja koko työyhteisö esimiestä myöten teloitti minut kaikkien kuullen. Onneksi tajusin lähteä sieltä ja nyt  elän elämäni parasta aikaa.

Vierailija
1555/6330 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri suuttui lomalla kun jätin hotellin siivoojalle tippiä. Ei kuulemma tartte jättää kun saavat palkkaakin työstä.. Siis mitä! Kaikki tietää siivoojien palkat ja huone oli koko viikon tosi hienosti siivottu ja nähdessä siivoojaa hän oli ystävällinen ja hymyili aina. Sanoin kaverille ei sun tartte jättää, mutta minä kyllä jätän ja piste. Siinä se sitten mökötti ja tuhisi jotain epämääräistä.

Ymmärrän kyllä sinua, mutta jos Suomeen tulisi tippauskulttuuri, siivoojien palkkoja laskettaisiin entisestään.

Vierailija
1556/6330 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailemani mies suuttui kun en suostunut luopumaan sipulista hänen vuoksensa. Ei koskaan mitään vakavampaa, kävimme syömässä tai drinkkeillä ja panemassa jomman kumman luona.

Olimme tapailleet kevyesti muutaman kuukauden ja yksi ilta mieheltä tuli viesti ettei tahdo enää nähdä koska emme sovi hänestä yhteen. No itse laitoin takaisin sellaisen geneerisen viestin, jossa sanoin että ymmärrän kyllä ja toivotin tälle hyvät jatkot. No big deal?

No ei.  Tämä jostain syystä suuttui tästä kun olin niin helposti hänestä luopumassa ja viestejä alkoi sataa. Näiden pää-pointti oli se kun söin raakaa sipulia salaateissa ja voileivissä ja en ollut valmis luopumaan tästä tavasta ja olin nauranut hänelle kun hän ehdotti tätä. 

Saan näitä viestejä satunnaisesti vieläkin ja tapahtumasta on aikaa n viisi vuotta.

Vierailija
1557/6330 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kissoille erittäin allerginen ja kaverini oli siitä tietoinen. Kutsui kuitenkin luokseen vierailulle ja muistutin allergiastani, koska hänellä siis kissa. Et voi noin allerginen olla ettet paria tuntia kestä. Voi juma että meni maku tyypistä. Muistutin vielä, että mahdollisesti joo, mutta en pysty hengittämään enkä näe mitään kun silmät turpoaa umpeen.

Allergiset ovat itse vastuussa siitä, että pärjäävät allergiansa kanssa. Eli jos tiedät olevasi allerginen kissoille, kiität kutsusta ja pahoittelet, että et voi tulla.

Sinun ei ole syytä suuttua muille siitä, että sinulla on allergia. Ongelma on sinun, ei muiden.

Eihän hän ollut suuttunut kaverilleen allergiasta vaan siitä että kaveri ei tajua asiaa vaan jää jankuttamaan.

Vierailija
1558/6330 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt kaverin tupareihin koska vaarini oli saattohoidossa. Halusin viettää vielä aikaa vaarin kanssa joten ilmoitin kaverille että en pääse juhlimaan. Hän ilmoitti että ystävyytemme on ohitse, ei hirveästi kyllä haitannut :D Sain myöhemmin kuulla juorun että en tullut tupareihin koska eksäni oli myös kutsuttu ja olin kehdannut valehdella että vaarini teki kuolemaa.

Vierailija
1559/6330 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kesäsunnuntai, ja pyöräilin täysin autiolla teollisuusalueella jalkakäytävällä. Luulin leveää jalkakäytävää yhdistetyksi tai ehkä en ajatellut asiaa koska siellä ei ollut kirjaimellisesti yhtään ketään ja ajoin hitaasti. No mun takaa autotietä pitkin ajoi mies sellaisella riksapyörällä pari naista kyydissä, hidasti mun kohdalla ja huusi todella vihaisesti päin naamaa "urpo!!" Tulin aika pahalle mielelle koska se oli todella tarpeetonta. Ja itse asiassa se yhdistetyn tien merkki ilmestyi n. 20 metrin päästä tästä ohituksesta eli ajoin väärällä väylällä kaikkiaan n 100 metriä. Lisäksi outo juttu kaiken kaikkiaan koska en ole koskaan ennen enkä jälkeen tuon ole nähnyt tuolla alueella riksaa ja tyhjyyden keskeltä ilmestyy vihainen riksakuski kyytiläisineen..??

Vierailija
1560/6330 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri loukkaantui kun en päässyt hänen kanssaan pussikaljalle puistoon siksi että olin menossa töihin.