Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6330)
Vierailija kirjoitti:
Ohis #1 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin joskus kaupassa hyllyjen välissä kun hyllyjä toisella puolella hyllyttämässä ollut myyjä vahingossa heitti hillopurkin mun päähän kun oli livennyt hänen otteestaan. Ai että se sattu! Ja verta tuli aivan järkyttävästi. Ja mikä kuhmu siihen alkoi kohota. Se vielä hajos se purkki ja olin yltä päältä tahmeaa hillossa sekä veressä. Hän suuttui mulle siitä että sitä verta meni siihen lattialle ja kun lasin sirpaleita oli lattialla. Oli kiva kuunnella itku kurkussa kun toinen haukkuu kun yrittää samalla itse pitää kaulahuivia haavan kohdalla. Näytin ihan kuin olisin astunut jostain zombie sarjasta. Hän sanoi että mun pitää siivota sekä maksaa se hillopurkki. Onneksi paikalle tuli hänen pomonsa 😥
Sori vaan tällainen vuodatus, mutta miten viisitoista ihmistä voi alapeukuttaa näin karmealle jutulle?! Oletteko te synnynnäisesti tunnekylmiä vai muuten vain sadistisia luonteeltanne? Ilmeisesti olette niitä, jotka ette itse auttaisi ketään onnettomuustilanteessa, vaan jäisitte muuten vaan paikalle hengailemaan ja ottamaan kännykkäkuvia iltapululehdille sadan euron toivossa, mutta kiljuisitte vastavuoroisesti itse noin tuhatsata desibeliä, jos saisitte tikun sormeenne - vaatien ambulanssikuljetusta lähimpään ensiapuun. Ei tuo "viidentoista suora" muulla tavalla oikein selity.
Niin tai sitten ihmiset alapeukuttavat kun eivät vaikka usko tarinaa. Mutta ainahan sitä voi heittäytyä dramaattiseksi ja kuvitella pahinta.
Ai niin! Toiset tosiaan kuvittelevat, ettei ns. uskomattomia tapauksia voi tapahtua tosielämässä, vaan ainoastaan elokuvissa, höpöromaaneissa ja iltapäivälehtien palstoilla. En muistanutkaan sitä ihmisryhmää. Heitä nuo varmaan edustavatkin. Kiitos muistutuksesta.
Ollessani ruokakaupan kassalla töissä eräs iäkäs rouva suuttui asiakkaana ja haukkui lyttyyn vain siksi että minulla oli punaiset hiukset jotka hänen mukaansa eivät sovi kaupan kassatyöntekijöille
Ohis #1 kirjoitti:
Ohis #1 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin joskus kaupassa hyllyjen välissä kun hyllyjä toisella puolella hyllyttämässä ollut myyjä vahingossa heitti hillopurkin mun päähän kun oli livennyt hänen otteestaan. Ai että se sattu! Ja verta tuli aivan järkyttävästi. Ja mikä kuhmu siihen alkoi kohota. Se vielä hajos se purkki ja olin yltä päältä tahmeaa hillossa sekä veressä. Hän suuttui mulle siitä että sitä verta meni siihen lattialle ja kun lasin sirpaleita oli lattialla. Oli kiva kuunnella itku kurkussa kun toinen haukkuu kun yrittää samalla itse pitää kaulahuivia haavan kohdalla. Näytin ihan kuin olisin astunut jostain zombie sarjasta. Hän sanoi että mun pitää siivota sekä maksaa se hillopurkki. Onneksi paikalle tuli hänen pomonsa 😥
Sori vaan tällainen vuodatus, mutta miten viisitoista ihmistä voi alapeukuttaa näin karmealle jutulle?! Oletteko te synnynnäisesti tunnekylmiä vai muuten vain sadistisia luonteeltanne? Ilmeisesti olette niitä, jotka ette itse auttaisi ketään onnettomuustilanteessa, vaan jäisitte muuten vaan paikalle hengailemaan ja ottamaan kännykkäkuvia iltapululehdille sadan euron toivossa, mutta kiljuisitte vastavuoroisesti itse noin tuhatsata desibeliä, jos saisitte tikun sormeenne - vaatien ambulanssikuljetusta lähimpään ensiapuun. Ei tuo "viidentoista suora" muulla tavalla oikein selity.
Hahaa, yksi viidestätoista ehti alapeukuttamaan tuotakin kommenttia. Aina vaan paranee! 😂👍
Ei, se olin minä, enkä ole peukuttanut alkuperäistä mihinkään suuntaan, mutta ärsyttää kun hyvät ketjut täytetään typerillä kommenteilla peukutuksista.
Tiedän, syyllistyin siihen nyt itsekin, aika selvästi lukea jotain muuta kun tämäkin ketju lipsuu jankkaamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ohis #1 kirjoitti:
Ohis #1 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, yksi viidestätoista ehti alapeukuttamaan tuotakin kommenttia. Aina vaan paranee! 😂👍
Ei, se olin minä, enkä ole peukuttanut alkuperäistä mihinkään suuntaan, mutta ärsyttää kun hyvät ketjut täytetään typerillä kommenteilla peukutuksista.
Tiedän, syyllistyin siihen nyt itsekin, aika selvästi lukea jotain muuta kun tämäkin ketju lipsuu jankkaamiseksi.
No oliko pakko provosoitua? Sinunhan piti olla se fiksu.
Palstalainen repi pöksynsä, kun alapeukutin hänen kommentiaan ja jankkasi siitä monta sivullista miten kehtasin tehdä niin :(
Oudoin suuttuminen tapahtui kerran erään sairaalan parkkipaikalla.
Olin menossa juhliin, yhteiskyyti lähti sairaalasta. Kun astuin autosta ulos laitoin tietty jalkani ensin maahan. Jalassa oli musta korkokenkä ja mustaa sukkahousua, yllä oli minihame mutta sen päällä oli tulipunainen pitkä takki, takissa oli halkio. Eli tulipunaista ja mustaa näkyi autosta ja mun valtavan pitkä jalka. Kuului rysäys ja kolaus, ja kohta toisesta autosta säntäsi vihainen mies haukkumaan mua, joka esittelen kuulemma jalkaani niin että hän ajoi kolarin!
En käsittänyt kyllä, maksoin parkkipaikkani ja sipsuttelin tieheni ja jätin ukon kärsimään kolaroinnistaan.
Vierailija kirjoitti:
No ei aikuiset peru sovittuja juttuja päänsäryn vuoksi vaan ottavat buranan ja hoitavat homman. Olet itsekäs kun ajattelet ettei ystävällesi ole aikataululla väliä.
Sinun mielestäsi ihmisen on siis PAKKO tavata jos on sovittu jotain, vaikka olisi miten huono olo? Kyse ei nyt kuitenkaan ole mistään työtehtävästä joka on hoidettava vaikka mikä olisi.
En ikimaailmassa haluaisi että joku tulee väkisin tapaaminen minua ja on sitten huonovointinen koko ajan. Ei se ole kenellekään kivaa. Oikein paha päänsärky ei lähde Buranalla ja ainakin itselleni tulee migreenejä, joihin kuuluu myös huimaus ja oksentaminen.
Ahdistavaa tuollainen pakottaminen. Tapaamisten ystävien kanssa on tarkoitus olla hauskoja ja vapaaehtoisia. Jos et itse keksi muuta tekemistä pariksi tunniksi, vika on sinussa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin että tuo on jokaisen oma asia ja mitä se minulle kuuluu, mutta kun hän ITSE otti asian alunperinkin puheeksi ja kyseli vinkkejä ja halusi kertoa tarkemmin menoistaan.
En vieläkään ymmärrä mitä mystisiä "laskuja" ihmisillä aina on, kun täälläkin palstalla monesti se mainitaan menoja listatessa. Usein ne on vieläpä "yllättäviä laskuja". Minulle ei ole koskaan tullut yllätyksenä yksikään lasku.
Hänellä voi olla jokin peliaddiktio, pelaa rahapelejä 500 eurolla kuussa eikä halua myöntää sitä. Tai käyttää huumeita/ostaa seksiä tms., mikä nolottaa. Tuo ainakin tulisi itselle ensin mieleen.
Harrasteporukassa oli huiman ylipainoinen nainen, hänelle olisi pitänyt tehdä eräs leikkaus mutta ylipainon vuoksi lääkärit eivät häntä suostuneet nukuttamaan.
Oltiin leirillä ja sauna jälkeen mentiin uimaan. Tässä tilanteessa kyseinen nainen katseli vartaloani ja sanoi kadehtivansa sitä. Hämmentyneenä kiitin.
Illan tullen tämä nainen sitten vaivihkaa kysyi että voisinko auttaa häntä laihdutuksessa kun selkeästi liikunnan ja ruuan päälle ymmärrän. Sanoin että tottakai, kerro vaan kun alotetaan.
Kului kaksi vuotta eikä hänestä mitään kuulunut, asia unohtui minulta jo aikaa sitten. Satuttiin sitten kerran yhteen tapahtumaan yhtäaikaa jossa sitten tämä nainen ei enää lihavuutensa vuoksi saanut kenkiä itse jalkaan.
Alkoi aivan järkyttävä huuto ja raivoaminen MINULLE kuinka en pidä lupauksiani ja valehtelen minkä kerkeän. En ollut laihduttanut häntä ja nyt ei enää saa kenkiä jalkaan. Siinä kohtaa kun kengät lensivät kohti, poistuin paikalta.
Tsekkiläinen exäni oli hyvin mustasukkainen luonteeltaan. Suuttui sitten siitä, että kuuntelin suomalaista musiikkia, koska hän ei ymmärtänyt sanoja ja siinähän saatettiin laulaa ties mistä miehen kaipuusta.
Vierailija kirjoitti:
Tsekkiläinen exäni oli hyvin mustasukkainen luonteeltaan. Suuttui sitten siitä, että kuuntelin suomalaista musiikkia, koska hän ei ymmärtänyt sanoja ja siinähän saatettiin laulaa ties mistä miehen kaipuusta.
Tuli toinenkin mieleen. Suuttui myös siitä, että illanvietossa eräs miespuolinen henkilö tappoi itikan päästäni.
Ex suuttui ku olin laittanut tikkuaskiin poltetun tikun. Tupakalle mennessä hän yritti sytyttää sillä jo palaneella tupakan.
Sitten lähti raivo, puhelin lensi tauluun joka meni säpäleiksi, koira sai lentokyydit ettei astu sirpaleisiin. Nyrkillä se rikkoi keittiön oven, haukkui ja huusi. Katkaisi sim-kortin puhelimestani. Kaiken jälkeen pisti mut siivoamaan sotkut ja lopulta itki että minä teen hänet hulluksi.
Onneksi hänen ei ole tarvinnut 19 vuoteen traumatisoitua minusta.
Vierailija kirjoitti:
Pieraisin
Ymmärrän, jos pyllistit samalla hänen naamalleen.
Vierailija kirjoitti:
Pieraisin
Ala-asteella luokalla muuten opettaja tiuskaisi minulle kuulumattoman, mutta haisevan pierun jälkeen, että vessakin on! Asiassa oli vaan muutama ongelma. Pierun päästi toinen oppilas, ja opettaja tunnettiin sellaisena, jonka mielestä vessassa käytiin vain välitunnilla.
Vein kassillisen tölkkejä Alepaan ja kun oli enää yksi tölkki jäljellä kone meni täyteen. Paikalle tullut myyjä tuumas vihasesti ettei tämä tommosia määriä kestä, johonka vastasin että tulen huomenna uudestaan ja toivotin hyvää loppu työpäivää!
Mulle on suututtu kerran parkkipaikalla, kun ajoin vapaaseen ruutuun. Viereisessä autossa oli vanha ukko, joka alkoi karjumaan, että "h*lvettiäkö se siihen pitää parkkeerata" ja ite vaan joviaalisti koitin rauhoitella, että eihän se ees osunut ja jäi näin paljon väliäkin, niin eläkeläisukko vaan otti lisää kierroksia. Lopuksi totesin aika selkeällä äänellä, että painu nyt v*tun ukko sinne vanhainkotiin takasin, äläkä tuu enää julkisille parkkipaikoille, kun noin alkaa ahistaa. En jäänyt enää kuuntelemaan mutinoita.
Sitten eräs tuttu pisti välit poikki, kun pyysi tilaamaan oman tilaukseni ohessa verkkokaupasta hänellekin jotain tuotteita ja oli että säästyy puolet toimituskuluista. Hölmönä annoin ostokset ennen kuin sain rahat. Kun yritin kysellä rahojeni perään tyyppi ensin haukkui, sitten pisti facebookissa ja whatsapissa eston päälle. Eli se siitä avuliaisuudestani. Opinpahan kerrasta. En enää auta ketään, ja mielummin maksan koko toimitusmaksun, kuin "puolitan" sen jonkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on useinkin suututtu mun allergioiden takia. Esim miehen äiti suuttui, kun en ottanut tekemäänsä savukalaa, oikein mökötti koko ruoan ajan ja otti itse sellaisia teelusikallisia ruokalajeja 🙈😂 monta muutakin kertaa hän tehnyt kauhean numeron siitä, ” kun ei käy” tämä ja tuo.
Ajattelee siis, että allergiat on itse keksittyjä ja vain tapa nirsoilla ja kiusata häntä.Tuo asenne johtuu siitä, että moni tekee itse allergiadiagnoosinsa ja kehittää niistä itselleen identiteetin.
Huonompi homma niille, jotka ovat oikeasti anafylaktisia.
Aikuisen ei pidä vältellä ruoka-aineita, ellei lääkäri ole käskenyt niin tekemään.Voin vaan kuvitella
"Joo mulla on ruvennu kurkku turpoamaan pähkinöistä ja tulee viikon kestävä raivokas veriripuli jos syön tota normaalia leipää. Ai mitä? No en jätä syömättä, ei ole lääkäri erikseen käskenyt".
Tyhmyys on aina hauskaa 😂Jos turpoat pähkinöistä tai saat veriripulia, olisi fiksua antaa lääkärin todeta syy. Se kun voi olla ihan muu kuin ne pähkinät. Veriripuli esim. voi olla suolistosyövän oire, jolloin sen omahoito välttelemällä "allergeeneja" johtaa kuolemaan.
Mulle suututtiin tässä ketjussa kun sanoin, että allergian diagnosoi lääkäri, ja että ruoka-aineiden välttely omatoimisesti on haitaksi ja että moni tekee allergisten elämän hankalaksi tällä teeskentelyllä.
Hengenahdistus kun voi johtua astmasta, sydämen vajaatoiminnasta tai infarktista ja veriripuli esim. paksunsuolen syövästä tai polyypeista tai vaikka ryyppäämisestä.
Mut ok, omahan on raatonne, puoskaroikaa ihan vapaasti kun ei järkipuhe uppoa.
T. Lääketieteen lisensiaatti, laillistettu lääkäri,erikoistumassa sisätauteihin