Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6330)
Joskus nuorena (olin sinkku, naimaton) menin tunnustamaan työkaverilleni, että olin ihastunut häneen (myös sinkku, naimaton). Olimme viettäneet paljon aikaa yhdessä, nukkuneet samassa hotellihuoneessa ja suudelleetkin...Mies sain aivan järjettömän raivarin tunnustuksestani, eikä edes katsonut enää suuntaani. Vaihdoin työpaikkaa ;-)
Vierailija kirjoitti:
ÅkeApila kirjoitti:
Kaveri läikytti kotonani pitämissäni bileissä boolia lattialle ja alkoi pyyhkiä sitä tiskirätillä. Riensin paikalle ja naurahtaen sanoin, että ”olishan meillä ollut ihan siivousrättejäkin, ootas voin käydä”. Tästä seurasi viiltävä hiljaisuus ja nyt jo vuosia kestänyt välirikko...
Tästä tuli mieleen entinen työpaikka jossa meillä oli siivousvuorot varsinaisen työn lisäksi. Pomo suuttui kun en ollut imuroinut imuria imuroinnin jälkeen. You can't make this shit up!
Kuin mun eksä. Suuttui myös siitä, että olin laittanut voiveitsen tilapäisesti tiskialtaaseen, enkä suoraan tiskikoneeseen. Tottakai toi oli megariidan arvoista silloin, kun lapsemme oli syntynyt etuajassa ja opettelimme uudenlaista elämää.
Se, että keskityn työn tekoon. Haluan hoitaa työni hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus yläasteikäisenä perheen kanssa Egyptin matkalla käytiin vierailemassa turistioppaan ohjauksella maan suurimmassa moskeijassa. Olin pukeutunut ohjeiden mukaan peittävästi mutta istuessamme turistijoukolla maahan hiljentymään huomaamattani peppouvako vilkkui vähän, paikallinen nainen ryntäsi heittämään viltin päälleni
Tämä ei ole mikään outo asia, että peitti paljaan perseesi pyhässä uskonnollisessa toimituksessa. Outoa on se, että mielestäsi perseen vilauttelu olisi ollut ihan ok!
Tilanteessa turistiryhmää pyydettiin istumaan maahan jolloin paita nousi selkämystä ylös muutaman sentin niin että häntäluu näkyi. Muut eivät myöskään tapahtunutta huomanneet. Yläpuolella seisoessa pystyi näkemään vähän peppuvakoa. Kyseessä ei siis ollut tahallinen moskeijanpilkkaus vaan vahinko ja paikallisen naisen reaktio yllätti kun viltti heitettiin niskaan selän takaa yllättäen sanomatta sanaakaan :)
Ei tommonen paljastelu ole hyväksi siinä uskonnossa. Oli vahingossa tai ei. Olisit voinut yllyttää paikalla olevat miehet käyttämään itseäsi hyväksi. Sinua suojellakseen heitti viltin päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus yläasteikäisenä perheen kanssa Egyptin matkalla käytiin vierailemassa turistioppaan ohjauksella maan suurimmassa moskeijassa. Olin pukeutunut ohjeiden mukaan peittävästi mutta istuessamme turistijoukolla maahan hiljentymään huomaamattani peppouvako vilkkui vähän, paikallinen nainen ryntäsi heittämään viltin päälleni
Tämä ei ole mikään outo asia, että peitti paljaan perseesi pyhässä uskonnollisessa toimituksessa. Outoa on se, että mielestäsi perseen vilauttelu olisi ollut ihan ok!
Tilanteessa turistiryhmää pyydettiin istumaan maahan jolloin paita nousi selkämystä ylös muutaman sentin niin että häntäluu näkyi. Muut eivät myöskään tapahtunutta huomanneet. Yläpuolella seisoessa pystyi näkemään vähän peppuvakoa. Kyseessä ei siis ollut tahallinen moskeijanpilkkaus vaan vahinko ja paikallisen naisen reaktio yllätti kun viltti heitettiin niskaan selän takaa yllättäen sanomatta sanaakaan :)
Ei tommonen paljastelu ole hyväksi siinä uskonnossa. Oli vahingossa tai ei. Olisit voinut yllyttää paikalla olevat miehet käyttämään itseäsi hyväksi. Sinua suojellakseen heitti viltin päälle.
Vaikka olet ilmeisesti muslimikulttuurin ammattilainen, niin tiedoksi että miehille ja naisille on moskeijassa omat puolensa, eikä moskeijassa katsota kovin hyvällä seksuaalista hyväksikäyttöä vaikka persvako vilahtaisikin...
Entuudestaan vieras julki-imettäjä suuttui ja haukkui minua kun en imettänyt vauvaani bussissa
Voitteko nyt lopettaa jauhamisen siitä moskeijasta? Siinä jutussa ei edes kukaan suuttunut ja muutenkin oli täyttä p*skaa!
Mulle suututtiin koska sairastuin syöpään. Kerrottuani asiasta, hyvänä ystävänä pitämäni henkilö huokasi ja tuhahti että "Sinäkin, miten kaikki nykyään sairastuu. Kesä menee sitten yksin ollessa kun kaikki vaan makaa sairaalassa". Olin niin äimistynyt että en osannut sanoa kuin että " Mahtaa sulla olla rankkaa" ja lähdin. Ei ole ystävästä sen jälkeen kuulunut ja tästä siis aikaa kuukausi. Kyseessä aivan aikuinen +30v ihminen jolla itselläkin ollut terveydellisiä ja muita haasteita elämässä. Yleensä osannut olla empaattinen ja auttanut tarvittaessa. En käsitä.
Kun armeijassa tulin valituksi lääkintämieheksi. Sain tylytystä edeltävän saapumiserän lämäriltä että olen liian lyhyt kyseiseen palvelutehtävään. Suoritin kuitenkin hänen haukkumisestaan huolimatta armeijan loppuun kunnolla komppanian lyhyimpänä :)
Olin junassa kolmen entisen ystävän kanssa menossa kylpyläreissulle. Muut selailivat puhelimiaan ja minä katselin ikkunasta maisemia. Minua vastapäätä istunut ex-ystävä alkoi sihistä minulle vihaisena ettei tarvitse siinä silmiään pyöritellä ja esittää jotain parempaa ihmistä. Siksi etten selannut puhelintani siis, vaan katsoin maisemia.
Eksä suuttui, kun käytin hänen kaverinsa mökillä kokouimapukua enkä bikinejä, kuten "muidenkin muijat" Suuttui tosin myös siitä, että minulla ei ollut reikiä korvissa kuten "kaikilla muilla muijilla" Oli ehkä vähän häiriintynyt muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle suututtiin koska sairastuin syöpään. Kerrottuani asiasta, hyvänä ystävänä pitämäni henkilö huokasi ja tuhahti että "Sinäkin, miten kaikki nykyään sairastuu. Kesä menee sitten yksin ollessa kun kaikki vaan makaa sairaalassa". Olin niin äimistynyt että en osannut sanoa kuin että " Mahtaa sulla olla rankkaa" ja lähdin. Ei ole ystävästä sen jälkeen kuulunut ja tästä siis aikaa kuukausi. Kyseessä aivan aikuinen +30v ihminen jolla itselläkin ollut terveydellisiä ja muita haasteita elämässä. Yleensä osannut olla empaattinen ja auttanut tarvittaessa. En käsitä.
Esittänyt empaattista. Nyt lipsahti hänen todellinen persoonansa esiin.
Tsemppiä paranemiseen!
Sain joululahjaksi kodissani kiukkuiselta äitipuoleltani vain puolikkaan sinappituubin lahjapaperiin käärittynä, olin kesällä makkaranpaisto reissultani sen kotini jääkaappiin jättänyt eli 6kk aiemmin. Olin noin 14v ja enkä ollut talouden ainoa sinapinsyöjä, mulla useampi sisarpuoli.
En ymmärtänyt silloin tuota, enkä vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esittänyt empaattista. Nyt lipsahti hänen todellinen persoonansa esiin.
Tsemppiä paranemiseen!
Noin minäkin olen tässä ajatellut että taisi oikea luonto tulla viimein esiin. Kiitos! Kyllä tästä selvitään, ennuste hyvä ja taistotahto kova!
Exä suuttui kun kuuli minun menneen uuteen parisuhteeseen. Hän itse oli siinä vaiheessa ollut yli vuoden toisen kanssa seurustelusuhteessa mutta oli päättänyt etten saa olla muiden miesten kanssa parisuhteessa vaan pitäisi olla hänelle varavaihtoehto siitäkin huolimatta että hän oli pettänyt ja jättänyt
Synnyin narsistisen äidin lapseksi. Virheliike, sain kuulla siitä niin kauan kun häntä katselin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mimmi suuttui mulle siitä, että aiheutin hänelle liian pitkän orgasmin (tai ilmeisesti kaksi peräkkäistä orgasmia). Luultavasti siksi, että hän aina huutaa aika kovaäänisesti seksin aikana, ja alkoi painamaan käsillään minua pois pillustaan, mutta jatkoin stimuloimista vielä intensiivisemmin ja silti hän pysyi paikallaan ja halusi että panen häntä. Mutta silti suuttui jälkeenpäin. Erittäin outo tilanne oli tuo...
Toinen työntää pois ja jatkat "stimuloimista vielä intensiivisemmin"? Kiva raiskaus.
Samaan kiinnitin huomiota, toinen työntää pois ja todella sattuu.. onneksi ei ole noin hirveää miestä ikinä sattunut kohdalle. Hrrr. Tulee mieleen joku prostituoidun asiakas, koska naisen on pakko pysyä paikoillaan, joutuvat varmaan tuollaistakin kestämään. Toivottavasti on keksitty juttu.
Taas yksi anoppijuttu... eli anoppi meillä kylässä ja halusi jostain älyttömästä syystä tiskata käsin kahvimukit, joista juuri olimme juoneet. Ja meillä on siis ap-kone. No nosti ne mukit kuivauskaappiin ja hirveen tuskastuneen ja ärtyneen oloisena sanoi:”en nyt tiiä tuliko ne puhtaiks”. En sanonut mitään, nostin vaan hänen lähdettyä kupit koneeseen. Valkoisissa mukeissa oli ruskeat kahviraidat kaikissa... en tajua mikä kiukkukohtaus se tuokin taas oli 😂 mun pelkkä olemassaolo tuntuu kiukuttavan sitä ihmistä...
Vierailija kirjoitti:
Exä suuttui kun kuuli minun menneen uuteen parisuhteeseen. Hän itse oli siinä vaiheessa ollut yli vuoden toisen kanssa seurustelusuhteessa mutta oli päättänyt etten saa olla muiden miesten kanssa parisuhteessa vaan pitäisi olla hänelle varavaihtoehto siitäkin huolimatta että hän oli pettänyt ja jättänyt
Tämä on yleistä. Kalle Päätalo muun muassa harrasti samaa. Hän jaksoi jopa herjata lapsensa äitiä kirjoissaan. Saamaan aikaan hän oli jo naimisissa, mutta kuitenkin exästä mustasukkainen.
Mummo suuttui mulle kun soitti väärään numeroon ja en ollutkaan sen joku kaveri. Siis joku random mummo vaan soitti ja kyseli kaveriaan, sanoin, että taisit väärään numeroon soittaa ja alkoi raivoaminen.