Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
821/6330 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainasin autonrämäni 50+ miehelle jolla EI todellakaan pikkurahasta puutetta, mutta sattumoisin väliaikaisesti in between cars. Heitin, että kai voisit kaffet tarjota kiitokseksi. Iltapäiväkahvit eivät tätä herraa kiinnosta, ja pitikin pyyntöä törkeenä. Mitä akka jankutat mä laitoin siihen 20 e polttoainetta!? Emme siis seurustele, toistemme tai kenenkään kanssa.

Se suuttu toisaan tästä. Tai siis varmaan vaan pelästyi tuota ehdotustani, mutta ilmaisi asian suuttumalla...

Vierailija
822/6330 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyutrur kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin luennolla ja tuttu kyseli luennoitsijalta mielestäni hyviä kysymyksiä. Kun sitten luennon jälkeen häntä tästä kiittelin, hän suuttui aivan äkkiarvaamatta. Olin kuulemma jotenkin holhoava ja sovinistinen. Vaikka siis itsekin olen nainen. En vieläkään ymmärrä!

Feminismin tai naistutkimuksen opiskelu aiheuttaa monesti tuollaista, tulee virus aivoihin.

Sinä et selvästi ole pilannut aivojasi millään opiskelulla. Sileät ja viisauden koskemattomat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/6330 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin selittää puolisolleni sote-kuntayhtymän perustavanlaatuisesta poliittisesta ongelmasta, kun tämä ensin kysyi aiheesta. Puoliso suuttui kuitenkin noin ensimmäisen virkkeen jälkeen siitä, että ei ymmärtänyt mitä selostin. Sehän oli siis tahallinen loukkaus, osoitin näin ollen hänen tietämättömyytensä. Alkoi huutoraivoaminen puoliksi itsesäälin ("mä oon paska ja tyhmä eikä musta oo mihinkään") ja puoliksi leiskuvan vihan ("sika, olet ilkeä kun teet tuollaista [koska saat mut tuntemaan tällaista tunnetta]") kiehtovana sekoituksena.

Tämä on arkipäiväistä meillä. Eräänä toisena päivänä tismalleen sama reaktio tuli siitä, kun totesin, että olikohan nyt järkevää laittaa lasta puoliksi väkisin pitkän maanittelun jälkeen ulkoilemaan vain 10 minuuttia ennen välipala-aikaa, kun välipalan jälkeen se sujuisi helpommin ja ehtisi ulkoillakin rauhassa. Ka-boom!

Haluaisiko joku vaihtaa?

Ei. Kun on kerran hölmöstä eroon päässyt, ei halua toista tilalle.

Vierailija
824/6330 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panin veljen muijaa

Kuka suuttui?

Kommentoija, koska kukaan ei huomannut. Edes muija.

Vierailija
825/6330 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kesätöissä, missä työ tapahtui ihmisten kotona. En ollut saanut muuta ohjeistusta kuin olla klo 8 osoitteessa x. Olin hyvissä ajoin paikalla, mutta työpariani, minua n. 15 vuotta vanhempaa mieshenkilöä ei näkynyt missään. Arvelin hänen menneen jo asunnolle, joten menin soittamaan ovikelloa, kun sovittu aika oli ylittynyt kymmenellä minuutilla. Oven avasi asukas, työpari ei ollut paikalla. Kerroin kuka olen ja asiakas pyysi minut sisään odottamaan työparia, joka tulikin paikalle hieman myöhässä. Kotikäynti sujui hyvin. 

Kunnes pääsimme autoon - menimme työparin autolla seuraavaan kohteeseen. Kun auto starttasi, työpari alkoi huutaa suoraa huutoa siitä, miten olin tehnyt väärin ja koskaan ei pidä toimia näin. Olin tosi häkeltynyt, koska en käsittänyt, mikä meni pieleen tai miten olisin voinut toimia oikein. Kysyin varovaisesti mutta asiallisesti, miten työpari neuvoisi minua tekemään jatkossa, kun olin ensin pahoitellut mokaani. Olinhan kuitenkin ensimmäistä päivää töissä.

Vastausta ei kuulunut vaan jatkoimme matkaa hiljaisuudessa. Asia haudattiin palaamatta siihen koskaan. En tänä päivänäkään, yli 20 vuotta myöhemmin tajua reaktiota. Virheestä saa sanoa, huutaminen ei ole mitenkään ymmärrettävää.

Vierailija
826/6330 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävä lähetti minulle tekstarin, jossa hän toivotti minulle hyvää yötä. Vastasin viestiin.. Kun tapasimme, tyttöystävä sai raivarin ja piti minulle pitkän saarnan rahantuhlauksesta. Olin siis lähettänyt noin 7 sentin tekstiviestin...

Kenellä ei ole puhepakettia, johon sisältyy viestit?

Ehkä tämä tapahtui silloin kun niitä puhepaketteja ei vielä paljon ollut käytössä? Luullakseni jotkut asiat tässä ketjussa ovat voineet tapahtua jopa aikana kun koko kännyköitä ei oltu vielä keksitty... Ilmeisesti olet aika nuori, eikä sinulla ole muistikuvaa ajasta jolloin kännykät tulivat??

On kyllä muistikuvia, josta tulikin mieleeni juttu, joka sopii tähän ketjuun. Kaverini soitteli lankapuhelimestamme poikaystävälleen, joka oli juuri saanut kännykän, mikä oli uusi juttu ja puhelut maksoi hirveästi. Eka lasku tuli, oli 10 kertaa isompi kuin tavallinen laskumme. Vanhemmat laittoivat puhelimeen kännykkäeston. Kaveri sitten tuli taas käymään eikä voinutkaan soittaa puhelimestaan vanhemmilleen, että tulisivat hakemaan häntä koulubussilta. Heillä oli vaan kännykkä, jostain syystä. Siitäpä kaveri sitten raivosi minulle. Lähinnä haukottelin.

Vierailija
827/6330 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Entinen) ystäväni suuttui sekä isälleni että minulle siitä että isä kehtasi olla saattohoidossa ja elää viimeistä päiväänsä juuri silloin kun oli ystävän kihlajaiskahvit joille en tämän takia tullut lähteneeksi (ilmoitin asiasta kyllä).

Vierailija
828/6330 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai kauhean raivokohtauksen kun hän oli pyytänyt mua ostamaan sourcream&onion sipsejä itselleen tullessani töistä ja kävin niitä hakemassa hänelle ja herra suuttui ja huusi kun oli VÄÄRÄN merkin sipsejä! Olin vielä kysynyt häneltä että minkä merkin sipsejä kun hänellä vaihtelee aina ne merkit ja ostelee erien merkkien sipsejä ja oli sanonut ettei merkillä väliä. Mulkoili mua vihaisesti ja mökötti sen loppuillan sanomatta sanaakaan ja siltikin söi ne sipsit hyvällä halulla. Tän episodin jälkeen sanoin että "jos haluat sipsejä, hae itse. Kauppa on vieressä ja sinä työtön tällä hetkellä" Todellakaan en pitkän työpäivän jälkeen halua kuunnella turhanpäiväistä kiukuttelua aikuiselta ihmiseltä.

Vierailija
829/6330 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tyutrur kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin luennolla ja tuttu kyseli luennoitsijalta mielestäni hyviä kysymyksiä. Kun sitten luennon jälkeen häntä tästä kiittelin, hän suuttui aivan äkkiarvaamatta. Olin kuulemma jotenkin holhoava ja sovinistinen. Vaikka siis itsekin olen nainen. En vieläkään ymmärrä!

Feminismin tai naistutkimuksen opiskelu aiheuttaa monesti tuollaista, tulee virus aivoihin.

Sinä et selvästi ole pilannut aivojasi millään opiskelulla. Sileät ja viisauden koskemattomat.

Ei toki, olen opiskellut reaalimaailmaan sijoittuvia asioita joilla saa oikean ammatin. En niinkään tuota narsistista fantasiapuolta.

Vierailija
830/6330 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin selittää puolisolleni sote-kuntayhtymän perustavanlaatuisesta poliittisesta ongelmasta, kun tämä ensin kysyi aiheesta. Puoliso suuttui kuitenkin noin ensimmäisen virkkeen jälkeen siitä, että ei ymmärtänyt mitä selostin. Sehän oli siis tahallinen loukkaus, osoitin näin ollen hänen tietämättömyytensä. Alkoi huutoraivoaminen puoliksi itsesäälin ("mä oon paska ja tyhmä eikä musta oo mihinkään") ja puoliksi leiskuvan vihan ("sika, olet ilkeä kun teet tuollaista [koska saat mut tuntemaan tällaista tunnetta]") kiehtovana sekoituksena.

Tämä on arkipäiväistä meillä. Eräänä toisena päivänä tismalleen sama reaktio tuli siitä, kun totesin, että olikohan nyt järkevää laittaa lasta puoliksi väkisin pitkän maanittelun jälkeen ulkoilemaan vain 10 minuuttia ennen välipala-aikaa, kun välipalan jälkeen se sujuisi helpommin ja ehtisi ulkoillakin rauhassa. Ka-boom!

Haluaisiko joku vaihtaa?

Itse miehesi oot valinnut, ja mikset ITSE vaihda? 😅

Vierailija
831/6330 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasin kahvitauolla töissä Nokian 3310-puhelimellani matopeliä kun työkaveri tuli huutamaan että mene nyt v*ttuun siitä esittelemästä sitä retrokännykkääsi. No, hän olikin fanaattinen iPhonen kannattaja...

Vierailija
832/6330 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästyin töistä 5 minuuttia. Noh, ymmärrän periaatteet mutta sen firman toiminta ei kaadu jos joku kerran myöhästyy. Mielestäni nuorena kesäapulaisena sain kohtuuttoman tylyä palautetta. Oliko lie pelotemielessä, ettei vaan tule tavaksi...

Vierailija
833/6330 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni raivostui, saadessani unelmien opiskelupaikan Tampereelta. Asuimme siis Helsingissä, josta olin ensin saman alan opiskelupaikkaa hakenut, mutten saanut. En sitten jäänyt useammaksi vuodeksi paikkaa odottelemaan, vaan hain Tampereelle, jonne oli helpompi päästä.

Ongelmana oli, että ystäväni tytär on kummityttöni. Ystäväni mielestä en olisi missään tapauksessa saanut muuttaa, ja jos hän tämän olisi tiennyt, olisi valinnut jonkun paremman kummin. 

Hänestä ei ollut kohtuutonta, että minun olisi pitänyt hylätä unelmieni ala, ja omistautua kummiudelle. 

Vierailija
834/6330 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelin tien oikeaa puolta kuten kuuluu. Vastaan käveli joku mummo väärää puolta tiestä joten minun piti väistää vasemmalle. Sitten tämä mummo alkoi kirkua mulle miten pitää kävellä oikeaa puolta. Mutta jos olisin jatkanut sanaa puolta kävelyä olisin kävellyt tätä mummia päin. Oli tosi kapea tie. Kun hänelle sitten totesin että itsehän hän kävelee väärällä puolella niin haukkui mut että te nuoret aina tahallanne olette ilkeitä ja huudatte viattomille ihmisille. En osannut enää sanoa mitään tähän vaa kävelin pois. Ihmetytti. Itsehän hän huuteli syyttömille.

Jos kävelit autotietä, niin mummo oli oikeassa. Autotietä kävellään vasenta laitaa. Jos taas kävely/pyörätietä, niin puolella ei ole väliä, kunhan olet reunalla.

Vierailija
835/6330 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että tykkään matkustaa Venäjällä ja Itä-Euroopassa.

Vierailija
836/6330 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena, kun firmoissa ei vielä ollut joka työntekijällä omaa kännykkää edes myynnissä, olin puhelinvaihteenhoitaja muun työn ohessa.  Olin pienen sivukonttorin hommissa ja pääkonttorista hoidettiin mm. laskutus. Kerran laskutuksesta soitettiin ja kysyttiin, onko henkilö X tuttu. Tuttu oli, hankala asiakas ja sanoin, että kyllä on. Muutapa en kerennyt sanoa, kun laskuttaja alkoi huutaa, että ei asiakkaalle saa sanoa, että laskutuksessa on mokattu. Olin ihan ymmälläni, en yhtään tiennyt mistä on kysymys. Luultavasti joku myyjistä oli moittinut pääkonttorin laskutusta, mulla ei ollut asian kanssa mitään tekemistä, enkä tehnyt laskuja muutenkaan. 

Vierailija
837/6330 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, miten viikkasin vaatteet. Olisi paremman tavan voinut neuvoa asiallisemminkin.

Vierailija
838/6330 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
839/6330 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex mieheni ei suuttunut oikein ollenkaan vaikka erehdyin kerran kännissä pussailemaan toista miestä.

Mutta sensijaan alkoi sitten vaatekaupan pihassa kerran huutamaan täysiä kun kaupasta ei löytynytkään sellaisia housuja minulle mitä olin käynyt katsomassa että oiskohan siellä. Hän huusi että kusetatko sä minua vai miksi halusit vaatekauppaan vaikket ostanut sieltä mitään?! Kaikki katsoi ja teki mieli vajota maan alle...

En tänäkäänpäivänä ymmärrä mitä kusettamista se olisi voinut olla hänen mielestä.

Vierailija
840/6330 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut kipeänä ja sain viimeinkin vähän ruokahalua takaisin. Olin yksin kotona ja päätin lämmittää vähän keittoa kattilassa, en sitten ottanut lautasta vaan söin suoraan kattilasta tiskiä säästääkseni. Ei ollut tiskikonetta siihen aikaan. Kummini piipahti käymään kun olin syömässä ja sai raivarin kun minulla ei ollut lautasta eikä lautasliinaa ja vesilasin tilalla oli muki,  pöytä olisi pitänyt kattaa kunnolla oli olo mikä tahansa.  Mietin siinä, että olisiko vielä pitänyt tilata kukkakaupasta kukka pöydälle ennenkuin sai syödä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme