Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
781/6330 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini suuttui minulle kun aloin säilyttämään kapselikeittimeeni itse ostamiani kapseleita lukkojen takana. 

Olin siis ostanut omaan työhuoneeseeni, omilla rahoillani keittimen ja kapselit, työpaikan puolesta oli halukkaille omat. Itse en vain jaksanut ravata osaston toiseen päähän jne. 

Työhuoneeni oli lukossa, mutta saman osaston porukalla oli kyllä avaimet. No aloin huomaamaan että kahvi-,tee-, ja kaakao-kapselit katosivat huimaa vauhtia, joten siirsin ne kaappiin, johon vain minulla on avaimet.

Työkaveri kehtasi vielä tulla valittamaan minulle asiasta ja suuttui kun sanoin että juomat ovat minun kustantamiani eikä minulla ole varaa kahvittaa koko osastoa varsinkin kun siellä on jo yleinen kahvi/tee-piste.

Vierailija
782/6330 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverini suuttui minulle kun aloin säilyttämään kapselikeittimeeni itse ostamiani kapseleita lukkojen takana. 

Olin siis ostanut omaan työhuoneeseeni, omilla rahoillani keittimen ja kapselit, työpaikan puolesta oli halukkaille omat. Itse en vain jaksanut ravata osaston toiseen päähän jne. 

Työhuoneeni oli lukossa, mutta saman osaston porukalla oli kyllä avaimet. No aloin huomaamaan että kahvi-,tee-, ja kaakao-kapselit katosivat huimaa vauhtia, joten siirsin ne kaappiin, johon vain minulla on avaimet.

Työkaveri kehtasi vielä tulla valittamaan minulle asiasta ja suuttui kun sanoin että juomat ovat minun kustantamiani eikä minulla ole varaa kahvittaa koko osastoa varsinkin kun siellä on jo yleinen kahvi/tee-piste.

Oma työkaverini tuli valittamaan minulle kun murukahvini maistui oudolta. 

Varmasti maistui, kun se oli vain puoliksi murukahvia. Toinen puoli oli sitä ummetuksesta kärsiville vanhuksille syötettävää ulostuslääkettä joka tuli myös ruskeana rakeena.

En ymmärrä miten nämä varkaat kehtaavat tulla valittamaan varkauden kohteena olevalle varastetun tavaran laadusta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/6330 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti maistui, kun se oli vain puoliksi murukahvia. Toinen puoli oli sitä ummetuksesta kärsiville vanhuksille syötettävää ulostuslääkettä joka tuli myös ruskeana rakeena.

En ymmärrä miten nämä varkaat kehtaavat tulla valittamaan varkauden kohteena olevalle varastetun tavaran laadusta :D

Ymmärrätkö että olisit voinut saada tuosta syytteet? Yritit myrkyttää työkaveriasi ja pelkästään sen takia että lainasi murukahviasi. Taidat olla todella sairas päästäsi.

Vierailija
784/6330 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kanssa lenkille lähtiessä tuli häslinkiä ja kakkapussit unohtui siinä kotiin. Asian huomasin vasta kun koira oli pökäleensä tehnyt pöpelikköön. Näin että kauempaa saapuu nainen koiransa kanssa ja ajattelin kysäistä olisiko hänellä ylimääräistä pussia. Alkoi kuitenkin kovaan ääneen valittamaan kun jätin koirani jätökset sinne että taas saa koirienvihaajat lisää syytä raivoonsa ja ei ihme että koiria myrkytetään kun kaltaiseni henkilöt jättävät jätökset noukkimatta, yrtin siinä samalla selittää että olin tulossa kysymään jos hänellä olisi pussi kun omani jäivät kotiin. Ei siitä mitään tullut joten jatkoin matkaani hänen päivitellessään kovaan ääneen takanani. Kotimatkalla koukkasin nopeasti kaupan kautta ja ostin kakkapusseja lanteilla jotka pyörivät housujeni taskuissa ja korjasin jätökset pois.

Vierailija
785/6330 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö että olisit voinut saada tuosta syytteet? Yritit myrkyttää työkaveriasi ja pelkästään sen takia että lainasi murukahviasi. Taidat olla todella sairas päästäsi.

Mistä? Siitä että sekoitin omaan, nimikoituun purkkiini kahvia ja ulostuslääkettä?

Onko se laitonta?

Vierailija
786/6330 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävä lähetti minulle tekstarin, jossa hän toivotti minulle hyvää yötä. Vastasin viestiin.. Kun tapasimme, tyttöystävä sai raivarin ja piti minulle pitkän saarnan rahantuhlauksesta. Olin siis lähettänyt noin 7 sentin tekstiviestin...

Kenellä ei ole puhepakettia, johon sisältyy viestit?

Ehkä tämä tapahtui silloin kun niitä puhepaketteja ei vielä paljon ollut käytössä? Luullakseni jotkut asiat tässä ketjussa ovat voineet tapahtua jopa aikana kun koko kännyköitä ei oltu vielä keksitty... Ilmeisesti olet aika nuori, eikä sinulla ole muistikuvaa ajasta jolloin kännykät tulivat??

Aina on myös sellaisia asiakkaita, joiden puhuminen ja viestittely on niin vähäistä, ettei heidän kannata maksaa pakettihintaa vaan mieluummin käyttöperusteisesti.

Vierailija
787/6330 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuveli tuli joskus vielä vanhemmilla asuessani just koulusta kotiin tullessaan raivoamaan mulle ja äidille että häiritään sitä, vaikka oltiin ihan suut kiinni asunnon toisessa päässä ovi kiinni

(mainittakoon että veli on todettu kliinisesti lievästi kehitysvammaiseksi, mutta silti mitä vittua?)

Vierailija
788/6330 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kumppaniani kovasti, vaikka hän onkin lähes täysin kädetön keittiössä. Tästä syystä minä olen se, joka valmistaa hänelle eväät töihin mukaan, omien toiveiden mukaan milloin mitäkin voileipää, wrappia, suolaista piirakkaa, salaattia jne. Tälle aamulle olin vääntänyt quichen, kun sitä oli toivottu. Leikkasin paloihin ja pakkasin rasiaan. Ja voi hitsi, mitkä kilarit...

"En mä voi tätä kantaa töihin, tää menee ihan muusiksi, jos laitan rasian laukkuun sivuttain."

"No öh? Älä laita sivuttain. Laukussa on tilaa. Laita normaalisti pohja alaspäin?"

"Mutta kun mä en halua! Se vie liikaa tilaa!"

"...? No kanna sitten kädessä tai pussissa?"

"En mä halua! En halua!"

... siis ihan kolmevuotiaan kilarit kolmekymppiseltä, kun eväsrasia ei tahdo lakata tottelemasta fysiikan lakeja. :D Muutenkin eväistä tulee aina jotain ihmeen vikinää, milloin ahdistaa säilyttää niitä jääkaapissa lounaaseen asti ("En mä jaksa!") tai milloin käyttää mikroa lämmitykseen ("En mä viitsi!"). Hoh hoijaa, omatpahan ovat kylmät safkat tai ruokamyrkytys... Siis miten, MITEN jonkun eväsrasian kantaminen ja jääkaappiin laittaminen voi olla noin ylitsepääsemätön kiukun aihe??? Varsinkin, jos joku muu on ne mittatilauseväät sinne väsännyt.

Vierailija
789/6330 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan kumppaniani kovasti, vaikka hän onkin lähes täysin kädetön keittiössä. Tästä syystä minä olen se, joka valmistaa hänelle eväät töihin mukaan, omien toiveiden mukaan milloin mitäkin voileipää, wrappia, suolaista piirakkaa, salaattia jne. Tälle aamulle olin vääntänyt quichen, kun sitä oli toivottu. Leikkasin paloihin ja pakkasin rasiaan. Ja voi hitsi, mitkä kilarit...

"En mä voi tätä kantaa töihin, tää menee ihan muusiksi, jos laitan rasian laukkuun sivuttain."

"No öh? Älä laita sivuttain. Laukussa on tilaa. Laita normaalisti pohja alaspäin?"

"Mutta kun mä en halua! Se vie liikaa tilaa!"

"...? No kanna sitten kädessä tai pussissa?"

"En mä halua! En halua!"

... siis ihan kolmevuotiaan kilarit kolmekymppiseltä, kun eväsrasia ei tahdo lakata tottelemasta fysiikan lakeja. :D Muutenkin eväistä tulee aina jotain ihmeen vikinää, milloin ahdistaa säilyttää niitä jääkaapissa lounaaseen asti ("En mä jaksa!") tai milloin käyttää mikroa lämmitykseen ("En mä viitsi!"). Hoh hoijaa, omatpahan ovat kylmät safkat tai ruokamyrkytys... Siis miten, MITEN jonkun eväsrasian kantaminen ja jääkaappiin laittaminen voi olla noin ylitsepääsemätön kiukun aihe??? Varsinkin, jos joku muu on ne mittatilauseväät sinne väsännyt.

Parisuhde ei ole hoivasuhde tai terapiasuhde niin kuulostaa ikävä kyllä siltä, että olet puolisosi äiti. Kannattaa miettiä kuinka pitkälle tilanne on mennyt/mihin tilanne on menossa koska jos jatkat samaa rataa niin sinulla on aikuinen lapsi, jota hoivaat ja miellytät ja saat hänen fiiliksistään riippuen hihkaisun kiitos äiti tai kiukkukohtauksen. Terve menoa tasa-arvoinen ja tasapainoinen parisuhde, tervemenoa balanssissa oleva ja energinen, latautunut seksielämä, tervemenoa naiseutesi.

Vierailija
790/6330 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta tuo eväitten teko! Minä en kyllä enää tuollaiselle kiukuttelijalle tekisi! Aikuinen ihminen kyllä osaa vaikka ostaa mieluisensa.

Vierailija
791/6330 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni sisko suuttui minulle kun tulin raskaaksi ennen häntä. 

Ei ollut yhteydessä koko raskausaikana eikä tullut ristiäisiin. Oli sanonut miehelleni että hänen esikoisena olisi pitänyt synnyttää ensimmäinen lapsenlapsi ja että olin tahallaan hankkiutunut raskaaksi ennen häntä.

Mummoni oli kuulemma saanut hepulin, kun isä (perheen kuopus) oli ilmoittanut tulevasta vauvasta (minä). Esikoistyttären olisi mummon mielestä kuulunut tehdä lapsenlapsi ensin, koska suvussa kulkenut perintökello piti antaa aina seuraavan polven ensimmäisen lapsen äidille ja hän olisi halunnut antaa sen tyttärelleen, mutta "joutui" antamaan sen miniälle. Mummo suuttui vielä lisää, kun äiti yritti kieltäytyä...

Vierailija
792/6330 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin luennolla ja tuttu kyseli luennoitsijalta mielestäni hyviä kysymyksiä. Kun sitten luennon jälkeen häntä tästä kiittelin, hän suuttui aivan äkkiarvaamatta. Olin kuulemma jotenkin holhoava ja sovinistinen. Vaikka siis itsekin olen nainen. En vieläkään ymmärrä!

Vierailija
793/6330 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme exäni kotiväen luona kylässä viikonlopun. Sinä viikonloppuna Kärpät ja Tappara pelasivat SM-kullasta. Itse kannatan vähän vähemmän kiihkomielisesti Kärppiä ja silloinen appiukko Tapparaa vähän enemmän tunteella... Noh, sain itse tutun kautta lipun finaalipeliin ja lähdin sieltä anoppilasta käsin tuon tutun kanssa käväisemään katsomassa sen pelin livenä kun he jäivät pitämään kisakatsomoa kotosalle. Niinhän siinä kävi että Kärpät voittivat. Tulin takaisin hyväntuulisena kaulassani joukkueen huivi ja kehuin eteisessä exälleni että olipa hyvä peli ja mahtava tunnelma. Appiukko oli tuolloin saunassa emmekä hänen kanssaan erityisemmin puhuneet koko pelistä mitään. Siinä illanpäälle hän kuitenkin sekosi täysin nähtyään kärppähuivini heidän naulakossaan ja räyhäsi täysin palkein kuinka minusta ei koskaan tule mitään, kuinka aina vain vittuilen, kuinka odotan vain että joku pudottaa kuukausittain viisi tonnia postilaatikosta (??????) ja niin edelleen, löi nyrkillä jääkaapin ovea ja paineli sitten nukkumaan. Koskaan ei pyytänyt anteeksi eikä ottanut kohtaustaan ikinä mitenkään puheeksi. En kolmeen vuoteen, mikä tapauksen jälkeen vielä oltiin exän kanssa yhdessä, käynyt enää kylässä.

Vierailija
794/6330 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihalla kaatui myrskyssä puu, onneksi ei rikkonut mitään isompaa, vain pari pensasta kärsi vähän. Olin karsimassa oksia vesurilla kun naapuri tuli huutamaan, että olemme kaataneet puun ilman lupaa ja hän on jo ilmoittanut siitä kaupungille ja saamme sakot maiseman pilaamisesta ja puun luvattomasta kaadosta kaupunki alueella. En jaksanut muuta kuin viitata puun juurten mukana pystyyn noussutta maakasaa ja kysyä, että onko hän aiemminkin nähnyt puita kaadettavan ilman työkaluja ja niin että juurimöykky tulee mukana? Ei tullut vastausta, puhinaa vain ja myöhemmin kuulin hänen kertoneen naapureille, että saimme sakot puun kaatamisesta. Onneksi muut naapurit tiesivät miten asia oli ja moni heistä oli auttanut sen juurikasan tuhoamisessa. Meillä ei edes ole takkaa, joten lahjoitimme pilkotun puun heille. Seuraava vuonna kaatui puu naapurin talon nurkalle, jos olisimme olleet puheväleissä, niin olisin kysynyt oliko siihen kaatoon lupia...

Vierailija
795/6330 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Oulun Kärpät!

Vierailija
796/6330 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies-1981 kirjoitti:

Ollessani kolmannella tai neljännellä luokalla koulussa istuimme luokassa niin, että aina tyttö ja poika istui vierekkäin. Kerran vieressäni istunut tyttö höpötti pitkään ilman, että opettaja puuttuu asiaan. Sitten minä pyysin ihan nätisti, että hän ei häiritsisi opetusta. Silloin opettaja suuttui minulle, koska olin muka uhkaillut tuota tyttöä. Jouduin lopputunniksi käytävään häpeämään ja jälki-istuntoon. Onneksi vanhemmat uskoivat minua, kun kerroin kotona jälki-istunnon todellisen syyn eivätkä ratkaisseet siitä minua. Mutta tuo opettaja aina suosi tyttöjä ja piti poikia vähintään toisen luokan kansalaisina.

Tyypillinen naispuolinen luokanopettaja.

Vierailija
797/6330 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurini suuttui, kun en jäänyt juttelemaan ja vaihtamaan kuulumisia kauppakeskuksen parkkihallissa. Yritin päästä naapurista nopeasti eroon, koska viides perättäinen keskenmenoni oli juuri käynnistynyt ja pelkäsin, että vuodan kuiviin siellä parkkihallissa :-/

Millaisia muita keskenmenoja on kuin perättäisiä?

Voisihan olla myös onnistunut raskaus välissä. Mitä kertoo sinusta, että vinoilet näin kipeästä asiasta, narskuko olet?

798/6330 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin jo pitkään miettinyt onko tämä enää "vaivan" arvoista jos tuntuu väkinäiseltä ja siltä että on enemmän velvollisuus kuin halu ja ilo tavata.

Vähän ohis, mutta... kaikki tällaiset ystävät kannattaa heivata elämästään, sillä he todennäköisesti ajattelevat siitä toisesta osapuolesta ihan samoin! :D

Itse olin nuorempana hirveän tunnollinen ystävä, ja ehdotin tapaamisia ihmisille, joiden seura ja kuulumiset eivät kiinnostaneet ihan rehellisen oikeasti penniäkään. Kyllähän toinen sen vaistoaa. Puhuin varmaan enimmäkseen itsestäni, sillä ihan oikeasti, ei ne ystävät kiinnostaneet minua aidosti. Pidin vaan yhteyttä lojaalisuuden vuoksi, ja koska näillä ihmisillä ei ollut minun lisäkseni kovin paljon ystäviä.

Jossain vaiheessa vaan kyllästyin ja lopetin yhteydenpidon, eikä niistä toisistakaan enää kuulunut mitään.

Jälkeenpäin minua nauratti, kun ajattelin, että kokivatkohan nämä ihmiset minut todella rasittavaksi ystäväksi, kun tuppaan aina kylään ja ehdotan tapaamista, vaikka toista ei huvittaisi edes nähdä, ja puhun vain itsestäni! ja minä pölhö olin kuvitellut olevani hyväkin ja lojaali ihminen...

Nykyään heivaan elämästäni saman tien ihmiset, joiden seurassa en viihdy. Ei maksa vaivaa yrittää vääntää väkisin mitään ystävyyttä, jos sitä ei kerta kaikkiaan oikeasti ole. 

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
799/6330 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiran kanssa lenkille lähtiessä tuli häslinkiä ja kakkapussit unohtui siinä kotiin. Asian huomasin vasta kun koira oli pökäleensä tehnyt pöpelikköön. Näin että kauempaa saapuu nainen koiransa kanssa ja ajattelin kysäistä olisiko hänellä ylimääräistä pussia. Alkoi kuitenkin kovaan ääneen valittamaan kun jätin koirani jätökset sinne että taas saa koirienvihaajat lisää syytä raivoonsa ja ei ihme että koiria myrkytetään kun kaltaiseni henkilöt jättävät jätökset noukkimatta, yrtin siinä samalla selittää että olin tulossa kysymään jos hänellä olisi pussi kun omani jäivät kotiin. Ei siitä mitään tullut joten jatkoin matkaani hänen päivitellessään kovaan ääneen takanani. Kotimatkalla koukkasin nopeasti kaupan kautta ja ostin kakkapusseja lanteilla jotka pyörivät housujeni taskuissa ja korjasin jätökset pois.

Sori, täysin ohi asiasta, mutta luulin ensin *lanteiden* pyörivän housujen taskussa...

800/6330 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainasin ystävälleni (tai ainakin pidin häntä ystävänä) 300 euroa, kun hän menetti työnsä ja jäi jälkeen laskuissa. Lupasi maksaa takaisin 50 euroa/kk heti, kun saa töitä.

Oli mulle ihan OK. N. puolen vuoden jälkeen hän sai töitä ja olin juhlimassa sitä hänen kanssaan. En sanonut mitään velasta, pidettiin vaan hauska ilta.

Kului pari vuotta ja itselläni oli tiukkaa. Hän tiesi se, ja pahoitteli. Joten muistutin häntä velasta. Aloin saamaan haistatteluviestejä ja käskyn tehdä rikosilmoitus.

Mitään papereita meillä ei tietenkään asiasta ole. Hän on blokannut minut somessa eikä vastaa viesteihin. Vuoden jälkeen lopetin edes yrittämästä saada rahoja takaisin.

Kumpi meistä tässä nyt on väärässä?

Opetus: ÄLÄ koskaan lainaa ihomiselle, joka ei olekaan ystävä.

Minulle on käynyt ainakin kolmen ihmisen kanssa näin. Lainasin rahaa työttömille ystäville, enkä koskaan saanut rahoja takaisin. Kun pyysin takaisinmaksua, alkoi haistattelu ja syyllistäminen.

Näin jälkikäteen olen sitä mieltä, että kannatti maksaa se raha, että pääsi niistä ihmisistä eroon! :D

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi