Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
861/6330 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytyrtye kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies pyysi mun numeroa koulussa. Olin aika hämilläni ja annoin sen, tuli vähän puun takaa koko juttu enkä kehdannut kaikkien kuullen antaa miehelle pakkeja siinä koska seurustelin. Miehen laitettua illalla viestiä vastasin ystävällisesti pahoitellen että olen varattu mutta kiitos jne. Olisi varmaan heti pitänyt kieltäytyä mutta no, yllättävässä tilanteessa vähän jäädyin ja toisaalta ajattelin pelastaa miehen kasvot samalla. Seuraavan kerran kun nähtiin tämä mies käyttäytyi kuin olisin ollut ilmaa vaikka tervehdin häntä, mökötti ja osoitti että ei todellakaan ole kiinnostunut enää. Ajattelin että okei, ihan sama, ja jatkoin kurssiin keskittymistä enkä enää tervehtinyt tyyppiä. Kurssin vikalla tunnilla mies kuitenkin yhtäkkiä tönäisi mua olkapäähän ja sanoi "hei älä nyt viitsi olla tollanen". Olin niin hämmentynyt etten saanut sanotuksi mitään. Käänsi asian jotenkin mielessään niin että minä olin se mököttäjä? Joku aika tästä eteenpäin näin että oli löytänyt naisen ja pusuttelivat kovasti luennolla edessäni seuraavalla penkkirivillä. Halusin vain unohtaa koko oudon tapahtumasarjan ja keskittyä taas luentoon.

Siis kaikkein helpoimminhan pelastaa kosiskelijan kasvot juurikin kertomalla, että on jo varattu. Siinä ei jää mitään epäselvää tai seliteltävää kummallekaan. Miksi tässä piti mennä näin vaikean kautta, onko tämä taas jotain naisen logiikkaa? :D

Kuule, kun joskus voi mennä yllättävästä kysymyksestä niin hämilleen, ettei pysty ajattelemaan loogisesti: sanoo jotain, jonka uskoo vähiten loukkaavan.

Olen nainen, ja vastaavasti miehet ovat minulle tehneet. 

Vierailija
862/6330 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän olen ihmisistä oppinut: useimmilla on jokin arka paikka, joka syö heidän itsetuntoaan ja usein he kuittelevat, että muut ihmiset heti huomaavat sen heidän puutteensa, tuomitsevat sen ja kaikki sanat tai toiminta, jota he eivät ymmärrä, viittaa siihen heidän puutteeseensa joko suoraan tai jotenkin ovelasti mutkan kautta.

Esim. matalasti koulutettu ja sivistymätön juttelee koulutetumman tuttunsa kanssa, joka käyttää jotain sanaa, jota tämä matalammin koulutettu ei ymmärrä -> olettaa, että toinen on huomannut hänen puutteensa -> tuntee häpeää -> suuttuu.

Tai itseään rumana pitävä juttelee kauniina pitämänsä tutun kanssa. Kaunis tuttu heilauttaa pitkiä paksuja hiuksiaan -> itseään rumana pitävä olettaa, että kaunis on huomannut hänen elottoman maantienvärisen tukkansa -> tuntee häpeää -> suuttuu.

Ja niin edelleen. Eli kun joku teille suuttuu jostain hölmöstä asiasta, hän samalla kertoo mitä häpeää itsessään. 

Näinhän se pitkälti menee.

Olen tohtorintutkinnon suorittanut nainen. Äitini on käynyt vain kansakoulun. Äitini kokee kaiken puheeni sisältävän v-lua hänelle hänen kouluttamattomuudestaan.

Jos esimerkiksi ihailen vilpittömästi hänen uusia verhojaan, hän vastaa: "Älä valehtele, tiedänhän minä etten noin hienon ihmisen makuun osaa verhoja valita" ja suuttuu.

Jos en jaksa kolmatta kupillista kahvia juoda, hän sanoo: "Eipä kelvannut kansakoulunkäyneen kahvit tohtorille" ja suuttuu. 

Eipä juuri ole asiaa, mitä hän ei kritiikiksi itseään vastaan kääntäisi ja mistä hän ei suuttuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/6330 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtui yliopistossa ensimmäisen vuoden opintoja aloittaessani. Kävellessäni ruokalaan vieressäni käveli  yksi vuosikurssiltamme, todella pitkä ja laiha ja mallinnäköinen nainen. Kehuin häntä tästä, että vau sä voisit olla kyllä loistava malli. Hän suuttui, en muista mitä töksäytti takaisin. 

Ymmärrän että keskivertoa lyhyemmät/pidemmät ihmiset ovat saaneet koko elämänsä ajan kuulla asiasta, mutta mielestäni ei ole hyvää käytöstä loukkaantua hyväntahtoisuudesta. Mistä kukaan voi tietää onko henkilöllä kompleksi asiasta x joten kehuminen on kielletty.

Mistä alapeukut? Kiinnostaa, en ymmärrä mitä väärää on kehua positiiviseksi nähtyä asiaa toisessa. Toiset eivät saa koskaan kehuja ulkonäöstään. Ehkä jotkut saavat sitten niin paljon että se oikeuttaa käyttäytyä töykeästi.

Ulkonäkökommentit ovat asiattomia. Hyvien ystävien kesken ok, mutta ei yliopiston ruokajonossa. Mautonta. Ehkä tämä nainen oli kurkkua myöten täynnä kommentteja ulkonäöstään.

Vierailija
864/6330 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuna ärsyttää temperamenttiset miehet joilta ei saisi kysyä mitään. Tässä pari tapausta: kysyin mitä mies 1. tekee, ei vastausta. Ilmoitin tietysti omat tekemiset ja menemiset. Mies 1. sitten kuukausien jälkeen ilmoitti että hän käväisi lomalla maassa X. Ihmettelin kun olin kysynyt asiaa ja hän ei ollut halunnut kertoa siitä silloin. Ei vastausta. Seuraavaksi hän sai raivokohtauksen että miten kehtasin kysyä missä hän oli ollut! olinhan itse kertonut kaikki menemiset ja tekemiset, häneltä ei saanut kysyä mitään. Mies 2. pyysi kahville, en ehtinyt ja hän suuttui siitä. Mies 2. lähti lomalle kohteeseen jossa olin käynyt. Kysyin loman jälkeen ottiko hän kuvia matkaltaan, otti kuulemma yksityisiä kuvia joita hän ei ikinä näyttäisi kenellekkään ne ovat niin yksityisiä. Sitten mies 2. löysi uuden tyttöystävän parin päivän aikana, suuttui kun en rynnännyt kahville ja suuttui kun kysyin näyttäisikö hän kuvia.

En tajunnut tekstistäsi paljoakaan.

Tuli fiilis, ettet kunnioita toisen yksityisyyttä ja sitä, että toinen itse valitsee, mitä toiselle kertoo.

Se, että sinä olit kertonut hänelle kaikki menemisesi ja tekemisesi, ei oikeuta sinua urkkimaan hänen menemisiään tai velvoita häntä kertomaan omiaan sinulle.

Vastaavasti on näitä tyyppejä, jotka haluavat uskoutua toiselle ja kertoa salaisuuksiaan ja sitten vaativat vastapalvelukseksi toista kertomaan omiaan. Jokainen päättää itse, mitä kertoo, ei tämä ole mitään vaihtokauppaa!

Vierailija
865/6330 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluaikoina kaveri suuttui, kun huomautin, että sade oli tehnyt hänen meikkipohjaansa laikkuja.

Vierailija
866/6330 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni, mielensäpahoittajien kuningas. Huutelin kerran että otatko kahvia, ei vastausta. Huusin toisen kerran saamatta vieläkään vastausta joten pistin kahvin tippumaan ja ollessani  mukin puolessa välissä, exäni ilmestyi loukkaantuneena keittiöön . Minun olisi pitänyt kuulemma hakea hänet, sanoin että ai niinkuin äiti hakee kiukutteleva murkun syömään vai jolloin heitti lusikan nurkkaan, kirjaimellisesti sekä paineli tupakalle. Kerran olimme Ikeassa ja kuljimme käsi kädessä, vedin käteni pois voidakseni katsoa  yhtä astiasarjaa jolloin ex huusi etten tahdo pitää häntä kädessä ja paineli tiehensä ! Löytyi autosta istumasta. Asuimme luhtitalossa ja ostin oveen kyltin jossa kukkien keskellä teksti tervetuloa, ex väitti minun ostaneen kyltin jotta naapurit nauraisivat hänelle.

Huh huh. Kaksi vuotta asuimme yhdessä, en ymmärrä miten jaksoin .

Vierailija
867/6330 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö, että suuttuminen kertoo huonosta itsetunnosta ja epäonnistumisen pelosta, eikä vihasta.

Siksi nuo suuttumisen aiheet ovat niin järjettömiä eivätkö sinänsä liity kohteeseen vaan suuttujaan itseensä.

Vierailija
868/6330 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, kun ostin häälahjan. Peruttiin kutsu häihin ja laitettiin välit poikki.

Tosiasiallinen syy taustalla oli narsismi, joka kulminoitui tuohon. Onneksi paljastui.

Vierailija
869/6330 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2628 kirjoitti:

Minulle suuttui etäisempi sukulainen, kun lausuin läheisemmän sukulaisen hautajaisissa vainajan itsensä toivoman runon. Kuoli siis niin, että tiesi etukäteen lähdön olevan lähellä ja oli sopinut oikeastaan kaikki yksityiskohdat valmiiksi.

Tämä etäisempi ei ymmärtänyt, että kaikki hautajaisissa meni vainajan tahdon mukaan ja närkästyi, kun hänen näkemyksensä ohitettiin. Ja kuitenkin tapahan on, että vainajan tahdon mukaan mennään kaikessa missä voidaan, jos se tiedossa on.

Tänä aamuna mies sanoi toivovansa omiin hautajaisiinsa erään posetiivimusiikkilevyn taustalle soimaan! Minä mietin juuri sitä sukulaisten reaktiota... no onneksi hautajaisia ei ole vielä tiedossa ainakaan.

Vierailija
870/6330 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaverini kanssa metsässä yötä viime kesänä ja aamulla tuli kauhea paskahätä menin sitten kyykkyyn ja kaveri huutaa täysiä että "hei toi on eläinten hommaa tiedätkö mitä on sivistys" sanoin vaan että nyt on pakko ja kaveri sai sellasen kohtauksen että ei viikkoihin puhuttu. Nykyään kyllä jo nauretaan asialle mutta silloin hävetti ja ihmetytti paljon.

Vierailija
871/6330 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakas suuttui, kun en suostunut nostamaan kahta 40 kilon kalkkisäkkiä yksin hänen autonsa takakonttiin. Painan 56 kiloa ja siltä näytänkin, lisäksi naisille turvallinen nostoraja on 25 kiloa. En olisi saanut edes yhtä säkkiä nostettua takakontin korkeudelle.

Asiakas oli ilmeisesti ostanut nykyisen tasa-arvon ja tasapäisyyden hehkutuksen ihan täysin. Miehissä ja naisissahan ei kuulemma ole mitään eroa.

Vierailija
872/6330 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuna ärsyttää temperamenttiset miehet joilta ei saisi kysyä mitään. Tässä pari tapausta: kysyin mitä mies 1. tekee, ei vastausta. Ilmoitin tietysti omat tekemiset ja menemiset. Mies 1. sitten kuukausien jälkeen ilmoitti että hän käväisi lomalla maassa X. Ihmettelin kun olin kysynyt asiaa ja hän ei ollut halunnut kertoa siitä silloin. Ei vastausta. Seuraavaksi hän sai raivokohtauksen että miten kehtasin kysyä missä hän oli ollut! olinhan itse kertonut kaikki menemiset ja tekemiset, häneltä ei saanut kysyä mitään. Mies 2. pyysi kahville, en ehtinyt ja hän suuttui siitä. Mies 2. lähti lomalle kohteeseen jossa olin käynyt. Kysyin loman jälkeen ottiko hän kuvia matkaltaan, otti kuulemma yksityisiä kuvia joita hän ei ikinä näyttäisi kenellekkään ne ovat niin yksityisiä. Sitten mies 2. löysi uuden tyttöystävän parin päivän aikana, suuttui kun en rynnännyt kahville ja suuttui kun kysyin näyttäisikö hän kuvia.

En tajunnut tekstistäsi paljoakaan.

Tuli fiilis, ettet kunnioita toisen yksityisyyttä ja sitä, että toinen itse valitsee, mitä toiselle kertoo.

Se, että sinä olit kertonut hänelle kaikki menemisesi ja tekemisesi, ei oikeuta sinua urkkimaan hänen menemisiään tai velvoita häntä kertomaan omiaan sinulle.

Vastaavasti on näitä tyyppejä, jotka haluavat uskoutua toiselle ja kertoa salaisuuksiaan ja sitten vaativat vastapalvelukseksi toista kertomaan omiaan. Jokainen päättää itse, mitä kertoo, ei tämä ole mitään vaihtokauppaa!

Jep, outo utelija ja outo viba koko tekstissä.

Vierailija
873/6330 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-kaveri oli luonani ja kysyi saako koiralleni antaa vähän juustoa. Sanoin, että joo, anna vaan pieni pala, sehän tykkää siitä kuin hullu puurosta.

Kaveri loukkaantui, koska hänen kehitysvammainen veljensä lempiruokaa oli puuro. Olisin ymmärtänyt tämän loukkaantumisen ja valinnut sanani paremmin, jos hän olisi ikinä maininnut että hänellä ylipäätään on kehitysvammainen veli.

Vierailija
874/6330 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hjghjgh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiakas suuttui, kun en suostunut nostamaan kahta 40 kilon kalkkisäkkiä yksin hänen autonsa takakonttiin. Painan 56 kiloa ja siltä näytänkin, lisäksi naisille turvallinen nostoraja on 25 kiloa. En olisi saanut edes yhtä säkkiä nostettua takakontin korkeudelle.

Asiakas oli ilmeisesti ostanut nykyisen tasa-arvon ja tasapäisyyden hehkutuksen ihan täysin. Miehissä ja naisissahan ei kuulemma ole mitään eroa.

...koska kyllähän 60-kiloinen mies jaksaa nostaa 40 kg säkin ihan mennen tullen ja vasemmalla kädellä, vai?

Vierailija
875/6330 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle suututtiin kun en ottanut kaverin lapsia lomalla meille hoitoon. Aiemmin ovat toki olleet vaikka heistä on huomattavasti vaivaa. Käytöstavat ja niin edelleen.

Mainittakoon että kaveri kysyi tätä kolme päivää ennen yleistä koulujen lomaa ja ilmoitin että meillä on oma reissu varattu. 

Kaveri huusi puhelimeen että v*tun kiva kun ei saa koskaan apua ja tietää kyllä tästä lähin keneen voi luottaa. Ilmeisesti meidän olisi pitänyt peruuttaa perhelomamme jotta kaveri pääsee miehensä kanssa tuulettumaan. Kun en suostunut kaverin purkauksen jälkeenkään, sain luuria korvaan.

No tarina jatkuu. Meillä meni välit, eli emme olleet missään tekemisissä pitkiin aikoihin. Luulen että hän yritti kalastella minulta anteeksipyyntöä, mutta en ollut ottanut häneen mitään yhteyttä. 

Sitten yhtäkkiä, yhden päivän aikana,  hän alkoi tykkäilemään face-postauksistani, siis kaikista noin kolmen kuun ajalta kun emme olleet tekemisissä. Ja samana iltana sain sitten puhelun salaisesta numerosta. Se oli tuo kaveri, joka ihmetteli kun en ole ollut tekemisissä, olenko ollut sairaana? 

Seuraava asia olikin voisimmeko ottaa lapset viikonlopuksi kun heillä ei ole hoitajaa. Yllättäen emme olleet kotona ja tuosta taas hermostui ja sama rumba uudelleen. Blokkasin tyypin.

Vierailija
876/6330 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-kaveri oli luonani ja kysyi saako koiralleni antaa vähän juustoa. Sanoin, että joo, anna vaan pieni pala, sehän tykkää siitä kuin hullu puurosta.

Kaveri loukkaantui, koska hänen kehitysvammainen veljensä lempiruokaa oli puuro. Olisin ymmärtänyt tämän loukkaantumisen ja valinnut sanani paremmin, jos hän olisi ikinä maininnut että hänellä ylipäätään on kehitysvammainen veli.

Miten voi loukkaantua vanhasta sanonnasta, en tajua.

Katkaisiko tyyppi välit kanssasi?

877/6330 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaisissa. Ensimmäiset lähiomaisen hautajaiset jotka itse järjestin. Vainaja ei ollut kovin uskovainen, joten päätin vaihtaa ristin sijaan kuolinilmoitukseen kallan. Sopi paremmin koonkin puolesta ilmoitukseen. 

Arvatenkin tästä sitten toinen lähisukulainen veti herneen nenäänsä, koska tein vainajasta ristittömällä ilmoituksella kirkkoonkuulumattoman. Kuinka häpeällistä se hänen mielestään olikaan. 

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2628 kirjoitti:

Minulle suuttui etäisempi sukulainen, kun lausuin läheisemmän sukulaisen hautajaisissa vainajan itsensä toivoman runon. Kuoli siis niin, että tiesi etukäteen lähdön olevan lähellä ja oli sopinut oikeastaan kaikki yksityiskohdat valmiiksi.

Tämä etäisempi ei ymmärtänyt, että kaikki hautajaisissa meni vainajan tahdon mukaan ja närkästyi, kun hänen näkemyksensä ohitettiin. Ja kuitenkin tapahan on, että vainajan tahdon mukaan mennään kaikessa missä voidaan, jos se tiedossa on.

Tänä aamuna mies sanoi toivovansa omiin hautajaisiinsa erään posetiivimusiikkilevyn taustalle soimaan! Minä mietin juuri sitä sukulaisten reaktiota... no onneksi hautajaisia ei ole vielä tiedossa ainakaan.

Vierailija
878/6330 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouluaikoina kaveri suuttui, kun huomautin, että sade oli tehnyt hänen meikkipohjaansa laikkuja.

Enpä ihmettele jos suuttui, koska osoittaa huonoja tapoja huomautella toisen habituksesta yhtään mitään. Muistan että yläasteella kyllästyin näihin alituisiin huomauttelijoihin, joilla ei ollut mitään tajua missä kohtaa kannattaa sanoa meikeistä, vaatteista tai hiuksista ja varsinkin vielä asioista joille ei joko mahtanut mitään just sillä hetkellä tai joilla ei ollut mitään väliä, mutta oli pakko päästä nipottamasta. Inhosimme melkein kaikki yhtä tyttöä, joka koko ajan kovalla äänellä teki näitä huomioitaan. "Hei mikä sulla on siinä - just siinä" ja kaikkien kääntyessä katsomaan selvisikin, että kaverin vaatteesta riippuu viiden sentin mittainen lanka.*silmät ylöspäin hymiö* 

En tiedä onko tämä joku itsetuntojuttu, koska jos joku kävi parturissa, niin nämä samat naamat olivat antamassa ohjeitaan tukan laittoon ja hoitoon ja esittämässä et "sano sille kampaajalle seuraavalla kerralla ettei noin lyhyt sovi sulle." tai tarttumassa toisten hiustenlatvoihin ja kyselemässä et käviskö jos he hiukan leikkaisivat niitä, Yllättäen näillä tytöillä oli itsellään kaikkea muuta kuin kunnossa olevat hiukset. 

Vierailija
879/6330 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle suututtiin kun en ottanut kaverin lapsia lomalla meille hoitoon. Aiemmin ovat toki olleet vaikka heistä on huomattavasti vaivaa. Käytöstavat ja niin edelleen.

Mainittakoon että kaveri kysyi tätä kolme päivää ennen yleistä koulujen lomaa ja ilmoitin että meillä on oma reissu varattu. 

Kaveri huusi puhelimeen että v*tun kiva kun ei saa koskaan apua ja tietää kyllä tästä lähin keneen voi luottaa. Ilmeisesti meidän olisi pitänyt peruuttaa perhelomamme jotta kaveri pääsee miehensä kanssa tuulettumaan. Kun en suostunut kaverin purkauksen jälkeenkään, sain luuria korvaan.

No tarina jatkuu. Meillä meni välit, eli emme olleet missään tekemisissä pitkiin aikoihin. Luulen että hän yritti kalastella minulta anteeksipyyntöä, mutta en ollut ottanut häneen mitään yhteyttä. 

Sitten yhtäkkiä, yhden päivän aikana,  hän alkoi tykkäilemään face-postauksistani, siis kaikista noin kolmen kuun ajalta kun emme olleet tekemisissä. Ja samana iltana sain sitten puhelun salaisesta numerosta. Se oli tuo kaveri, joka ihmetteli kun en ole ollut tekemisissä, olenko ollut sairaana? 

Seuraava asia olikin voisimmeko ottaa lapset viikonlopuksi kun heillä ei ole hoitajaa. Yllättäen emme olleet kotona ja tuosta taas hermostui ja sama rumba uudelleen. Blokkasin tyypin.

Minulle suuttui kerran kaveri, joka soitti jopa viikon varoitusajalla olevansa tulossa entiseen opinahjoomme yhdelle opistolle jollekin viikonloppukurssille, jossa olimme muutamaa vuotta aikaisemmin yhdessä opiskelleet. En todellakaan kokenut tarpeelliseksi mennä sinne pyörimään ilman hyvää syytä, koska opiskelin jo toisaalla ja asuin monen sadan kilometrin päässä. Sitä paitsi olin sopinut jo mökkiviikonlopusta Tahkovuorella mieheni perheen kanssa, mutta kun millään ei mennyt perille etten lennosta vaihtele suunnitelmia hänen mielihalujensa mukaan ja tule sinne kalliiseen majoitukseen vain siksi että hän on siellä. "Olisi hyvä jos näkisin sutkin viikonloppuna". Saman puhelun aikana hän höysti pisteitään leveilemällä, miten eksäni oli yrittänyt iskeä häntä ja se tyyli miten hän otti sen puheeksi ei nyt ollu se kaikkein asiallisin. Ainakaan itselleni ei tulisi mieleen soittaa hyvälle kaverille, selostaa jostain silmien edessä tapahtuneesta pokailusta ja ihmetellä seuraavaan hengenvetoon miksi ei kiinnosta nähdä. 

Olin jo kerran aikaisemmin tehnyt niin, ja viikonloppu menikin sitten siinä että hän kehitti itselleen mahataudin emmekä nähneet kuin perjantai-iltana ja sunnuntaina ennen hänen lähtöään. Myöhemmin minulle valkeni, ettei hänellä ollut edes mikään hätä, vaan se oli jotain puolittain kehitettyä oikuttelua. Opin kerrasta enkä mennyt samaan lankaan enää. 

Vierailija
880/6330 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä suuttui kun piilotin sen auton avaimet ettei se lähe ajamaan kännissä. Oli vihainen vielä seuraavana päivänä selvittyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän